Suomi tukee palestiinalaisia.

su. kp.mies -52

Suomi tukee palestiinalaisa YK:ssa tarkkailijoiksi. Mitä he sitten tarkkailevat. Ovat ne jo nykyisin tarkkailleet israillaisten käytöstä heitä kohtaa. "IsraelJumalan kansa" on nyt koko maailmat tarkkailtavana. Ehkä myös Jumalana....ja minun.

7

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrjö.

Sikruud Stenroos ,oli ss upseesi , ja päätti matkata jalan saksasta -suomeen
      ja niin hän tekikin , minä kohtasin hänet -79 -83 olimme saman tehtaan palvelu- ksessa , kun oli matka tallinnaan , hänet pidätettiin heti ja vietiin poseen , meille
      kerrottiin että hän on kiellettyjen miseten joukossa , ja Neukku pidätti hänet heti
      tulimme siihen tulokseen , että iso veli valvoo ..

Kun häet tuotiin lähtöä ennen laivaan , huomasimme että hänellä oli huonot
      kengät ,muistimme ne uudet , kysyimme missä ne on HZZZ, sanoi sikke .
      sitten laivassa hän kertoi . no kun aika eiminannu kulua vaihdoin ne kenkgät
      ja sain rahaa , että päästiin pelamaan korttia. Tälläisiä ne voi tarkkailla
      mitäpä muuta..

Minulla on kk-jokkueen au., mallia -63.. en olis siitäkään välittänyt
      mutta eivät antaneet periksi (11 KK) ..

• "Mitä he sitten tarkkailevat. Ovat ne jo nykyisin tarkkailleet israillaisten käytöstä heitä kohtaa."

Juu, hyvä että tarkkaillaan. Vähenisi tuo kyykytys jota israelilaiset tekevät länsirantalaisille. En nyt puhu mitään Gazasta - vaikka kannattaa muistaa senkin lähtökohta, eli yli miljoonan arabin ajaminen vuosisataisilta asuinsijoiltaan, minä uskovaiset yhteen ääneen hyväksyvät.

Parasta jutussa on, että nyt Palestiina voi haastaa Israelin Haagin kansainväliseen tuomioistuimeen. Ei sillä, että Israel siitä pask'atkaan välittäisi. Aineistoa kyllä on, enemmän kuin tarpeeksi.

• ristitty...

israel rehellinen ja synnitön valtio. luvattumaa.. hih
      ei arabitkaan oo oikeasti marttyyreja..

• Kannattaa muistaa muutama asia. Israelin valtion muodostivat toisen maaailmansodan voittajavaltiot. Koko Transjordania oli Englannin mandaattialue vuoteen 1948. Silloin muodostettiin Jordanian kuningaskunta nykyisin rajoin lisättynä alue, jota kutsutaan Länsirannaksi.

Sodan seurauksena Israel vatlasi alueita. Golanin, Siinain ja Länsirannan.
      Kun rauhaa alettiin hieromaan ja saatiin Egyptin kanssa aikaiseksi, Israen luovutti siinain takaisin. Syyria ei saanut Golania, koska rauhaa ei solmittu. Jordanian kanssa kävi niin, että Jordania ei huolinut Lä'nsirantaa enää osakseen omaa valtiotaan. Miksi sopii kysyä?

Mikä nyt on sitten Länsiramnnan oikeudellinen asema? Siitä on montaa mieltä, mutta tosiasiallisesti sillä ei ole muuta omistajaa kuin Israel.

Me voimme vertailun vuoksi katsoa aluetta lähempänä. Yksi kysymys: Onko kukaan saattanut kansainvälisesti kyseenalaiseksi nykyistä Venäjän oikeutta luovutettuun Karjalaan?

Israel siis perustettiin Europpalaisten moraalisen krapulan takia, mutta elämisen mahdollisuutta sille ei turvattu, koska rajaa ei piirretty loukkaamattomaksi.

Pieni vertailu. Sodan seurauksena Suomi asutti noin 10% väestöstään sodan jälkeen tavallisiin oloihin, heitä ei suljettu pakolaisleireihin ja sulautuminen uusiin oloihin sujui, ei tietenkään ongelmitta. mutta kuitenkin melko hyvin.

Jordanian kansa on palestiinalaisia, joten ne pakolaiset, joita oli kai muttamia satoja tuhansia olisi sulautunut ongelmitta lähes, jos pakolaisleirejä ei olisi rakennettu.

Koitetaan säilyttää oikeudentaju ja katsotaan tosiasioita tosiasioina.

• su tuleva YK:N joht.

Juutalaisista puheen ollen, kyllä he ovat saaneet olla jostain syystä aikoinaan vihattuja. Muistan 30 luvun lopulla, kun heitä pilkattiin yleisesti jopa Suomessa. Pettäviksi kauppamiehiksi ja kasvoiltaan kyömynenäisiksi. Muista jonkun pilkkalaulun pätkän alun..."yks juutalainen sieltä mulle huus, tulkaa ostamahan multa hattu uus" jne.

Natsit sitten yrittivät tuhota heidät. Siinä meni nuoret ja vanhat samanlailla, härkävaunuissa polttoatusuuneihin. Ei se ollut ihmisten työtä. Se oli Aatun oma saata.nallinen ajatus. Taisi olla Lutherin perua, hän oli myös juutalaisvastainen mieleltään aikanaan.

Sodan jälkeen koko muu maailma oli heidän puolellaan ja Israel sai oman valtionsa, jossa sitten entiset vuosisatoja asuneet ajettiin ahtaalle.
      Samoin roomalaiset aikonaan ajoi juutalaiset ahtaalle Israelissa.

Nykyään Israel on Amerikkalaisten suojeluksessa, vaikka ovat pahassa paikassa arabien keskellä. Kinataan, maasta, uskosta ja öljystäkin koko Lähi-idässä.

• ^^muuttolintu^^

Tämä YK:n tarkkailijakohteeksi pääseminen, eikä myöskään Palestiinan valtion syntyminen joskuskaan lopeta vihamielisyyttä lähi-idässä. Pitäisi muistaa, että oman valtion tavoite on vain välietappi siinä suunnitelmassa, joka heillä on. Se suunnitelma on HÄVITTÄÄ koko Israel; ajaa se mereen ja tuhota kokonaan.

Olisi tärkeää ottaa selvää motiiveista ja suunnitelmista ennenkuin muodostaa mielipiteensä ja julkaisee sen. Tämä toivomus koskee Suomen, niinkuin muitakin valtiojohtajia.

Tuhosuunnitelma on julkinen asia ja se on otettava vakavasti. Israel on ainoa demokraattinen valtio, jossa saa vapaana olla, elää ja vaikuttaa niin muslimit, kristityt kuin juutalaisuskoisetkin. Ja mikä onkaan kaikkien naapurivaltioiden ihmisoikeustilanne? Haloo!!!

Mikä maa suostuisi siihen, että rajojen takaa ammutaan tuhansia raketteja; ohjuksia vuodessa? Suostuisiko Venäjä? Suomi?

Israelin juutalainen kansa on kokenut niin kovia, ettei yksikään kansa maan päällä ole kokenut moista. Juutalaisviha kytee ja roihuaa yhä.
        Miettikää miksi?

• Holy Bible

Oletteko lukeneet magneettimedian artikkeleja lähi-idän tilanteesta? Lienee islamisteja toimituksessa, kun tekstit on niin levottomia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5137
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1807
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1207
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe