Palkat laskettu Keskossa

kyykytetty

Jos luullaan että isossa talossa hyvä työntekijällä, ei tod ole!

2

1676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yritä edes

Ihan sama. Minä omistan osakkeita. Johto ja sinä teette töitä minulle ja muille omistajille.

Hanki kommari itselles elämä.

• keijo kerääjä

Ei arvosteta ihmisenä, et ole mitään jos et kerää 100-150 suoritteella.
      Sua ei kysytä ylitöihin, ei ole omaa keräyskonetta ja saat paskaa pokaa jne.
      Kv1on iso äijä "koura", joka kerää 150 suoritteella, se saa hypätä liikkuvasta koneesta, peruuttaa koneella ja omaa omat säännöt, koska on niin kone keräämään,jos muut tekee samoin, saat varoituksen joko kirjallisena tai suullisena.
      Talo täynnä kuppikuntia, saat hyvää pokaa tai hyviä hommia, jos olet hyvä veli järjestössä tai olet jonkun sukulainen tai muuten vain osaat p.....n nuolemisen.
      Sun pitää olla nöyrä ja hiljaa, ei pistää hanttiin ei ehdottaa uusia asioita, eikä puolustaa ketään siellä, muuten joudut "mustalle listalle".
      Työterveyshuolto, et saa lääkärille aikaa,laittavat sut sairaana takaisin ja käskevät ottamaan buranaa. Esim.työntekijällä oli sikainfluenssa, sai keskon työterv.huollosta sairaslomaa 4päivää, takaisin töihin puolikuntoisena kuumeessa,keuhkojen vinkuessa, jolloin yksityiselle lääkärille, joka kirj. heti 3 viikkoa sairaslomaa.
      Tällä hetkellä tyyliin vanhat työntekijät pois, otetaan koko ajan parikymppisiä poikia, jotka jaksavat, ovat 1/2-2v. töissä ja uutta taas kehiin.
      Ilmapiiri viileä ja kireä.
      Homma menee pärstäkertoimen mukaan. Toiset saa tehdä mitä vain tai paremminkin olla tekemättä mitään, istua tauolla joka tunti, chattaillä netissä ja puhua puhelimessa ilman että kukaan puuttuu asiaan=suojatyöpaikka.

!00 suoritteelle et pääse, jos pidät lakisääteiset tauot. Esimiehet vaativat 100 suoritetta. Kenen kroppa kestää!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1222
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      622
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56