Testaa mikä merkki olet

Tellu

20

2787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D&D

Minulle se kertoi että olen neitsyt niinkuin olenkin skorpionia seuraavana sitten härkää ja vaakaa enkä ainakaan oinas. Olen kyllä neitsyt eniten minussa vaakaa kaloja sitten skorpionia ja härkää. vähiten juuri oinasta astrology.ca chartin mukaan ainakin! kokeileppa sinäkin sitä: http://cgi.astrology.ca/chart/

• Tellu

Tuo ohjelma näemmä antaa aivan samat tiedot kuin muuan astrologiaohjelma, jota olen silloin tällöin käyttänyt, nimittäin Astrolog 5.40.

Sen ehkä saa ladattuakin täältä:

http://www.astrolog.org/astrolog.htm

(Niin Suomen time zonehan on sitten -2, mitä itse aina en meinaa muistaa...)

• Jonna

Nähtävästi en tunne itseäni ollenkaan tai sitten uskottelen olevani toisenlainen kuin todellisuudessa olen, jos on luottamista testiin :D

Olen kauris ja nouseva härkä, ja vastauksekseni sain, että olen neitsyt ja etten ainakaan ole oinas. Karttani mukaan minulla on oinas Chironissa 12.huone ja neitsyt Plutossa, 6.huone. Että otapas tuosta nyt sitten selvää *nauraa*

• jousimies

Juu testi kertoi, että olen jousimies, enkä varmasti ainakaan vaaka.......terveisin aurinko jouskari ,,,kuu vaaka....

• Plim

Mulle tuli, että voisit olla neitsyt, mutta missään tapauksessa et oinas! Annoin piruuttani joka kohtaan kolme pistettä. Testi ei läheskään arvannut merkkiäni varsinkin, kun jätin vastaamatta viimeiseen kyssään. Onnistuu sekin!

• Lyrá

Minun pitäisi olla skorpioni, niinkuin olenkin, ja vähiten olisin rapu.

• scorp

74 Kalat
      67 Vesimies
      65 Neitsyt
      64 Skorpioni, Härkä

No joo.. arvasinhan mä, että kaloja tarjoaa. Mistä lie vielä vesimies ja neitsytkin väliin livahti (pohjat veti Oinas, 48).

• Vagabond

Ensiksikin: Oiva testi:) Ei varmastikaan kovin luotettava, mutta huvittava kuitenkin.

Omassa kartassani on paljon jousimiestä ja neitsyttä (aurinko neitsyessä). Testin mukaan olisin kuitenkin vesimies tai jousimies, mutta en ainakaan oinas, rapu tai kauris. Niitä en kyllä yhtään muistutakaan:)

Vinkkinä: Ehkä testi voisi olla lähempänä oikeaa, mikäli sen tekisi jonkun kaverin kanssa, jonka kanssa voisi keskustella vaihtoehdoista:)

• Pia

Olen skorppari ja testikin päätteli saman.
      Kaikkein vähiten neitsyt eikä sitä kartastani löydykään.Hauska testi!

• Tuli

Mulle tuli tulokseksi että olen jousimies ja että vähiten muistutan kaurista.

Oikeasti olen oinas =)

• piilokala :))

mahtava juttu!!!

meikä kun on tasan nousumerkiltään ravun ja leijonan rajalla, niin tämä se antaa vastauksen että viimeisenä nyt leijona olet !!!! mahtavaa! sitä olen aina itsekin aina epäillyt! mutta siis vastaus oli KALAT, ja sehän on se mikä mun kartasta "pohjaksi" tulee (eniten muuttuvia ja vettä) ja kuu on kaloissa saturnuksen kanssa, plus mc , ja jos nousu olisikin rapu, niin sittenhän kuumerkki entisestään korostuu.

olen siis aurinkoneitsyt, mutta testintulos ehdottaa että keskustelisin vanhempieni kanssa OIKEASTA syntymäajastani , heheheheh! ihana testi!

• vaaka81

Mulle väitettiin että olen oikeasti kalat, mutta oinas en voi olla.

Oikeesti olen vaaka. kala merkkiä ei tietääkseni oikein esinny syntymähetkelläni...

Mut oon joskus tehnyt jonkin toisen testin, jossa mua väitettiin kauriiksi...

• jee

Hauska testi! testin mukaan oon jousimies ja vähiten kauris. Oikeasti oon aurinko vaaka ja nouseva skorpioni.

no, ehkä mulla on joitakin jouskarin piirteitä, ainakin välillä tuntuu siltä...

• urpo

sama tuli.
      rapu olen ja niin tuokin minun väittää olevan.

• kaurislainen

Olen kauris ja nouseva jousimies.
      Testin mukaan olen ehdottomasti härkä ja en missään nimessä oinas...:)

• Leo

tuon ja olin todella tyypillinen Leijona, joten kyllä se näköjään joillekin pitää paikkansa =)

• minirapu

Eli rapua 69/100, seuraavaksi eniten kaloja ja skorpionia (ainakin hyvin vesimerkkimäinen).
      Mutta... kaikista vähiten olin kuumerkkini.

• Punainen

Tuloksena oli Kalat, vähiten Oinas.

Olen kyllä Skorpioni ja nouseva Oinas x)
      Kaloja ei syntymäkartassani ainakaan esiinny, jokin huone kuitenkin taisi muistaakseni Kaloissa olla...

• Sale

Kalat olen 90 /100, kuten aina (tai kuten odotettavissa.) Vähiten olen Oinas, 30/100.

Merkki, pisteet - muuta

Aries, 30.
      Taurus, 47.
      Gemini, 68 - kuumerkkini.
      Cancer, 67.
      Leo, 45 - tätä merkkiä ei esiinny kartallani.
      Virgo, 63.
      Libra, 65.
      Scorpio, 52 - nouseva merkkini.
      Sagittarius, 69. - esiintyy eniten kartallani.
      Capricorn, 32.
      Aquarius, 64.
      Pisces, 90 - aurinkomerkkini.

• .-.-.-.-.

aika jännä olen rapu ja sanottiin et oon vesimies ja mulla on kuu vesimiehessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe