Ostohyvitys.fi (?)

hoorde

Sain tässä pari päivää sitten sähköpostiini tarjouksen liittyä Ostohyvitys.fi :hin.

Eli jos rekisteröityisin tuohon paikkaan, saisin heti alkuun alkuun 5 euron "bonuksen" palkkioksi, tuota summaa voisi kerryttää vielä ja myöhemmin käyttää osasuorituksena useissa ei nettikaupoissa, kuten esin. Cdon.comissa.
(henk.kohtainen pankkitili täytyy ilmoittaa omien tietojen joukossa, jotta palvelu toimisi).

Ostohyvitys.fi väittää saaneensa yhteystietoni huuto.netin asiakasrekisteristä (olen huuto.netin rekisteröity käyttäjä).

Nyt kysynkin teiltä, jotka ovat saaneet vastaavan viestin ja muiltakin, joilla on asiasta varmaa tietoa, onko tuo Ostohyvitys.fi "oikea ja rehellinen" alennuskanava verkkoshoppailussa? Ei siis mikään huijausvedätys?

Kiitos jo etukäteen.

54

7324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korjaan sen verran, että maksamme kaikki keräämäsi bonukset - myös tämän alkubonuksen - käteisenä pankkitilillesi. Voit tehdä keräämilläsi bonuksilla tämän jälkeen mitä haluat. Bonuksia ei siis tarvitse kuluttaa käyttämällä niitä palvelussamme mukana olevissa kaupoissa. Olen erittäin pahoillani, jos palvelustamme välittyy tältä osin virheellinen kuva.

      Bonusten tilitysraja on tällä hetkellä 15 euroa. Kun olet kerännyt tämän verran tilityskelpoista bonusta, voit pyytää bonusten tilitystä käyttäjätiedoissasi ilmoittamallesi pankkitilille. Tarvitsemme tilinumerosi, jotta voimme lähettää rahaa sinulle.

      Meillä ei ole yhteystietojasi ellet ole niitä meille ilmoittanut vaan olemme ostaneet Sanomalta (mm. Helsingin Sanomien kustantajalta sekä Huuto.net-palvelun taustalta löytyvä yritys) sähköistä suoramarkkinointia heidän Sanoma Uniikki -palvelunsa kautta: http://www.sanomauniikki.fi/

      Seuraavien kolmen viikon aikana tämä mainitsemasi, Sanoman palveluiden käyttäjille osoittamamme tarjous tulee lähtemään kaikille Sanoman palveluiden asiakkaille Suomessa.

      Palvelumme liiketoimintalogiikka on sama kuin Plussa-kortissa, Ykkösbonus-kortissa sekä S-bonusjärjestelmässä eli saamme rahamme palvelussamme mukana olevilta yli 400 verkkokaupalta.

      Palvelun taustalta löytyvä yritys on Suomen Ostohyvitys Oy, joka on perustettu viime vuoden kesällä. Tällä hetkellä palvelullamme on käyttäjiä Suomessa 20 000 ja palvelumme kautta voi kerätä bonusta yli 400 suomalaisesta ja ulkomaisesta verkkokaupassa. Yrityksemme päätoimipaikka on Kotkassa, mutta meillä on toimisto myös Hämeenlinnassa.

      Tässä vielä vähän linkkejä palvelustamme mediassa:

      http://www.satakunnankansa.fi/sitajatata/1194778748117/artikkeli/hyodynna usa n musta perjantai.html

      http://www.marmai.fi/uutiset/ostohyvitysfi otti mukaan myos ulkomaiset verkkokaupat/a2144931

      http://www.hameensanomat.fi/uutiset/kanta-hame/207195-bonusta-verkko-ostoksista

      http://www.kymensanomat.fi/Online/2012/03/02/Kotkalaisyritys antaa rahaa verkkoshoppailijoille/2012313030622/4

      http://www.katsomo.fi/?progId=155130

      Palvelumme käyttö ja siihen liittyminen on ilmaista ja onnistuu osoitteessa: http://www.ostohyvitys.fi

      Asiakaspalvelumme vastaa mielellään kaikkiin palveluamme koskeviin kysymyksiin osoitteessa [email protected]

      • Faktaa, kiitos

        Yksi erikoinen asia on ?
        Kukaan ei koskaan kerro tarkemmin, minkälaisista asioista ja mistä on rahaa tilille tullut.

         herää kysymys, ovatko positiiviset kirjoitukset OSTOHYVITYKSEN porukan omia kirjoituksia?


         Eihän siinä olisi mitään henkilökohtaista, vaikka olisi linkki tuotteeseen, tai matkaa, josta näkisi hinnan ja sitten kirjoittaja kertoisi myös, paljonko sai palautusta.

        Pitkiä kirjoituksia on, mutta vajavaisia, yhdestä asiasta vaietaan ?


      • Paviaanipalautus.com
        Faktaa, kiitos kirjoitti:

        Yksi erikoinen asia on ?
        Kukaan ei koskaan kerro tarkemmin, minkälaisista asioista ja mistä on rahaa tilille tullut.

         herää kysymys, ovatko positiiviset kirjoitukset OSTOHYVITYKSEN porukan omia kirjoituksia?


         Eihän siinä olisi mitään henkilökohtaista, vaikka olisi linkki tuotteeseen, tai matkaa, josta näkisi hinnan ja sitten kirjoittaja kertoisi myös, paljonko sai palautusta.

        Pitkiä kirjoituksia on, mutta vajavaisia, yhdestä asiasta vaietaan ?

        Siis hei. Kaikki nämä ovat kusetuksia. Ensin tuotteen hinta on korkeampi. Sitten ihmiset ostavat. Osa muistaa ottaa bonukset ulos, osa ei. Kukaan ei tekisi mitään tällaista jos ei siinä välissä olisi joku tapa tehdä voittoa. Luuleeko joku, että tämä pelleily on jotain uutta hyväntekeväisyyttä?

        "Mähän suunnilleen tienaan tekemällä ostoksia."

        Minä ainakin haluan ostaa tuotteen ja piste. Olen varmaan tehnyt huonot kaupat jos myyjän pitää maksaa minulle "hyvitystä" siitä, että ostin häneltä jotain.

        Bonusjärjestelmien idea on 1) kerätä asiakkailta tietoja, 2) toimia markkinakanavana, 3) seurata asiakkaan ostokäyttäytymistä, 4) luoda uskollisuutta tiettyjä myyjiä, brändejä tai ketjuja kohtaan, 5) luoda illuusio "valittujen" joukkoon kuulumisesta, joka ainoana saa tietyt tarjoukset ja 6) vähentää harkintaa tämän "ohituskaistalle" pääsemisen vaikutelman avulla, kuten myös erilaisia "nyt tai ei koskaan" kiiretilanteita luomalla.

        Kaikki tämä on psykologiaa, jossa pelataan prosenteilla ja todennäköisyyksillä ja marginaaleilla. Eräänlainen tyhmyysvero. Mutta siksi se pitää markkinoida sitä paksupäisempään tyyliin. "Erska osaa homman. Erska on rento. Erskalla on munaa. Erska saa rahaa takaisin ostoksistaan. Älä sinä jää toiseksi Erskalle vaan liity jo tänään pimpulabonus.fi rahanpalautuskarkeloon."

        "Jos mä ostan tän paskan Bluray-soittimen niin saanko mä viikon päästä kaikki mun rahat takaisin? Jos en saa niin mä palautan tän ja saan sittenkin kaikki mun rahat takaisin."

        "Erska maksaa maitotölkistä kaksi euroa. Mutta ei se mitään! Erskan tilille palautuu tästä tölkistä 30 centin kokoinen bonus. Jos rahan vemppaaminen ei vieläkään riitä, Erska voi maksaa koko bonuksensa pölhöpalautus.fi:lle ja me palautamme sen hänelle jälleen viikon kuluttua."

        "Erska osallistuu myös firmamme järjestämiin rahanpaiskomisbileisiin. Siinä isot äijät saapuvat paikalle bonuksineen ja viskovat apinan raivolla toistensa päälle selvää käteistä. Jokaiselle tietenkin palautetaan lopussa se summa, jonka kanssa hän oli paikalle saapunut. Kerran vuodessa taasyksipalautus.fi valitsee näistä bileistä vuoden palautusmestarin."

        Tällä saadaan aikaan se muutos, että enää ei tavallinen kansalainen mittaa henkilökohtaisia tuloja ja menoja, vaan kuvitelkaa tätä: henkilökohtaista liikevaihtoa! Ja mikähän mahtaa olla henkilökohtainen voittoprosentti eli sijoitetun pääoman tuotto tästä taskurahojen siirtelystä? Bruttokansantuote nousuun. Vähän kuin Tupu, Hupu ja Lupu ostamassa toisiltaan mehua samalla euron kolikolla. Voitko pidellä mun kympin seteliä ja antaa sen mulle kohta, seisosiinähetkipalautus.fi?

        "Myymälässämme on nyt esillä tuotteiden hinnat ilman cashbackia ja cashbackin kanssa. Tämän lisätiedon teille tarjoaa akuankkapalautus.fi."

        "Olemme keksineet nyt cashbackin rinnalle uuden palvelun nimeltä cashforward. Siinä kaikkien tuotteiden hintaa on nostettu 10 prosentilla. Mutta ei hätää. Kun päätät tehdä ostoksesi, ojennamme jokaiselle cashforwardin jäsenelle välittömästi kyseistä tuotetta koskevan 10 prosentin alennuskupongin, jonka voit lunastaa kassalla tuotetta maksaessasi."

        Ideana on tehdä mahdollisimman paljon eri järjestelyjä ja kuvioita. Sillä tavalla voidaan varmistaa se, että jokaista kusetetaan edes jossain vaiheessa ja edes jollain tavalla.


      • lootus2

        Teidän palvelunne alkaa vaikuttaa huijaukselta! En nimittäin pääse enää kirjautumaan sisään, salasanan palautus ei toimi eikä fb-tunnuksilla pääse sisään.

        Ette vastaa viesteihin, enkä siis pääse tilittämään keräämiäni bonuksia!


      • lootus2
        lootus2 kirjoitti:

        Teidän palvelunne alkaa vaikuttaa huijaukselta! En nimittäin pääse enää kirjautumaan sisään, salasanan palautus ei toimi eikä fb-tunnuksilla pääse sisään.

        Ette vastaa viesteihin, enkä siis pääse tilittämään keräämiäni bonuksia!

        Perun aikaisemman viestini!! Sain asiakaspalvelun puhelimitse kiinni ja selvisi, että sähköpostit eivät tulleet jostain syystä perille.

        Summa tilitetty ja kaikki hyvin, kiitos hyvästä asiakaspalvelusta!


      • Didgeridone
        Paviaanipalautus.com kirjoitti:

        Siis hei. Kaikki nämä ovat kusetuksia. Ensin tuotteen hinta on korkeampi. Sitten ihmiset ostavat. Osa muistaa ottaa bonukset ulos, osa ei. Kukaan ei tekisi mitään tällaista jos ei siinä välissä olisi joku tapa tehdä voittoa. Luuleeko joku, että tämä pelleily on jotain uutta hyväntekeväisyyttä?

        "Mähän suunnilleen tienaan tekemällä ostoksia."

        Minä ainakin haluan ostaa tuotteen ja piste. Olen varmaan tehnyt huonot kaupat jos myyjän pitää maksaa minulle "hyvitystä" siitä, että ostin häneltä jotain.

        Bonusjärjestelmien idea on 1) kerätä asiakkailta tietoja, 2) toimia markkinakanavana, 3) seurata asiakkaan ostokäyttäytymistä, 4) luoda uskollisuutta tiettyjä myyjiä, brändejä tai ketjuja kohtaan, 5) luoda illuusio "valittujen" joukkoon kuulumisesta, joka ainoana saa tietyt tarjoukset ja 6) vähentää harkintaa tämän "ohituskaistalle" pääsemisen vaikutelman avulla, kuten myös erilaisia "nyt tai ei koskaan" kiiretilanteita luomalla.

        Kaikki tämä on psykologiaa, jossa pelataan prosenteilla ja todennäköisyyksillä ja marginaaleilla. Eräänlainen tyhmyysvero. Mutta siksi se pitää markkinoida sitä paksupäisempään tyyliin. "Erska osaa homman. Erska on rento. Erskalla on munaa. Erska saa rahaa takaisin ostoksistaan. Älä sinä jää toiseksi Erskalle vaan liity jo tänään pimpulabonus.fi rahanpalautuskarkeloon."

        "Jos mä ostan tän paskan Bluray-soittimen niin saanko mä viikon päästä kaikki mun rahat takaisin? Jos en saa niin mä palautan tän ja saan sittenkin kaikki mun rahat takaisin."

        "Erska maksaa maitotölkistä kaksi euroa. Mutta ei se mitään! Erskan tilille palautuu tästä tölkistä 30 centin kokoinen bonus. Jos rahan vemppaaminen ei vieläkään riitä, Erska voi maksaa koko bonuksensa pölhöpalautus.fi:lle ja me palautamme sen hänelle jälleen viikon kuluttua."

        "Erska osallistuu myös firmamme järjestämiin rahanpaiskomisbileisiin. Siinä isot äijät saapuvat paikalle bonuksineen ja viskovat apinan raivolla toistensa päälle selvää käteistä. Jokaiselle tietenkin palautetaan lopussa se summa, jonka kanssa hän oli paikalle saapunut. Kerran vuodessa taasyksipalautus.fi valitsee näistä bileistä vuoden palautusmestarin."

        Tällä saadaan aikaan se muutos, että enää ei tavallinen kansalainen mittaa henkilökohtaisia tuloja ja menoja, vaan kuvitelkaa tätä: henkilökohtaista liikevaihtoa! Ja mikähän mahtaa olla henkilökohtainen voittoprosentti eli sijoitetun pääoman tuotto tästä taskurahojen siirtelystä? Bruttokansantuote nousuun. Vähän kuin Tupu, Hupu ja Lupu ostamassa toisiltaan mehua samalla euron kolikolla. Voitko pidellä mun kympin seteliä ja antaa sen mulle kohta, seisosiinähetkipalautus.fi?

        "Myymälässämme on nyt esillä tuotteiden hinnat ilman cashbackia ja cashbackin kanssa. Tämän lisätiedon teille tarjoaa akuankkapalautus.fi."

        "Olemme keksineet nyt cashbackin rinnalle uuden palvelun nimeltä cashforward. Siinä kaikkien tuotteiden hintaa on nostettu 10 prosentilla. Mutta ei hätää. Kun päätät tehdä ostoksesi, ojennamme jokaiselle cashforwardin jäsenelle välittömästi kyseistä tuotetta koskevan 10 prosentin alennuskupongin, jonka voit lunastaa kassalla tuotetta maksaessasi."

        Ideana on tehdä mahdollisimman paljon eri järjestelyjä ja kuvioita. Sillä tavalla voidaan varmistaa se, että jokaista kusetetaan edes jossain vaiheessa ja edes jollain tavalla.

        : D
        Loistavaa – juuri tuommoista sutinaahan se on.

        Täyden tusinan kommentaari! (Saanhan kakkoseni palautuksissa osoittamaani sukanvarteen?)


      • ebaystaHalvalla

        saadaksesi tuon 15e kotiutettua on sinun ostettava ylihinnoiteltuja tuotteita 750e arvosta..ja jotka saisi halvemmalla ebaysta.. miettikää nyt vähän..kusetustahan toi on mutta toisaalta jos suomilammas jonottaa tyhjiä ämpäreitäkin niin onhan sekannattavaa bisnestä.


      • EnTalleta

        Kaikki välikädet lisäävät tuotteen hintaa, eikö vaan? Jokainen järjissään oleva fiksu sen tiedostaa. Mitään ei tahdo tulla ilmaiseksi, joku maksaa aina ja useimmiten Sinä itse. Minä käytän niitä kauppoja, joissa ei korttia pelata, esimerkkinä LIDL. Tämä kauppa tuli hyvin läheiseksi jo Saksassa ja olin onnellinen kun Saloon avattiin ensimmäinen Lidl. Sittenminhän näitä on tullut runsaasti. Korttien teko, kirjapito, lähetys, höyläys ...kaikki vie turhaa aikaa ja rahaa. Kilpailu teettää tällaista aivan sairasta sivutuotetta, johon "hölmöt" asiakkaat lipsahtavat ja luulevat hyötyvänsä. Todellisuus on se, että he maksavat ylihintaa ja tallettavat kauppiaille rahaa...ovat sitten onnellisia kun saavat talletuksensa joskus ostokortteina takaisin. Tämän ostohyvityssysteemin kauppoja kartan kyllä aivan varmasti, joistain tuli aiemmin ostettuakin, muttei enää...taisi olla Ellos, kyllä.


    • Reilustityötön

      On toiminut lupaamallaan tavalla.Ponukset ei välttämättä kirjaudu"itsestään" mutta oikasun saa pyydettäessä.Tee selaintarkistus ennen kirjautumista kauppiaan tilille.Paras ponus minkä olen saanut oli vippivirmalta,kun ensimmäisen vipin sai kuukaudeksi ilman minkäänlaista korkoa ja siitä sain 7,50€ ponusta.

      • 2144212214

        Se on bonus eikä ponus. Taidat kuulua Ostohyvityksen henkilökuntaan.


    • 7 kk asiaa tutkinut

      Minusta tuntuu että ostohyvityksen kaupat ja palveluntarjoajat ovat jotenkin kalliimpia Esim hotellia katsellen löysin helpolla halvemman hotellin matkan, sain suuremman edun, ilman ostohyvitys välikättä ja aivan heti.

      Samoin olen muualta saanut aina edullisemman ja luotetummin tuotteen. En ole köyhä, olisi kyllä varaa maksaa, mutta pikkuvarakkaanakin on kiva köyhäillä.

      Ei se mikään huijariyritys ole, mutta en tiedä onko mitään etua sen kautta tilata.

    • kököklö

      Kyllähän ne bonukset on tavalla tai toisella leivottu tuotteen hintaan.

    • Puskaradio.net
    • Rahantakoja.fi

      Ostohyvitys on toiminut juuri kuten on luvannutkin. Sain ensimmäisen tilitykseni eli keräämäni ostohyvitykset 31,10e pankkitililleni alle vuorokaudessa. Tsekkaa kokemukseni ja jaa omasi osoitteessa http://rahantakoja.fi/ostohyvitys

      Linkin takaa löydät myös koodin, jolla saat rekisteröityessäsi 5e alkubonuksen! Mitä vielä odotat? :)

      • myös kauppias

        "Rahantakoja.fi"

        joopa joo, toiset on tyytyväisiä, kun ostaa kalliilla ja saa palautuksia.

        Oletko koskaan tullut ajatelleeksi kuinka niin moni verkkokauppa yleensä pärjää, vaikka hinnat on helppo tarkistaa.

        Moni ei ole edes tietoinen, tai kun on varaa maksavat aina samasta tuoytteesta ylimääräistä, säästävät sitten oman auton laadussa, matkailussa tai lasten harastuksista, harvalla on rahaa joka paikkaan.

        Meilläkin oli 4-6 eri nimistä verkkokauppaa ja aivan sama varasto. Myimme yhdessä oikeaan päivän hintaan, muissa oli sitten 10-20 % ylihintaista, niissä kävi yhtä paljon kaupap kuin kaikkein halvimmassakin.
        Se on meidän ja monen muun kauppiaan onni kun on paljon ihmisiä, jotka eivät ole lainkaan hintatietoisia.


      • Rahantakoja.fi
        myös kauppias kirjoitti:

        "Rahantakoja.fi"

        joopa joo, toiset on tyytyväisiä, kun ostaa kalliilla ja saa palautuksia.

        Oletko koskaan tullut ajatelleeksi kuinka niin moni verkkokauppa yleensä pärjää, vaikka hinnat on helppo tarkistaa.

        Moni ei ole edes tietoinen, tai kun on varaa maksavat aina samasta tuoytteesta ylimääräistä, säästävät sitten oman auton laadussa, matkailussa tai lasten harastuksista, harvalla on rahaa joka paikkaan.

        Meilläkin oli 4-6 eri nimistä verkkokauppaa ja aivan sama varasto. Myimme yhdessä oikeaan päivän hintaan, muissa oli sitten 10-20 % ylihintaista, niissä kävi yhtä paljon kaupap kuin kaikkein halvimmassakin.
        Se on meidän ja monen muun kauppiaan onni kun on paljon ihmisiä, jotka eivät ole lainkaan hintatietoisia.

        Hei "myös kauppias"!

        En nyt valitettavasti aivan täysin ymmärtänyt kommenttiasi. Jos kerran olet kauppias, niin kuulisin mielelläni määritelmäsi tuosta "ylihinnasta". Eikös oikea hinta tuotteelle tai palvelulle ole se, mikä hieman kitisten maksetaan eikä jälkikäteen valiteta? Tyytyväisyys kaupan jälkeen lienee olennaisinta niin myyjälle kuin asiakkaallekin, olipa hintaa sitten liikaa tai liian vähän.

        Joka tapauksessa Ostohyvityksessä on mukana luotettavia ja myös hintavertailun kestäviä verkkokauppoja. Ne eivät välttämättä ole aina lähtöhinnaltaan kaikkein halvimpia, mutta ostohyvityksen myötä hinnat tippuvat usein edullisimmaksi tai lähes edullisimmaksi ja asiakas saa edelleen ostettua tuotteensa luottevalta ja hyvämaineiselta verkkokaupalta. Kukaan ei estä tekemästä hintavertailua ennen Ostohyvityksen käyttämistä. Se on fiksua ja jopa suotavaakin.

        Hintaa ei todellakaan kannata pitää aina itseisarvona ostopäätökselle. Usein se, joka pystyy tarjoamaan kilpailukykyisellä hinnalla parhaan lisäarvon asiakkaalle, vie pitkässä juoksussa pidemmän korren.


    • true_antz

      onko kokemuksia? kerääntynyt bonuksia? itse harkitsen liittymistä...(ja tilata puhelimen suojakuoret http://www.designskins.fi kaupasta) en vain ole vielä ihan varma...

      • Rahantakoja.fi

        Hei true_antz!

        Itselläni on kokemusta Ostohyvityksestä viime syksystä saakka. Bonuksia on kertynyt yhteensä tähän mennessä jo reilut 75e, joista olen tilittänyt omalle pankkitililleni reilut 30e.

        Tsekkaa kokemukseni blogistani http://rahantakoja.fi/blogi/ostohyvitys-fi-tilittaa-erittain-nopeasti

        Designskinsiä en ole vielä ehtinyt kokeilemaan.


    • säästäjä

      Katsokaapa http://www.bonari.fi näyttää antavan enemmän takaisin. Jatkossa teenkin sitä kautta ostokseni

      • tutka2

        Check, seems like not


      • ahonajattelija

        Näitä tulee ja menee, ostoetufi, boonus.fi, matkabonusfi, pian varmaan kanssa bonarifi. Kaikki ovat kadonneet netistä pian.

        Ostohyvitys on ainut joka on pysynyt pystyssä ja saanut paljon käyttäjiä ja juttuja lehtiin. Itse miettisin tätä.


      • Lucy

        Olen nyt testaillut kumpaakin jonkin aikaa ja ostanut vähän sen mukaan kummasta saa paremmat hyvitykset.

        Nuo Ostohyvityksen bonukset Nellystä ovat kyllä aika uskomattoman hyvät :D Tullut sieltä ostettua jo usemmankin kerran vaatetusta.

        Bonarissa puolestaan olen ostanut muun muassa Tele Finandilta liittymän, joka jostain kumman syystä hylättiin vaikka en ollut palauttanut tuotetta tai muuta vastaavaa. Kaikki oli mennyt tähän asti hyvin ja bonukset tulleet nopeasti tililleni, mutta tätä en ymmärrä.

        Kysyin asiasta asikaspalvelusta ja sain melko tylyn vastauksen, jossa todettiin epämääräisesti tapahtuman olevan kelpaamaton. No sinne jäi ne bonukset :(

        Muuten ihan kiva, että nykyään saa netissäkin bonuksia ja hauskintahan tässä on se, että myös kilpailevilta yrityksiltä saa bonukset samaan tiliin. Esim cdon ja discshop ovat molemmat kivasti hyödynnettävissä.


    • isovaari ei usko.

      TÄSSÄ ketjussa on monenlaista mainosta, hyi.

      toivottavasti ei heikommat sielut usko kaikkiin mainoksiin.

      itse olen katsonut kauppoja josta saa ostohyvitystä, se tuntuu olevan kaksinkertaisena hinnassa tai postikuluissa, eli mitä hyötyä rahan kierrätyksestä.

      Lisäksi sanoisin, aina kannattaa ostaa isosta ja luotetusta kaupasta, pienessä voi tavaran saaminen kestä kauan
      ja pahinta takuussa tulee ongelmia.

    • Raikkaan Enska

      isovaari vaan ei osaa käyttää.

    • nicetry1

      "Linkin takaa löydät myös koodin, jolla saat rekisteröityessäsi 5e alkubonuksen! Mitä vielä odotat? :) "

      HAHA.
      Kyseinen henkilö mainostaa omaa nettisivuaan ja yrittää samalla houkutella ihmisiä klikkaamaan itsensä tuonne ja hakemaan bonuksen.No tästä taas kyseinen henkilö itse saa aina rahaa aina kun joku hänen "bonus" tunnuksellaan käy lunastamassa itselleen vitosen.Noloa "piilo"mainontaa.

    • hiluja

      Nicetry1 on oikeassa, suosittelulinkkien kautta suosittelija saa myös itse pikkukilahduksen kaverin liittyessä.

      Alla linkki minun aloittelevaan blogiini ja kokemus liittymisestä, myös sieltä löytyy linkki, jota kautta liittyessään saa tuon 5e:n alkusaldon. Jatkossa lisää kokemuksia. :)

      http://hilu.blogit.fi/

    • pihistelijä

      heippa! Ei se ole huijaus, netistä yleensäkin löytyy hyviä tarjouksia ja
      ostohyvityksen kanssa säästät vielä enemmän.
      Ei kun mukaan vaan! Tästä pääsee mukaan http://goo.gl/xGar8

      • V.M.P.

        Ihan yhtä huijaus kuin kaikki muutkin vastaavat epämääräiset välistävet/bonus/provikka/huoraus -sivustot. Eli TÄYTTÄ SKEIDAA!!


    • villess-89

      Bonarista sain 20e aloitusbonusta. Jippijaijeejeje :D

    • kummablogi
    • puolueeton1

      Minulla on S-bonuskortti, ja sen bonusten kanssa moni tuote bensaa myöten tulee halvemmaksi kuin halvimmalla kilpailijalla. Autottomassa sinkkutaloudessa näin lienee harvemmin. Plussa-kortilla käy joskus samoin mutta harvemmin, K-liikkeet ovat monessa kalliimpia.

      Ostohyvitys.fi vaikuttaa täysin rehelliseltä ja luotettavalta. Varmaan jotkin sen piirissä olevat liikkeet ovat muutenkin edullisia. Koskaan ei kannata valita liikettä vain bonusten perusteella vaan kokonaishinnan, laadun jne. En näe ostohyvitys.fi:ssä mitään pahaa.

      • Rasvari-

        Kaikki tulisi halvemmaksi ilman noita kortteja. Minä en maksa isojen ostosten tekijöitten ruokia S-ketjussa. En ostaisi koskaan yli 50€ kuukaudessa kuitenkaan. Lidl on rehellinen, sen vuoksi ostan siltä. Pienten ostajien ei siis missään nimessä kannata rasvata ostoksillaan minkään bonustouhujen rattaita! Kyllä sitten voi ihmetellä miksi ruoka maksaa!!


    • Todenpuhuja1

      Kun nimimerkki kerran on puolueeton1, niin pakkohan sitä on uskoa?

    • ett'näin

      Näyttää suosittelijoille Bonari olevan parempi vaihtoehto. Kun ostohyvitys antaa nykyään vain 0,50 euroa uudesta käyttäjästä. Muutenkin tuntuis bonukset olevan parempia

      • tallain

        www.bonusohjelma.fi
        Käytän itse kun bonukset pystyy nostamaan myös paypaliin


      • Homo.
        tallain kirjoitti:

        www.bonusohjelma.fi
        Käytän itse kun bonukset pystyy nostamaan myös paypaliin

        Vedä kätees ja lopeta se huoraaminen.


    • neiitti

      Jos nettishoppailee, on ostohyvitys hyvä! Itse shoppailen meikit ja hiustuotteet oikeastaan aina netistä ja ostohyvityksen kautta menemällä on nyt parin vuoden ajan tullut jokunen kymppi takaisin päinkin, vaikka en mielestäni mitenkään paljon edes nettishoppaile. Shoppailisin nuo uotteet joka tapauksessa, joten nyt nuo kympit vaativat vaan minulta sen, että kirjaudun ensin ostohyvitykseen. Ja kylläpäs on harmtttanut, jos on unohtunut, kun menee ilmaista rahaa sivu suun. Joten suosittelen!!! Perässä suosittelulinkki, josta saat itsellesi 5e aloitussaldon. http://www.ostohyvitys.fi/suosittelu/1360664

    • Himoshoppaaja x2

      Minä ostan liiton jäsenpalvelusta, saan paremmat alennukset eikä tarvitse antaa pankkitietoja eikä odotella palautuksia tilille.

      • ex k- ketjun asiakas..

        Samoin toimii s-kanava. Ja on paljo halvempia tuotteita ku citymarket tarjoaa, paria tarjousta mammuttimarkkinoilla lukuunottamatta! Esimerkkkinä kerron, että pilarikivikiuas ostettiin prismasta asiakasomistajapäivänä halvemmalla kuin ojan raudasta rakentajatilin kautta ja lisäksi tuli bonukset päälle. Tässäkään ei bonuksia heti makseta ku kuukauden jälkikäteen. Prosenttialeen vaikuttaa yhteistyökumppanin kans tehty sopimus ja vaikka menet ostohyvityksen kautta ns. Nettibonuskorttia vilauttaen ni elloksella voit esim. Omia tarjouksia hyödyntää ja tuotteet aivan saman hintasia niinku et ostohyvityksen kautta meekkään. Joillaki vaikee ymmärtää ku kerää plussapisteitä kalliin kauppalaskun jälkeen jää 5€ plussaa et miten prisma voi antaa niin paljo bonusta et varmaan kallista, mene ja testaa ennenku tuomitset. Ite saan 20% halvemmalla Prismasta k- kauppaan verrattuna oman perheen ruokaostot ja 5,5% bonusta päälle. Ku on paljo omistaja- keskittäjäasiakkaita ni voi tarjota paremman bonuksen. Sori kirjotuserheet, puhelimella näpyttelin


      • ex k- ketjun asiakas
        ex k- ketjun asiakas.. kirjoitti:

        Samoin toimii s-kanava. Ja on paljo halvempia tuotteita ku citymarket tarjoaa, paria tarjousta mammuttimarkkinoilla lukuunottamatta! Esimerkkkinä kerron, että pilarikivikiuas ostettiin prismasta asiakasomistajapäivänä halvemmalla kuin ojan raudasta rakentajatilin kautta ja lisäksi tuli bonukset päälle. Tässäkään ei bonuksia heti makseta ku kuukauden jälkikäteen. Prosenttialeen vaikuttaa yhteistyökumppanin kans tehty sopimus ja vaikka menet ostohyvityksen kautta ns. Nettibonuskorttia vilauttaen ni elloksella voit esim. Omia tarjouksia hyödyntää ja tuotteet aivan saman hintasia niinku et ostohyvityksen kautta meekkään. Joillaki vaikee ymmärtää ku kerää plussapisteitä kalliin kauppalaskun jälkeen jää 5€ plussaa et miten prisma voi antaa niin paljo bonusta et varmaan kallista, mene ja testaa ennenku tuomitset. Ite saan 20% halvemmalla Prismasta k- kauppaan verrattuna oman perheen ruokaostot ja 5,5% bonusta päälle. Ku on paljo omistaja- keskittäjäasiakkaita ni voi tarjota paremman bonuksen. Sori kirjotuserheet, puhelimella näpyttelin

        Ja lisäys perään.. Samoin ostohyvitys kuin s-ketjukin seuraa asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja tilastoi. Toisten mielestä se on kauhee juttu mut itse näen sen vaan hyvänä asiana ja palvelua kehittävänä. Mun ostot oo ainakaa mikään salaisuus jos kauppa joka tarjoaa hyvää palvelua edullisesti niin tiedoista hyötyy jatkossakin. Ja diesel edullista vaikka smart dieseliä onkin..


    • testattutoimii

      Hyvin toimii ostohyvitys. Tänäkin jouluna tullut tilailtua monesta nettikaupasta tuon kautta.

      Suosittelen liittymään:

      http://smarturl.it/ostohyvitys (liittyminen kun on vielä ilmaista):

      • puhjoht

        Kiva, affilinkki bongattu! Jätin kuitenkin väliin tällä kertaa.


    • Kannattaa vertailla

      Alalle näyttää vihdoin tulleen kilpailua. Uusin toimija http://www.ostopalkkio.fi näyttää olevan kautta linjan edullisin eli maksaa eniten rahaa takaisin.

      • säästäjä

        Tuhoon tuomittu yritys saada minkäänlaista markkinaosuutta.


      • Hintatietoinen
        säästäjä kirjoitti:

        Tuhoon tuomittu yritys saada minkäänlaista markkinaosuutta.

        Joo, on vaikee kuvitella ketä harmittaisi markkinaosuuden menettäminen tai omien riistohintojen aleneminen. Itse olen käyttänyt kaikkia kolmea ostopalkkiosivustoa eikä kenenkään toiminnassa ole ollut pahempaa vikaa. On kuitenkin helppo todeta, että Ostopalkkio.fi on edullisin eli se antaa eniten rahaa takaisin ostoksista, joten jätän markkinaosuuksien pohtimisen muille ja ostan edelleen Ostopalkkio.fi:n kautta niin kauan kuin se on edullisin.


    • huvittaa

      Taitaa edellinen olla kilpailijan katkera kommentti, kun ei enää voi yksin ryöstää asiakkaita. Tai sitten jonkin sortin monopiolikommunismin kannattaja.

    • Suoneniskijät

      Lidl on hyvä ketju. Sinne ei tarvitse tallettaa rahaa ja odottaa sitten palautuksia tilillensä tai ostokuponkeja. Tämä typerä suonenisku pitäisi olla kiellettyä Suomessa, ei tästä muu hyödy kuin välikädet. Kaikenlainen korttihomma vain lisää kuluja, vain typerys uskoo, että saamme etuja. Turhaa työtä ja välikäsiä tulisi välttää ehdottomasti.
      Minä vältän näitä kauppoja, jossa kortilla pelataan ja toivoisin kaikkien järkevien liittyvän tähän.

    • pennies4me

      Ilmaista ateriaa ei ole olemassakaan !

    • Vainooja

      Miks ostaa ylihintaan suomesta yhtään mitää, Ainakaan tälläisten otanrahatjajuoksen.org -sivujen kautta? Ebay.co.uk (ebay.de) ja amazon.co.uk On sitä varten, jos netistä jotain tahtoo tilata. Pisin toimitusaika briteistä suomeen on ollu 3pvä ja postikulut muutaman euron Itellaa halvemmat. Eli unohda mokoma ostopahennus ja muut ilmastarahaaurpoille.com sivut.

      • K.K.Kössi

        Näin on. Suomen postikulut ovat Postin tuho. Maksikirjeen poisto hävitti Huudostakin ostajia, kun kaikki pitää pakettina lähettää, pienikin tuote. Saksasta ja Italiasta on 8 eurolla paketteja tullut, Suomessa olisi ollut reilu tuplahinta.


    • Tapioxx

      Palvelusta katoilee bonuksia ja niitä ei kirjata hylätyiksi tms. Sieltä vain otetaan raakasti pois saldoa kerotomatta syytä asiakkaalle.

    • Ostelija

      Hyvä esimerkki miten suomessa saa alistaa ja mollata miestä mainoksessa miten haluaa. Jos sama kohdistuosi naisiin niin älämölö olisi hirveä. Itse en ainakaan alistu moiseen joten pitäkää hyvityksenne. Ja suurin osa ns. hyvityksistä on sellaisia mistä ei ole muille kuin k.o firmalle hyötyä. Nettikaupoista mistä saisit bonuksia ovat hinnassaan jo huomioineet nuo bonukset. Halvemmalla saat muualta. Tai sitten et saa EU:n alueella olevista kaupoista alennuksia vaan sen ulkopuolelta ja bonukset valuvat tullimaksuihin eikä riitäkään.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe