Mutta mitä? Pelissä ei ole ollut tunnetta sen jälkeen kun, Marjamäki ilmoitti, että ei jatka. Tarvitaan välittömästi pari maalintekijää ja pari pakkia jotka osaavat suojella omaa maalivahtia. Mun ratkaisu olisi että, Marjamäelle lippu oulun junaan ja uudet koutsit jo nyt kehiin. Vaikkakin Late on tehnyt hyvää työtä vuosia espoossa, niin peli sekosi heti, kun hän ilmoitti ettei jatka joukkueessa kauden jälkeen.
Tarttis tehdä jotakin
2
51
Vastaukset
- kiekon-ystävä
Mun mielestä Laten toiminta ei varmaan ole muuttunut ja haluaa hoitaa työnsä intohimoisesti loppuun bluesin peräsimessä..
Varmasti muut joukkueet on parantaneet otteita kauden alusta ja bluesin varsinkin vieraspeli taso on laskenut.
Ramstedin ympärillä pyörii ihan erilailla vartijoita kun alussa ja muutenkin bluesin kiekollinen peli on skoutattu hyvin vihollisen puolelta...toki paikkoja ollut mut ei ole enää uponnut alun malliin..eilenkin hifkiä vastaan oli paikkoja hyvin mut tyhjistäkin vain ohi laitettiin.
Tuolla rosterilla millä blues pelaa ei ihan kärkisijoista voi kuitenkaan haaveilla näin pitkässä sarjassa vaikkakin menestystä toivoo nuorelle ja hyvälle joukkueelle valmentajia myöten..sijat 6-10 on realistiset ja pudospelit onkin sitten jo ihan oma maailma niinkuin viimevuodet on osoittanut..siellä pärjää sit kuka tietää... - 8+3
Muutama kaveri pitäisi saada, jotka ottaisivat vastuuta. Nyt eilenkin ylivoimalla, kiekkoa siirellään hienosti kaverilta kaverille, mutta kukaan ei uskalla laukaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423