Naisten ruokiin, voiteisiin ja esineisiin laukeaminen

Sperminaattori

Aina joskus iskee halu runkata ja laueta naisten esineisiin tai ruokiin salaa naiselta. Sairasta ja moraalitonta totta kai, mutta samalla jotenkin pervon kiihottavaa. Onko kukaan muu tehnyt koskaan samaa?

Koko juttu alkoi vuosia sitten, kun taloyhtiön saunavuorollani huomasin edellä käyneen naapurin naisen jättäneen vahingossa suihkuun suihkusaippuansa. En tiedä miksi, mutta jostain syystä sain idean runkata ja laueta suihkusaippuapurkkiin. Jotenkin kiihotti ajatus, että nainen ehkä noutaa suihkusaippuansa ja käyttää sitä myöhemmin, hieroo tietämättään spermaani kehoonsa.

Myöhemmin tein saman jutun silloisen tyttöystäväni kämppiksen suihkusaippuapurkkiin aina käydessäni heidän luonaan suihkussa. Juttu laajeni niin, että aloin roiskia spermaani milloin tytön shampoopulloon, milloin ihovoidepurkkiin, jopa hammastahnatuubiin. Kiihotuin hyvin paljon, kun tyttö meni suihkuun, kun ajattelin, kuinka hän hieroo spermaani hiuksiinsa, vartaloonsa, ihoonsa, kasvoihinsa ja jopa suuhunsa. Seuraava askel oli, että kerran asunnossa yksin ollessani laukaisin mahtilastin tytön jogurttipurkkiin, sellaiseen litran kokoiseen. Ravistin hyvin, jotta sperma sekoittuisi jogurttiin kunnolla. Seuraavana aamuna katselin, kun tyttö söi jogurttiaan vailla aavistustakaan, että nieli samalla siemeneni. Ymmärsin tietenkin, että tekoni olivat vastenmielisiä ja väärin, mutta en silti voinut olla kiihottumatta niistä suunnattomasti.

Myöhempinä vuosina olen pidättäytynyt ruokiin ja intiimijuttuihin laukeamisesta (vaikka joskus fantasioin, että kutsuisin tyttöystäväni kavereineen kylään ja tarjoaisin heille spermalla kyllästettyjä leivonnaisia), mutta aina silloin tällöin olen lauennut mitä erilaisimpiin naisten esineisiin, kuten polkupyörän satulalle, pyykkikorissa lojuneisiin pikkuhousuihin, sormikkaan sisälle, hiusharjan varrelle, käsilaukkuun ja nahkasaappaan päälle.

Spermaako kukaan muu naisten esineitä tai ruokia? Millaisia ja missä tilanteissa?

3

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katariinaww

      ite oon nainen et en osaa sun kysymyksii vastata mut jostain syystä toi sun kertomas juttu pikkuriikkisen kiihotti mua

    • Anonyymi

      Lopeta tollanen. :(
      Ihan siks ettei tuu mitää seksitauteja

    • Anonyymi

      Netin kautta tuntemani kaveri kehui sekoittaneensa virtsaansa vieraille tarjoamaansa ruokaan. En yhtään fiilannut tätä.

      Toinen tapaus, kuulin aikanaan, kun joku otti omaa äidinmaitoaan ja tarjosi sitä kahvimaidoksi kylässä säännöllisesti käyvillä ystävillään.

      Omaan fantasiaan, jos sekoitetaan toisia ihmisiä niin, että he joutuvat fyysisesti tahtomattaan mukaan. Se on luottamuksen pettämistä ja seksuaalisen koskemattomuuden loukkaamista. Miltä tuntuisi, jos kakkafetissin omaava ystäväs puuhaisi salaa jotakin, jolla sekoittaa tuttujaan fyysisesti mukaan ilman heidän suostumusta?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe