minkä hintasia ovat ?
onko verkkokauppoja ?
aurinko käyttöön !
tässä juttua
http://yle.fi/uutiset/tuulivoimalan_omistaja_iloitsee_talvimyrskysta/6398851
nikkeli-kadmium akku
5
727
Vastaukset
- 4+16
Aurinkosähkökäyttöön on tarjolla lähinnä vain erilaisia lyijyakkuja, koska ne ovat edullisia hinnaltaan kapasiteettiin nähden. Nikkeli-kadmium on myrkyllinen ongelmajäte ja sen käytöstä onkin luovuttu esim. työkalujen akkutekniikassa parempien materiaalien myötä. Ni-Ca -akuilla on myös harmillinen muisti-ilmiö, eli kun akkua ei käytettäessä pureta täysin tyhjäksi, osa kapasiteetista menetetään ajan myötä.
- 4+6
Ja sitten se että itsepurkautuminen on 10-15% kuukaudessa.
Voisi sanoa että rahalla ei juuri huonompaa akkua saa aurinkokäyttöön.
- sunikafani
Sunica valmistaa nicd akkuja jotka on tarkoitettu AP järjestelmiin.Takuukin lienee 10v eli ovat parhaita ko käyttään.
- gadi1
Juu ja hinta oli kans varmaan sen mukanen,piisaako nelinkertanen normi lyijyakkuun verrattuna??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275