Nyt kun Citymarket rantautui rakkaaseen kotikoskiin, niin kuinka kauan kestää, että S-ryhmä iskee takaisin ja pistää Prisman pystyyn..? Sopiva paikka olisi tuolla lotilan/-vanhankylän pelloilla...
Prisma Koskiin?
10
1903
Vastaukset
- Tuskin tulee
Lisää tyhjillään olevia liikehuoneistoja tänne kaivataankin.
- Koskilainen
Lisää kilpailua ja enemmän valikoimaa, niin ettei tarvi lähtee Ideaparkkiin tai treeelle....se olis positiivistä... Eurot jäis kotikoskiin,,,,
- 211fgdfg
Koskikara remonttiin, jossa nykyisen S-marketin paikalle rakennettaisiin Prisma. Piristäisi myös Koskikaran muidenkin liikkeiden toimintaa!
- e4tgsergsr
Kyllä se on niin, että isot ketjut on jakaneet nämä pienemmät paikkakunnat etupiireihin isojen liikkeiden rakentamisen suhteen. Ymmärtävät itsekkin että ei ole kahdelle isolle tilaa pienellä paikalla eivätkä halua kilpailla kuoliaaksi. Ei tule Prismaa koskiin.
- moottoritie on kuuma
Älkääs ny, nää minikaupat jo riittäis tähän kylään. tulee mielummin lähdettyä Tampereen puoleen ostoksille, niillä kaupoissa kun on valikoimaakin enmmän
- myllykylä
Kyllähän tohon keskustaan vielä yksi Prisma mahtuisi,puretaan keskustasta jotain vanhaa niin saada yks ostari vielä.Ois kyllä hienoo ja kelpais naapurikunnistakin tulla tänne ostoksille ja kyllä olis hieno esitellä koskin keskustaa.Kannatetaan.
- rintakarrella
esitellään tota karaa!! on se vaan vilkas keskus , että ylpeitä voidaan olla
- Anonyymi
Eipä siellä toimintaa juurikaan ole ! Hiljainen
Liikkeitä lisää että kiinnostaisi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä siellä toimintaa juurikaan ole ! Hiljainen
Liikkeitä lisää että kiinnostaisiMini prisma siittä sitten tuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mini prisma siittä sitten tuli
No ilmankos yksi myyjä haukkuu sitä paskaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit815940KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2904872Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei362534Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171481- 1051387
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1311341seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091294Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191261