Miten käy avioliittoni? Mikä olisi lapsille parasta? Onko vaalean ja sinisilmäisen miehen ja minun välillä rakkautta hänen puoleltaan ja olisiko hän minulle sopiva? Haluaisin vaurastua, onnistunko siinä omin saavutuksin? Ole kiltti ja katso minulle vielä.
Vastaukset 4
Hei
kysymälläsi miehellä on toinenkin nainen elämässään, vaikkei se vakavaa olekaan. vaikka tuolla miehellä talous paremmassa kunnossa onkin, hän kyllä pitää omastaan kiinni. en usko, että tämä olisi sinua varten.
tässä on kyllä liikettä ja tunteiden vaimenemista.
no mutta, ettekö te juttele lasten isän kanssa? se olisi parempi tehdä jo ennen joulua, että sitten on rauhallisempi mieli sydämessä. on sinun saatava puhua tunteista ja tulevaisuuden näkymistä ihan asiallisesti, pyydä lasten isää siihen.
tiedän pelkosi rahan vuoksi, on vaikeaa lähteä rakentamaan tulevaisuutta ilman perus pohjaa. mutta ei ilman rakkauttakaan voi rakentaa, tässä olet tuolin ja pöydän välissä.
emmekö me ole puhuneet tästä aikaisemmin?
t. Keskiyö- Heli
Näetkö minulle lisää lapsia? Minun pää on ollut ihan sekaisin. Miten saan rauhoitettua ajatukseni?
Hei
voinhan minä tuota kaikkea syvästikin katsoa, mutta sinä tiedät että se tapahtuu sähköpostin kautta.
sinun seksielämäsi on epätasapainossa, siinä on suuri pulma, olethan eroottinen ihminen. kyllä, sinä saat vielä lapsen. mutta et tuon nuoremman tuntuisen miehen kanssa, jota ajattelet.
näen sinulle paljon työtä ja tekemistä, ajankäytössä sinulla ei ole ongelmia. mutta sydämesi kumppanin valinnassa sinulla on vaikeuksia.
t. Keskiyö- Heli
Kiitos rakas keskiyö kun jaksoit vastata hyvää hyvyyttäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va741980Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661229- 1411028
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu241023- 91719
- 45697
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa115692Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 59645
- 59598