Testaa mikä merkki olet

Tellu

20

2782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D&D

Minulle se kertoi että olen neitsyt niinkuin olenkin skorpionia seuraavana sitten härkää ja vaakaa enkä ainakaan oinas. Olen kyllä neitsyt eniten minussa vaakaa kaloja sitten skorpionia ja härkää. vähiten juuri oinasta astrology.ca chartin mukaan ainakin! kokeileppa sinäkin sitä: http://cgi.astrology.ca/chart/

• Tellu

Tuo ohjelma näemmä antaa aivan samat tiedot kuin muuan astrologiaohjelma, jota olen silloin tällöin käyttänyt, nimittäin Astrolog 5.40.

Sen ehkä saa ladattuakin täältä:

http://www.astrolog.org/astrolog.htm

(Niin Suomen time zonehan on sitten -2, mitä itse aina en meinaa muistaa...)

• Jonna

Nähtävästi en tunne itseäni ollenkaan tai sitten uskottelen olevani toisenlainen kuin todellisuudessa olen, jos on luottamista testiin :D

Olen kauris ja nouseva härkä, ja vastauksekseni sain, että olen neitsyt ja etten ainakaan ole oinas. Karttani mukaan minulla on oinas Chironissa 12.huone ja neitsyt Plutossa, 6.huone. Että otapas tuosta nyt sitten selvää *nauraa*

• jousimies

Juu testi kertoi, että olen jousimies, enkä varmasti ainakaan vaaka.......terveisin aurinko jouskari ,,,kuu vaaka....

• Plim

Mulle tuli, että voisit olla neitsyt, mutta missään tapauksessa et oinas! Annoin piruuttani joka kohtaan kolme pistettä. Testi ei läheskään arvannut merkkiäni varsinkin, kun jätin vastaamatta viimeiseen kyssään. Onnistuu sekin!

• Lyrá

Minun pitäisi olla skorpioni, niinkuin olenkin, ja vähiten olisin rapu.

• scorp

74 Kalat
      67 Vesimies
      65 Neitsyt
      64 Skorpioni, Härkä

No joo.. arvasinhan mä, että kaloja tarjoaa. Mistä lie vielä vesimies ja neitsytkin väliin livahti (pohjat veti Oinas, 48).

• Vagabond

Ensiksikin: Oiva testi:) Ei varmastikaan kovin luotettava, mutta huvittava kuitenkin.

Omassa kartassani on paljon jousimiestä ja neitsyttä (aurinko neitsyessä). Testin mukaan olisin kuitenkin vesimies tai jousimies, mutta en ainakaan oinas, rapu tai kauris. Niitä en kyllä yhtään muistutakaan:)

Vinkkinä: Ehkä testi voisi olla lähempänä oikeaa, mikäli sen tekisi jonkun kaverin kanssa, jonka kanssa voisi keskustella vaihtoehdoista:)

• Pia

Olen skorppari ja testikin päätteli saman.
      Kaikkein vähiten neitsyt eikä sitä kartastani löydykään.Hauska testi!

• Tuli

Mulle tuli tulokseksi että olen jousimies ja että vähiten muistutan kaurista.

Oikeasti olen oinas =)

• piilokala :))

mahtava juttu!!!

meikä kun on tasan nousumerkiltään ravun ja leijonan rajalla, niin tämä se antaa vastauksen että viimeisenä nyt leijona olet !!!! mahtavaa! sitä olen aina itsekin aina epäillyt! mutta siis vastaus oli KALAT, ja sehän on se mikä mun kartasta "pohjaksi" tulee (eniten muuttuvia ja vettä) ja kuu on kaloissa saturnuksen kanssa, plus mc , ja jos nousu olisikin rapu, niin sittenhän kuumerkki entisestään korostuu.

olen siis aurinkoneitsyt, mutta testintulos ehdottaa että keskustelisin vanhempieni kanssa OIKEASTA syntymäajastani , heheheheh! ihana testi!

• vaaka81

Mulle väitettiin että olen oikeasti kalat, mutta oinas en voi olla.

Oikeesti olen vaaka. kala merkkiä ei tietääkseni oikein esinny syntymähetkelläni...

Mut oon joskus tehnyt jonkin toisen testin, jossa mua väitettiin kauriiksi...

• jee

Hauska testi! testin mukaan oon jousimies ja vähiten kauris. Oikeasti oon aurinko vaaka ja nouseva skorpioni.

no, ehkä mulla on joitakin jouskarin piirteitä, ainakin välillä tuntuu siltä...

• urpo

sama tuli.
      rapu olen ja niin tuokin minun väittää olevan.

• kaurislainen

Olen kauris ja nouseva jousimies.
      Testin mukaan olen ehdottomasti härkä ja en missään nimessä oinas...:)

• Leo

tuon ja olin todella tyypillinen Leijona, joten kyllä se näköjään joillekin pitää paikkansa =)

• minirapu

Eli rapua 69/100, seuraavaksi eniten kaloja ja skorpionia (ainakin hyvin vesimerkkimäinen).
      Mutta... kaikista vähiten olin kuumerkkini.

• Punainen

Tuloksena oli Kalat, vähiten Oinas.

Olen kyllä Skorpioni ja nouseva Oinas x)
      Kaloja ei syntymäkartassani ainakaan esiinny, jokin huone kuitenkin taisi muistaakseni Kaloissa olla...

• Sale

Kalat olen 90 /100, kuten aina (tai kuten odotettavissa.) Vähiten olen Oinas, 30/100.

Merkki, pisteet - muuta

Aries, 30.
      Taurus, 47.
      Gemini, 68 - kuumerkkini.
      Cancer, 67.
      Leo, 45 - tätä merkkiä ei esiinny kartallani.
      Virgo, 63.
      Libra, 65.
      Scorpio, 52 - nouseva merkkini.
      Sagittarius, 69. - esiintyy eniten kartallani.
      Capricorn, 32.
      Aquarius, 64.
      Pisces, 90 - aurinkomerkkini.

• .-.-.-.-.

aika jännä olen rapu ja sanottiin et oon vesimies ja mulla on kuu vesimiehessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe