Kyttääjät ottaa päähän

Helvetin kyylät

Ostin kesällä yhestä kerrostalosta kämpän eli asun nyt omistusasunnossa. Melkein heti naapurin kyylät alko valittamaan mulle viikonlopun metelöinnistä. Eipä vois vähempää mummojen vinkumiset kiinnostaa. Mä teen mun ostamassa kämpässä just sitä mitä mä haluun.

Tänään sitte tuli puhelu joltaki tän talon kyttääjältä (se kuulu johonki helvetin talotoimikuntaan tai johonki sellaseen). Se sano et jos vielä kuuluu metelöintiä niin mut häädetää. HAHHAAA!!! Ne kyylät ei siis tiiä et mä asun omistusasunnossa. Ei ne mua tästä voi mihinkää häätää.

Sitä mä ihemettelenki et minkä takia jotkut vahtii koko ajan toisia? Keskittys vaan omiin asioihisa ja antas muitte olla rauhassa.

60

1687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hallituksen puh.joht

Kolme varoitusta ja hallitus ottaa asuntosi kolmeksi vuodeksi hallintaan. Lennät kuin leppäkeihäs ulos. Näin se vaan menee.

• ooppttrr

Eikös nykyään ole niin, että kahden varoituksen jälkeen jo lentää pihalle vai onko omistusasuntojen kanssa eri tilanne?

• mek

Jos taloyhtiö ottaa asunnon halintaan niin siihen ei mitkään vatoitukset auta vaan ainoastaan jos yhtiövastikkeet on maksamatta eikä häiriöi yötä myöten niin aika makhdoton asia koska sitä asunoa ei ihna kevyin peruatein voi taloyhtiö ottaa haltuun ja menee aina oikeuden päätöksen kautta eikä hallitus voi sellaista asiaa päättää.

• oikeuteen? ei sentää
        mek kirjoitti:

Jos taloyhtiö ottaa asunnon halintaan niin siihen ei mitkään vatoitukset auta vaan ainoastaan jos yhtiövastikkeet on maksamatta eikä häiriöi yötä myöten niin aika makhdoton asia koska sitä asunoa ei ihna kevyin peruatein voi taloyhtiö ottaa haltuun ja menee aina oikeuden päätöksen kautta eikä hallitus voi sellaista asiaa päättää.

Taloyhtiö voi yhtiökokouksen päätöksellä ottaa asunnon hallintaan jos vastikkeita ei ole maksettu tai jos asunnossa on toistuvasti varoituksista huolimatta rikottu paikkoja tai eletty järjestyssääntöjen vastaisesti. Mitään oikeuden päätöstä ei tarvita. Sitä varten taloyhtiöllä on isännöitsijä, että hän hoitaa tällaiset asiat käytännössä saatuaan niihin hallituksen ja yhtiökokouksen valtuutuksen. Poliisi auttaa tarvittaessa.

• mek
        oikeuteen? ei sentää kirjoitti:

Taloyhtiö voi yhtiökokouksen päätöksellä ottaa asunnon hallintaan jos vastikkeita ei ole maksettu tai jos asunnossa on toistuvasti varoituksista huolimatta rikottu paikkoja tai eletty järjestyssääntöjen vastaisesti. Mitään oikeuden päätöstä ei tarvita. Sitä varten taloyhtiöllä on isännöitsijä, että hän hoitaa tällaiset asiat käytännössä saatuaan niihin hallituksen ja yhtiökokouksen valtuutuksen. Poliisi auttaa tarvittaessa.

Jos meluamien on nromaaliin elämsieen kuuluvia ääniä päivisin niin ei se niin helposti käy ja asunnon omistaja voi riitauttaa asian viemällä sen oikeuteen että silleen.

• samaa mieltä

jep!

• samaa mieltä

Jep!

• §§§

"Mä teen mun ostamassa kämpässä just sitä mitä mä haluun."

juuri tuo on erittäin yleinen harhakuvitelma, koska et omista sitä asuntoasi vaan ainoastaan sen hallintaan oikeuttavia osakkeita. Ellet osaa elää kuten muutkin ihmiset ja olla häiriköimättä niin kyllä ns. omistusasunnostakin saa häädön helposti.

Onnea vain aloittamallasi k u s i p ä ä n uralla !

• häirikkönä1/möly

Vaan nopeesti pihalle!

• iuytsdfgh

Vinkumiset ei kiinnosta, mutta tulet sitten kuitenkin tänne vinkumaan?

• hohhoijaa

On noita kyyliä ja kyttiä omakotitalojen asukkaidenkin riesana. Viime kesänä kuulin yhden törkeimmistä: naapuri oli porannut ulkovajansa seinään tiirausreikiä, joista se sitten kuvaa ja tirkistelee naapureidensa elämää näiden terassilla.

• niintuttua

Mullaki kävi niin et kun ostin viime vuoden syksyllä kämpän kerrostalosta ni alko hirvee kyylääminen naapureiden osalta. tää nyt liittyy aivan varmasti siihen että ku oon nuori niin ne olettaa että ollaan hirveitä pilettäjiä ja haluaa pistää heti ruotuun tämän inhan nuorison. alakerran asuja kehtasi oikein pistää viestiä yömyöhään että loppu se marssiminen vaikka todellisuudessa olin parhaillani lukemassa tenttiin ja jalkani eivät moneen tuntiin olleet koskettaneet lattiaan. tähän sitten vastasin että ei varmasti tule meiltä jolloin naapuri viestitti takaisin että äläpä häiritse minua näillä viesteillä että kuuluu iso ääni puhelimesta ja hän yrittää nukkua, ketäs tässä alunperin häirittiin. seuraavana päivänä soitin ja kyselin että mikäs tässä nyt oikeen on ongelmana ni hän koki tarpeelliseksi valittaa yöllisistä kusemisistamme. että yölliset vessareissutkin kuulemma häiritsee. sitten mulla meni hermot ja otin isännöitsijään yhteyttä asiasta että kyllä on idiootti tyyppi. no isännöitsijä otti henkilöön yhteyttä ja eipä ole sen jälkeen ollut mitään häiriöitä. luuli varmaan että voi noin vanhempana henkilönä sanoa mitä huvittaa ja mihin sävyyn hyvänsä. että jos kerrostalossa asuu niin sa a ihan vapaasti pitää ääntä, sillehän ei nimittäin mitään voi jos elämisen äänet kuuluvat, niiden kuuluu kuulua, jos naapurissa on ihan pirun hiljaista monta kuukautta niin käyn kyllä kurkkaamassa että onko siellä joku saanut surmansa. se on sitten asia erikseen jos huutoa, poraamista ja amispoppia huudatetaan aamukolmelta tiistaiyönä..

• niintuttua

Niin pitää vielä lisätä että tosiaan tämä naapuri uhkaili siinä puhelussa että hän on ennenkin onnistunut häätämään häiriköt talosta. Viljeli kirosanoja aivan kuin olisi ollut humaltilassa. kyllä tuli mieleen että jos hän meidän vessassak'äyntejämmekin niin kovasti tarkkailee niin ei taida olla kummoista hänen elämänsä että kannattaa pistää stoppi semmosille uunoille.

• ............

Sinun tapauksessasi naapurisi on täysi sekopää. Tilanteesi on tyystin erilainen, kuin avaajalla, joka itse häiriköi naapureitaan uskoen, ettei häntä pysty häätää, vaikka bilettäisi mihin aikaan yöstä vaan. Joten ihmettelen, mikä on "niin tuttua"?

• aaaaaaaivantottahei
        ............ kirjoitti:

Sinun tapauksessasi naapurisi on täysi sekopää. Tilanteesi on tyystin erilainen, kuin avaajalla, joka itse häiriköi naapureitaan uskoen, ettei häntä pysty häätää, vaikka bilettäisi mihin aikaan yöstä vaan. Joten ihmettelen, mikä on "niin tuttua"?

Itse koen viikonloppubilettämiset kohtuullisen normaalina käytöksenä. Tai ehkä oma bilettämiseni on jotain vähän erilaista kuin aloittajan ja jotenkin ajattelin ettei hänenkään niin pahaa ole kuin omani. Eli kun tullaan jatkoille musiikki ei pauhaa ihan niin että se naapureille asti voisi kuulua ja keskusteluvolyymit pidetään semmoisella normaalitaajuudella. Näistä ei kertaakaan ole tullut noottia. Hassua sinäänsä. Samaistuin aloittajan viestissä ehkä siihen että kun muuttaa uuteen asuntoon niin valitus alkaa. Tiedostan kyllä että oma tilanteeni naapurihelvetissä oli täysin omista tekosistani riippumaton että hmm oot sä kyllä tarkkanäköinen. Ehkä koska mun tilanne oli mitä oli niin olin heti tietty nuoren ensimmäisen omistusasuntonsa hankkineen puolella.. :D Mutta niin ehkä aloittajan suhtautuminen valittaviin naapureihin on hieman naiivi nyt kun oikein sanasta sanaan luin ja otin intonaatiot huomioon.

• simple life
        aaaaaaaivantottahei kirjoitti:

Itse koen viikonloppubilettämiset kohtuullisen normaalina käytöksenä. Tai ehkä oma bilettämiseni on jotain vähän erilaista kuin aloittajan ja jotenkin ajattelin ettei hänenkään niin pahaa ole kuin omani. Eli kun tullaan jatkoille musiikki ei pauhaa ihan niin että se naapureille asti voisi kuulua ja keskusteluvolyymit pidetään semmoisella normaalitaajuudella. Näistä ei kertaakaan ole tullut noottia. Hassua sinäänsä. Samaistuin aloittajan viestissä ehkä siihen että kun muuttaa uuteen asuntoon niin valitus alkaa. Tiedostan kyllä että oma tilanteeni naapurihelvetissä oli täysin omista tekosistani riippumaton että hmm oot sä kyllä tarkkanäköinen. Ehkä koska mun tilanne oli mitä oli niin olin heti tietty nuoren ensimmäisen omistusasuntonsa hankkineen puolella.. :D Mutta niin ehkä aloittajan suhtautuminen valittaviin naapureihin on hieman naiivi nyt kun oikein sanasta sanaan luin ja otin intonaatiot huomioon.

Nuoret ihmiset voivat sitten olla niin itsekeskeisiä, että kuvittelevat kaikkien olevan heistä ja heidän elämästään kiinnostuneita. Jos et aiheuta häiriötä, saat taatusti elää rauhassa omissa oloissas. Jos mekkaloit, saa huomiota nopeasti.
        Kaikki iskä ja äiskän kullannuput, joita on koko elämä paapottu, luulevat voivansa tehdä mitä huvittaa, että yhteiset säännöt eivät jotenkin koskekaan heitä. No, kyllä se todellisuus tulee eteen vielä jokaiselle.

• mummomafia jyrää

Onhan ne kerrostalojen mummot joskus ihan oikeasti aika "hupaisia" tapauksia. Siis kytätään muita asukkaita ja ihan syyttä suotta.
      Aikoinaan ystäväni muutti kerrostaloon, jossa enemmistö oli vanhoja ihmisiä ja
      verhot vain ikkunoissa heilahtelivat, kun joku pihalla liikkui.
      Esim. rappuäytävässä ei saanut sanaakaan hiiskahtaa, eikä askelien ääniä kuulua, muuten joku korva ovessa kyttäävä mummeli aukaisi oven ja aloitti rähinän.

Televisio piti olla lähes äänettömällä, eikä musiikkia saanut kuunnella.
      Suihkussa ei saanut säänöjen mukaan käydä enää illalla kahdeksan jälkeen, eikä vessaa saanut vetää yhdeksän jälkeen ( jätökset olisi pitänyt jättää yöksi pönttöön seisomaan). Pyykin pesemisestä iltaisin nyt puhumattakaan.

Ystävä pääsi töistä illalla kahdeksan-yhdeksän maissa, eikä hän olisi mummojen mielestä silloin enää saanut edes pesulla käydä.
      Arkana ihmisenä ystävä yritti elellä mummojen mieliksi, mutta vaikeaa se oli.
      Kehotin sitten viemään asian eteenpäin ja selvisi, että "säännöt" olivat sen mummomafian ihan itse keksimiä ja muutama hermoherkkä mummon yritti pitää koko kerrostaloa hallinnassaan.
      Osaa ne mummotkin olla varsinaisia kiusankappaleita.

• Hyvä Mummot!

Heh heh. Hyvä, että mummomafia jyrää. Ettei pelkästään nuoret. Se on sillä lailla tasapuolisempaa. Kerrostalossa tarvitaan tietynlaista kauhun tasapainoa.

• 2564951
        Hyvä Mummot! kirjoitti:

Heh heh. Hyvä, että mummomafia jyrää. Ettei pelkästään nuoret. Se on sillä lailla tasapuolisempaa. Kerrostalossa tarvitaan tietynlaista kauhun tasapainoa.

Luulin ennen että mummojen kyttäysryhmät on mukavia. En luule enää. Osaavat tehdä ihmisten elämästä vaikeaa. En häiriköi, metelöi, mutta pihan hallinta ja valvonta ovat tehneet pihasta heidän aluettaan, jonka he kuvittelevat omistavansa.

• 11+1

Sä olet täys sekopää.

• kyttääjällä viiraa

--"Viime kesänä kuulin yhden törkeimmistä: naapuri oli porannut ulkovajansa seinään tiirausreikiä...josta kuvaa ja tirkistelee..."

Ei hel*****, kaikkea se teettää, ei taida tälläkään tirkistelijällä olla päänuppi ihan kunnossa.
      Terassi kuuluu kotirauhan piiriin, joten selkeästi laitonta touhua.

• MSM83

Naapurin kyylälle voi näyttää tehokasta laserosoitinta, oppiipahan jotain kun ei näe kymmeneen minuuttiin mitään.

• Egri of Bikaver

Naapurin häirikköbailaajalle voi kusta postiluukusta sisään ja jos viesti ei mene perille niin palavat nesteet voisivat olla sopivan pehmo keino osoittaa, että vielä on aikaa opetella tavoille.

• ....................

Joo noi kyylät on kyllä tosi perseestä, jos asut yksin niin olet aina niiden silmätikkuna.

Tarpeeksi monta valitusta, niin ne saa sut siitä ulos. Asunto laitetaan vuokralle ja joudut ulos 4 vuodeksi asunnosta.

Se on sitten sinun ongelma, miten saat vapailta markkinoilta vuokra asunnon...

• Kunnon menoa

Jos itseäni kohtaisi tuollainen tilanne, marssisin välittömästi näiden kyttääjien asuntoon kirveen taikka moottorisahan kera, jos eivät suosiolla ovea avaisi ja laittaisin heidän asuntonsa aivan paskaksi. Jos vihani ei olisi vielä tähän mennessä laantunut, todennäköisesti laittaisin myös kyylääjäasukkaat paskaksi.

• Pehmopoidzu

Minulta saisit varsijousen nuolen keskelle lärviäsi.

• HPJ1

Ei muuten ihan pienestä saa hallintaan otettua, meidän yhtiössä narsisti jota ei saada pihalle vaikka haluttaisiin.. Häiriköinti ei ylitä laissa tarkoitettua "vähäistä merkitystä" (häiriköitsijäkin tämän tietää..) eli jos ei yhtiö halua maksaa osakkaan oikeuskuluja, niiin turha homma toistaiseksi.

AS OY lakia:

"2 §
      Osakehuoneiston ottaminen yhtiön hallintaan

Yhtiökokous voi päättää, että osakkeenomistajan hallinnassa oleva osakehuoneisto on enintään kolmen vuoden ajaksi otettava yhtiön hallintaan, jos:

1) osakkeenomistaja ei maksa erääntynyttä yhtiövastiketta tai 3 §:n 4 momentissa tarkoitettuja kuluja;

2) osakehuoneistoa hoidetaan niin huonosti, että yhtiölle tai toiselle osakkeenomistajalle aiheutuu siitä haittaa;

3) osakehuoneistoa käytetään oleellisesti vastoin yhtiöjärjestyksestä ilmenevää käyttötarkoitusta tai muuta yhtiöjärjestyksen määräystä taikka, jos osakehuoneiston käyttötarkoituksesta ei määrätä yhtiöjärjestyksessä, vastoin yhtiön hyväksymää tai muuten vakiintunutta käyttötarkoitusta;

4) osakehuoneistossa vietetään häiritsevää elämää; tai

5) osakkeenomistaja tai muu osakehuoneistossa asuva ei noudata, mitä järjestyksen säilymiseksi yhtiön tiloissa on tarpeen.

Osakehuoneistoa ei saa ottaa yhtiön hallintaan, jos rikkomuksella on vain vähäinen merkitys.

Päätöksessä on mainittava hallintaan ottamisen peruste, kestoaika ja kohteena olevat tilat.

Edellä 1 momentissa tarkoitettu kolmen vuoden määräaika lasketaan siitä, kun yhtiö on saanut osakehuoneiston hallintaansa, jollei yhtiökokous päätä aikaisemmasta ajankohdasta."

• äkäläkläkäkä

Sama meillä.Millään ei pääse tulemssn jottei joku kyylä olisi pihalla tai parvekkella-Hommatkaa oma elämä ja antakaa muiden elää rauhassa

• apina,,

Hanki suukapula ja kuuntele kuulokkeilla..

• gjgdjgjd

Meillä yläkerran työtön nainen ravaa edes takasin kämpässään yö myöhään ja jo klo 5 aamulla alkaa taas vaellus.Se on ihan hiljaa että kuulisi jokaisen sanan jotka vieraidemme kanssa keskustellaan,talossa äänieristys on olematon.Eukolla ei ole muuta tekemistä kun kyylätä naapureita,koskaan hän ei käy missään eikä heillä käy ketään.Minulle hän kirjoitteli härskejä kirjeitakunnes toimitin ne kaikki isännöitsijälle,eipä ole enää häneltä kirjeitä tullut.Olin viikon työreissulla,niin eukko kirjoitti että viiraako minulla kovastikkin päässä kun kaiket yöt hakkaan ikkunoita ja ovia,asunto kyllä oli tyhjillään ja siitä isännöitsijä hänelle ilmoitti ettei tuollaisia sossupummi kirjeitä enää kirjoittele taiuhkauskirjeitä.Ämmä on sekasin kun äimän käki yötä päivää kuuntelee naapureita,tämä kaikki on tapahtunut kannekmäessä.muuttaisin heti jos saisin toisen asunnon,nyt olen mahdollisimman osan päivää poissa tai viikkojakin kun en jaksa sitä skitsoa.Meidän rapustamme on vuoden sisällä muuttaneet 4 perhettä pois ja ne on omistuasuntoja.Omituiselta tuntuu kun vaan meidän rapustamme muutetaan

• Olet hyvin sairas

Miten voi tietää käykö toisella vieraita ja missä toinen käy, jos ei kyttää? Miksi naapuri sinua kiinnostaa? kuunteletko hänen liikkeitään seinän takana vai mistä tiedät että hän liikkuu? Mitä sinulle kuuluu jos hän kävelee kotona?

Olet todennäköisesti erittäin sairas ihminen, mieleltäsi. Jos naapuri on hiljaa, niin eikö se ole sinulle hyvä asia?

• kthoprik

Taitaa olla vähän joka puolella Suomea yleistymässä naapurien mielenterveysongelmat. Johtuu varmaan työttömyydestä.

• jakarien itku

Jakomielitautiset luulee kyttäystä!

• niinpä niin

jakomielitauti=skitsofrenia

Jakomielitautinen, eli skitsofreenikko syyttää naapuriaan skitsoksi, ja kyttääjäksi, ja samalla itse kertoo miten hän itse tarkkailee naapurin liikkeet ja vieraat. Miten ehtii omaa elämää elää, jos noin naapurin liikut kiinnostavat.

• mielenkiintoa,,
        niinpä niin kirjoitti:

jakomielitauti=skitsofrenia

Jakomielitautinen, eli skitsofreenikko syyttää naapuriaan skitsoksi, ja kyttääjäksi, ja samalla itse kertoo miten hän itse tarkkailee naapurin liikkeet ja vieraat. Miten ehtii omaa elämää elää, jos noin naapurin liikut kiinnostavat.

Miten ne voi tietää toisten kyttäykset niin hyvin? Harhasia pakko olla..

Jois joku katsoo sattumalta ikkunasta, kun kahju pihalla, ei se kyttää..

• heh5
        mielenkiintoa,, kirjoitti:

Miten ne voi tietää toisten kyttäykset niin hyvin? Harhasia pakko olla..

Jois joku katsoo sattumalta ikkunasta, kun kahju pihalla, ei se kyttää..

Nytkö se onkin pihalla kun sattumalta katsot kun aiemmin oli korva seinässä kuuntelemassa sinua.
        Sairas ihminen hae apua itsellesi.

• vaikutat,
        heh5 kirjoitti:

Nytkö se onkin pihalla kun sattumalta katsot kun aiemmin oli korva seinässä kuuntelemassa sinua.
        Sairas ihminen hae apua itsellesi.

Sekolle?? Miten tiedät toisten tekemiset?

• gjggghhhg

Taidat itse olla talokyylä kun niin puolustelet kyyliä

• ei pätkääkään,,

Kiinnosta kyttääkö minua ja kuinka moni.. Ihan vapaasti saa kytätä.

• .................

Voi ne kyylät ottaa sun asunnon haltuun 5 vuodeksi ja laittaa sen vuokralle. Et saa asuntoa takaisin, kun 5 vuoden päästä. Näin sanelee EU...

• Tarkkuutta

5 vuodeksi? AS Oy lakihan määrää, että enintään KOLMEKSI vuodeksi..

"... osakkeenomistajan hallinnassa oleva osakehuoneisto on enintään kolmen vuoden ajaksi otettava yhtiön hallintaan.."

• Vatutus666

Ärsyttävimpiä on sellaset kyylät jotka tehtailee turhia valituksia sossuun. Minä en ainakaan viitsis ilmotella pikkuasioista tai varsinkaan liiotella ja väritellä asioita valheilla. Ne ei vissiin tajua, et tuollaset vie huomion niiltä jotka sitä apua tosiaan tarttis.

• näinseon

Mikä on kyylä? Tuntuuko teistä, valittajat, esim kaupungilla että teitä seurataan? Ikäänkuin olisitte kokoajan jonkun tarkkailun alla? Minua ainakaan kiinnosta pätkääkään kyttääkö minua joku vai ei, ehkä siksi että minulla on itsetunto kohdallaan. Nämä ekaan omaan kotiin muuttavat ovat rasittavia kapistuksia.
      Luullaan että saa tehdä mitä huvittaa ja sitten itketään kun ei saakaan.
      Olen huomannut, taloyhtiön hallituksessa ollessani, että jo muuttoaika paljastaa tulevan ja kohta uloslentävän häirikön. Mikä ihme pakko on muuttaa yöllä?
      Ulkona kuljetaan seinänvieriä pitkin mutta sisällä riehutaan, mieltä vailla.
      Sijoitusasunnot pitäisi kieltää lailla. Omistajia ei kiinnosta mikään muu kuin se, että saavat vuokran, joko sossusta tai vuokralaiselta. Luulisi kiinnostavan edes niin paljon että tullaan yhtiökokouksiin.
      96 prosenttia vuokralla asujista on köyhiä kusipäitä joita yhteiskunta elättää.
      Loput 4, muuten vain sekaisin. Sellainen ihminen jolla ei ole omaa asuntoa kuuluisi ehdottomasti suljettuun laitokseen Niin kova lääkitys että ei olisi häiriöksi. Olen puhunt

• KrsTaloHelvetti

Jos yksin asuva naapurisi on hiljaa niin sinä skitso luulet hänen kuuntelevan sinua/teitä!Siis mitä!!!??
      Pitäisikö naapurisi puhua ääneen itsekseen merkiksi siitä ettei sinua kuunnella?
      Naapurisi hiljaa eläminen se jonka koet asiana että hän muka kyttää sua voikin käytännössä tarkottaa seuraavaa:naapuri lukee esim.kirjaa,lehteä,kuuntelee kuulokkeista musaa,kirjoittelee,kutoo,virkkaa,maalaa,piirtää,tekstailee,chattaa,googlettelee tai muuten surffailee netillä...voimistelee..no whatever puristelkoot vaikka finnejään,mutta ponttini on se että kun väität naapuris vain kuuntelevan sua/teitä,niin hän ei nii teekkään vaan tekee jotain aivan muuta jota sinä et kuule TAUNO!
      Eihän kaikki naapurin tekemiset kuulu sinien läpi.On paljon hiljaista/äänetöntä tekemistä josta ei lähde seinien läpi kantautuvaa ääntä.
      Mitä jos naapurissas asuis mykkä tyyppi?Varmaan luulisit että hän kuuntelee sua,kun ei itse ole äänessä koskaan.
      Miksi tulkitset ns.äänetömän naapurin kyyläksi?

• teho-osatoreissu

Ompa hullua valittaa hiljaisesta naapurista josta saattaa joskus kuulua jopa askeleita!!! Hui kerrassaan kauhea asia ;)
        Kuulostaa tutulta.Naapurillani on narahteleva parkettilattia,josta eräs tässä talossa ottaa pulttia.En ymärrä miksi valittaa moisesta,eihän narisevalle parkettilattialle mahda mitään kun ei lentääkään voi :D
        Lisäksi tämä eräs huutelee naapureille seinien läpi.Toistaa naapuristaan kuulemiaan sanoja kaikuna kuin papukaija.SAIRASTA!
        Lisäksi hän vaatii hiljaisuutta jo n.klo 20 illalla.Järjestyssääntöjen mukaan hiljaisuus alkaa klo 23.Jos TV on päällä esim klo19.30 alkaaa tämä mies vauhkoomaan asiasta.

Joku saa kohta turpaansa ja se en ole minä ;)

• tasapeli4

Minäkin luulin et yks kyylää minua, mutta sitten mietin, mistä sen tiedän?

No siitä, koska itse kyyläsin sitä.

• plaaaa1

Tai tietäisköhän siitä, kun se naapuri lähettää niitä valituskirjeitä? :D
        Vaikka ei ole edes kotona niin saa valituskirjeitä?

• iam the law

joo ja normaali elämiseen kuuluu riidat yms. koiran haukunta kuuluu koira elämään... täytyy olla aika suuret syyt että saa häädön omistusasunnosta, sillä kerran vkonlopussa bileet ei siihen riitä... täytyy olla jokapäiväistä tarkoituksellista häirintää, ehkä sitten saat häädön.

• tämä kyttäämistä?

Olen yksin elävä sinkkunainen ja naapurin setä kysyi minultaa , että onko minulla tv:tä ,kun ei kuulu mitään ääntä. En vastannut mitään. Kuuntelen kuulokkeilla.

• skitsolle
        tämä kyttäämistä? kirjoitti:

Olen yksin elävä sinkkunainen ja naapurin setä kysyi minultaa , että onko minulla tv:tä ,kun ei kuulu mitään ääntä. En vastannut mitään. Kuuntelen kuulokkeilla.

Sama sairas skitso käyttää sanoja setä ja täti, joka tekee kyttäys, pedofiili, pa

• skitsolle

skitso käyttää sanoja setä ja täti ja tekee kyttäys, pedofiili, pazka, kuzialoituksia palstalle.

Tuo skitso ei ymmärrä olevansa erillinen yksilö toisesta, vaan kuvittelee naapurissa asuvan hänen setiään ja tätejään ja koska o kehityksessään jäänyt taaperoasteelle, luulee että mikä on naapurin on jotenkin yhteisöllistä ja se kuuluu myös hänelle.

• skitsolle

Älä siis esiinny naisena, koska olet sairas mies.
        Kukaan nainen ei kuvittele naapurissa asuvan hänen tai lastensa setiä ja tätejä, vaan erillisiä ihmisiä, joille annetaan kotirauha.

• ...............

Niillä on kaikenlisäksi sun asuntoon avaimet, pääsevät tonkimaan sun yksityisasiota. Mä olen ihan samaa mieltä, että pitäisivät huolen omista asioistaan.

• juuup

Täällä naapurin akka kyylää ikkunoista ja kuuntelee korva tarkkana mitä täältä kuuluu.Kaikista naurettavinta on se, kun se toope tulee aina joka kerta valuttamaan vettä hanasta samaan aikaan, kun käyn suihkussa tai tiskaan astioita.Idiootti kuvittelee, että meiltä loppuu vedenpaineet ja että meillä tulee isompi vesilasku, kun hän tulee kiusallaan valuttamaan vettä yläpuolelta.
      Noh, hulluja on monenlaisia.

• voihanhöh

sairas olet.

• kopkpst
        voihanhöh kirjoitti:

sairas olet.

Kuin ni.eiköhän se ole toi yläkerran naapuri se sairas enkä minä.Nii tai taidat itekin olla ihan yhtä sairas.

• plaaaa1
        kopkpst kirjoitti:

Kuin ni.eiköhän se ole toi yläkerran naapuri se sairas enkä minä.Nii tai taidat itekin olla ihan yhtä sairas.

Meilläkin naapuri valitti, että tahalteen haukutetaan koiraa, ihan vain sen kiusaksi.
        Oli oikein kuulemma nauhottannu sitä koiran haukuntaa mut ei suostunnu näyttää sitä nauhaa.
        Soitti poliisillekkin..
        Se tekee tästä asiasta jännän, kun olen allerginen koirille ja meillä ei edes ole koiraa..

• plaaaa1
        plaaaa1 kirjoitti:

Meilläkin naapuri valitti, että tahalteen haukutetaan koiraa, ihan vain sen kiusaksi.
        Oli oikein kuulemma nauhottannu sitä koiran haukuntaa mut ei suostunnu näyttää sitä nauhaa.
        Soitti poliisillekkin..
        Se tekee tästä asiasta jännän, kun olen allerginen koirille ja meillä ei edes ole koiraa..

Niin ja isännöitsijälle oli näyttäny sitä nauhaa..
        Mietin vain, että missäköhän se sitä koiran haukuntaa oli nauhottanu.
        Selvis sitten juuri, että tämä kyseinen naapuri on taloyhtiön mätäpaise ja muilla ollu samaa ongelmaa. Pari kertaa kuulunnu, kun postiluukku käy..
        Yllätin sitten yks kerta tämän naapurin postiluukullamme, kun tulin töistä 22 aikoihin..

• -kerberos-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      224
      6979
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      847
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe