Hei, Tunnen itseni todella säälittäväksi, koska en mahda bulimialle mitään. Olen 21 vuotias nainen. Aikaisemmin bulimiaa on ilmennyt noin muutama vuosi sitten. Silloin oksentelu oli harvinaista, noin kerran kuukaudessa. Nykyään ruoka hallistee arkeani. En mahda mieliteoilleni mitään. Olen aina ollut normaalipainoinen ja kroppa urheilullinen. Olen laihtunut kesästä noin 10 kiloa. Ensiksi laihdutin terveillä tavoilla ja nyt se on mennyt siihen, että paastoan alkupäivän, syön lämpimän ruoan ja illalla syön kaikkea mahdollista roskaa. Kaiken koitan oksentaa ulos mahahapoille asti. Paino tippuu tasaiseen tahtiin. Saattaa olla, että viikossa jokaisten treenieni jälkeen ahmin itseni täyteen ja sen jälkeen oksennan kaiken pois. Tällöin lihakseni eivät palaudu. En halua edes ajatella miten tämä vaikuttaa tulevaisuudessa. Miten pystyn välttämään ruoan himon? En tiedä mistä tämä on saanut alkunsa. Olen aina ollut iloinen, parisuhteessa, ollut hyvä harrastus, rahaa, ystäviä, hyvä kroppa, ulkonäkö, menestynyt elämässäni. Nyt toinen bulimia maailmani alkaa vetämään mehut pois minusta. Olen koittanut miettiä, mikä voi tämän takana olla. En pysty käsittämään, miksi teen tämän itselleni. Tiedän, ettei tämä ole terveellistä. Ahmin poikaystävältäni salaa. Hän ei tiedä tästä mitään. Menen toiseen huoneeseen ahmin itseni täyteen ja menen talomme yleiseen vessaan oksentamaan. Hän ei ole huomannut mitään. Miten näin alas voi vajota. Tänään oli viimeinen pisara, kun aamulla aloin ahmimaan, vaikka töihin oli kiire. Suorastaan sairasta ja naurettavaa.. Miten voin parantua tästä helvetistä?
Miten palata normaaliksi?
enjaksaenään
1
133
Vastaukset
- ruuan orja
itse olen kanssasi täysin samassa tilanteessa, ja haluaisin päästä ruuan ylivallasta eroon! Mietin ett ehkä jos painoni nousisi edes normipainon alarajoille, ahmimishalut ehkä vähenisi. Joten nyt keskityn nostamaan painoa,uskon et se on paras lääke. Voisit kokeilla samaa, edes pari kiloa. Tsemppii sinne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768