Veikkaus kusettaa nettipeleillä!!!
Kioskeilta ostettavien arpojen takana on painettujen arpojen määrä ja voittavien arpojen lukumäärät. Nettiarpojen kohdalla näin ei ole ja arpojen valinta tapahtuu sattumanvaraisesti ja mistään voittoprosentista ei ole mitään informaatiota Veikkauksen sivuilla. Nettipelitoiminnan valvonta on näille luuseripäättäjille täysin täyttä utopiaa. Veikkaus kuin muutkin rahikset ja julkiset polittisvetoiset laitokset ovat täynnä poliittisille proilereille (jotka eivät ole koskaan tehneet oikeita töitä vaan ratsastaneet vanhempiensa nimellä) varattuja suojatyöpaikkoja.
Rikosilmoitus Veikkausta vastaan
7
339
Vastaukset
- Älä horise
Et vaan osaa käyttää silmiäs, tasan lukee jokaisessa arvassa.
- faaaaaaaaaaaaa
Et haluaisi tietää mahdollisuuksiasi jäädä voitolle noista arvoista. Parempi ettei tule lukeneeksi ko. tietoja.
- swqdddwdd
Mahdollisuus arpavoittoon (kioskit ja nettiarvat) on 0,2%
- nimi ei oo enne
Eiks se prosenttiluku oo todellisuudessa paljon pienempi. Mun mielestäni se
ei oo mikään voitto, jos "voitat" saman summan minkä oot arvasta maksanut. - Pankkiin
"99 prosenttia kansasta on ainamaksumiehiä." - Erkki "Kuiva" Lehto
- Kaikki on ok!
No joko se rikosilmoitus on tehty? Kuukausi mennyt jo? Viimeisen kolnen vuoden ajan tällä palstalla on horistu rikoilmoituksen tekemisestä, oikeuskanslerille/ Päivi Räsäselle/Matti Vanhaselle yms ilmoittamisesta. Kukaan ei ole kuitenkaan tehnyt ilmoitusta. Eli kaikki on ok?
- 34reffre
Tavallisella pulliaisella ei ole oikein varaa lähteä oikeuteen satojen miljoonien liikevaihtoa pyörittävien kanssa.. Se syy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984