Mun keskiarvo oli kutosen lopussa 7.2 nyt seiskalla must tuntuu et joulutodistuksessa mun ka tulee olemaan joku 6.5
Ja mun kokeet menee huonosti VAIKKA olisin lukenut
Miten saisin kiinnostustusta/motivaatiota koulun käyntiin
koulu ja arvosanat
3
133
Vastaukset
- motivaatio?
Ainiin käyn 7 luokkaa
Itselläni oli tärkeää (joskaan ei vielä yläasteella) se, että mitä haluan tehdä elämässäni. Luulisin, että varsin harvalla on vielä selvillä yläasteella, että mitä tulee tekemään, mutta unelmia on varmasti.
Kysy itseltäsi, mitä haluat tehdä isona.
Onko se, jotain, mihin tarvitaan korkeakoulututkintoa? Jos niin, silloin arvosanoilla - eteenkin ylioppilastodistuksen arvosanoilla - on merkitystä. Tällöin auttaa, että pohjatiedot ovat kunnossa. Lukiossa on aika vaikea enää paikata, jos yläasteella on jättänyt lukematta.
Ammattikoulussa arvosanoilla ei ole niin suurta merkitystä, mutta esimerkiksi mekaanisissa töissä esim. matematiikan ymmärtämisestä on apua.
Kaikki palautuu siihen kysymykseen, mitä haluat tehdä isona. Millään muulla kysymyksellä ei ole kovin paljoa väliä.
Nettisaapas: Johan, Snellusta- lollero113
Joo, aineet vaikenee koko yläasteen ajan, TSEMPPIÄ! Koita skarpata ysillä, ni pääset hyvää jatko-opiskelupaikkaa. Mee vaik amiksee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104926
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35848Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56719- 42716
- 47675
Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94652- 29635