Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Oulaisiin loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Oulaisissa yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Oulaisissa?
13
3794
Vastaukset
- Tervetuloa vaan
Yksi tori on, ja kirppuja joka paikka täynnä
- nimim1
Tmi Romu-Heikki Osto ja Myyntiliike Takojankatu 22, Oulainen
- Vaan laatua
Kertoohan sen nimikin miten laadukasta tavaraa se myy, romu heikki ja mehän ei romua tarvita.
- kantsii käydä
Joo mut sattuu vaan niin että Romu Heikki on paras kirppari ja paljon on kunnon tavaraa jos nyt sitten romuakin seassa!
- Kirppisharrastaja
Voi olla, että vastaus tulee jo myöhässä, mutta Romu-Hessun lisäksi on Helluntaisrk:n kirppis, seurakunnan Lähetystori, 4H:n Kierrätyskeskus ja Justiinan kirppis (josta voi vuokrata pöydän). Oulaisissa hintatasot kohtuulliset ja ainakin minä olen löytänyt laadukasta ostettavaa.
- VAROVAISUUTTA
Taru Anneli suomi24 palstoilla on ollut menossa ainakin kymmenille eri paikkakunnille loppuvuodesta kirppareille, mitkä lie tarkoitusperät ehkä varastelemaan kun saa luettolot eri paikkakuntien kirppiksistä. Inarista ahvenanmaalle ja sille välille joka paikkaan on aikonut loppuvuonna käydä.
- EI jälleenmyyjille
VAROVAISUUTTA kirjoitti:
Taru Anneli suomi24 palstoilla on ollut menossa ainakin kymmenille eri paikkakunnille loppuvuodesta kirppareille, mitkä lie tarkoitusperät ehkä varastelemaan kun saa luettolot eri paikkakuntien kirppiksistä. Inarista ahvenanmaalle ja sille välille joka paikkaan on aikonut loppuvuonna käydä.
onhan sitä kaikenlaista bisnistä
jotku ostaa nuita hyväntekeväisyyskirpputoreja tyhjäksi ja myyvät niitä seuraavilla maksua vastaan
todellisuus on taru- anneliakin ihmeellisempää - nimim1
EI jälleenmyyjille kirjoitti:
onhan sitä kaikenlaista bisnistä
jotku ostaa nuita hyväntekeväisyyskirpputoreja tyhjäksi ja myyvät niitä seuraavilla maksua vastaan
todellisuus on taru- anneliakin ihmeellisempääOulaisissa monta sellaista esim. Fordilla kulkeva aviopari?
- Läppändeerus
Meinaatko sitä joka käy tonkimassa kaikki roskakatoksetkin? Ruskealla focuksella ajelee?
- Jep.........
Jep.
- kiertäin kaartain
Jep......... kirjoitti:
Jep.
juuuu .. ei kai se laitonta...
- nimim1
Vi oiso Fiesta?
- taru anneli
kiitos löytyi hyvää romua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987673- 1055532
- 2664738
- 494693
- 693425
- 502778
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254