Eli ongelman nimi on seuraava:
WordPressin lisäosa BuddyPress ei asennu,vaikka se on ASENNETTU ?!
Siinä pitäisi asentaa itse teeman lisäksi joku cvs.tyylitiedosto ja oma osaamiseni ja ymmärrykseni loppuu juurikin tähän pisteeseen.
Sivumme ovat hotellipalvelimella. Tarkoituksena on rakentaa SoMe - tyyppinen sivusto, jossa BuddyPress on keskeisenä osana.
Lisäksi pitäisi tehdä sivulle ulkoasu.
Mitäköhän etenemisvaihtoehtoja tässä olisi käytettävissä ?
-Saada ohjeita, koittaa itse niitten avulla jatkaa asentamista.
-Pyytää seppää menemään meisselin kanssa paikalle, maksua vastaan.
-Joku muu vaihtoehto ?
Minulle voi myöskin lähettää privaa [email protected]
BUDDYPRESS EI ASENNU !
1
146
Vastaukset
- .,.,
.cvs ei ole tyylitiedosto, .css on.
Minkä virheilmoituksen sivu antaa kun yrität sitä asentaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait222997- 392587
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381453- 841340
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40989Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611