Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minkä merkkinen lohkolämmitin v40

tietämätön

Eli on kärähtänyt volvosta lohkon vastus. Kysymys kuuluukin onko vastus calibra vaiko defa merkkinen.? Korjaamon miehien mukaan johtojen perusteella on calibra mutta kun mistään ei löydy sen merkkistä vastusta. Olis kiva tietää mitä tollanen maksaa jos tietäs minkä merkkinen siihen kuuluu....

7

3205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peukku suussa

      Mikä vtun calibra? Kerro meille, Opel? Vai olisiko sitenkin Calix?

    • tietämätön

      Joo calix se varmaan oli. :) Eli olisko sitten semmonen.

    • peukku suussa

      Ei, siellä on calibra kuten korjaamon miehet johdoista katsoivat.

    • tietämätön

      No anteeksi jos kuulin sanan väärin. Tosin he eivät löytäneet tuohon malliin calixin vastusta. joten onko siellä semmonen vaiko ei????

    • peukku suussa

      Itse sanot, että autosta on kärähtänyt lohkon vastus. Sitten kyselet onko koko vastusta edes olemassa? Hienoa toimintaa!

      Tässä sinulle kuitenkin linkki, josta voisi olla apua?

      http://varaosa.fi/Pages.php?page=Volvo_Calix.html

      Tarkemmin en voi auttaa, kun et edes viitsinyt mainita autosi vuosimallia tai sen konetta. Ymmärrän kyllä, että perusasioiden ymmärtäminen on toisille hieman hankalaa.

    • tietämätön

      Siis vittu kyllä mä tiedän että siellä on vastus. En vaan tiedä minkä merkkinen eikä tiennyt autokorjaamokaan. Sulla on kyllä todella hyvä asenne täällä auttaa ihmisä. Mutta kiitos kuitenkin. Homma on nyt hanskassa.

      • calibra_ämi

        Sitä sanonta kuuluu; että tyhmäkin on viisas, kun pitää turpansa kiinni asiasta, josta ei tiedä mitään.

        Jos olisit heti alussa kertonut autosi vuosimallin ja koneen. Tämän jälkeen olisit kertonut myös onko autossa säteilijä vai letkulämmitin. Sitten olisit ottanut vaikka valokuvan mahdollisesta letkulämppäristä ja lämmitysjohdon liittimestä, joka näkyy puskurista. Täten sinua oltaisi voitu jopa oikeasti asissa neuvoa. Nyt tilanne on suurinpiirtein sama, kun minä kyselin 7 oikeaa lottonumeroa seuraavaan arvontaan 39 mahdollisuudesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe