13 ehkä paksuna

liian nuori äidiksi

Olen seurustellut erään pojan kanssa puolivuottavähän aikaa sitten kokeilimme seksiä, oli ihan ok mutta en uudstaan menisi ennen kun täytän 18!
En tämän jälkeen ole nähnyt kyseistä poikaa. Suhteemmekin on tauolla.
Nyt epäilen olevani raskaana silla on ollut päänsärkyä ja aamupahoin vointia..ym.
Aborttia en pystyisi tekemään ikinä! Se on täysin vastoin perjaatteitani.
Mutta en tiedä pystyisinkö pitämäänkään perheemme ei ole erityisen varakas, minulla on yksin huoltajaäiti ja isosisko. Toisaalta äiti varmasti ymmärtää tilanteeni sillä sai isosiskoni 16v. Mutta mä oon vasta 13!
Mitä ite tekisitte tässä tilanteessa?

14

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ihan usko.

      Testin tekoon!!! eikö sen verta järki sano, täällä kukaan osaa varmaan sanoa oletko vaiko et raskaana... Kumma kun yhtenään ruvennut tulemaan näitä tyyliin 13-16 raskauksia. Jollei tämä sitten taas kuulu tuon "teenmon12" ja "ihanpaniikis" trolli katekoriaan.

    • Ei mene läpi

      Tämä on ihan selvä provo. Turha edes vaivautua vastaamaan...

      • liian nuori äidiksi

        Tämä ei ole provo olen itsekkin seurannut noita kyseisiä ketjuja, etsien vastauksia näihin oireisiin. Minusta on tosi tyhmää laittaa jotain keksittyja tarinoita tänne!
        Niistä ei tule kuin paha mieli ihmisille jotka niitä lukevat ja uskovat ja yrittävät auttaa!
        Tämä ei ole sellainen minulla on kaikki kyseiset oireet oikeasti! Joten älkää kirjoittako viestejä: olet selkeästi provo. Niitä lukiessa tulee todella paha olo :,(


      • Provo bustattu!
        liian nuori äidiksi kirjoitti:

        Tämä ei ole provo olen itsekkin seurannut noita kyseisiä ketjuja, etsien vastauksia näihin oireisiin. Minusta on tosi tyhmää laittaa jotain keksittyja tarinoita tänne!
        Niistä ei tule kuin paha mieli ihmisille jotka niitä lukevat ja uskovat ja yrittävät auttaa!
        Tämä ei ole sellainen minulla on kaikki kyseiset oireet oikeasti! Joten älkää kirjoittako viestejä: olet selkeästi provo. Niitä lukiessa tulee todella paha olo :,(

        No joopa joo... Provo!


      • lopettakaa provottelu!
        Provo bustattu! kirjoitti:

        No joopa joo... Provo!

        Lopettakaa provottelu!
        Tuo tuntuu pahalta (varsi.kin kun omaan nilkkan kopsahtaa)
        Tuliko mieleen että mitä jos tyttö onkin raskaana! Tiedän että moni kirjoittelee kaiken maailman tarinoita mutta minä en kirjoita eli voisiko joku auttaa!


      • PROVOT POIS
        lopettakaa provottelu! kirjoitti:

        Lopettakaa provottelu!
        Tuo tuntuu pahalta (varsi.kin kun omaan nilkkan kopsahtaa)
        Tuliko mieleen että mitä jos tyttö onkin raskaana! Tiedän että moni kirjoittelee kaiken maailman tarinoita mutta minä en kirjoita eli voisiko joku auttaa!

        Mennyt jo aika monsta kertaa läpi mutta enää ei mene. (:


      • liian nuori äidiksi
        lopettakaa provottelu! kirjoitti:

        Lopettakaa provottelu!
        Tuo tuntuu pahalta (varsi.kin kun omaan nilkkan kopsahtaa)
        Tuliko mieleen että mitä jos tyttö onkin raskaana! Tiedän että moni kirjoittelee kaiken maailman tarinoita mutta minä en kirjoita eli voisiko joku auttaa!

        Käyn tänään ostamassa testin!
        Jos näyttää positiivistä murrun.
        En ole valmis äidiksi vielä!
        Mikäli testi näyttää positiivistä kerron isosiskolleni sitten voimme yhdessä kertoa äidilleni. KUMPA EI TULIS POSITIIVISTA


      • liian nuori äidiksi
        liian nuori äidiksi kirjoitti:

        Käyn tänään ostamassa testin!
        Jos näyttää positiivistä murrun.
        En ole valmis äidiksi vielä!
        Mikäli testi näyttää positiivistä kerron isosiskolleni sitten voimme yhdessä kertoa äidilleni. KUMPA EI TULIS POSITIIVISTA

        Positiivinen oli!
        Mitä mä teen voiko olla että näytti vaan väärää? En minä voi ottaa vastuuta ihmisestä vielä!
        Laskin raskauslaskurilla ja se ilmoitti että olisin 4 viikolla raskaana!
        En odottanut voivani tulla raskaaksi, sillä käytimme kondomia. Mutta se näköjään petti. Olen itse lukenut näitä teiniäiti juttuja ja miettinyt että ompa tyhmiä ihmisiä. Nyt kun tää osu omaan nilkkaan niin ei paljo naurata! Monennella viikolla voisin käydä ultrassa varmistamassa asian?
        Paljonko ultra maksaa, voidaanko se pitää salassa potilaan pyynnöstä? Help me!!


      • hjk.
        liian nuori äidiksi kirjoitti:

        Positiivinen oli!
        Mitä mä teen voiko olla että näytti vaan väärää? En minä voi ottaa vastuuta ihmisestä vielä!
        Laskin raskauslaskurilla ja se ilmoitti että olisin 4 viikolla raskaana!
        En odottanut voivani tulla raskaaksi, sillä käytimme kondomia. Mutta se näköjään petti. Olen itse lukenut näitä teiniäiti juttuja ja miettinyt että ompa tyhmiä ihmisiä. Nyt kun tää osu omaan nilkkaan niin ei paljo naurata! Monennella viikolla voisin käydä ultrassa varmistamassa asian?
        Paljonko ultra maksaa, voidaanko se pitää salassa potilaan pyynnöstä? Help me!!

        Ei muuta kun puhelin käteen ja soittamaan neuvolaan. Siellä on ammatti ihmiset sitä varten! Ensimmäisenä kannattaakin tänne suomi24 tulla kyselemään, kyl on nykyajan nuorista ja välillä vanhemmistakin ihmisistä tullut uusavuttomia.


      • liian nuori äidiksi
        hjk. kirjoitti:

        Ei muuta kun puhelin käteen ja soittamaan neuvolaan. Siellä on ammatti ihmiset sitä varten! Ensimmäisenä kannattaakin tänne suomi24 tulla kyselemään, kyl on nykyajan nuorista ja välillä vanhemmistakin ihmisistä tullut uusavuttomia.

        Okev
        i, pirautan sinne huomenna.
        Keroin siskolleni koko jutun hänen tultuaan töistä. Kävimme yhdessä ostamassa Clear blue digital testin ja tein sen kaupan vessassa! Näytti: raskaana 3
        Minä aloin itkemään mutta isosiskoni lohdutti minua. Onneksi minulla on isosisko ni :) Illalla kerromme äidille!
        Minulla on asiat yllättävän hyvin.(voisi olla parenmminkin)
        Jotkun odottajat ovat vielä minuakin nuorempia heillä ei ole ihania isosiskoja tai ymmärtävää äitiä. Auttakaa heitä!


      • LOLMIKÄPROVOKAATIO!!
        liian nuori äidiksi kirjoitti:

        Okev
        i, pirautan sinne huomenna.
        Keroin siskolleni koko jutun hänen tultuaan töistä. Kävimme yhdessä ostamassa Clear blue digital testin ja tein sen kaupan vessassa! Näytti: raskaana 3
        Minä aloin itkemään mutta isosiskoni lohdutti minua. Onneksi minulla on isosisko ni :) Illalla kerromme äidille!
        Minulla on asiat yllättävän hyvin.(voisi olla parenmminkin)
        Jotkun odottajat ovat vielä minuakin nuorempia heillä ei ole ihania isosiskoja tai ymmärtävää äitiä. Auttakaa heitä!

        Heh, paska provo. :D


    • lol

      HAH, vuoden provo, reps! :DD

      • provoko?

        Voisihan se olla mahdollista!
        Maailman nuorin äiti on 5v
        Minä sain esikoiseni 14,5v


      • hahloooooool!!!
        provoko? kirjoitti:

        Voisihan se olla mahdollista!
        Maailman nuorin äiti on 5v
        Minä sain esikoiseni 14,5v

        Seuraa aikaasi, olet itsekin varmasti provo!!!

        EI AINAKAA MUHUN UPPOO NÄIN P*SKAT PROVOT!!!

        LOL! SÄÄLITTÄVÄ TROLLI SAA KESKENMENO PAITSI EI OO MAHOLLIST KU TÄÄ EI OO TOTTA SENKI TROLLI!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1425
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      94
      994
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      840
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      750
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe