Maaningalla ovat palvelut lähellä ja koulut ovat myös ihan keskustan tuntumassa. Lapsiperheille erittäin hyvä paikka asua.
Maaninka on hyvä paikka asua
5
367
Vastaukset
- Julle111
Maaninka on hyvä paikka asua... kunhan asut Kirkonkylä-Kinnulanlahti-Käärmelahti akselilla. Muualta palvelut ja kehitys viedään pois..
- Maaninka on
no asiasta voidaan olla eri mieltä....
- itemlainen3
Yritän pysyä korjauksella. Asiatta voidaan olla erimieltä, tietysti silloin tarkka pitää olla. Tarkempi vastaus kuin oikin kellon aika,varavastaus ihan hiiteen!
- Uniikki
itemlainen3 kirjoitti:
Yritän pysyä korjauksella. Asiatta voidaan olla erimieltä, tietysti silloin tarkka pitää olla. Tarkempi vastaus kuin oikin kellon aika,varavastaus ihan hiiteen!
Kalavesj kallavesj järvi järvi siinä pes Äet mun paetain monta kertoo, isä särille pit mertoo, tilulu Lilli lei olen aina oikeassa
- Jopas jotain
Uniikki kirjoitti:
Kalavesj kallavesj järvi järvi siinä pes Äet mun paetain monta kertoo, isä särille pit mertoo, tilulu Lilli lei olen aina oikeassa
No jo on tännekin ketjuun ehtinyt, tässä taitaa olla meidän Maaninkalaisten oma Uniikki tapaus....liekö laulumiehiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079