OKSETTAVA nina mikkonen

ei uppoa juttusi nin

Koska tää tyrkky lopettaa mediassa rahastamisen?

Onneksi noita juttuja ei ole pakko lukea, mutta ärsyttää jo pelkän naaman näkeminen lehdessä.........tai netissä.

Kyllä täällä on muitakin, joille on käynyt niinkuin timolle, eikä olla lehdessä rahastamassa ja itkemässä...............menisi akka töihin niin loppuisi rutina, ettei ole rahaa........
Kyllä tässäkin artikkelissa on sellaista teatteri esityksen makua, ettei paremmasta väliä..............

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a511901/nina mikkonen saa ammattiapua kilahteluun/

78

3255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain elämää

      Parempi jos hän saisi miehensä päivähoitoon johonkin laitokseen, että pääsisi itse töihin, hänhän on kuulemma diplomikampaaja, joten sakset ja kampa höyryämään ja leipää perheelle pöytään. Erittäin raskasta kokopäivätoimisesti hoitaa vakavasti sairasta puolisoa lapsia kotia koiraa kissaa, parempi olisi päästä kodin ulkopuolelle tapaamaan muita ihmisiä työn merkeissä, sitten jaksaisi myös olla kotona kilahtelamatta.
      Tosin uskoisin hänen tapauksessaan, että elämä on tällähetkellä erittäin raskasta hänelle, kilahtelut ovat väistämättömiä reaktioita, jos vielä toinen niistä lapsista kärsii (lehtien mukaan) keskittymishäiriöistä, niin eipä siinä kotirauhaa paljoakaan siunaannu, kun puolisoaankin joutuu jatkuvasti pitämään silmällä, ettei lähde sokeana hortoilemaan, kun ei jalatkaan kanna.

      • menisi juu töihin

        Nina ei halua palata kampaajaksi, kun tuolla mediahuoraamisella tienaa
        a) paremmin ............
        b)helpommin...........


        Ja hirsilinnan asukkihan ei tavalisiin duuneihin sorru :))


      • Anonyymi

        Mikkonen mokasi olisi pysynyt entisen vaimon kanssa.


    • Kutsuvieras

      En mä nyt ala epäilemään mutta koska Timo on sokeutunut, eiks se ollut katsomassa jotain jo vuosia sitten siitä tekemää dokumenttia????
      Oli oikein kutsuvieras.......
      Joo pitäis jo lopettaa vaimon miehensä sairaudella rahastaminen vaikka ainahan on perhe Mikkonen ollut julkisuuden haluinen ja kohu lehden vakkareja.
      Ison hirsilinnan asumiskulut on aikamoiset, talvella lämmitys huh. Ja kaikki muukin toki maksaa kun haluavat niin "LEVEÄSTI" asua, elää, no kai nyt sitten on pitänyt alkaa pihistämään.

    • Myrskylän magneetti

      Voi olla , että toi Lidl on jo Mikkosillekkin "ihan hyvä kauppa". Rahat taitaa olla tosi tiukassa ja hirveet velat vielä päällä.

    • Miu miu

      Kun hätä on suurin kaikki apu mitä on saatavissa on tervetullutta joten ei kai sitä kukaan vastaavassa tilanteessa kieltäytyisi jos vain jotain apua saa. Kukaan joka ei ole hoitanut omaistaan ei voi tietää mitä kaikkea arki pitää sisällään. Sinällään säälittävää että elämämme on mennyt julkisuuden ihmisten seuraamiseen ja toisaalt kaikki tuodaan julkisuuteen.

      Kuka muistaa niitä satoja tuhansia muita jotka arkea pyörittävät saamatta minkäänlaista apua. Saamatta kiitosta tekemästään työstä omaisen hyväksi jotta hänellä olisi hyvä olla.

      • mau möy

        Joo, ja tää yksi ottaa kaiken irti.
        Tunnen ihmisiä joilla on omat hommat viel pahemmin kuin noilla, eivätkä ole itkemässä ja valittamassa joka ikisestä pienestä asiasta mediassa.

        Mikkosten pelikaani perhe on säälittävä ja saavatpahan pojatkin hyvää opetusta kuinka oikeaa työtä ei tarvitse tehdä kun vain myy sielunsa medialle..........


    • kiitos kiitos!!!!

      Sanoit niin kun ajattelin ja en pystynyt sitä ilmaisemaan!KIITOS!!!Kyllä se asia on näin että me joiden ei tulisi mieleenkään myydä perhettä julkisuuteen ja totuus on että me joudumme joka ikisestä avusta taistelemaan ja toisille tulee vaikka mitä kuntoutuksia ja sekään ei riitä!Tätä ohjelmaa en pysty katsomaan kun tämä teho nainen on aina ollut naisia vastaan ja iskikö tuo ylimielisyys kerrankin takaisin?

      • oksettaa minuakin

        Toivottavasti tajusi, että iskihän se.
        Ylimielisyys on pahimpia helmasyntejä ja sitä ei mikään anna anteeksi...........


      • prog1

        Uskaltaisin väittää, että suomalaiset ovat loppupeleissä varsin reilua porukkaa; kaveria ei jätetä -henki on vahva. Sen sijaan, tyhjänlouksuttajista ja ylimielisyydestä ei pidetä. Tämä rouva on kritisoinut suu vaahdossa esimerkiksi vanhempia, jotka vievät lapsensa päiväkotiin. Ei ihme, ellei sympatiaa heru. Se on katsos rva mikkonen sillä tavalla, että harvalla on varaa maata kotona, olkoon sitten kuinka perhekeskeinen ja isänmaallinen tahansa. eikä siihen näyttäisi olevan tai olleen varaa sinullakaan, kaikella kunnioituksella.


      • katso peiliin!
        oksettaa minuakin kirjoitti:

        Toivottavasti tajusi, että iskihän se.
        Ylimielisyys on pahimpia helmasyntejä ja sitä ei mikään anna anteeksi...........

        Niin on epäempaattisuus ja katkeruuskin!


      • älä jaksa olettaa
        katso peiliin! kirjoitti:

        Niin on epäempaattisuus ja katkeruuskin!

        Olen empaattinen lähimmäisilleni, jotka samassa tilanteessa, en noille pyrkyreille, joille sairaus on vain uusi keino rahastaa..........siinä on kuule iso ero !

        Olen kyllä katkera mikkosille, jotka tuntuvat vetävän ihan kaikesta rahaa pesueelleen........oikeita töitä ei kyllä tarvitse tehdä, niinkuin normaali perheen......siinä olet kyllä ihan oikeassa........


      • komppaan kyllä
        prog1 kirjoitti:

        Uskaltaisin väittää, että suomalaiset ovat loppupeleissä varsin reilua porukkaa; kaveria ei jätetä -henki on vahva. Sen sijaan, tyhjänlouksuttajista ja ylimielisyydestä ei pidetä. Tämä rouva on kritisoinut suu vaahdossa esimerkiksi vanhempia, jotka vievät lapsensa päiväkotiin. Ei ihme, ellei sympatiaa heru. Se on katsos rva mikkonen sillä tavalla, että harvalla on varaa maata kotona, olkoon sitten kuinka perhekeskeinen ja isänmaallinen tahansa. eikä siihen näyttäisi olevan tai olleen varaa sinullakaan, kaikella kunnioituksella.

        Täsmälleen samaa mieltä........siltä haukuttiin kaikki ensin ja pidettiin itseään niin parempana kuin normi perheelliset...........kuis nyt kävi?

        Nyt pitäisi tehdä duunia niinkuin muutkin normaalit, mutta eihän se käy, kun voi yrittää olla mediassa ja tienata niin iisimmin.........

        Uskomaton popula kyllä.......ja noita pitäisi vielä sääliä tai kokea myötätuntoa?
        Sääli ja myötätunto menee kyllä niille, jotka sen ansaitsee.......ei tuollaiset pyrkyrit.
        näin se vaan on. Ja siksi suurin osa ihmisistä varmaan ajatteleekin, että nyt saivat, mitä tilasivat.........


      • 19+8
        älä jaksa olettaa kirjoitti:

        Olen empaattinen lähimmäisilleni, jotka samassa tilanteessa, en noille pyrkyreille, joille sairaus on vain uusi keino rahastaa..........siinä on kuule iso ero !

        Olen kyllä katkera mikkosille, jotka tuntuvat vetävän ihan kaikesta rahaa pesueelleen........oikeita töitä ei kyllä tarvitse tehdä, niinkuin normaali perheen......siinä olet kyllä ihan oikeassa........

        Käyköhän siellä hirsilinnassa nyt sitten rvaa avustamassa miespuolinen henkilö? Tuskin naista sinne huolii. Työssä käyvät äidithän ovat pohjasakkaa. Jättävät lapsensa tarhaan (natsileiri) ja itsekkäästi käyvät töissä...
        Niin ja mitään avustuksiahan he eivät ota vastaan, onhan heillä menestyvä yritys, jonka tj. rva on.
        Hirsilinnastakin on vuosien saatossa maksettu jopa korot, pääomaa ei vielä ole keritty lyhentää, firma vie kaiken ajan.
        Ei sitä kerkiä pankeissa juosta ja verkkopankki on turvaton, joku voi hakkeroida miljoonat tililtä...:D


    • 3tf4rgr

      Heh on se tosiaan hauskaa kun muija vaahdonnut että ei saa yhteiskunnalle viedä lapsia hoidettavaksi. No, itse ottaa kyllä kaiken rahan ja avun yhteiskunnalta ja ok, hoitaa ukkoa kotona, mutta jatkuvasti huutaa julkisuudessa miten Timo saatava sinne ja tänne kuntoutukseen ym.

    • Eero Väkäleuka

      Koko Mikkosten perhe on OKSETTAVA!!!!

    • ootteko hulluja

      Kyllä tämän suomalaisen kansanpiirteen eli kateuden huomaa hyvin noista ylläolevista viesteistä. Sekin käy näköjään joillakin kateeksi, että ollaan sokean ukon omaishoitajana. Ei jumalauta! Menkää nyt hyvät ihimiset ja hommatkaa se lääkitys kuntoon! Ja tsemppiä Mikkosten perheelle ja tuhansille muille samassa elämäntilanteessa eläville!

      • mikä ihmisiä vaivaa?

        Niinpä, uskomattomia kommentteja ja aloitus on niin epäempaattinen ja katkera kuin olla ja voi!
        Vaikka he ovat olleet suorasuisia ja arvostelevia mediassa niin nykyinen elämäntilanne on todella vaikea. Toivon heidän perheelleen voimia ja aloittajalle, mietipä uudelleen!


      • mieti itse mitä sano

        älä jaksa, samassa tilanteessa olevia ei ole kuin mikkoset.
        Ne muut tekevät rehellistä työtä ja taistelevat edustaan, kynsin ja hampain.
        Eivät siis paistattele mediassa ja rahasta sillä.

        Kyllä myötätunto on näiden hiljaa kärsivien puolella. Siinä olet oikeassa.


      • mikä sinua vaivaa???
        mikä ihmisiä vaivaa? kirjoitti:

        Niinpä, uskomattomia kommentteja ja aloitus on niin epäempaattinen ja katkera kuin olla ja voi!
        Vaikka he ovat olleet suorasuisia ja arvostelevia mediassa niin nykyinen elämäntilanne on todella vaikea. Toivon heidän perheelleen voimia ja aloittajalle, mietipä uudelleen!

        Kiva lukea kuinka kannatat perheen rikkomista ( ninalle kelpasi hyvin ukkomies) ja suureen ääneen huutamista omista eduistaan, kun muut sairaat hiljaa kärsivät ja yrittävät huutamatta saada itselleen samanlaisia etuja jota, mikkoset nyt riehumisillaan saavat.

        Sulla ei ole kyllä kaikki himassa, ihan oikeasti.

        menisivät töihin, niinkuin normi ihmiset tekevät ja olisivat vähemmän mediassa parkumassa kohtaloaan.........oksettavaa käytöstä.


      • Kateus oikea tunne?

        "Kyllä tämän suomalaisen kansanpiirteen eli kateuden huomaa hyvin noista ylläolevista viesteistä. Sekin käy näköjään joillakin kateeksi, että ollaan sokean ukon omaishoitajana."

        Kuule, ajattelepa vähän nyt itse. Tulkitsetko nämä arvostelut muka - KATEUDEKSI? Mitä kateus oikein sinulle tarkoittaa? Minä tulkitsen tällaiset kirjoitukset vahingoniloksi ennemmin.

        Miksi joku olisi kateellinen tuossa tilanteessa oleville ihmisille? Vanhalle lähes aivokuolleelle miehelle, joka makaa suu auki ja puhuu sekavia, mitä iloa sellaisesta aviomiehestä ja isästä on kellekkään? Kun heillä meni paremmin, ja he itse arvostelivat ja loukkasivat ihmisiä ihan surutta niin silloinkin joku sanoi, että heidän arvostelemisensa on kateutta. Kadehtiiko joku törkeää velkataakkaa, eläkeikäistä fanaattista huutajaa ja kaikille katkeraa naista. Ketä sitten Mikkoset kadehtivat, kun hyökkäsivat ihmisten kimppuun jatkuvasti, ihan ilman kenenkään syytä. Vai onko homojen, ateistien, sivarien ja työssäkäyvinen naisten syy, että joutuivat Mikkosten hampaisiin ja haukuttavaksi.

        Nyt kun tuli isku vasten kasvoja ja Mikkosten maailma romahti niin heitäkö taas kadehditaan. Esim, minä en kyllä ymmärrä, mistä pitäisi olla kateellinen ja miksi? En ottaisi mitään sellaista, mitä Mikkosilla on: Ulosottokypsää firmaa, lähes aivokuollutta eläkeläistä, huutavaa ja räyhäävää hirviöakkaa, kahta poikaa joilla joku häiriö, adhd tms. velkatalo ja taakka. Kukaan ei perheessä kai tienaa mitään. Kaikki ovat kotona, eristettynä korpeen. Oli todella ahdistavaa ja vastenmielistä katsoa tuota ohjelmaa, NIna mikkonen on todella ahdistava ja vaikealta vaikuttava ihminen.

        Ei...kateudesta ei varmaankaan ole kyse...


    • Ootko pipi????

      Mikä kateus? Siis..????
      Jo oli tekstiä.
      Ymmärrän kyllä jos joku muunlaisia piirteitä mutta kateus?
      Kade jollekin jolla mies sokea ja vammainen?
      TÄH???????

    • 2+19

      Timohan aikoinaan petti ekaa vaimoaan tän ninan kanssa oli aamulla vielä rakkauttaan
      vannonut tuire vaimolleen ja illalla ilmoitti että on uusi.
      En ole koskaan pitänyt ninasta ja heidän lapsistaankin ovat yrittäneet tehdä yli-lapsia
      onnistumatta.

    • Näin se vaan menee

      Valitettavasti Ninan ja Timon kohdalla on todellakin toteutunut,

      ympäri mennään yhteen tullaan
      paha saa palkkansa
      niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

      Heidän tilanne on nyt surullinen, mutta jos vähääkään lukee mitä tapahtui tuossa päälle 10 vuotta sitten... miten häikäilemättömästi nämä kaksi pitivät salasuhdetta toisen vaimon tietämättä ja miten Timo hylkäsi omat lapsensa...
      Monenlaista surua ovat tuoneet muille ihmisille ja läheisille.
      En jaksa uskoa että Timon aikuiset lapset ovat nytkään tekemisissä Timon kanssa, hehän ovat julkisesti kaiken jälkeen haukkuneet isänsä.

    • Empatiakyky

      Mikkosten perhe kommentteineen on aiheuttanut varmasti monenlaista tunnemyrskyä suomalaisissa, mutta kyllä saa ihmetellä, että missä on ihmisten inhimillisyys ja empaattisuus?

      Minä olen aina pitänyt Timo T.A.:sta, mutta ymmärrän, että monia hänen persoonansa on ärsyttänyt, samoin Nina terävine kommentteineen. Minä kyllä sympatiseeraan Ninaa, koska hänen arkensa ei todellakaan ole sieltä helpoimmasta päästä ja ymmärrän hyvin, että hermot ovat tiukalla. Törkeää, että täällä haukutaan Ninan julkisuudessa olemista, mitä uutta se nyt on, onhan hän ollut sitä ennen Timon sairastumistakin. Timo nyt sattuu olemaan koko kansan tuntema ja monia varmasti aidosti kiinnostaa hänen kuulumisensa.

      Nina, voimia ja Jumalan siunausta sinulle ja perheellesi.

      • 1+5

        Moi nina! Onko ukkos jo iltaunilla? On varmaan joku karsee lapsensa hylännyt hoitaja pessy ja peitelly kun on aikaa tänne kirjoitella....


      • Missä Ninan empatia?

        "missä on ihmisten inhimillisyys ja empaattisuus?"

        Minä kyllä olen lähinnä ihmetellyt, missä on Mikkosten inhimillisyys ja empaattisuus. Sellaisesta ei ole vielä mitään merkkejä. Luulisi että tuollainen kokemus viimeistään koulii ja saa pyytämään anteeksi ihmisiltä, ketä he ovat vuosikausia loukanneet julkisesti. Mutta ei, itseä vain säälitään, vaikka tuossa tilanteessa ovat hirveän monet ihmiset. Miksei Nina sääli muita, vaan kerää sääliä ihan kuin olisi itse joku valtakunnan virallinen omaishoitaja?


    • Kommentit who cares

      Viis jostain heidän lapsellisista kommenteistaan.

      Nina ja Timo ovat järjestäneet hirvittävää surua Timon aviovaimolle ja Timon jo nyt aikuisille lapsille.
      Joten tässä pätee karman laki.

    • empatia2

      Miettikää Ninan osaa, menkää hänen asemaansa. Hoitaa ilkeätä miestään, joka päästelee tällä hetkellä suustaan mitä sattuu (pojalleen huusi, turpa kiinni). Nuori nainen, joka ei ansaitse tuollaista elämää. Tämä on minun mielipiteeni.

      • mielipide tämäkin

        itsepähän on siihen elämään halunnut..........joten ansaittu on. Kuka käski ruveta vehtaamaan ukkomiehen kanssa. Niin laskelmoitua kuin olla ja voi........


      • 10+7
        mielipide tämäkin kirjoitti:

        itsepähän on siihen elämään halunnut..........joten ansaittu on. Kuka käski ruveta vehtaamaan ukkomiehen kanssa. Niin laskelmoitua kuin olla ja voi........

        Tasan samaa mieltä! Ainoat sympatiat menevät ex-vaimolle ja heidän aikuisille lapsilleen. Onneksi ovat jo aikoja sitten siirtyneet elämissään eteenpäin. Kai se jo jotain kertoo kun lapset eivät halua isäänsä tavata.

        Heille jaksamisia...

        Terv. Itse saman tuskan läpikäynyt


      • 123654
        10+7 kirjoitti:

        Tasan samaa mieltä! Ainoat sympatiat menevät ex-vaimolle ja heidän aikuisille lapsilleen. Onneksi ovat jo aikoja sitten siirtyneet elämissään eteenpäin. Kai se jo jotain kertoo kun lapset eivät halua isäänsä tavata.

        Heille jaksamisia...

        Terv. Itse saman tuskan läpikäynyt

        10 7 Taidat olla katkeroitunut omaan elämääsi , jota purat nyt täällä!


    • tajutkaapas nyt!

      Hyvä että Nina Mikkonen tuo asiat esille!! Omaishoitajat tarvitsevat tet isommiksi! ja apua ! tämä on tosissaan työtä!ne jotka laittaa omaisensa laitokseen ja menevät "töihin" muualle pääsevät todellakin helpommalla!!!

      • kiitos paljon!!

        Kyllä kannattaa ite hoitaa kotona omaisensa, niin tein minäkin, kysyin josko tästä saisi muutaman euronkin, niin sanoivat että ei eurokaan, että hoida vaan siinä oman toimesi ohella, että tällaista oli vuosina 2002-2009.


      • samaa mieltä
        kiitos paljon!! kirjoitti:

        Kyllä kannattaa ite hoitaa kotona omaisensa, niin tein minäkin, kysyin josko tästä saisi muutaman euronkin, niin sanoivat että ei eurokaan, että hoida vaan siinä oman toimesi ohella, että tällaista oli vuosina 2002-2009.

        Älä pekää, mikkonen osaa rahastaa omasta hoitajastaan kyllä senkin, mitä sinulle ei ole maksettu...........usko pois.
        Se kaivaa kaikki kivet ja kannot, että saa sen minkä "hänelle kuuluu"..........

        Niin on moni muukin lähihoitaja palkatta omaisiaan hoitaa.........siksi noi mikkosten paasaamisetkin sattuu ja lujaa.
        Toiset vaan kärsii hiljaa eikä pidä mediapeliään tai ota siitä kaikkea irti ja rahasta silläkin........


    • 80000000000000

      Feikki särkyi..

      • dflgjkl

        Sammaa mieltä. Taisi se "onnellinen perhe"-asetelma olla enempi feikkiä kuin totta. Olen tuttavapiirissä huomannut, että jos joku jättää puolisonsa uuden rakkauden takia ja perustaa ns. uusperheen, niin usein ulkopuolisille halutaan kovasti antaa se käsitys, että ollaan niin onnellisia ja elämä hymyilee. Vaikka ei olisi tottakaan. Sillä tavalla ei kukaan pääse sanomaan, että eihän se vaihtamalla parantunut. Mutta joskus tulee tilanteita, ettei feikkaaminen enää onnistu. Kuten Mikkosille. Toivotaan kuitenkin, että saavat apua ja selviäisivät.


    • Muille ensin

      Mä toivon kyllä että ne omaishoitajat jotka vuosikausia hoitaneet saisivat enemmän tukea ja jonkun tukemaan hoidossa ja antamaan hetken hengähdystaukoa.

    • no, haloo kyllä

      Menisi töihin.
      Ja ihan turhaa rutkuttaa, ettei kela anna kuntoutusta. Niin se vaan on muillakin, että jos ei ole edes kuntoa, kota kuntouttaa, niin miksi sitten sinne pitäisi mennä ??????
      Joku peruskunto on kuntoutettavallakin oltava, se on ihan vissi se.

    • Mikkosmarisija

      Mikkosilla on asiat hyvin moneen muuhun verrattuna, valittaa aivan tyhjää. Katsoin viikolla ohjelman, jossa nuori työssäkäyvä nainen jäi 5 alaikäisen lapsen kanssa yksin, kun mies teki itsemurhan. Ei siinä kameroita oltu ensimmäisenä paikalle haettu. Nyt asiasta oli kulunut pari vuotta ja tytär hommasi äitinsä ohjelmaan, jossa sai vinkkejä pukeutumiseen ja muutenkin vaihtelua eli Tuhkimotarinoita 10.12.
      Siinä hän kertoili elämästään. Kyyneleet vierivät silmistäni sitä kuunnellessa. Tuollaisille oikeille taistelijoille kumarran syvään.

    • uppistauppista

      Up.

      • Eero Väkäleuka

        Kunpa Timpasta jo aika pian jättäisi ja pääsisimme eroon koko kamalasta perheestä. Joutuisivat tekopyhät itkupillit väkisin pois julkisuudesta!!! Vai jauhaisiko Niina Mikkonen vielä pitkään paskaa senkin jälkeen?


      • 123654
        Eero Väkäleuka kirjoitti:

        Kunpa Timpasta jo aika pian jättäisi ja pääsisimme eroon koko kamalasta perheestä. Joutuisivat tekopyhät itkupillit väkisin pois julkisuudesta!!! Vai jauhaisiko Niina Mikkonen vielä pitkään paskaa senkin jälkeen?

        Eero Vähäleuka joutais hoitoon


      • Eero Väkäleuka
        123654 kirjoitti:

        Eero Vähäleuka joutais hoitoon

        Pidä lärvisi ummessa, herjaaja!!!


      • &*&
        123654 kirjoitti:

        Eero Vähäleuka joutais hoitoon

        Hyvä että joku on edes mun kanssa samaa mieltä. Ei mitään muuta kuin housut pois ja hoitoon.


      • 678912
        &*& kirjoitti:

        Hyvä että joku on edes mun kanssa samaa mieltä. Ei mitään muuta kuin housut pois ja hoitoon.

        Eiköhän kaikki ole samaa mieltä.


      • Eero Väkäleuka
        678912 kirjoitti:

        Eiköhän kaikki ole samaa mieltä.

        Sulje jo leipäläpesi, kirottu herjaaja! Minä olen rehellinen mies, joka kertoo vain KARUN TOTUUDEN!!! :-D


    • tsemiä Ninalle

      Nina on sentään NAINEN ja vertaillaan Tuksuun. Tuksun kanssa en haluis olla missään tekemisissä, mutta täällä ja laatu lehdissä se rumilus pörrää. Nina on elännyt kovaa elämää ja silti on suh kaunis. Ei tietenkään mikää teini piss in hoora.

      • Eero Väkäleuka

        Ruikuttava pelle se on! Perhe sai juuri mitä ANSAITSI!!! Tämä on karu totuus!


    • Kunnon ihminen

      Eero Väkäleuka on nimensä väärti. Kauhea, karmiva ihminen. Timo T.A. ja Nina Mikkonen ovat Suomen Kennedyt, fiksuja, koulutettuja, ihmisiä joilla on arvot kohdallaan.
      Kukaan ei ansaitse minkäänlaista sairautta! Hienoa, ettei kaikki tyrkytä omaisiaan kroonikko-osastoille, vaan antavat omaisilleen yksilöllistä kotihoitoa. Siitä suuri arvostus.

    • Takakireä muija =nii

      ettei olis niina munan puutteessa.narisii niin pahasti!! tehotippaa laakereihin jo alkaa luistaan.

    • REHELLISIN ILO!!!

      Ma ainakin nautin mielettömästi, kihisen vahingonilosta ja nauran paskaisen naurun Mikkosille!!! Toivottavasti ukosta ei tule enää ikinä kalua, Nina ei saa koskaan sekunninkaan "omaa rauhaa" ryystää sumppikuppostaan tai katsella tallenteita ja että muksut saavat huonot liikunnanumerot ja että koko sakki potkaistaan maksamattomien luhennysten takia metsälinnastaan ulos lumihankeen!!!

    • Niin se

      Jumalan rangaistus tavoitti itseriittoiset ja korskeat Mikkoset. Kannattiko solvata normisuomalaisia niin uskomattoman tökerösti? Ihan ansionsa mukaan ovat saaneet. Onko diplomi-parturi muuten juonut ja polttanut äänensä piloille?

      • 123654

        Niin se! Voi sua rassukkaa!!!


    • Kissahullunainen

      Ihan kamalia ootte! Miten kukaan voi sanoa, että joku ansaitsee aivoinfarktin?? Voi olla että Mikkoset on olleet paljon esillä niin kuin monet muutkin julkkikset, mutta elävät nyt kyllä niin raskasta elämää, ettei sellaista voi toivoa kenellekään. Miettikääpä oikeesti mitä pahaa Mikkoset on teille nälvijöille tehneet???!!!

      • bitumi

        Ovatko Mikkoset julkkiksia? Miksi? Mietippä sitä.

        No, akka on otettu telkkariohjelmiin sen huvin vuoksi minkä se aiheuttaa, yhtäkään järkevää lausetta ei ole koskaan sanonut.

        Suurin osa 70-80-luvun juontajista ja muista esiintyjistä elää ihan tavallista elämää, ilman mitään keinotekoista julkisuutta, sen jälkeen kun työt telkkarissa on loppuneet. Miksi Mikkonen, nyt Mikkoska, edelleenkin roikkuu, omasta tahdostaan, julkisuudessa? Mitä muuta hän on muka tehny ku pokannu v. 1999 varatun ukkomiehen, joka jo silloin oli täysi kehäraakki. Naurettavaa.


    • Veikataan seuraavaa

      Veikataanpa seuraavaa lööppiä.....jolla rahastaa.....
      Kuka ensin?

      • Anonyymi

        Varpaassa todettu rakko. Iltapäivähdet järkyttyneet. YK:lta kysytään neuvoa, tästä ei enää nousta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varpaassa todettu rakko. Iltapäivähdet järkyttyneet. YK:lta kysytään neuvoa, tästä ei enää nousta.

        Oksettava Mikkoska kun "leveilee" lehtien lööpeissä,se on varma varoitusmerkki että lehteä ei kannata ostaa,on kyllä niin ällöttävää katsella jopa tyrkyn kuvaa pelkästään lööpeissä,että hyi helkutti sentään.


    • ty7ui8o0p+å

      No ei kukaan antaitse tuollaista (paitsi ehkä joku murhaaja), mutta ehkä silti, se hetken pistää heidätkin miettimään että oisko sittenkin pitänyt pitää vähän pienempää suuta.

    • Anonyymi

      Eiks se oo leipäjonossa?

    • Anonyymi

      Oksettava nina mikkonen yrittää jopa lastensa kautta tehä rahaa, laittaa nyt laulaa tommoset 4 tason laulajat ja toisel viel laiska silmä nii mä sanon voi helekutin helekutti. Kai ne pennut jossain vaihees sanoo et mutsi nyt relaa vai tajuavatko itekää.

    • Anonyymi

      Eikös tää Nina Mikkonen ollu jotenkin tän yhen kusipään Sanna Kiisken kaa jossain tekemisis vai muistanko väärin?

    • Anonyymi

      Lukeutuu niihi turhii julkiksii molemmat!

    • Anonyymi

      Tosiaan tyrkky koko mikkonen ja onhan timon suhteista jääny jotain tuttuja niin lehtiin pääsee valittamaan omaa surkeuttaan, tollanen läskitiinu.

    • Anonyymi

      Pitäs perustaa sellanen ohjelmaformaatti kun suurin lässyttäjä. Siihen kävis just tälläset mikkoset sun muut turhat julkkikset tai ainakin ne jotka luulevat olevansa julkkiksia, näitä olis paljo suomessa, yksistään noita vähän yksinkertasia naisia jotka ovat jossain tosi tv:ssä tai ohjelmassa vilahtaneet esim. Tää kulta Iida, siinä varmaan kans vanhemmat miettivät kakskertaa oisko kortsuu pitäny kuitenki käyttää. Voi luoja mikä pelle sekin on.

    • Anonyymi

      Ei kai kukaa täysjärkinen tilaa tälläseltä läskipäältä mitää luentoo joka ei pysty edes painoosa hallitsee ja kuolleen ukkosa varjois viel pullistelee.

    • Anonyymi

      Vai viel kuolin doula, just joo.

    • Anonyymi

      En ole ikinä tästä naisesta pitänyt. Joku siinä on ällöttävää josta en pidä. Oisko ollu liikaa lehtien palstoilla valittamassa tai joku muu sitte. Liika on liikaa.

      • Anonyymi

        Onko oikein noita?


    • Anonyymi

      Monella muulla käynyt samoin, ei olla julkisuudessa valitettu ja kerjätty rahaa.

    • Anonyymi

      Joo se niitten tv sarja oli ihan skeidaa! Timon aikaa oli se kultanen 80 luku. 2000 luvul ei tullukaa enää manii samal taval nii piti jotai kusista koti tv: tä keksii. Ihan samal taval nyt nina keksii millo mitäkii et pääsee lehtee valittaa!

      • Anonyymi

        Eveo kanavalla alkanut uusi tuotantokausi Mikkosten maailmaa.


    • Anonyymi

      Se nina kait luulee et se on maailman napa.

    • Anonyymi

      No nina se taas sai julkisutta jos ei muuten niin postaa terveyskeskus reissun.

    • Anonyymi

      Kertoo terveysasema reissustaan. ""Hoiti" sanojensa mukaan siinä samalla toista sairasta asiakasta.
      Hänellä on aina jotain valittamista.

      • Anonyymi

        Ninan seiska-tarinoissa on aina sankari ja skurkki. Nina on aina se sankari ja muut ovat tehneet ja toimineet väärin.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe