yllättäen saatu suudelma!

jonsku11

miten te reagoisitte jos aivan yllättäen joku teidän tuntema henkilö vain kävelisi luokse, antaisi suudelman ja häipyisi paikalta?

8

766

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nico1990

Juoksisin perään

• Dampeil

jos olis mies niin ottaisin harteesta kiinni ja vetäisin turpaan suoraan nenänkohallen. jos on joku kaunis nainen niin sit vaan vinkkaan perään ja sanon sano kun jatketaan.

• haaveillu pitkään

Jos suutelija olis yks ihana tumma/ristiverinen nainen mun töistä, viereisestä huoneesta, mua pari vuotta vanhempi, niin mä vastaisin suudelmaan ja ottaisin perseestä kiinni ja hyvällä tsägällä suudelma päätyis kiimaseen seksiin työpöydällä. Tietty niin et kukaan muu ei näkis, kun meillä kummallakin on perhe...

• sama5

harmi että se on aina sellanen kiltti tyttö..... mutta se vois ny kuitenkin katella vähän merkkejä ja tehdä itekin jotain.... ei voi suudella ennenku tietää että siihen vastataan, muutenhan se vaan tulkitaan seksuaaliseks häiriöks....

• oiniitäaikoja

Olen tehnyt tuon kerran. Mies jäi pöllähtäneenä seisomaan paikoilleen mutta toettuaan tilanteesta tavoitti minut kyllä melkoisen nopeasti :)

• damtidan

mulle on itseasiassa kerran käynyt niin ja hän oli silloinen ihastus, siitähän meidän suhde sitten lähti

• ihanherkillä

Voi että kun tuo Nicon kommentti oli niin hellyttävä :)

• pure huult,

Riiippuis kuka tietysti jos joku ihana tyyppi josta tykkään nii sitten juoksisin perään ja ottaisin sen kädestä kiinni ja suutelisin takaisin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      156
      4628
    2. Persut = far-right Finns Party?

Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M
      Maailman menoa
      18
      3977
    3. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      97
      3615
    4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      42
      2999
    5. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2463
    6. KÄVELYTREFFIT ?

Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo
      Ikävä
      246
      1817
    7. Hevosmies kylän kunnioitettu herra

Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka
      Hyrynsalmi
      27
      1468
    8. Mies pelkää mahdollista raskautta

Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j
      Sinkut
      252
      1406
    9. Kiikkustuoli

Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa
      80 plus
      180
      1324
    10. Ihana M nainen

Ihana M nainen. Nainen kuin unelma.
      Ikävä
      77
      1281
    Aihe