Sekarotuisia kaninpoikasia myynnissä, tulevat luovutusikään joulukuun toisella viikolla. Suloisia, paljon eri värejä. Isä paperillinen ranskis, äiti sekarotuinen pienehkö kani. 40€/kpl. Osalla pystyt korvat, osalla luppa.
Myös toinen poikue odottelee uusia koteja; tulevat luovutusikään tammikuun alussa, jäävät tosi pieniksi, molemmat vanhemmat pienikokoisia pystykorvaisia kaneja. Poikaset viittakuviollisia, todella kauniita.
Kanit asuvat E-Karjalan/E-Savon rajalla Suomenniemellä. Kulkeutuvat Mikkeliin tai Lappeenrantaan, kauemmaskin tarvittaessa.
Tiedustelut Anne p. 050 3569005 tai [email protected]
Kaninpoikasia myytävänä
7
303
Vastaukset
- NikiPörrö
Meiltäkin löytyy sekarotuisia kaninpoikasia.😊 Asutaan Pudasjärvellä. Tässä linkki myyntisivustolle:https://m.tori.fi/vi/48830103.htm
Soita rohkeasti myyntisivustolla näkyvään numeroon jos kiinnostuit.- KiittiRiitti
Älä viitsi nostella jokaista vanhaa ketjua, jonka satut löytämään. Aloita yksi oma keskustelu ja se siitä.
- NikiPörrö
Olen pahoillani jos olet ärsyyntynyt tästä. Yritin tehdä omaa keskustelua mutta ei se oikein onnistunut. Ajattelinkin ensiksi laittaa sitten vain yhteen keskusteluun tämän ilmoituksen. Mutta jostain syystä laitoin sen liian moneen keskusteluun. Voin kyllä poistaa kommentit jos osaan. Toivon että et ole enää pahastunut. Eikä mitään tappeluita kiitos.😊
- ngbgjf
Ei sitä heti tarvitse riidan haastamisena nähdä, jos joku ihan ystävälliseen sävyyn huomauttaa asiasta. Ei ole kivaa, että etusivulle on nostettu kymmenkunta toinen toistaan vanhempaa ketjua yhden ja saman kommentin takia.
- NikiPörrö
En tarkoittanut että hän olisi haastanut riitaa. Sanoin vaan että en toivo riitoja. Ja olen vieläkin pahoillani. En tiedä miten nämä keskustelut toimii joten en tiennyt että ne kaikki nousevat etusivulle.
- NikiPörrö
Toivo nyt vielä että kellekkään ei jäänyt tästä pahaa mieltä. Otan tästä opikseni enkä enää toiste näin tee.
- NikiPörrö
Tarkoitin *Toivon* enkä Toivo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986208KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495687Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602703Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072128Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071828- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068