Koirien kakattaminen ihmisten pihoille?

Koirankakattaja

Kuinka moni kakattaa koiransa toisten tontille? Minä olen harrastanut tätä jo todella pitkään. On kiva kävelyttää myöhään illalla kolmea isoa koiraa ja kakatta ne toistenntalojen edustalle. Kerran olen tästä narahtanut ja äijä tuli kyselee että onko mulla pussia, sanoin äijälle etten kerää kakkaa ja haistatin kirjaimellisesti pitkä p-askan. On kiva ärsyttää ihmisiä. Tää on mulla jokapäiväistä ilmaista huvia. Kuinka moni muu kakattaa koiransa toisten pihoille?

8

340

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päästäsi

sairas oot.

• hohoho

keksi parempi provo, kakkapää :)

• ei kiinnosta moinen

Onko sulla joku kakkaperversio, kun noin nautit ja innostut paskasta?

• Ihmisihminen

En kakata toisten porteille. Tykään niin paljon koirastani, etten halua, että kakkaan kyllästyneet alkaa kylvämään myrkkylihapullia portin pieleen.

• ---

Jos paska niin paljon häiritsee niin tunkis sitten omaan lihapullaansa ne myrkkynsä. On ihminen SAIRAS, oikeesti.

• äaoihg

Itse en anna koirani tehdä mitään tarpeita toisten tonteille, en edes tien varrella killuvan postilaatikon jalkaan. Koira voi varsin hyvin tehdä ojan vierustalle tai puiden juurelle tarpeensa. Olen ajatellut asian niin, että haluanko että muut koiran ulkoiluttajat käyttäisivät koiransa tarpeillaan minun pihallani, jossa kuitenkin lapsetkin leikkivät, en halua! Yritetäänpä asettua välillä muiden saappaisiin, ajateltaisiin sitä asiaa muidenkin, kuin oman itsemme kannalta.

• idea,

Suosittelen koiran tulppaamista lenkkimatkoille. Silloin ei mitään ongelmia. Tulpan saa vaikka eläinkaupasta. Ja ens kerralla pitää ostaa valmiiksi tulpattu venttiilillä.

• Anonyymi

Kesämökkini sisääntulo rinteeseen oli naapurini koira käynyt kakkimassa, ensin harmitti vähän mutta sitten päädyin siihen tulokseen että jos koira saa juosta vapaana se tuskin ymmärtää tehneensä väärin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      74
      1185
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      835
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      678
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      626
    Aihe