^^ Niin, mikä teillä on? Mulla on Fazerin sellanen ihana kalenteri, missä on jokasessa (ainakin melkein jokaisessa erilainen) ihana konvehti♥
Mikä joulukalenteri?
13
270
Vastaukset
- KINdre
Multa löytyybi kinderin kalenteri:)
- =)=)=)=)=)=)
Ei oo vielä :/ Täytyy tässä ostaa ;)
- laläla
löytyy sellanen perus euron halpis kalenteri, mutta sellanen joulukalenterinkin pitää olla ♥
- Irma13
Löysin hauskan nettijoulukalenterin, jossa on nettipalapeli (lapsille)
http://www.hupe.tk
Vaatii koneelle näköjään Java-playerin, jota kaikilla ei ehkä ole. - kiltti2
Mulla on puhelimessa Advent2012, jossa on joku peli ja ilmainen sovellus joka paivalle ja sit Fazerin karkkikalenteri, jossta saa valita jonkin karkin joka paiva :)
- Kiltti2
Niin tuo Advent2012 sovellus (Android tai iOS) on ilmainen eli viela parempi kuin euron kalenteri :-)
Mulla on Haribon joulukalenteri
- kolkuttavalleeiavata
Löysin hyvän nettikalenterin. Löydät varmaan myös omasi, koska etsivä löytää.
- Tylsyyden ihminen
Mulla on ihan perus suklaa kalenteri niit sai vapiksista ja tarjoustaloista 0.50€
- irkku
Meillä on tonttulakki kalenteri johon tonttu käy yöllä laittamassa yllätyksen, yksi lapsista saa aina vuorollaan jonkun isomman yllätyksen ja toiset pienen suklaapalan tai piparin (lapsia4). Vanhemmatkin saa yllätyksen :) ja jottei tulisi kiistaa kuka saa parhaimman yllätyksen aattona niin se yllätys on tarkoitettu koko perheelle :)
- Rahkajämä
Hikipedian joulukalenteri on todella hauska, joskaan ei kyllä sovi perheen pienimmille..: http://hiki.pedia.ws/wiki/Hikipedia:Joulukalenteri
- Nuhallinen
Haribo..
- vjjvhjhv
Meillä on viime ja tältä vuodelta partiolaisten kalenteri.
Ei oikein nuo suklaakalenterit ole koskaan iskeneet. Tykkään noista partiolaisten kalentereista koska niissä on aina kuva, joka sitten täydentyy kun luukkuja avaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18629Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 95552
- 52519
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437