Tarviin pikaisesti apua. Mulla ollut viimeaikoina aika paljon erillaisia oireita jotka voivat viitata raskauteen. Ensinmäinen oire oli ala vatsaan koskeminen.( nyt kolme viikkooo sitten) Sitä kestikin noin 3 päivää. Sitten alkoi rintojen vihlominen,tai no...ne alkoi arastamaan. Sitäpä onkin kestäny jo kolmisen viikkoa, ja nyttekkin tällä hetkellä. Huono vointisuus ollut 3 päivää. Kahvista tullu huono olo ja ruuasta.(ne kolme päivää) nyt ei niin pahasti. Mulla alkoi kyllä menkat iha normaalisti, mutta voiko se olla sitten valekuukautiset? nämä ei tunnu todellakaan normaalilta. Nyt 3-4 päivää kestäny nämä, ja tullut VAIN kaksi kertaa todella paljon mutta se on nii vetelää. Välillä esiintyy ruskeeta ja sit punaista. mutta ei tää oo nii runsasta mitä yleensä. Mulle tuli todella huono olo ku menkat alkoi, seuraavana aamulla todella huono olo. yleensä ei huonoa ole aamusta. ja ainakaa ku menkat alkaa. mulla yleensä muutaman tunnin kestää huono olo tai sit sitä ei esiinny ollenkaa, ei ede kipuna. Tein raskaustestin mutta näytti etten ole raskaana. Mutta ajattelin koittaa viellä viikon päästä uudelleen,mutta toivon silti apua teiltä, voinko olla raskaana vai voiko tää olla jotai ihan muuta ???
Olenko raskaana?
5
146
Vastaukset
- Tytt.
No täällä ei kukaan pysty tän parempaan vastaukseen:
Saatat olla raskaana, mutta voi olla myös jotain muuta. Lääkäriin siitä, jos parempia vastauksia haluat. - xxxx
Kannattaa käydä neuvolassa tarkemmassa testissä. Tuskin olet, mutta jos oireet tuntuu siltä niin mene ihmeessä testiin.
- Jumines
Menkat voi tulla pitkäänki ihan normisti vaikka oiskin raskaana, kokemuksen omaavana voin sanoa. Ja senpä takia ei siis raskaus välttämättä vielä näy.
Ihmettelen vain että miksi apua täältä haet :O Kyllä minä sinuna menisin lääkäriin ja pyytäisin tarkempia kokeita, jos ei siinäkään mitään ni sit gynelle (: - liian nuori
Hei kaikki! tarvitsen teidän apua ! Voinko olla raskaana! syön yaz- merkkisiä e- pillereitä ja epäilen ja pelkään kovasti. olen syönyt niitä 1kk. söin yhden valkoisen tabletin ja sinä iltana harrastimme seksiä poikaystäväni kanssa ja minulla oli pienet menkat koska olin ottanut iltapäivällä punaisen pillerin. mitään oireita ei ole oikeastaan ollut muutakuin maha ollut hieman kipeä ja pissattaa useemmin kun ennen , mutta minulla on vieläkin menkat..? kertokaa!!
- cuikku
Voit olla raskaanakin mutta ennemmin epäilen, että johtuu siitä kun olet syönyt pillereitä vasta niin vähä aikaa.. Menkatkin voi ekat liuskan jälkeen kestää 20 päivää.. Kokemusta on yaz-pillereistä. Menee aikaa ennen kuin sinun hormonitoiminta tasaantuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448179Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432191Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262082- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 281163
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860