Tai sitten ei... Eli tuote PURE-ACTIVE-PIMPLE-RELIEF-COOLING-ROLL-ON lupaa pakkauksen mukaan Hyviä tuloksia.
Tulos: Välittömästi: Epäpuhtaudet ovat kuivuneet.
5 tunnissa:Epäpuhtauksien punoitus on vähentynyt.
2 päivässä: Epäpuhtauksien määrä ja niiden jättämät jäljet ovat näkyvästi vähentyneet.
Kuulostaako hyvältä?
Entä mihin tutkimukseen tulokset perustuvat? Kun pakkauksesta lukee tarkemmin pienet tekstit selviää että Garnier on testannut tuotetta Kolmellakymmenelläseitsemällä (37) henkilöllä ja tulokset ovat heidän itsearvioita.
Ostin itse kyseisen tuotteen testimielessä. Omat havainnot: aineen levityksen jälkeen finnit punoittavat enemmän. 5 tunnin päästä punoitus on palautunut normaaliin ja finnien kohdalla iho on hieman kuivunut. 2 päivässä finnien määrä ja niiden jättämät jäljet eivät ole vähentyneet yhtään. 2 viikkoa samat tulokset kuin päivänä 2.
Okei voi olla että tuote ei juuri minulle sopinut, mutta luottaisitteko suuren valmistajan tuotteeseen jonka tehon todellisuus perustuu 37 henkilön arviointiin
Garnierilta mahtava apu finneihin.
5
193
Vastaukset
- finninaamassa
Vittu mitä kusetusta. En käytä garnieria enää ikinä boikottiin koko merkki
Ite en pariin vuoteen oo enää ees alkanu kokeilemaan tuollasia "hienoja uutuuksia". Testaajillaki varmaan on sillon tällön yks finni ja seki häviää tottakai joskus: upeeta, mahtava tuote!
- beproeactived
Haistakoot Garnierin tuotteet paska, käytät niitä jonkin aikaa niin iho alkaa niihin addiktoitua ja sitten alkaa muodustua lisää epäpuhtauksia ja Garnier hoitaa niitä vain pinnallisesti ja kehittää ihon alle kokoajan uutta, eli periaatteessa saat käyttää tuotetta loppu ikäsi ja tuloksena aknemainen iho! Suosittelen kaikkia kokeilemaan Proactiv Solutionia, auttaa hemmetin varmasti!
- 20+17
Samaa mieltä! Kaikki nuo markettituotteet, etenkin Garnier ja muut "tehotuotteet akneiholle" ovat täyttää p*skaa. Ne ärsyttävät ihoa ja pahentavat aknea todella ainakin omalla kohdallani. En edes uskalla ajatella miten paljon olen tuhlannut rahaa vääriin ihonhoitotuotteisiin seikkaillessani kauppojen kosmetiikkaosastolla. Aknen lisäksi minulla on herkkä ja kuiva iho, ei todellakaan rasvoittuva. Ja yleensähän nämä kosmetiikkaosastojen aknetuotteet on tarkoitettu "nuorelle rasvoittuvalle iholle" En enää luota mihinkään muuhun kuin apteekkituotteisiin ja lääkitykseen jos iho menee oikeasti huonoon kuntoon.
Ostan tästä lähtien kaikki ihonhoitotuotteet apteekista. - dermalogicaihoterape
En missään nimessä suosittele garnierin puhdistussarjaa! Jopa Clearasil on parempi, tosin minä vältän kaikkia markettisarjoja, mutta jos jotain niistä pitäisi käyttää niin Clearasilia, ovat sentään iho-ongelmaspeliastien laatimia.
Iho todellakin saattaa puhdistua aluksi Garnierin tuotteilla, mutta mitä luultavammin (itse koettu) niin näpyt palaavat takaisin. Iho addiktoituu sille. Parhaita tuloksia olen saanut Proactiv Solutionin Usa version avulla, hellävaraisesti ja tehokkaasti.
Niin ja dermalogicalla on kallis ihonhoitosarja akneiholle, toimii kuulemma erittäin hyvin, mutta tuotteet eivät ole riittoisia ja ovat hintavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458690Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472499Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282307- 382262
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1861779- 961775
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221610Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik81066Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61056