Eli haluan vaan muistuttaa ihmisiä lukemaan ja etsimään tietoa eläimen hoidosta, oli kyseessä vaikka kastemato, ennenkuin menee mitään ostamaan.
Isä osti minulle n.10 vuotta sitten kreikankonnan jonka sanottiin olevan sairas ja elävän vain muutaman kuukauden kun sille oli syötetty kissanruokaa. Kasvissyöjälle. Vaikka olin 12 silloin, mietin että kyllä täytyy olla älyvapaita ihmisiä kun ei ole voinut vaivautua ottamaan selvää hoidosta, ruuasta ym.
Vaikka itse olin noin nuori, olin silti ottanut etukäteen selvää hoidosta.
Otin riskin ja ostimme tuon kipeän konnan joka nyt on elänyt minulla 10 vuotta vaikka sen piti kupsahtaa monta vuotta sitten:D johtuu siitä että saimme heti jo tiedon ja hoito-ohjeet jolla saimme sen kuntoon.
Mutta aina eläinkaupat ei vaivaudu selvittämään missä kunnossa eläin on, siksi minulla kuoli yksi lisko kun huomasin sen tilan liian myöhään.
Tiedon etsiminen ei tapa, mutta sen puute voi tappaa lemmikkisi.
Ottakaa hoidosta selvää ensin!
kandee
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929