pitäkää turpanne kiinni!!!

voi helvetti!!!

en tiä kui moni tän lukee, mut mun mielest on nii ääliömäistä haukkuu toisii esim. just pikku g:tä!!! jotkut pitää siitä jotkut ei...kaikil saa olla oma mielipide! mut siin et tuutte perustaa tänne jonku vitu vihaan pikku g:tä- kerhon ni...pliis! jos teit ärsyttää et joku muu on päässy näyttää kykynsä ja saanu tyttöjen päät pyöräl, ni antakaa olla! se et te tuutte tänne haukkuu muit antaa teist vaa kateelisen pikkusen kakaran kuvan joka ei osaa arvostaa toisii! en oo ite mikää pikku g FANI mut se menee alas ja sitä voi kuunnella...en tykkää yhtää antti tuiskusta ja sen äänestä mut mä en tuu haukkuu sitä lyttyy tänne koska se voi ite lukee tän, ja mä epäilen et kukaa ei haluis kuulla ittestää esim. _______ sucks!!/ kuole pois! tai jotai muuta! se on iha turhaa!!! oikeesti! älkää tuhlatko energiiaanne toho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso-M

      tai älkää, niin parinvuoden kuluttua kukaan ei enää muista falskitekotaidepaskaa esittänyttä pikkugeetä.
      Ja hyvä niin.

      • ...

        mutta pikku g:lle ja sen faneille jää hyvämuisto siit ajasta kun se oli pinnalla. ja miksi pikku g nyt parin vuoden kuluttua maan alle katois kun sen biisit vaan paranee koko ajan??
        ja susta ei oo kuule ISO-M kukaan kuullukkaan,eli revippäs siitä...


    • jason-blue

      Pikku G:ssä vaan pistää silmään toi sokerisuus, katu-uskottava MC-nimi: Pikku G (nimen pitäis kertoo jotain ihmisestä).

      Ootko koskaan kuunnellu NWA:n jätkiä: E, Dre, Cube ja Ren. Noi jätkät on gangsta-räppäreitä ja Suomen pikku gangsterissa ei oo mitään gansterimaista. Se että nimellä ei oo mitään tekemistä jätkän itsensä kanssa vaan pistää vihaks.

      Mulle MC-nimi on pyhä : Puff Daddy vaihto nimekseen P-Diddy, respectit mun suunnalta väheni kolmannekseen.

      Olis ny jätkä valinnu toisen nimen, noita Lil' G-jätkiä kun ei jenkeissä oo joo kauheen montaa.

      • Serpentum

        Ja samalla sitten nauravat nämä samaisten hemmojen ihailijat bläkkendekker jätkien nimikkeille.. Pata kattilaa aika vahvasti, eipä sille mitään voi.


      • jason-blue
        Serpentum kirjoitti:

        Ja samalla sitten nauravat nämä samaisten hemmojen ihailijat bläkkendekker jätkien nimikkeille.. Pata kattilaa aika vahvasti, eipä sille mitään voi.

        selitätkö mitä tarkoittaa bläkkendekker.


      • Serpentum
        jason-blue kirjoitti:

        selitätkö mitä tarkoittaa bläkkendekker.

        Joo, siis tosiaan, black metal hemmoille. Jäänyt tuo bläkkendekker jostain Satyriconia koskevasta jutusta mieleen.


      • jason-blue
        Serpentum kirjoitti:

        Joo, siis tosiaan, black metal hemmoille. Jäänyt tuo bläkkendekker jostain Satyriconia koskevasta jutusta mieleen.

        miks mä naureskelisin toisten taiteilijanimille?
        varmaan joku nauraa munkin nimimerkille/taiteilijanimelle, mut se on sen ongelma.

        En kuuntele yleensä mitään missä tempo ylittää 140 tai kitarat on särjetty (ei koske korkeita bassoja, tai jos käytetään yhdessä wahin kanssa), tai laulu äänestä ei saa selvää. viimeinen pätee melkein myös 50cent:iin :)

        Mut heitä nyt jotain bläkkendekker nimiä, kun en tiedä yhtäkään.


      • Serpentum
        jason-blue kirjoitti:

        miks mä naureskelisin toisten taiteilijanimille?
        varmaan joku nauraa munkin nimimerkille/taiteilijanimelle, mut se on sen ongelma.

        En kuuntele yleensä mitään missä tempo ylittää 140 tai kitarat on särjetty (ei koske korkeita bassoja, tai jos käytetään yhdessä wahin kanssa), tai laulu äänestä ei saa selvää. viimeinen pätee melkein myös 50cent:iin :)

        Mut heitä nyt jotain bläkkendekker nimiä, kun en tiedä yhtäkään.

        Abigor
        Barathrum
        Beherit
        Burzum
        Cyprian's Circle
        Gorgoroth
        Horna
        Mayhem
        Naglfar
        Pest
        Satanic Warmaster
        Satyricon

        Tuossa jotain. No, eipä välttämättä iske juu, meinaan aika moni noista antamistasi kriteereistä jää täyttymättä :) Heh.. Mutta joo, mielipiteet on kun persereikiä, jokaisella on omansa.


      • Serpentum
        Serpentum kirjoitti:

        Abigor
        Barathrum
        Beherit
        Burzum
        Cyprian's Circle
        Gorgoroth
        Horna
        Mayhem
        Naglfar
        Pest
        Satanic Warmaster
        Satyricon

        Tuossa jotain. No, eipä välttämättä iske juu, meinaan aika moni noista antamistasi kriteereistä jää täyttymättä :) Heh.. Mutta joo, mielipiteet on kun persereikiä, jokaisella on omansa.

        Tai ehkäpä tarkotit ihan "artistinimiä" kun niistä kerran oli puhe.

        Abbath
        Corvus
        Dead
        Demonos Sova
        Euronymous
        Ghrsihnack
        Gorthaur
        Maniac
        Necrobutcher

        Jotain. Dead ja Euronymous tosin ovat jo päässeet hengestään, mutta onpa jotain kuitenkin.


      • jason-blue
        Serpentum kirjoitti:

        Tai ehkäpä tarkotit ihan "artistinimiä" kun niistä kerran oli puhe.

        Abbath
        Corvus
        Dead
        Demonos Sova
        Euronymous
        Ghrsihnack
        Gorthaur
        Maniac
        Necrobutcher

        Jotain. Dead ja Euronymous tosin ovat jo päässeet hengestään, mutta onpa jotain kuitenkin.

        eihän noissa mitään naurettavaa oo, Mayhem niminen räppärikin tais olla, en jaksa tarkistaa.


      • Serpentum
        jason-blue kirjoitti:

        eihän noissa mitään naurettavaa oo, Mayhem niminen räppärikin tais olla, en jaksa tarkistaa.

        No sitten et kuulu siihen ihmisryhmään johon yleensä olen hoppariosastossa törmännyt. Onnittelut siitä. Ja hyvät jatkot! *thumbs up*


    • PIKKU G FANI

      Jee! hYVÄ! OLEN SAMAA MIELTÄ..;d :d

    • Viiskytsenttiä

      pienoinen-G haluaa olla katu-uskottava, niin hänen täytyy ensin hankkia itselleen metrin pituinen rikosrekisteri.

      • voi helvetti!!!

        toi on aika paska kanta! pitääkö olla rikosrekisteri et saa "kunnioitust" laulajana tai räppärinä!?!?! toi on tyhmää! ootteko koskaan kuunnellu pikku g:n sanoja? ootteks te ajatellu et se ajattelee asioita? must se on hienooo ettei ton ikäne jätkä laula pelkästää kännäämisest, rakkaudest yms. mikä ei oo sile viel ajan kohtast sillee! oon ite saman ikäne ku pikku g... ja haluisin kuolakseni päästä laulajaks! ja et voisin tehä kunnon juttuu musta ja mu elämäst ku henkka! mä ainaki "ihailen" sitä ja sen tyyliä! oikeesti... ei muitte tarvii olla samaa mieltä kunha ei valita siit yleisesti koska nii...se on vitun lapsellista!!!


      • Phoenix
        voi helvetti!!! kirjoitti:

        toi on aika paska kanta! pitääkö olla rikosrekisteri et saa "kunnioitust" laulajana tai räppärinä!?!?! toi on tyhmää! ootteko koskaan kuunnellu pikku g:n sanoja? ootteks te ajatellu et se ajattelee asioita? must se on hienooo ettei ton ikäne jätkä laula pelkästää kännäämisest, rakkaudest yms. mikä ei oo sile viel ajan kohtast sillee! oon ite saman ikäne ku pikku g... ja haluisin kuolakseni päästä laulajaks! ja et voisin tehä kunnon juttuu musta ja mu elämäst ku henkka! mä ainaki "ihailen" sitä ja sen tyyliä! oikeesti... ei muitte tarvii olla samaa mieltä kunha ei valita siit yleisesti koska nii...se on vitun lapsellista!!!

        ...MATKIJA!!!
        kun pikku g hoilaa että me ollaan tulevaisuus, nii Stratovarius hoilasi jo viime vuosituhannella we are the future!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe