miksi kaikki entiset fanit

antti fani <3<3

miksi kaikki pikku g:n entiset fanit lopetti fanittamisen?!!? Suurimmatkin fanit jotka kirjotti pikku g rlz 4-ever sanovat nyt ampukaa pikku g. Elämä on outoa.

8

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanski

      niinpä... mä oon ollu pikku g fani alusta lähtien..

    • Totuus

      Kyseinen artisti on falski, pelkkää ulkoruorta.
      Täysin persoonaton, ei mitään omaa, ei mielipiteitä, ei karismaa, siis ei mitään.
      Ei tällainen keinotekoine "artisti" voi kauan ketään kiinnostaa.

      Otetaanpa esim.vaikkapa Kari Tapio. Hän on oikea karisman kasautuma, joka jaksaa kiinnostaa suomalaisia, iästä riippumatta.
      On jo kiinostanut 30 vuotta, eikä suosion hiipumisesta ole merkkiäkään.
      Ei ole tarvinnut Karin kauheasti itseään myydä.
      Paras mainos on hän, Kari Tapio itse.

      • alma

        Niin, kyllä laulajalla pitää olla ainakin oma persoona ja jonkin näköistä lava karismaa. Ei siitä muuten tule yhtään mitään. Karin lisäksi on olemassa Kaija Koo, joka on ollut mun suosikki ihan pikku tytöstä asti (nyt 14). Ennen pinnalle pääsi vain tekemällä lujasti töitä sen eteen. Pelkkä lahjakkuus ei riittänyt, piti vuodattaa vertä, hikeä ja kyyneleitä tehdäkseen musiikkia.

        Nykypäivänä on nämä kaiken maailman idolssin ja popstarssin tekemät laulajat, joille tehdään kaikki valmiiksi. Heidät tarvitsee vain laulaa lurittaa kappaleet levyille. Laulaja pääsee helpolla, kun joku muu sanoittaa kappaleet ja tekee musiikin...


      • Mikko
        alma kirjoitti:

        Niin, kyllä laulajalla pitää olla ainakin oma persoona ja jonkin näköistä lava karismaa. Ei siitä muuten tule yhtään mitään. Karin lisäksi on olemassa Kaija Koo, joka on ollut mun suosikki ihan pikku tytöstä asti (nyt 14). Ennen pinnalle pääsi vain tekemällä lujasti töitä sen eteen. Pelkkä lahjakkuus ei riittänyt, piti vuodattaa vertä, hikeä ja kyyneleitä tehdäkseen musiikkia.

        Nykypäivänä on nämä kaiken maailman idolssin ja popstarssin tekemät laulajat, joille tehdään kaikki valmiiksi. Heidät tarvitsee vain laulaa lurittaa kappaleet levyille. Laulaja pääsee helpolla, kun joku muu sanoittaa kappaleet ja tekee musiikin...

        Viisaita sanoja... Ei nuo helppoheikit kauaa pysy pinnalla, kun ei itse viitsitä nähdä paljoa vaivaa.


      • khijaa
        Mikko kirjoitti:

        Viisaita sanoja... Ei nuo helppoheikit kauaa pysy pinnalla, kun ei itse viitsitä nähdä paljoa vaivaa.

        ette oo tainnu käydä keikoil??!!
        ku sattuu nyt olee sillee et pikku g:llä todellaki on lavakarismaa!!
        ja se on persoonalline,se ei matki kettän!!!
        ja sen sanotukset kertoo sen mielipiteistä!!

        HALOO IDIOOTIT!!


      • Mikko
        khijaa kirjoitti:

        ette oo tainnu käydä keikoil??!!
        ku sattuu nyt olee sillee et pikku g:llä todellaki on lavakarismaa!!
        ja se on persoonalline,se ei matki kettän!!!
        ja sen sanotukset kertoo sen mielipiteistä!!

        HALOO IDIOOTIT!!

        No sovitaan vaikka näin...


      • Death Metal tappaa räppärih...
        khijaa kirjoitti:

        ette oo tainnu käydä keikoil??!!
        ku sattuu nyt olee sillee et pikku g:llä todellaki on lavakarismaa!!
        ja se on persoonalline,se ei matki kettän!!!
        ja sen sanotukset kertoo sen mielipiteistä!!

        HALOO IDIOOTIT!!

        siis mikä vittu siinä räpissä sinua ja monia muita oikein kiehtoo???
        kauanko kestää tehdä 1 räp-kappale...alle päivä!!!
        syntikka vaan jauhamaan alle jotain japanilaisen keksimää komppia ja sitten vaan puhut siihen päälle mitä joku on äänittäny ollessasi kännissä.
        toista on metalli-musa...onneksi

        np:Impaled Nazarene - Let's Fucking Die


    • parempi nyt ku 12

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe