Kirsi, pieni Kirsi. kaunis Kirsi, iloisen ihana Kirsi. Nimeäsi toistan mielessäni usein ja mietin missä olet nykyisin. En sinulle koskaan kertonut, miten polttavasti sinua rakastin ja miten olinkaan pakahtua suruun, kun kaikki päättyi. Muistathan sen retken, kun kaverukset keskenämme ajoimme ja kiertelimme ja miten minä vain sinua silloinkin ihaillen katselin vaikka olin kaverisi kanssa. Harhautin sinut luulemaan, että sokkotreffit järjestin hyvälle kamulle ja sinulle. Ei Kirsi, ei se ollut niin. Toivoin ja rukoilin, että se viimeinen oljenkorsi saisi sinut tajuamaan tunteeni. Osaan ne pirun taitavasti peittää ja matka päättyi miten päättyi. Olit kylmä minulle, mutta syvissä mietteissäni mietin, jos kuitenkin peität tunteesi sinä niin kuin minäkin. Nyt toivon kerrottuani tämän niin monen vuosikymmenen jälkeen, että viestini löytää tavalla tai toisella sinut Kirsi herttainen. Suuri suklaasydän joulupunaisessa tinakuoressa on poissa, mutta sydämeeni jäi tyhjä paikka nimeltään Kirsi.
K-i-r-s-i
truelove59
8
124
Vastaukset
- tietylle
Suklaa kuorineen on poissa mutta sydämesi elää minussa ikuisesti.
Kaunis kirjoitus. - suloinen kirsi
Olisit reilusti osoittanut ja kertonut ihastuksesi.
- truelove59
- vrt.
fantsua, Carolina jos jjjj oisin....didididid dididid diiiiiiii...
- Ulla pulla
Hauska tuo meidän yhteinen satusetä,kirjoitti Kirsistä ja pian on mun vuoro.. chat chat chaa....
- nimettömiä
sähköisiä jälkiä paperilla, soitakin vielä kerran.
- ei enää
Ei älä.
- Anonyymi00009UUSI
Se Kirsi on perheellinen ja naimisissa! Kuten yleensä kaikille käy vuosikymmenten aikana. Ei pidä jäädä liikaa haikailemaa menneisiin vaan tallettaa vain asiat muistoiksi sydämeen ja jatkaa eteenpäin :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506