Keskiyöltä kyselen

Kaipaavat :(

Kauan jo yritystä ollut miehen kanssa,mutta tuloksettomia ovat yritykset olleet :( Näetkö meille tulevaksi pian lasta?Olemme vaalea ja tumma ja ikääkin meillä on 40

5

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

onkohan teillä rakastelun hetkellä liiankin kovat paineet?
      ei sieltä mikään väkisin tule.

kannattaisi vaihtaa asennetta ja pitää muuten hauskaa. en myöskään usko, että teissä olisi biologisesti mitään vikaa. mutta paineet ovat valtavat.

minulle näkyy, että teidän rakastelunne olisi "työlästä". suo anteeksi suoruuteni, en halua käyttää rumia sanoja. koti on kauniisti pedattu. työasioissa teillä on muuten onnea ja voimaa. näen tässä nuoren miehen, joten kysyisin, että onko jommalla kummalla jo entuudestaan poika?
      koti saattaa myös joskus muuttua toiseen paikkaan. se toinen paikka on paljon rauhallisempi.
      teiltä puuttuu jokin yhteys luontoon. enkä ole varma, olisiko joskus mahdollisesti tapahtunut keskenmeno tyttären kanssa?

teillä on yhdessä mukavaa ja tuosta muutosta olen melkoisen varma.

t. Keskiyö

• Kaipaavat :(

ei rakastelun hetkellä ole kovat paineet.en ainakaan usko niin.työlään meidän rakastelusta tekee ajan puute kiireiden takia.meillä kummallakin on poika,tosin minulla on kaksi poikaa.mutta mitä tästä pojasta?uskoisin kuitenkin, että näet miehen pojan.ja olen itse kyllä saanut joskus keskenmenon.ja tuo muutto?minulla tai meillä ei ole ollut mitään aikomusta muuttaa.varmaan ainoa yhteys luontoon puuttuminen on ettei liiku tarpeeksi.

• Hei

koittakaa ottaa sitä aikaa ja tehkää time management, mikä suo teille yhteistä luppoaikaa. kyllä se suunnittelemalla järjestyy.

mitkäkö tuosta pojasta? no yksi poika on minusta enemmän kiinni teissä ja tarvitsee huomiota. hän ei ehkä osaa pukea sitä sanoiksi, koska on niin herkkä. hänellä on erikoisia ajatuksia, tuota aikaa olisi mukava järjestää hänellekin.

entäpä, jos lähtisitte yhdessä liikkeelle luontoon, siellä voisi samalla jutella ja saada tuoretta happea?

t. Keskiyö

• neuvojaauttaja

Niin moni on saanu lopuksi vanhemalla iällä lapsen kun on tehty varjoainetutkimus munasarjoihin. sielä voi olla tukoksia ja ne aukee... .. jopa 36 tuttuni oli yrittäny yrittänyt ja ei tärpänny.
      Lopuksi tehtiin tämä koe niin kaksi kuukautta tärppäsi.
      Minulla itsellä 14 vuotta ikäeroo lapsilla .. Yritimme monta vuotta vikaa ei löytyny ja mulle ilmotetettiin kun oli 39 ei enää muutaku varjoaine tutkimus no senpä jälkeen tärppäs heti.

• Kaipaavat :(

Kiitos sinulle,mutta kaikki on kunnossa :) Nostan kuitenkin keskiyölle vielä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      301
      3875
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2495
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      275
      2387
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      69
      2190
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      76
      1824
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      399
      1563
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      32
      1351
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      1218
    9. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1156
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1153
    Aihe