Miten palata normaaliksi?

enjaksaenään

Hei, Tunnen itseni todella säälittäväksi, koska en mahda bulimialle mitään. Olen 21 vuotias nainen. Aikaisemmin bulimiaa on ilmennyt noin muutama vuosi sitten. Silloin oksentelu oli harvinaista, noin kerran kuukaudessa. Nykyään ruoka hallistee arkeani. En mahda mieliteoilleni mitään. Olen aina ollut normaalipainoinen ja kroppa urheilullinen. Olen laihtunut kesästä noin 10 kiloa. Ensiksi laihdutin terveillä tavoilla ja nyt se on mennyt siihen, että paastoan alkupäivän, syön lämpimän ruoan ja illalla syön kaikkea mahdollista roskaa. Kaiken koitan oksentaa ulos mahahapoille asti. Paino tippuu tasaiseen tahtiin. Saattaa olla, että viikossa jokaisten treenieni jälkeen ahmin itseni täyteen ja sen jälkeen oksennan kaiken pois. Tällöin lihakseni eivät palaudu. En halua edes ajatella miten tämä vaikuttaa tulevaisuudessa. Miten pystyn välttämään ruoan himon? En tiedä mistä tämä on saanut alkunsa. Olen aina ollut iloinen, parisuhteessa, ollut hyvä harrastus, rahaa, ystäviä, hyvä kroppa, ulkonäkö, menestynyt elämässäni. Nyt toinen bulimia maailmani alkaa vetämään mehut pois minusta. Olen koittanut miettiä, mikä voi tämän takana olla. En pysty käsittämään, miksi teen tämän itselleni. Tiedän, ettei tämä ole terveellistä. Ahmin poikaystävältäni salaa. Hän ei tiedä tästä mitään. Menen toiseen huoneeseen ahmin itseni täyteen ja menen talomme yleiseen vessaan oksentamaan. Hän ei ole huomannut mitään. Miten näin alas voi vajota. Tänään oli viimeinen pisara, kun aamulla aloin ahmimaan, vaikka töihin oli kiire. Suorastaan sairasta ja naurettavaa.. Miten voin parantua tästä helvetistä?

1

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruuan orja

      itse olen kanssasi täysin samassa tilanteessa, ja haluaisin päästä ruuan ylivallasta eroon! Mietin ett ehkä jos painoni nousisi edes normipainon alarajoille, ahmimishalut ehkä vähenisi. Joten nyt keskityn nostamaan painoa,uskon et se on paras lääke. Voisit kokeilla samaa, edes pari kiloa. Tsemppii sinne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1395
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      152
      1111
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      947
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      793
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      291
      730
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      723
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe