Tämä tärinä on tietyllä kierrosalueella. Vitosella vauhdissa 90-95km/h. Jos laittaa kytkimen pohjaan, niin tärinä lakkaa, eli ei johdu renkaista tai pyörteistä. Kaasarit ovat balanssissa ja venttiilit säädetty. Onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa ja mikä on mahtanut olla syynä.
Dragstar 650 -06 täristää tietyillä kierroksilla
6
501
Vastaukset
- kfjdifsndv
Vanhoissa tais olla jtkn vikaa kardaanin kulmavaihteessa vetopuolella....
- ooghsöI S
Moottorista puuttuvat tasapainoakselit, tyyppivika että tietyssä vauhdissa resonanssi iskee.
- YDS
Eli tämä sama vika on yleisesti kaikissa Dragstareissa? Ottaa hermoon,kun se on just mukavalla matkanopeusalueella.
- DS -00
En ymmärrä mistä noita järjenjättiläisiä aina näille palstoille sikiää...tekovaiheessa nieltynä olisi tullut vähemmän vahinkoa. No asiaan. Itsellä ei tommosta ongelmaa kyllä ole ollut. Kuulostaa siltä, että kaasarit eivät ole tasapainossa, mutta jos sekin on tarkistettu niin syy ei ole sitten siinä. Onko moottorin kiinnitys tarkistettu, olen kuullut että se saattaa aiheuttaa samaa vaivaa. Itselläni on vastava pyörä, mutta muutaman vuoden vanhempi.
- qwertyui3
Aina niitä löytyy, tämä tapaus näköjään poistikin viestinsä ja hyvä niin. Komppaan edellistä, itselläni auttoi moottorin kiinnityksen momenttiin kiristäminen. Tärinä ei ollut kyllä noin pienellä nopeusalueella, joten epäilen että syy saattaa olla jossain muualla.
- vaikea näkemäti sano
Jossain epätasapainoa, vaikkakin pientä kun ravistaa,
jokin koneen laakeri? kytkinpaketti? kardaani? perän laakerit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807