Onko liikenneministeri Kyllönen Helesingin ratapihalla vaihteita putsaamassa niinkuin lupasi aikoinaan? Meinaan on jo 10 junavuoroa peruttu ja junat myöhässä tunnista kahteen. Myös Kuopio - Siilinjärvi väli on poikki.
Että semmosta vaan kyselen.
Kyllösen lumikola.
iänestäjjä
2
123
Vastaukset 2
Ministerihän se on vastuussa. Katotaan mitäs se ministeri saa nyt aikaseksi. Onkos silla nyt oikeesti munaa erottaa kykenemättömät henkilöt. Seuraavankerrankun tulee myrsky ja lunta, Niin kanntaisi jonkun köyhän pikku valtion hyökätä suomeen, valtaus oli todella helppoa esim Kreikan ;) nillehän annettiin rahaa tankkeihin.
- anT3r0B2q1
Todellakin. Junaliikenne saadaan suomessa jumiin todella helposti. Taannoin polttivat raggarit jonkun sähkökopin ja koko systeemi tilttas. Mahtavat järjestelmät meillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497