Hei!
Onko kenelläkään omaa hevosta/ponia,tai haluaisit sellaisen?Jos haluat keskustella hevosestasi tai ponistasi,niin kommentoi tähän!Voit myös kysyä hevosista ja kertoa hevosista tarinoita :)
Oman lv-hevoseni nimi on Jade.Jade on kiltti ja rauhallinen,oma hevoseni.Tosin pukittelee muiden ratsastettavana :c
Onko kenelläkään hevosille nimiehdotuksia?Jos on,niin kerro.
Jos haluat että minä keksin esim.hevosellesi nimen,niin voin keksiäkkin,jos haluat!
Hevosille nimiä & keskustelua hevosista
Lv-tamma Jade
3
257
Vastaukset
- Lv-tamma Jade
Niin ja siitä,että olisin laittamassa tekokynnet itselleni,mutta kannattaako laittaa,koska olen menossa ratsastamaan 2 päivän päästä tekokynsien laitto-päivästä?
- Lv-tamma Jade
Tuo edellinen tarina oli epä-asiallinen,ei tuollaisia viestejä,kiitos!
- Anonyymi
Hauska juttu, minun nimeni on Jade. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265