Olisi kysymys tai pari, joihon täällä varmaan joku osaa vastata niin että minäkin ymmärrän. :)
Minulla on VW Golf 1,2 Trendline 63 TSI M5F, vuosimallia 2011. Haluaisin asennuttaa autooni bensalämmittimen, mutta mulla ei tällä hetkellä ole varaa hankkia uutta. Olen löytänyt käytetyn Webasto Thermo Top C:n (bensa), jonka ajattelin ostaa, mutta haluaisin nyt ensin tietää:
- Onko mitään syytä, miksi ko. lämmitin ei sopisi minun autooni tai toimisi siinä oikein?
- Jos hankin lämppäriin erikseen kaukosäätimen (tämä tulee kellon kanssa), toimiiko sen kanssa mikä tahansa Webaston kake?
- Miten ko. kaukosäätimen saa yhdistettyä juuri tähän lämppäriin - tapahtuuko se liikkeessä vai itsekö siitä pitää selvitä?
- Paljonkohan (noin arviolta suurinpiirtein) lämppärin asennus maksaa & täytyykö lämppärin kanssa mennä merkkiliikkeeseen vai käykö "mikä tahansa" autokorjaamo?
Golf + käytetty Webasto ?
9
712
Vastaukset
- eisepelaa
Kun se webasto on kerran autosta irroitettu, on lähes 100% varmaa että ei ole toimiva laite. Yleensä niitä ei autoista irroitella ilman pätevää syytä, irroittaminen yhtä hankalaa kun asentaminenkin. Jos et uutta pysty asennuksineen ostamaan, unohda koko asia. Laita lohko jos ei ole jo.
- hesu.
Wepaston asennusta kannattaa tiedustella autokorjaamoista jotka mainostavat myyvänsä niitä, merkkiliikkeseen ei Wepasto asioissa kannata mennä jolei ole
aivan pako. - Ns82
Kiitoksia tähänastisista vastauksista.
eisepelaa: Autosta irrotettu lämppäri ainakin myyjän mukaan on toimiva ja kunnossa... ei siitä tietenkään takuuta saa. :/
hesu: Ok, kiitti vinkistä.- eberi-mies24
Älä lannistu turhista selittelyistä. Oletko ajatellut, että asennat autoosi dieselillä toimivan webaston tai eberin, lisätnkki vain ronkkiin ja polttoöljyä sinne. On meinaa halpaa lämmittämistä. Jos sinulla on käytetty mutta toimiva laite, niin ei muuta kuin asentamaan.
- fkiyffhmhfyhyh
Tallinnassa saa uuden Webaston ajastimella ja asennettuna hintaan 990e.
http://www.ravolar.ee/en/your_comfort/webasto/?cat_id=44
Ja paksi täyteen joulujuomia...- termotoppi
Hinnat nousseet, nyt 1090e, eli Suomesta saa kampanjoissa samaan hintaan.
- eperi
termotoppi kirjoitti:
Hinnat nousseet, nyt 1090e, eli Suomesta saa kampanjoissa samaan hintaan.
Vaikka,
http://www.kaha.fi/file_root/Ajankohtaista/kampanja/Pikkuautokampanja_2012.pdf
- 10-44
Samalla kun/jos laitatat sen weban niin akku vaihtoon.Siinä bensa golffissa on liian pieni akku
- Ns82
fkiyffhmhfyhyh - hyvä vinkki varmaan mutta oon aikalailla kaukana Virosta. :/
10-44 - Tuotapa en olis osannut arvata. Kiitti tiedosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036