mun ihastus on kauris mies.
tiedätkö ihastuksesi horoskooppi merkin
34
803
Vastaukset
- Sagittarius ♥
Rapu -Mies
- näinvainon
JousiMIES
- Capricorn<3
KaurisNAINEN
- salatytönalle
Kaksosmies. Niinpä niin.
- salizee4you
Neitsyt
- 10+3
Skorpioni ja nainen kyseessä.
- miehetkin.
Ne on viettelevän vakavia, eivät sovi leikkikaluksi. Piikikkäitä, eivätkä unohdu koskaan.
- 10+3
miehetkin. kirjoitti:
Ne on viettelevän vakavia, eivät sovi leikkikaluksi. Piikikkäitä, eivätkä unohdu koskaan.
En ajatellutkaan leikkikaluksi, vaikka monelle varmasti kelpais jonkinlaiset leikit hänen kanssaan. Mieluiten jotain pysyvämpää ja niin, että molemmat olisi tyytyväisiä. Skorpioniin(kin) pitää tietty suhtautua kunnioittavasti, saattaa muuten vaikka tuikata:)
- piikkipylly....664648488
10+3 kirjoitti:
En ajatellutkaan leikkikaluksi, vaikka monelle varmasti kelpais jonkinlaiset leikit hänen kanssaan. Mieluiten jotain pysyvämpää ja niin, että molemmat olisi tyytyväisiä. Skorpioniin(kin) pitää tietty suhtautua kunnioittavasti, saattaa muuten vaikka tuikata:)
Itse olen skorpioninainen ja hyvän ohjeen sanon skorpionien kumppaneille: olkaa rehellisiä ja kunnioittakaa skorpionia. Silloin hän antaa koko sydämensä tälle jos rakastaa. Itse rakastan erästä leijonaa. Hän ei minua kunnioita, mutta silti rakastan häntä. Rakastan niin intohimoisesti ettei ole tosikaan. Kaipaan niin hänen kosketustaan. Hän ei ole ymmärtänyt arvoani, koska naisiariittää ympärillä. Tiedän sen kuitenkin, että kyllä hän tulee arvoni ymmärtämään. Kumpa vain saisin olla hänen kanssaan nyt oikeasti.
- miehetkin.
piikkipylly....664648488 kirjoitti:
Itse olen skorpioninainen ja hyvän ohjeen sanon skorpionien kumppaneille: olkaa rehellisiä ja kunnioittakaa skorpionia. Silloin hän antaa koko sydämensä tälle jos rakastaa. Itse rakastan erästä leijonaa. Hän ei minua kunnioita, mutta silti rakastan häntä. Rakastan niin intohimoisesti ettei ole tosikaan. Kaipaan niin hänen kosketustaan. Hän ei ole ymmärtänyt arvoani, koska naisiariittää ympärillä. Tiedän sen kuitenkin, että kyllä hän tulee arvoni ymmärtämään. Kumpa vain saisin olla hänen kanssaan nyt oikeasti.
Leijonista sen verran, mahdottomia kesyttää, liehakoinnista pitävät syrjähyppyineen, johtajia laumassa..mut annas olla jos erehdyt näyttämään luontosi..tulikivet ja kitkerät haukkumiset saat palkaksesi. Jos jaksat olla myötäilevä, kuuliainen siloin intohimo roihuaa mutta ei muuta.
- miehetkin.
10+3 kirjoitti:
Ehkäpä skorpioninainen kokeilee aika monin keinoin miehen luotettavuutta..hetken sutinat huomaa piankin..eikä tyydy lopulta muruihin, kääntää kelkkansa kokonaan. Ei ole helppo tapaus alkuunkaan, mut jos luottamuksen saa, pysyy rinnalla ylä-ja alamäet.
- 10+3
miehetkin. kirjoitti:
Ehkäpä skorpioninainen kokeilee aika monin keinoin miehen luotettavuutta..hetken sutinat huomaa piankin..eikä tyydy lopulta muruihin, kääntää kelkkansa kokonaan. Ei ole helppo tapaus alkuunkaan, mut jos luottamuksen saa, pysyy rinnalla ylä-ja alamäet.
Se voi olla juurikin noin. Ehkä hän siksi onkin vapaa. Saisinpa vaan hänen huomionsa jotenkin herätettyä ja ajan myötä hän kyllä näkisi myös luotettavuuteni.
- miehetkin.
10+3 kirjoitti:
Se voi olla juurikin noin. Ehkä hän siksi onkin vapaa. Saisinpa vaan hänen huomionsa jotenkin herätettyä ja ajan myötä hän kyllä näkisi myös luotettavuuteni.
Siis tiedät hänen olevan vapaa..seuraillut olet ilmeisesti hänen liikkeitään. Siinäpä onkin pähkinä purtavaksi, kannattaa varmaan tarkkaan miettiä, onko aikeesi todella vilpittömiä, varovainen lähestyminen vaikka tekstiviestillä, olisi ehkä kaikkein neutraalein vaihtoehto.
- 10+3
miehetkin. kirjoitti:
Siis tiedät hänen olevan vapaa..seuraillut olet ilmeisesti hänen liikkeitään. Siinäpä onkin pähkinä purtavaksi, kannattaa varmaan tarkkaan miettiä, onko aikeesi todella vilpittömiä, varovainen lähestyminen vaikka tekstiviestillä, olisi ehkä kaikkein neutraalein vaihtoehto.
No sen tiedän, että on vapaa. Numeroa en. Lähestyminen pitäisi kyllä tapahtua ihan kasvokkain. Se on ainoa oikea tapa tässä tilanteessa. Ainakin tuntuu ettei ole oikein soveliasta hakea jostain tiedustelusta numeroa ja laittaa viestiä.
- rwrwer
miehetkin. kirjoitti:
Leijonista sen verran, mahdottomia kesyttää, liehakoinnista pitävät syrjähyppyineen, johtajia laumassa..mut annas olla jos erehdyt näyttämään luontosi..tulikivet ja kitkerät haukkumiset saat palkaksesi. Jos jaksat olla myötäilevä, kuuliainen siloin intohimo roihuaa mutta ei muuta.
Ikävää, että suuri osa suomalaisista naisista on taikauskoisia.
- Olen työtön.
En tiedä , mutta en ole myöskään ihastunut.
Haluan myös huomauttaa etten ole käynyt suihkussa enkä pessyt hampaitani lähiaikoina taloudellisista syistä johtuen.- mitä luulet,
kannattaiskoan sun ryhdistäytyä...
- No kyllä
Tiedän
- Kylläkin rakastus...
Skorpioni mies.....
- rapunen
Hän on oinas mies. Minä rapu nainen.
- pässinpää
tykkäät siis haasteista
- hänes on se jokin
pässinpää kirjoitti:
tykkäät siis haasteista
Täällä yks haasteisiin valmis kaksosnainen joka lääpällään oinaspässiin ;-)
- piikkihäntä
Leijonamies hän on
- 7676767676
Härkä-mies, itse olen Jouskarimuija.
- ei sama merkki
on neitsyt mies
- Minä vaan
Ihastukseni on kalat (mies). Itse olen härkä nainen.
- ....................
Jouskareita molemmat :)
- sakura_h
Oinas mies ja itse oinas nainen...
- kohtatapahtuu
Hän on Oinas (mies )ja minä olen Jousimies (nainen.) Suhteestamme voisi tulla täydellinen..
- taivaan merkit
Mistä tahansa suhteesta voi tulla "täydellinen", jos kumpikin osapuoli tuntee vetoa toisiinsa ja on valmis panostamaan suhteeseen, horiskoista viis :).
- kauris mies
Ja aloittaja on mitä horoskooppimerkkiä?
- ap.
Neitsyt.
- Kauan ihaillut
Upea skorpioninainen hän on, eikä pelkästään minun ihastukseni. Sillä rungolla ja katseella ei voi kuin hurmata jokaisen vastaantulevan miehen. Ja kyse ei ole mistään teinitytöstä.
- aina vaan
Neitsyt, neitsyt, neitsyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662288Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381883Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241578Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711550Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.881296Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841204Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1111125Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120- 77949
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942