Sut Secret pitäis

saada pannittua

pois täältä. Jauhat paskaa joka päivä. Mukamas vauva sulla, ja HAH!!!! Kokemuksella voin sanoa ja vannoa, että jos on pienen vauvan äiti, ei todellakaan tule mieleen istua tietokoneella imetysten välillä!! Ensinnäkin, vaikka olis miten helppo vauva tahansa hoitaa, olet väsynyt, niiin väsynyt ja toisekseen, pienen vauvan äitinä sulla suojeluvaisto on ihan huipussaan, etkä voisi antaa itsellesi lupaa vajota jonnekkin internetin ikävä- palstalle kaikki joutohetkesi vaan huolehtisit levosta, että jaksat olla skarppina vauvaasi hoitamassa.

Että, lopeta jo vittu toi paskan jauhaminen täällä, pidät meitä palstalaisia ihan vitun tyhminä, mutta tosiasia on että sä itte olet täys pelle, olet just niitä ihmisiä, jotka esim. kehittelee ittelleen jonkin kuvitellun sairauden ja sitten ilmestyy jollekkiin fooruille keräämään huomiota ja sympatioita esim. syövän kanssa. Ja kun aikansa vedättää, paljastuukin että oli ihan feikki juttu. Sä Secret ole just tollanen feikki vedättäjä.

Mä olen ihan raivona suhun ja sun tyhmiin juttuihis, änkeät joka ketjuun vänisemään typeriä!!!!!!!!!!!!!!!!

28

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shhhhhhhhhhtyst

so so..ap, et ois viittiny pa.skaa pöyhiä, sehän vaan innostuu tuost ja latelee noita tyhmiä riimejään. mä en ikinä kirjoita sille mitään

• Secret

Ole rauhassa, minulla ei ole aikomustakaan tänne jäädä, täällä elämääni viettää.

• pallo jaloissa

heh, sähän oot vakiokalustoa, ollut jo vuosia

• Secret
        pallo jaloissa kirjoitti:

heh, sähän oot vakiokalustoa, ollut jo vuosia

Kuka se kavaltaja, huijari, valekukko ja pelkuri onkaan?

• no oho!

Nytkö sun feikkielämä tällä palstalla tulikin jo päätökseen? Noin vain pysty lopettaa ja vieroittaa ittesi täältä, vaikka pari vuotta olet ollut täällä raskaana ja nyt sitten mukamas pienen vauvan äippä :D :D Saas nähdä, uusi nikki ja uudet jorinat ( lue valheet)? Toivon todellakin, että keksit selkeän tekemisen puutteessasi jotain fiksumpaa ja hyödyllisempää, kuin nakutella suomi24 foorumeille valheita.

• tunnen¨sut
        Secret kirjoitti:

Kuka se kavaltaja, huijari, valekukko ja pelkuri onkaan?

hih, sulla mitään vauvaa ole, vanha maho eukko;)

• Secret
        tunnen¨sut kirjoitti:

hih, sulla mitään vauvaa ole, vanha maho eukko;)

Ajattele mitä tahdot, kyllä minulla nyt vain on pieni ihme; suloinen ihana tytär

• just just
        Secret kirjoitti:

Ajattele mitä tahdot, kyllä minulla nyt vain on pieni ihme; suloinen ihana tytär

pariviikkoisen vauvan äiti, ja koko ajan netissä!!!!!! Älä puhu paskaa!!!! Normaali , paino sanalla n o r m a a l i vastasyntyneen äiti on niin vauvassaan kiinni, ettei jaksa kiinnostua ikävä- palstoista eikä netistä ylipäänsä. Sä et sitten todellakaan ole normaali,ja se on huonompi juttu vauvan kannalta. Sä istut täällä vastailemassa miesten ja naisten ikävästä kertoviin viesteihin, hei HALOOO PÄLLI!!!!! Mitä sä oikein saat tästä feikkaamisestas täällä? Joku kieroutunut huumorintaju sulla? vai oikeasti oletko narsistinen???

• en käsitä
        just just kirjoitti:

pariviikkoisen vauvan äiti, ja koko ajan netissä!!!!!! Älä puhu paskaa!!!! Normaali , paino sanalla n o r m a a l i vastasyntyneen äiti on niin vauvassaan kiinni, ettei jaksa kiinnostua ikävä- palstoista eikä netistä ylipäänsä. Sä et sitten todellakaan ole normaali,ja se on huonompi juttu vauvan kannalta. Sä istut täällä vastailemassa miesten ja naisten ikävästä kertoviin viesteihin, hei HALOOO PÄLLI!!!!! Mitä sä oikein saat tästä feikkaamisestas täällä? Joku kieroutunut huumorintaju sulla? vai oikeasti oletko narsistinen???

just, ja eikös sitä aikaa pitäisi olla myös miehelle????

• Secret
        en käsitä kirjoitti:

just, ja eikös sitä aikaa pitäisi olla myös miehelle????

Menen siis antamaan aikaani miehelleni, kun sitä niin toivot :)

• joo teeppä
        Secret kirjoitti:

se seuraavaksi feikki!!! Muista nyt pitää viiden minsan "luova" tauko ennen kuin taas pälähdät tänne syytämään sontaasi kaikkien palstalaisten kiusaksi. Vitun ääliö!!!!!

• tyutyutyuåå
        Secret kirjoitti:

tuo pitäisi tapahtua ihan spontaanisesti ja rakkaudesta, eikä jonkun vieraan kirjoittajan "toiveesta"

• Secret
        joo teeppä kirjoitti:

se seuraavaksi feikki!!! Muista nyt pitää viiden minsan "luova" tauko ennen kuin taas pälähdät tänne syytämään sontaasi kaikkien palstalaisten kiusaksi. Vitun ääliö!!!!!

Tuoko on tapasi kertoa, että kaipaat minua? Sinulla on oudot ja huonot tavat! Mutta nyt menen sinne mieheni viekkuun :)

• Secret
        tyutyutyuåå kirjoitti:

tuo pitäisi tapahtua ihan spontaanisesti ja rakkaudesta, eikä jonkun vieraan kirjoittajan "toiveesta"

Älä huoli, teen vain aitoja asioita. En menisi, jos en itse tahtoisi. Mutta täytän samalla näköjään toiveesi... Itsepä ajoit sinne.

• just just
        Secret kirjoitti:

Tuoko on tapasi kertoa, että kaipaat minua? Sinulla on oudot ja huonot tavat! Mutta nyt menen sinne mieheni viekkuun :)

Tässä sulle totuus: Olen nainen, joka tämän aloituksenkin teki. Ja totuus on, että suurimmaksi osaksi sä vastailet naisten tekemiin aloituksiin! Kuvittelet, että jokainen aloitus täällä on mieheltä, et ymmärrä lukemaasi, vaikka tekstissä lukee n->m, siis naiselta -> miehelle.

Sulla ei ole miestä sen paremmin kuin lapsiakaan, eikä tämän päättelyyn tarvita sen kummempia päättelynlahjoja, sun tekstit on niin naurettavuudessaan uskomattomia, ja se jo todistaa sun elämän olevan vain ja ainoastaan ikävä-palstalla koska et poistu täältä kuin yön pimeimmiksi tunneiksi. Sulla on lääkitys sikäli kunnossa, että jaksat istua koneen ääressä aamusta iltaan.

• kurkottaja:)

pannittua vai bannittua? ;D

• pilkun-

nussi.ja

• ap.

ihan se ja sama, kunhan asia tulee selväksi. (kihisee kiukkua)

• secret on pipi

secrettiin ei kannata ruutia tuhlata, en mä viitti edes lukee sen tyhmiä juttuja. sehän on oikeesti sairas mieleltään, leijuu jossain omissa sfääreissään, tuskin tajuaa mitään tästä elämästä, sitä ne kaikenmaailmat mömmöjen mutustelut teettää.

• ap.

Olen koettanut minäkin olla välittämättä. Mutta tänään keitti yli. Siis, en vain kestä tyhmää ja itsepäistä ihmistä, tällä todellakin tarkoitan vain ja ainoastaan tuota feikkiä, Secretiä. Vituttaa sen sotkeutuminen kaikkien juttuihin, ja mikä "emä"valehtelija.

• sairas se on
        ap. kirjoitti:

Olen koettanut minäkin olla välittämättä. Mutta tänään keitti yli. Siis, en vain kestä tyhmää ja itsepäistä ihmistä, tällä todellakin tarkoitan vain ja ainoastaan tuota feikkiä, Secretiä. Vituttaa sen sotkeutuminen kaikkien juttuihin, ja mikä "emä"valehtelija.

kuule, niin muakin ällöö oikeesti sen jutut, mutku se on niin omissa maailmoissaan, ettei se tajua mitään järkijuttuja, niinkuin varmaan huomasitkin;)

• ap.
        sairas se on kirjoitti:

kuule, niin muakin ällöö oikeesti sen jutut, mutku se on niin omissa maailmoissaan, ettei se tajua mitään järkijuttuja, niinkuin varmaan huomasitkin;)

mitäpä lie mömmöjä vetelee, ei toi muuten ole järjellä selitettävissä.

• iihanitse
        ap. kirjoitti:

Sinä se taidat olla pahansuopa sekä valehtelijakin vielä.

• uuuuuuuuuuuup

uuuuuuuuuuuuup

• toivoasopii

Kyllähän pienen lapsen äidillä kuvittelisin olevan muita osa-alueita omassa elämässään :) aivan puhtaasti niin.

• seonhuomattu

Sinäkö olet muka jonkun äitinä täällä :) en kyllä jaksaisi uskoa. Olet pelkkä pyrkyri tässä elämässä.

• justsinä

Juu aivan ja sinä olet sieltä kaikista aidoimmasta ja vilpittömimmästä päästä.

• hahhahhahaaha

vanhoihin viesteihin se onkin hedelmällistä vastailla ;D ;D mutta todistaapi ainakan että hullu Secret on edelleen täällä, tuo ihme muija joka raskautui palstalle paskaa kirjoittelemalla ;D ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe