Three Wingsissä

Ois koovaaa nälkä

Kukas olis käynnyt?
Onko isoja annoksia,niinkuin mainostaa AMERIKAN TYYLIIN.
Ainakin aika kallista hinnastoa kun katseli.
Kannattaako mennä edes?

318

8572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........--------.

      köyhälle kaikki on kallista

      • vanha vitsi

        et sitte parempaa keksinyt?
        Ja tyhmä maksaa liikaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Ja jos käteen jää pa5kaa,kovasta hinnasta huolimatta kannattaa jättää ostamatta ja käymättä koko paikassa.
        Oisko ollut liikkeen pitäjän katkera kommetti?


      • huono menu
        vanha vitsi kirjoitti:

        et sitte parempaa keksinyt?
        Ja tyhmä maksaa liikaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Ja jos käteen jää pa5kaa,kovasta hinnasta huolimatta kannattaa jättää ostamatta ja käymättä koko paikassa.
        Oisko ollut liikkeen pitäjän katkera kommetti?

        Kallista? Ehkä hieman ylihintaista teurasjätettä, mutta samat hinnat muillakin. Listalta puuttuu pihvit, kai jenkit niitä syö. Nyt tarjolla vain kanan ja possun jätettä. Käy jossain ihan oikeassa ravintolassa niin huomaat mikä on hintaso. Vertaatko mäkkärin vai karvakäsien hintoihin? Ehkä ne joidenkin mielestä täyttää ravintolan kriteerit.


      • kaippa28

        Et ilmeissesti ole koskaan käynyt wingsissä? Kouvolan parhaat pihvithän siellä on. Olen käynyt kaikissa paikoissa syömässä ja kyllä pettymykset ovat tulleet muissa paikoissa. Nimiä en ala kertomaan.


    • shurtygo

      Se olis varmaan ihan ylivoimainen ponnistus käydä itse kerran tai pari syömässä. Saispahan sitten ainakin yönsä nukuttua sen jälkeen.

      • täh!!!

        No kyllä täällä pa5kemistakin aiheista kirjoitetaan.
        Ja jos siellä illalla käy syömässä eikä saa mahaansa täyteen niin kyllä siinä ei tyhjällä mahalla paljon nukuta.
        Nyt on kyllä herne nenässä,kun noin korpeaa mokoma asia.
        Ettet vaan olis,ite pitäjä.


    • Surkeaa!

      Annoksia saa odotella jopa puoltoista tuntia, pari kertaa ollut jauhelihapihvi aivan raakaa ja laskussa ei saa hyvitystä vaikka kuin pyytää. Kaikki lisukkeet maksaa extraa, jopa ketsuppi!

      Muutama kerta riitti, en mene enää uudestaan.

      • Hilu2

        Kuulostaa arsealta. Jää menemättä. Sitäpaitsi, ihmiset äänestää jaloillaan, kun palvelu on noin ala-arvoista.
        Pitääkö kaikki paska amerikasta apinoida tänne?


      • kiitos tiedosta

        tämä tieto riitti,jotenka suunistamme muualle syömään. vaikka sitten karvakäsille.
        edullinen ja ainakin useimmiten hyvän makuinen ja riittävästi.


      • Ehkähenkilöstäkiinni

        Paljonko teiltä otettiin ketsupista. Muille se on ollu ilmeisesti ilmaista.


    • MukavaaIltaa

      Ruoka oli hyvää ja palvelu mukavaa. Asiakasmäärän vuoksi annosten tuleminen hieman kesti, mutta ei me siellä oltukaan kun nakkikioskilla. En usko että tää paikka on Kouvoloideille vaan joillekin jotka menevät ravintolaan istumaan kavereiden kanssa iltaa, ruokaillen, nauttien, juoden...

      Vesitornin kipsa on todella hyvä. Halpaa ja nopeasti. Perhanan hyvä kun on kiire, mutta pitäs vajaammankin ymmärtää että paikat on erilaisia.

      Raakaa ei ole ollut meidän seurueissa ruoka koskaan ja jotain pientä on saattanut lipsahtaa kaupantekijäisiksikin.

      "Ja jos siellä illalla käy syömässä eikä saa mahaansa täyteen niin kyllä siinä ei tyhjällä mahalla paljon nukuta." oli yks kommentti. Perushampurilainen joka on sitä kouvostoliittomättöä on helvet1n iso ja mukana on "pesuvadillinen" ranskalaisia. Ellei se vie nälkää, kannattaa katsoa ongelmaa eri kantilta. Jos taas vaikka Ceasar salaatti ei yksinään vie nälkää metsämieheltä, kannattanee harkita sitä alkusalaattina.

      Ihme valitusta kokoajan. Kaikesta. Hyppikää vaikka lämpimiksenne niin ois välillä jotain muuta tekemistä.

      Ja olen asiakas, en omistaja koska siihen täällä vedotaan kuitenkin.

    • zsdxcf

      Vai että ketsuppi maksaa erikseen?? No ketsupillahan normaalisti vain peitetään huonoa makua...

    • siipii ilman

      Hyvä paikka, näin ei kouvolalaisena suosittelen.
      Testattu on!!

      • suomalainen 100 %

        Kuin myös, tulee usein viikonloppusin käytyä Kouvolassa ja voin sanoa, että on mielestäni vähintään asiallinen ja suuri plussa päälle. On ensiarvoisen hienoa, että tälläinen paikka on avattu keskustaan, varsinkin tälläisessä taloustilanteessa.

        Minä nostan hattua tälle yrittäjälle ! Ja kyllä näitä yrittäjiä ja yrityksiä keskustaan on kaivattukkin.

        Ja paikallisille Kouvolalaisille, suosittelen mielummin suoraan menemään itse ruokailemaan, kuin kuuntelemaan täällä palstalla näiden ihmisten haukkumista, jotka eivät ole ikinä paikassa edes käyneet.

        Ja en minäkään ole omistaja.


    • Työpaikkana..

      ..aivan järkyttävä!
      Älä missään nimessä irtisanoudu vakipaikastasi tämän kuppilan vuoksi, koska epävarmempaa työpaikkaa et Kouvolasta löydä!!

      • Eikiinnosta.

        Ja sinäkös olet ollut siellä töissä?


      • kaikeasitävoilukea

        No tuo ei ainakaan ole ollut paikassa töissä.

        Tai sitten, jos olisi, osoittaisi tämä sen kirjoittajasta ettei ainakaan sopisi alalle. Tämä siksi koska on kirjoittanut kommenttinsa kuukausi-pari paikan avaamisen jälkeen.

        Eli kirjoittaja on TROLLI.

        Käykään vaikka abc:ltä tilaamassa burgerit, niin tiedätte mikä on palvelu ja Palvelun tai burgerin ja Burgerin ero.


    • rytmäriin

      Vieressä on rytmikatti ja sieltä saa yli puolet halvemmalla yli puolet paremmat hampurilaiset.. ihan vain vinkkinä.

      Mutta paikkana tuo 3 wings oli kyllä tosi siisti. Hinnat ja ruuan laatu eivät vain kohtaa mitenkään.

    • kamalaasontaa

      Selkäpiitä karmiva ravintola. ERITTÄIN huono asiakaspalvelu, ruoka pahaa, mutta hienosti laitettu paikka. En ole kuullut kenenkään suusta positiivista sanaa tästä paikasta ja joudun myös itse yhtymään tähän negatiivisen palautteeseen. EI SINNE ENÄÄ IKINÄ.

      • minä vaan,,,,

        Minulla kokemus oli aivan päinvastainen.

        Palvelu oli paitsi nuorekasta myös hyvää.

        Pöytään ohjaus, juomien valinta ja kaikki jopa asiakkaan lukeminen, mitä asiakas haluaa lisää, oli kohdallaan. Tätä ominaisuutta en ole juuri aikaisemmin Suomessa tavannut.

        Voin suositella kyllä, varsinkin jos on valmis karistamaan sen tyypilliseen suomi-ajatteluun kuulunvan negatiivisen tauhkan ennen ravintolaan menoa pois päältänsä.

        Sanoisin että hinta-laatusuhde on paikassa hyvä.


    • Savuphoro

      Itseä kiinnosti ravintola kovasti ja jostain syystä olin kuullut vain huonoa palautetta mestasta.. Päätin kuitenkin itse todeta ja kävin hakemassa muutamat siivet HOT kastikkeella kotiin. Hyvältä maistui, tosin kotona huomasin, että kotisivujen maininta: "Siivet tarjoillaan valitsemallasi kastikkeella, porkkanan, varsisellerin, kurkun ja sinihomejuustodipin kanssa" oli yhtäkuin: 2 kurkkua, 2 porkkanaa ja 2 varsiselleriä :/ Dippiäkin oli about 3rkl eli niiden osalta pienoinen pettymys.. oishan niitä voinu ehkä vähän enemmän laittaa tai noh jos tuon kotisivujen tekstin kirjaimellisesti ymmärtää niin minähän sain noita jopa tuplana! Mutta mutta.. varmasti paikanpäällä syötynä noita lisukkeita saa (toivottavasti) vähän enemmän!

    • sunkiusaaja

      Oletko sama kun ratamovalittaja?
      Kuulostaa ihan samalta touhulta.

      Kun itse olen käynyt paikassa, oli siellä hyvää ruokaa, paljon ihmisiä ja järki hinnat. Ei ne nakkaritasoa ole, mutta onhan paikkakin eri. Ehkä se paljon ihmisiä kertoo siitä että joku siitä pitääkin.

      Ilmeisen kilpailijoita haastava paikka, kun näin paljon aiheuttaa keskustelua.
      Jatkakaa samaan malliin. Tulen toistekin.

      Enkä muuten mitenkään liity omistajiin. Valitettavasti.

    • no olisin mennyt

      Mutta kun etsiskelin netistä mitä siellä on ja löytyi tämä.
      Empä taida mennäkkään.
      Menen lidliin hampurilaiselle saa vissiinkin pikkasen enempi ja jää vielä rahaakin.
      Kylä tää on hyvä juttu ku näistä löytyy keskusteluja ei tartte ite uhrautua säästää pitkän pennin.

    • hoodee1

      Siivistä tykkään muutenkin ja kovat oli odotukset. Ruoka ja myös palvelu olivat odotusten mukaiset! Tulen toistekin.

    • huom6

      Kannattaa mennä tutustumaan . Vaikka paikka oli täynnä niin palvelu oli tosi ystävällistä ja nopeaa . Hinta / laatu kohtasi ja vatsa tuli täyteen

      Pikaruokapaikat on erikseen

    • huom78

      "Kannattaa mennä tutustumaan . Vaikka paikka oli täynnä niin palvelu oli tosi ystävällistä ja nopeaa . Hinta / laatu kohtasi ja vatsa tuli täyteen"

      Katso ravintolanpitäjähän se siinä itse kehumassa omaansa! :)

      • Pokemon71

        Käytiin tänään syömässä hampurilaiset ja ihan ok oli paikka. Ei ihan halvin paikka,mutta menen varmasti uudestaankin.


    • Hidas ,paikka tämä

      Erittäin kauan saa kyllä odottaa hampurilaisia ja ranskiksia.
      Eli se puoli todella surkea.
      Mutta tämähän onki ravintola että ei kiirettä minnekkään jos mennään syömään.
      Mutta kuitenkin vain hampurilaispaikka joten vähän nopeutta tarjoiluun ja valmistukseen.
      No hyvän makusia ne on ja riittävän isoja anoksia.Mutta ei ehkä ihan tuon hinnan arvoisia.
      Ja pika ruokalan hampurilainen ei niin paljon häviä maussa että ettenkö siellä jatkossa söisi. Kun tuo hinta vetää kyllä tämän paikan ohi kävelemään.
      Tuolla rahalla kyllä saa maittavan liha lautas annoksen jo oikeasta "ravintolasta"

      • sunkiusaaja

        No mikä sinua estää käymästä muualla?
        Minä käyn mielelläni ja osaan yhdys Sanat.
        Tuskin olet ikinä edes käynyt paikassa.


      • Sinä!
        sunkiusaaja kirjoitti:

        No mikä sinua estää käymästä muualla?
        Minä käyn mielelläni ja osaan yhdys Sanat.
        Tuskin olet ikinä edes käynyt paikassa.

        olet jatkuvasti haistelemassa siinä oven välissä että ihmiset eivät sovi kulkemaan joilla on RAHAA ostaa niitä hamppareita.
        Joten pysyppä luihu nyt vähän kauempan niistä ovista.
        Tarjoilijakin sanoi että tuo h....vetin ruma jätkä on norkoillut tossa oven välissä alusta lähtien.


      • Eikirjautunut.
        Sinä! kirjoitti:

        olet jatkuvasti haistelemassa siinä oven välissä että ihmiset eivät sovi kulkemaan joilla on RAHAA ostaa niitä hamppareita.
        Joten pysyppä luihu nyt vähän kauempan niistä ovista.
        Tarjoilijakin sanoi että tuo h....vetin ruma jätkä on norkoillut tossa oven välissä alusta lähtien.

        Eehhehee.. Oletpas nokkela!


      • Matkaan
        Sinä! kirjoitti:

        olet jatkuvasti haistelemassa siinä oven välissä että ihmiset eivät sovi kulkemaan joilla on RAHAA ostaa niitä hamppareita.
        Joten pysyppä luihu nyt vähän kauempan niistä ovista.
        Tarjoilijakin sanoi että tuo h....vetin ruma jätkä on norkoillut tossa oven välissä alusta lähtien.

        ai tarjoilijat arvostelee asiakkaita :(


    • suntti4

      Suomessa 16-17e per purilainen on aika kova hinta. Olkoon vaikka kuinka 100% lihaa.

      • tarkkaavainen1

        Olet ihan oikeassa, miksi maksaisit 17 euroa, kun saat mäkkäristä 1 eurolla ?


        Toki hampurilaisella ja ravintolalla on eronsa. Enkä sano edes 1 euron hampurilaista huonoksi. Valitettavaa vaan on, ettei 1 euron hampurilaisen kaupan päälle ei tullut ranskalaisia.

        No pienet ranskalaiset saa lisähinnasta, mutta sol -oluen ja limen joutuukin jo mäkkäriisi salakuljettamaan sisään. Ne saat toki halvalla viereisestä Lidlistä.


        Selittääkö tämä mitään ?


        En sano 16 euron hampurilaista halvaksi, mutta yhdessä oluen kanssa sanoisin sitä elämykseksi.

        Jotkut ovat valmiimpia maksamaan elämyksistä enemmän kuin toiset, kun tankkaat autoa 90 €:lla et siltikään valita, vaikkei tankkaus sinulle erityistä elämystä aiheutakkaan.


        Aivan samoin kuin kaupungin kaukolämpöyhtiö nosti kaukolämmön hintaa 40 %, 5 vuotena, et valittanut tästäkään, vaikka se merkitsee satoja euroja tavallisessa asunnossa lisää ?

        Mistä siis kenkäsi puristaa ?

        Miksi siis valitat 20 €:n elämyksestä ?


    • dog3

      tänään näin ikkunasta kun sieltä keittiön ovesta tuli joku villakoira.. huh huh.

      • AdiosPojat.

        Niin minäkin näin minisian kerran Hesburgerin edessä, omistaja syötti sille juustoburgeria.

        Liekö syönyt ranskalaisia ?


    • Rahaa on

      Ei siellä osata ees sitä teurasjätettä paistaa kypsäksi. Mielummin menee amarilloo niin saa oikein valmistettua ruokaa.

      • Pokemon71

        Just,Amarillohan se on oikein laaturavintola......


    • ählämi

      Onko siellä saatana koiria keittiössä?

      • Pokemon71

        No niin,pihvi ja pari olutta testattu tänään eikä voi valittaa. Kiva kun voin kohdata kaikki vinkujat täällä netissä niin saan syödä rauhassa....


      • Hau hau

        KYLLÄ!!!!


      • hau hau

        KYLLÄ!!!


    • Matkaan

      Taitaa olla Pokemon paikan omistaja tai kaveri....

      • Pokemon71

        Tarkistan kirjanpitäjältäni heti aamulla omistanko paikan vai en. Voi vide kun olen hauska. Palataan aamulla asiaan.


      • Pokemon71
        Pokemon71 kirjoitti:

        Tarkistan kirjanpitäjältäni heti aamulla omistanko paikan vai en. Voi vide kun olen hauska. Palataan aamulla asiaan.

        Asia vaivasi niin pahasti etten saanut unta. Yritin soittaa kirjanpitäjälleni selvittääkseni omistanko ruokapaikan. Selasin kännykän puhelinmuistiota hyvän aikaa kunnes tajusin ettei minulla ole enää edes kirjanpitäjää. En siis omista paikkaa. Kavereita minulla on kaksi ja selvitän heti huomenna omistaako ne kyseisen paikan. Aamuun siis....


    • simods

      "No niin,pihvi ja pari olutta testattu tänään eikä voi valittaa. Kiva kun voin kohdata kaikki vinkujat täällä netissä niin saan syödä rauhassa"

      Kouvolassa saa pitsalättyjä ja kepappia 6-7e hintaan, ei tuulipukukansa halua maksaa kuivasta pihvistä 20e ja rapakaljasta 6e per tuoppi

      • Matkaan

        Noi pihvit tuolla yli 30 euroo ja surkeita


      • Tuulipukukansalainen

        Kuiva sitkee jänteinen pihvi 33e ja ylirasvaset lisät, no tänks amerikka!
        syö vaan simonds yksinäs


    • simods

      "Noi pihvit tuolla yli 30 euroo ja surkeita"

      No hui helvetti, en kyllä osta!! enemmin meen mäkkiin tai heseen

      • Xipe

        Minäkin maistoin ja menen muualle. Hidas ja tympeä palvelu.


    • Pate45678

      Kyllä ne hinnat siitä putoo kun asiakkaat äänestävät jaloillaan. Kouvolassa Kouvolan hinnat ja Hesassa Hesan hinnat. Tai muuten tulee kon-kurs-si.

      Pihvi max 15e
      Hana-olut 3.50-4e

      Näillä hinnoilla voi joku ehkä käydäkin....

      • Asiakas.

        Riittäähän siellä asiakkaita näilläkin hinnoilla.


      • KahviMaksaa2

        Eiköhän Kouvolassa ja Helsingissä ole ravintolassa suurin piirtein samat hinnat.

        Ainoat mitkä ovat Kouvolassa Helsinkiä halvempia ovat lähinnä vanhat asunnot, ei juuri muu.


    • simods

      "Riittäähän siellä asiakkaita näilläkin hinnoilla. "

      Uutuuden viehätystä, kohta siellä ei käy enää ketään ja lappu luukulle jossei tarjoilu parane ja hinnat halpene. Edes Jyrki Sukula ei auta siinä tapauksessa.

      • Asiakas.

        Köyhistä ei ole kuin harmia. Ne saa paikan näyttämään huonolta.


    • simods

      "Köyhistä ei ole kuin harmia. Ne saa paikan näyttämään huonolta."

      Asiakas taitaakin olla itse Omistaja. Mitä guuluu? :)

      Aika säälittävää että omistajan pitää suomi24 tulla puolustelemaan ravintolaansa jollain nimimerkillä kun ei siellä ketään käy.....tiputa hyvä ihminen niitä hintoja Kouvolan tasolle sopiviksi!!

      • kysymys

        Miksi amerikkalaisessa ravintolassa tarjolla pastaa?


      • Ljbkbjb
        kysymys kirjoitti:

        Miksi amerikkalaisessa ravintolassa tarjolla pastaa?

        No mee Amerikkaan ja ota selvää.


      • Itkettää
        Ljbkbjb kirjoitti:

        No mee Amerikkaan ja ota selvää.

        Pastaa maistoin kerran tässä ravintolassa ja ei voi kehua. Ennemmin teen itse. Kaveri otti siivet ja sama juttu.


      • ASiagas_Omisdaja

        En ole edelleenkään omistaja, olen se persuja haukkuva vauraampi tyyppi joka ei kaipaa valittajia samaan huoneeseen.


      • V####

        V###u että jaksatte valittaa jos kouvolalainen tyhjätasku ei viitsi tehdä töitä ja näin ollen 20€ ravintola annos tuntuu kalliilta mikäli käytte töissä ja rahat ei riitä etsikää iltatöitä jos edelleen rahat ei riitä hommatkaa aivot jotta pääsette parempiin töihin. ja jos vielä haluaa valittaa voihan toki itse vuokrata liiketilan ja alkaa pullaapaistamaan ja katsoa että mitense 7€ annos tuo ne vuokran maksu rahat verojen ja muiden maksujen jälkeen. Ja onhan vielä se mahdollisuus että voitte olla hiljaa ja syödä kaupanantimia siispä ei ole muiden ongelma jos perseenne eikestä!!


      • asiasi oli??
        V#### kirjoitti:

        V###u että jaksatte valittaa jos kouvolalainen tyhjätasku ei viitsi tehdä töitä ja näin ollen 20€ ravintola annos tuntuu kalliilta mikäli käytte töissä ja rahat ei riitä etsikää iltatöitä jos edelleen rahat ei riitä hommatkaa aivot jotta pääsette parempiin töihin. ja jos vielä haluaa valittaa voihan toki itse vuokrata liiketilan ja alkaa pullaapaistamaan ja katsoa että mitense 7€ annos tuo ne vuokran maksu rahat verojen ja muiden maksujen jälkeen. Ja onhan vielä se mahdollisuus että voitte olla hiljaa ja syödä kaupanantimia siispä ei ole muiden ongelma jos perseenne eikestä!!

        miksi mistään negatiivisesta ei saa puhua?
        jos joku paikka on pa5ka tai huonot ruuat pitääkö tänäpäivänä kaikien mennä samaan halpaan?
        Aika huonolta tuo kuulostaa liikkeeltä. ja vielä ruokaravintola.
        menköön kuka haluaa ja maksakoon mitä haluaa.
        ja tänne saa kirjoitella omia mielipiteitään vaikka kuinka paljon vaikka ei ole rahaa,aivoja,töitä saatikka mitään.
        vie sinä sinne rahasi niin pysyy pystyssä


    • threewingsyök

      Kaksi kertaa olen käynyt syömässä, ja kolmatta kertaa en mene. Mielestäni ravintolan siivet olivat surkeaa paskaa. Ei päihitä kaupasta ostettuja ja kotona laitettuja hornetteja, ja hampurilaisetkin jää kakkoseksi hesburgerille, mäkkärille tai ihan mille muulle halpisburgerille. Pihviä en uskalla noilla hinnoilla edes kokeilla, ennemmin menen Oleeseen tai Huviretkeen, missä saa samalla rahalla takuuvarmasti HYVÄÄ JA LÄMMINTÄ ruokaa.

    • maya5

      Mie ostan kanssa samalla rahalla pakastealtaan tyhjäksi ja mutustan niitä yksi kotona enneemmin ja matkalla haen euron juustoja kasan... ja yhtä paha olo ja mie oon niin allerkinen etten voi olla koiran kaa samassa paikassa

    • Kot kot

      Kouvolan entiset nuoret syövät kanaa, kun ei ole muutakaan järjellistä tekemistä. Keillä mahtaa olla kanan aivot?

      • Vitunnuoret

        Nimimerkistä päätellenkö?


    • peräreikäpekka

      ABCltä saa paljon paremmat sapuskat ja halvemmalla. Käykää Prisman pizzapuffassa niin näette mitä rahalla saa!

      Ei tollaset menesty

    • kouvolanruokakriitik

      lehessä kehuivat, että maalaisjärjellä pärjää... en ole omistajien kanssa samaa mieltä. sori porvarit, mut mä osaan itekki ostaa lidlistä "kanaa" ja laittaa sen sämpylän välii. mut jostain syystä siitäki tulee parempaa ku teidän 20e pippurinmakusest hampparist ja kasasta toisiinsa liimautuneita ranskalaisia. joo menkää vaa vaikka rytmikattii (ihan siihen viereen) sieltä saa paljon maistuvampia hamppareita ja halvempaa/parempaa juomaa. lisäks suosittelen nevillee ja tätä uutta KMC-ravintolaa, se yllätti positiivisesti. mut joo, suora boikotti kolmelle siivelle, koittakaa parillista määrää siipiä nii saatatte lentää suoraa ;)

      • Pokemon71

        Onkohan joku pannu sun poikaystävää kun olet noin katkera ? Itse kävin taas sunnuntaina ja hyvää oli. Paikka oli iltapäivällä täynnä ihmisiä joten en ole ainut joka tykkää syödä siellä.


    • kouvolanruokakriitik

      miks sä otat pokemon71 niin kovasti ittees jos joku arvostelee tätä ravintolaa rehellisesti ja omalla mielipiteellä ? ja vastaus kysymykseesi; minulla ei ole poikaystävää. ja ihan vaan siksi sitä ei löydy. koska en ole sellainen lätkänpelaaja-amarillo-fruittari. ja paikka oli varmasti täynnä ihmisiä, jotka kävivät syömässä ensimmäistä ja viimeistä kertaa, TAI aiemmin mainitsemiani lätkänpelaaja-amarillo-fruittareita TAI näitä omistajien porvarikavereita jotka nauravat partaansa eikä kehtaa kertoa, että lopettakaahan nyt ajoissa.
      ollaan lyöty kavereiden kanssa vetoa kuinka kauan paikka pysyy ylhäällä. 200 000 euron satsaukset varmaan pakottavat jatkamaan pitkälle, mutta tappion tie on sitä pidempi mitä ravintola on ylhäällä. ja ihan sen verran olisi kannattanut tehdä taustatutkimustyötä, että siinä torin laidalla olevassa huoneistossa EI OLE PÄRJÄNNYT YKSIKÄÄN YRITYS NIIN MIKSI TE PÄRJÄISITTE ? koittakaahan sitä bar q club g kiinteistöä seuraavaksi kun se vapautuu :D

      • Pokemon71

        Kirjoituksistasi paistaa niin selvästi läpi,että tunnet omistajat ja olet vain kateellinen heille. Älä turhaan ole,ei ravintolayrittäminen ole kullanvuolemista,vaikka väkeä kävisikin. Töitä pitää tehdä enemmän kuin tavallisen duunarin. Muista myös se,että vaikka rahaa alkaisi tulemaankin niin yrittäjä on "maksanut" työpaikastaan paljon rahaa. Jos tuo 200 000e on totta niin ruokaa saa myydä todella paljon ennen kuin se raha on takaisin yrittäjän omalla tilillä tai maksettu takaisin pankille. Enkä edelleenkään ole omistaja enkä heidän tuttunsa. Jos osaat tehdä ruokaakin paremmin kuin muut niin laita oma ruokapaikka pystyyn. Tulen varmasti kavereiden kanssa syömään ainakin kerran viikossa jos ruoka on hyvää.


      • kouvolanruokakriitik
        Pokemon71 kirjoitti:

        Kirjoituksistasi paistaa niin selvästi läpi,että tunnet omistajat ja olet vain kateellinen heille. Älä turhaan ole,ei ravintolayrittäminen ole kullanvuolemista,vaikka väkeä kävisikin. Töitä pitää tehdä enemmän kuin tavallisen duunarin. Muista myös se,että vaikka rahaa alkaisi tulemaankin niin yrittäjä on "maksanut" työpaikastaan paljon rahaa. Jos tuo 200 000e on totta niin ruokaa saa myydä todella paljon ennen kuin se raha on takaisin yrittäjän omalla tilillä tai maksettu takaisin pankille. Enkä edelleenkään ole omistaja enkä heidän tuttunsa. Jos osaat tehdä ruokaakin paremmin kuin muut niin laita oma ruokapaikka pystyyn. Tulen varmasti kavereiden kanssa syömään ainakin kerran viikossa jos ruoka on hyvää.

        kiitos asiallisesta vastauksesta, oikeesti yllätyin. en tunne omistajia, tiedän vaan heidän taustan ja ravintolapiirit on kouvolassa hyvin pienet niin jutut leviää nopeasti. enkä ole kateellinen, olen vain hyvän ruoan ystävä. ja three wingssin laadulla ja ruokien hinnoilla ei ole kouvolan markkinoille mitään asiaa, se on vain totuus. mä tykkään kokeilla uusia ruokapaikkoja ja säkin ilmeisesti tykkäät syödä ulkona niin ilman mitään mainostuksia suosittelen sulle sitä uutta eurooppalaistyylistä ravintolaa. tulipas hyvä fiilis ku asennoiduin kirjoittamaa agressiivisesti, mut saikii kirjottaa asiallisesti...


      • Pokemon71
        kouvolanruokakriitik kirjoitti:

        kiitos asiallisesta vastauksesta, oikeesti yllätyin. en tunne omistajia, tiedän vaan heidän taustan ja ravintolapiirit on kouvolassa hyvin pienet niin jutut leviää nopeasti. enkä ole kateellinen, olen vain hyvän ruoan ystävä. ja three wingssin laadulla ja ruokien hinnoilla ei ole kouvolan markkinoille mitään asiaa, se on vain totuus. mä tykkään kokeilla uusia ruokapaikkoja ja säkin ilmeisesti tykkäät syödä ulkona niin ilman mitään mainostuksia suosittelen sulle sitä uutta eurooppalaistyylistä ravintolaa. tulipas hyvä fiilis ku asennoiduin kirjoittamaa agressiivisesti, mut saikii kirjottaa asiallisesti...

        Kiitos myös sinulle. Ainakin osittain makuasioistahan tässä kiistellään. Myönnän etten seuraa ruuan hintoja kaupoissa enkä ravintoloissa joten käsitykseni hinta/laatusuhteesta ei perustu faktaan. Eiköhän kuitenkin toivota molemmat,että kaikilla Kouvolan yrittäjillä riittää asiakkaita. Ja kiitos vinkistä,käyn kokeilemassa mainitsemaasi paikkaa viimeistään loppuviikosta.


      • minävaan,,,,
        kouvolanruokakriitik kirjoitti:

        kiitos asiallisesta vastauksesta, oikeesti yllätyin. en tunne omistajia, tiedän vaan heidän taustan ja ravintolapiirit on kouvolassa hyvin pienet niin jutut leviää nopeasti. enkä ole kateellinen, olen vain hyvän ruoan ystävä. ja three wingssin laadulla ja ruokien hinnoilla ei ole kouvolan markkinoille mitään asiaa, se on vain totuus. mä tykkään kokeilla uusia ruokapaikkoja ja säkin ilmeisesti tykkäät syödä ulkona niin ilman mitään mainostuksia suosittelen sulle sitä uutta eurooppalaistyylistä ravintolaa. tulipas hyvä fiilis ku asennoiduin kirjoittamaa agressiivisesti, mut saikii kirjottaa asiallisesti...

        "ravintolapiirit on kouvolassa hyvin pienet niin jutut leviää nopeasti"

        - kyllä tää teidän keskustelu ihan haiskahtaa, jotain muuta on taustalla, jos pitäisi arvata niin joko kateutta tai äärivasemmistolaisuutta.

        Kun olen omin silmin nähty minkälainen paikka on laitettu, ja neljästi syönyt, en voi kuin nostaa hattua.


    • ehkä joskus taas

      osa tässä ketjussa on räikeää mainontaa ja osa kilpailijoiden mustamaalausta. Itse kävin kerran ja ruoka kesti kauan tulla pöytään. Oli siellä porukkaakin että se selittää asian.

      Ruoka sinällään ihan OK , mutta ei mitään taivaallista herkkua. ihmetytti että missä pihvilista jos kyseessä amerikan mallinen ravinteli? vinkkiä omistajille...

      veronsa maksava yrittäjä ei pääse helpolla tässä maailmassa. Samaan aikaan pits 6 eurolla kulman takana on tosi paha kilpailija tällaiselle yrittäjyydelle. Etenkään kun ruoka ei ollut taivaallista.

    • kepappiavain

      Hieno ketju kun omistaja käy vähän väliä puolustelemassa nimimerkillä raflaansa! :)

      Taitaa olla aika hiljainen paikka, kun joutaa päivät netissä luuhaamaan.... konkurssi koputtelee jo ovella :)

      • Nfkfkfkfm

        Sama ihminen täällä puhuu pahaa paikasta jossa tuskin on edes käynyt. Onpa kateellinen ihminen. Kauhea kärsimysten kesä tulossa jos paikka ei menekään nurin. Onneksi ainakin minulla on varaa syödä mitä haluan.


      • ...
        Nfkfkfkfm kirjoitti:

        Sama ihminen täällä puhuu pahaa paikasta jossa tuskin on edes käynyt. Onpa kateellinen ihminen. Kauhea kärsimysten kesä tulossa jos paikka ei menekään nurin. Onneksi ainakin minulla on varaa syödä mitä haluan.

        joku vois tehdä tutkimuksen onko rikkailla huonompi makuaisti


      • sisma3

        ruoka loppui sunnuntaina = rahat loppu. Noloa......


    • lol8

      tuskin rahat on loppunu, mutta aiemmassa viestissä sanottu maalaisjärki ei ole tainnut nyt riittää. esimerkiksi ravintolan varaston käyttöä ei osata sillä, että on rahaa.

      • osaan

        Ku ei osata ni ei osata


    • kokokokokovvovo

      Näin ei Kouvolalaisena voin sanoa että tälläista paskanjauhantakeskustelua ei taatusti saada aikaan kuin siellä maailman turhimmassa kaupungissa.
      Ja en ole käynyt syömässä kyseisessä paikassa!!

    • Ai ei vai?

      No olet nyt vähän hakoteillä.
      Samat jutut joka keskustelupaikoissa,
      Joka kaupungin ravintoloista,ihmisistä,palveluista yleensä.Tiestöstä,aurauksista,laduista,kissankusista,koirankakoista ym.
      Kaikissa Suomi 24 kaupungin keskustelupalstoilla on samoja aiheita.
      Niin hyvästä kuin pahasta.
      Se että Kouvola on turhinkaupunki on kyllä paikkansa pitävä,ja ihmettelen että noinkin hyvä liikeidea on sitten näinkin pa5kaan kaupunkiin yleensä pystytetty näin pa5koille ihmisille.
      Se ois pitänyt viedä hesaan tai lahteen jossa nyt on ihan erimeininki,
      VISSIIN,tai sit ei.

      • ammattilainen ja ylpeä s

        Ei vain maalaisjärjellä toimi missään joten sama missä tekee konkan tai tajuu lopettaa yrittämisen!!!!!!! En oo kuullut et kukaan amatööri ois saanutravintolaa pyöritettyä


      • ihan10paikka
        ammattilainen ja ylpeä s kirjoitti:

        Ei vain maalaisjärjellä toimi missään joten sama missä tekee konkan tai tajuu lopettaa yrittämisen!!!!!!! En oo kuullut et kukaan amatööri ois saanutravintolaa pyöritettyä

        Taisi osua omaan nilkkaan, jos olisit niin ammattilainen kuin kuvittelet olevasi, et olisi täällä huutelemassa.

        Ihmiset ne niitä ravintoloita laittelee, pubiraakulta jää toki vain elinikäiseksi haaveeksi.

        Ja kyllä, minäkin menen uudelleen ottamaan meksikolaista olutta ja syömään, tarvii sanoa, että tämä paikka on sellainen, että kyllä viikonloppusin kun lähden, usein käyn.

        Tämä ravintola on mielestäni parasta vuoden sisään, mitä keskustaan on tullut, ja kun täällä ei tarvita niitä spoonuskortteja.

        -Money talks, bullshit walks-


      • minävaan,,,,

        Olen samaa mieltä, tässä viestiketjussa esitetty dissaaminen kuvaa vain kirjoittajiensa heikkoa itsetuntoa.


      • Meksikaano
        ihan10paikka kirjoitti:

        Taisi osua omaan nilkkaan, jos olisit niin ammattilainen kuin kuvittelet olevasi, et olisi täällä huutelemassa.

        Ihmiset ne niitä ravintoloita laittelee, pubiraakulta jää toki vain elinikäiseksi haaveeksi.

        Ja kyllä, minäkin menen uudelleen ottamaan meksikolaista olutta ja syömään, tarvii sanoa, että tämä paikka on sellainen, että kyllä viikonloppusin kun lähden, usein käyn.

        Tämä ravintola on mielestäni parasta vuoden sisään, mitä keskustaan on tullut, ja kun täällä ei tarvita niitä spoonuskortteja.

        -Money talks, bullshit walks-

        Menet siis Nevilleen.. Hienoa Ihan10paikka!!! Meksikolainen olut ja hyvä ruoka!! ei spoonuskortteja!!


      • Pokemon71
        ammattilainen ja ylpeä s kirjoitti:

        Ei vain maalaisjärjellä toimi missään joten sama missä tekee konkan tai tajuu lopettaa yrittämisen!!!!!!! En oo kuullut et kukaan amatööri ois saanutravintolaa pyöritettyä

        Nyt mun on pakko kysyä monenko vuoden kokemus sinulla ammattilainen on ravintolayrittämisestä ?


      • Ihan perus ruokaa
        Meksikaano kirjoitti:

        Menet siis Nevilleen.. Hienoa Ihan10paikka!!! Meksikolainen olut ja hyvä ruoka!! ei spoonuskortteja!!

        No en nyt hirveesti mitään neville hehkuttaisi.

        Ihan perus ruokaa,ei mitään makuelämyksiä.Ja kokki ei kyllä kaikista ruuista mitään maittavaa ole saannut aikaiseksi.
        Mutta sanonta.Kyllähän sitä enemmin nälkäänsä söi kun turpiinsa otti. Pitää monen ruuan kohdalla paikkansa.

        Todella ahdas paikka.
        Kun syöt tuolia saa siirtää koko aika kun joku kulkee tuolin takaa.todella ärsyttävää jos haluaa syödä rauhassa.


      • ammattilainen1
        Pokemon71 kirjoitti:

        Nyt mun on pakko kysyä monenko vuoden kokemus sinulla ammattilainen on ravintolayrittämisestä ?

        En ole yrittäjä mutta keittiössä olen ollut jo kohta 15 vuotta ja kyllä keittiö on se sydän


      • suora boikotti
        minävaan,,,, kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, tässä viestiketjussa esitetty dissaaminen kuvaa vain kirjoittajiensa heikkoa itsetuntoa.

        vai että heikkoa itsetuntoa ? eiköhän täällä puhuta omasta kokemuksesta ja makuasioista ja kun ei tarvitse omalla nimellä esiintyä niin tyyli saattaa olla hyvin brutaalia. jotkut tykkää jotkut ei, tästä paikasta suurin osa ei tykkää...


    • Alustaloppuun

      Pate45678

      Noilla hintatasoilla jos odottaa ruokaa ravintolasta siis pihvit alle 20 ja bisse 3.50 ni se ois konkassa jo viikossa näillä raaka-aineiden hinnoilla henkilökulut et valittakaa valtiolle tai eu:lle :)

      ja mun mielipide: valmisp****A

    • Alustaloppuun

      siis kouvolassa..

      • Hoitsu

        Koira keittiössä? Se on kyllä vihoviimeinen virhe.


    • siipi vai koipi...

      tähän voi todeta että kaikki julkisuus on mainosta, totesi muuan kyläkauppias aikoinaan.


      Saahan tässä tämä kananroiskepaikka ilmaista mainosta. Puolesta ja vastaan. Minä painan "en tykkää" nappia. Käykää ihmeessä kokeilemassa edes kerran niin tiedätte mistä puhutaan.

      • Suomessa on yritystä

        No niin. Laitan minäkin lusikkani tähän soppaan. Juu, en ole omistaja, mutta kylläkin omistajien "porvarikaveri". Omistajaperheelle on pakko nostaa hattua, että ovat tällaisena vaikeana Suomen "lama-aikana" (median hössötystä koko sana) uskaltaneet toteuttaa pitkäaikaisen unelmansa ja laittaneet pystyyn eripuraisen Kouvolan oloihin erilaisen ravintolan. Perheen sydäntä lähellä on syystäkin jenkkilä, ja kyllä tänne on kaivattukin kaiken maailman karvakäsiravintoloiden luvattuun maahan jotain erilaista ja eritoten laadukkaita raaka-aineita käyttävää ravintolaa. Siihen, osataanko siellä laittaa kaikkien mieleistä ruokaa (heille, jotka ovat tottuneet ketjujen ja karvakäsien epämääräisiin sotkuihin) en voi ottaa kantaa, koska mielipiteitä maistuvasta tuuasta on niin monta kuin syöjääkin.
        Tuntuu vaan siltä, että näitä negatiivisia viestejä kirjoittelevat lähinnä
        a) kateelliset, b) ammattivalittajat, c) entiset työntekijät ja d) muuten vaan pahantahtoiset ihmiset.
        Antakaa hyvät ihmiset heidän yrittää kellä siihen on tahtoa ja mahdollisuus, kannustakaa, älkää heti hyökätkö moitteinenne! Tuo ravintola on ollut vasta muutaman kuukauden pystyssä ja opettelevat koko ajan uutta (ja muuten pihvilistakin löytyy). Ei jokaisen raflan pystyyn laittavan tarvitse olla alansa ammattilainen, suotakoon heille nyt opettelurauha, sillä eväät on huippuravintolaan kunhan saavat kaikki asiat ensin rullaamaan ja pätevän henkilökunnan oppimaan talon tavoille.
        Niille, joidenka mielestä abc:n, lidlin tai hesen hampparit voittaa noiden annokset: suosittelen katsomaan peiliin. Eihän Three Wingsiin tuulipuku päällä mennä syömään...


      • Pokemon71
        Suomessa on yritystä kirjoitti:

        No niin. Laitan minäkin lusikkani tähän soppaan. Juu, en ole omistaja, mutta kylläkin omistajien "porvarikaveri". Omistajaperheelle on pakko nostaa hattua, että ovat tällaisena vaikeana Suomen "lama-aikana" (median hössötystä koko sana) uskaltaneet toteuttaa pitkäaikaisen unelmansa ja laittaneet pystyyn eripuraisen Kouvolan oloihin erilaisen ravintolan. Perheen sydäntä lähellä on syystäkin jenkkilä, ja kyllä tänne on kaivattukin kaiken maailman karvakäsiravintoloiden luvattuun maahan jotain erilaista ja eritoten laadukkaita raaka-aineita käyttävää ravintolaa. Siihen, osataanko siellä laittaa kaikkien mieleistä ruokaa (heille, jotka ovat tottuneet ketjujen ja karvakäsien epämääräisiin sotkuihin) en voi ottaa kantaa, koska mielipiteitä maistuvasta tuuasta on niin monta kuin syöjääkin.
        Tuntuu vaan siltä, että näitä negatiivisia viestejä kirjoittelevat lähinnä
        a) kateelliset, b) ammattivalittajat, c) entiset työntekijät ja d) muuten vaan pahantahtoiset ihmiset.
        Antakaa hyvät ihmiset heidän yrittää kellä siihen on tahtoa ja mahdollisuus, kannustakaa, älkää heti hyökätkö moitteinenne! Tuo ravintola on ollut vasta muutaman kuukauden pystyssä ja opettelevat koko ajan uutta (ja muuten pihvilistakin löytyy). Ei jokaisen raflan pystyyn laittavan tarvitse olla alansa ammattilainen, suotakoon heille nyt opettelurauha, sillä eväät on huippuravintolaan kunhan saavat kaikki asiat ensin rullaamaan ja pätevän henkilökunnan oppimaan talon tavoille.
        Niille, joidenka mielestä abc:n, lidlin tai hesen hampparit voittaa noiden annokset: suosittelen katsomaan peiliin. Eihän Three Wingsiin tuulipuku päällä mennä syömään...

        Ja mä työnnän haarukkani hampurilaiseen viikonloppuna.


      • ööööö?????
        Suomessa on yritystä kirjoitti:

        No niin. Laitan minäkin lusikkani tähän soppaan. Juu, en ole omistaja, mutta kylläkin omistajien "porvarikaveri". Omistajaperheelle on pakko nostaa hattua, että ovat tällaisena vaikeana Suomen "lama-aikana" (median hössötystä koko sana) uskaltaneet toteuttaa pitkäaikaisen unelmansa ja laittaneet pystyyn eripuraisen Kouvolan oloihin erilaisen ravintolan. Perheen sydäntä lähellä on syystäkin jenkkilä, ja kyllä tänne on kaivattukin kaiken maailman karvakäsiravintoloiden luvattuun maahan jotain erilaista ja eritoten laadukkaita raaka-aineita käyttävää ravintolaa. Siihen, osataanko siellä laittaa kaikkien mieleistä ruokaa (heille, jotka ovat tottuneet ketjujen ja karvakäsien epämääräisiin sotkuihin) en voi ottaa kantaa, koska mielipiteitä maistuvasta tuuasta on niin monta kuin syöjääkin.
        Tuntuu vaan siltä, että näitä negatiivisia viestejä kirjoittelevat lähinnä
        a) kateelliset, b) ammattivalittajat, c) entiset työntekijät ja d) muuten vaan pahantahtoiset ihmiset.
        Antakaa hyvät ihmiset heidän yrittää kellä siihen on tahtoa ja mahdollisuus, kannustakaa, älkää heti hyökätkö moitteinenne! Tuo ravintola on ollut vasta muutaman kuukauden pystyssä ja opettelevat koko ajan uutta (ja muuten pihvilistakin löytyy). Ei jokaisen raflan pystyyn laittavan tarvitse olla alansa ammattilainen, suotakoon heille nyt opettelurauha, sillä eväät on huippuravintolaan kunhan saavat kaikki asiat ensin rullaamaan ja pätevän henkilökunnan oppimaan talon tavoille.
        Niille, joidenka mielestä abc:n, lidlin tai hesen hampparit voittaa noiden annokset: suosittelen katsomaan peiliin. Eihän Three Wingsiin tuulipuku päällä mennä syömään...

        Miksi teitä ei saa haukkua mut te haukutte karvakädet ja tuulipuvut? Luulisi että kaikkien raha keipaisi.


      • Pokemon71
        ööööö????? kirjoitti:

        Miksi teitä ei saa haukkua mut te haukutte karvakädet ja tuulipuvut? Luulisi että kaikkien raha keipaisi.

        En mä hauku,sporttinen karvakäsi tuulipuvussa on hieno juttu. Lopetan keskustelun tästä aiheesta omalta osaltani tähän. Keskityn siis jatkossa enemmän syömiseen. Mukavaa jatkoa kaikille.


      • Fruittari87
        Pokemon71 kirjoitti:

        En mä hauku,sporttinen karvakäsi tuulipuvussa on hieno juttu. Lopetan keskustelun tästä aiheesta omalta osaltani tähän. Keskityn siis jatkossa enemmän syömiseen. Mukavaa jatkoa kaikille.

        Kyllä rehellisen suomalaisen veroja maksavan ravintolassa paljon mielluummin syö kuin tukia nauttivan veroja kiertävän eteläeurooppalaisen hoonosoomimongertajan! Vaikka vähän kalliimmalla hinnalla. Kertaakaan en ole paikallisista pitseria/kebabpaikoista kuittia saanut, SIKSI hinnat niin matalat. Ei mene verottajalle saakka tulot. T-W:stä saa kuitin taatusti pyytämättäkin. SIKSI en kanna rahojani enää ikinä karvakäsien paikkoihin! Ja epäilijöille jotta menkää itse maistamaan, valikoimaa on moneen makuun. Erilaista kuin mihin on totuttu täällä Kouvolassa, mutta hyvää laadukasta mättöä.


      • ron8
        Suomessa on yritystä kirjoitti:

        No niin. Laitan minäkin lusikkani tähän soppaan. Juu, en ole omistaja, mutta kylläkin omistajien "porvarikaveri". Omistajaperheelle on pakko nostaa hattua, että ovat tällaisena vaikeana Suomen "lama-aikana" (median hössötystä koko sana) uskaltaneet toteuttaa pitkäaikaisen unelmansa ja laittaneet pystyyn eripuraisen Kouvolan oloihin erilaisen ravintolan. Perheen sydäntä lähellä on syystäkin jenkkilä, ja kyllä tänne on kaivattukin kaiken maailman karvakäsiravintoloiden luvattuun maahan jotain erilaista ja eritoten laadukkaita raaka-aineita käyttävää ravintolaa. Siihen, osataanko siellä laittaa kaikkien mieleistä ruokaa (heille, jotka ovat tottuneet ketjujen ja karvakäsien epämääräisiin sotkuihin) en voi ottaa kantaa, koska mielipiteitä maistuvasta tuuasta on niin monta kuin syöjääkin.
        Tuntuu vaan siltä, että näitä negatiivisia viestejä kirjoittelevat lähinnä
        a) kateelliset, b) ammattivalittajat, c) entiset työntekijät ja d) muuten vaan pahantahtoiset ihmiset.
        Antakaa hyvät ihmiset heidän yrittää kellä siihen on tahtoa ja mahdollisuus, kannustakaa, älkää heti hyökätkö moitteinenne! Tuo ravintola on ollut vasta muutaman kuukauden pystyssä ja opettelevat koko ajan uutta (ja muuten pihvilistakin löytyy). Ei jokaisen raflan pystyyn laittavan tarvitse olla alansa ammattilainen, suotakoon heille nyt opettelurauha, sillä eväät on huippuravintolaan kunhan saavat kaikki asiat ensin rullaamaan ja pätevän henkilökunnan oppimaan talon tavoille.
        Niille, joidenka mielestä abc:n, lidlin tai hesen hampparit voittaa noiden annokset: suosittelen katsomaan peiliin. Eihän Three Wingsiin tuulipuku päällä mennä syömään...

        kova vaihtuvuus kyseisellä ravintolalla kuulemma on!! mitä huhuja on kuullu nii potkuja satelee vähän väliä!


    • Sukula paikalle!!

      Missä Sukula???????
      Oisko paikka jo auki?
      Se on se verran kova jätkä v1ttuilee,että ei oo viikkoakaan auki sen jälkeen.Kun huomaavat että täähän on täys susi syntyessään koko hampurilais idea kouvolassa.

      • sukula1

        Voiks Sukulan tilata joku asiakas?????
        Toi ois hyvä. Hyöty kaikille. Viihdettä katsojille. Ei menis tv lupa hukkaa!!!!
        ja taas pääsisivät tvohjelmaa.


    • zalanddos

      "Eihän Three Wingsiin tuulipuku päällä mennä syömään... "

      Tää oli kyllä paras!! Pitäisikö rasvaiseen hampparipaikkaan mennä pikkutakki päällä vai?

      Salli mun nauraa, three wings ei kesää näe. :)

      • Lallalllaaass

        Oot varmaan sit ymmärtäny väärin tän ravintolan imagon. Sisältä Kouvolan siistein, asiakkailta odotettaneen myös vähän siistimpää pukeutumista mitä Kouvolassa yleensä in vallalla. Jos ette osaa ottaa pipoa edes pois ruokaillessa, parempi mennä muiden keskenkasvuisten pa-tyyppien seuraan korian abclle hampparille. Ja ton paikan siivet on muuten just niinku rapakon takana. Ei lötköjä jänneläjiä niin kui eräässä nimeltä mainitsemattomassa toisen luokan paikassa.


      • mistävalitatte
        Lallalllaaass kirjoitti:

        Oot varmaan sit ymmärtäny väärin tän ravintolan imagon. Sisältä Kouvolan siistein, asiakkailta odotettaneen myös vähän siistimpää pukeutumista mitä Kouvolassa yleensä in vallalla. Jos ette osaa ottaa pipoa edes pois ruokaillessa, parempi mennä muiden keskenkasvuisten pa-tyyppien seuraan korian abclle hampparille. Ja ton paikan siivet on muuten just niinku rapakon takana. Ei lötköjä jänneläjiä niin kui eräässä nimeltä mainitsemattomassa toisen luokan paikassa.

        Katos peruskouvolalaisella on vain kaksi vaihtoehtoa joko puku tai tuulipuku.

        Minä ainakin mene farkuissa, talvella voi olla toppatakki / villakangastakki.


      • Löysit!!!
        mistävalitatte kirjoitti:

        Katos peruskouvolalaisella on vain kaksi vaihtoehtoa joko puku tai tuulipuku.

        Minä ainakin mene farkuissa, talvella voi olla toppatakki / villakangastakki.

        Jippii.
        Olet varmaankin omistaja?
        Kun jaksoit etsiä uuden kirjoituksen.
        Näitä kukaan muu jaksa alusta alkaen lukea.
        Täyttä sontaa.


    • tuun joskus einestää

      pakkohan täs keskusteluketjus on olla joku suttura wingssistä?

      tai kokki.

      menkäähän nyt paistamaan ribsejä, asiakkaat oottaa jo pöydissä.. eikun kolmos pöytään kanat....

      mainos mainos törkeä sellainen.

      • Lälälällätilällätilää

        Jos on tottunu p***aan ruokaan niin ei ihme jos winksin tarjonta ei miellytä.


    • kulinaristikalle

      Senverran menee mielenkiintoiseksi tämä keskustelu, että aionpa tehdä testi-iskun ravintolaan ensi viikolla jonakin päivänä, johonkin aikaan.
      Valitsen jo menusta ennakkoon, mitä tilaan. Tietysti, etteivät epäile, tutkin tovin ruokalistaa. Sittenpä puolueeton mielipide osaltani olisi luettavissa tällä palstalla joskus viikolla 6?

    • Käynnyt olen.

      Pitkä aika oli ruokien pöytään tulo.
      Suhteellisen hyvän makuiset, ei huonot eikä nyt kyllä parhaimmatkaan mitkä olen syönyt.
      Aika avara ja aika mukava syödä,rauhassa.
      KALLIS siihen nähden mitä sain.
      Ruokaa oli minulle ihan riittävästi.
      Voinko suositella? No jos on ylimääräistä rahaa,niin sitten.Voi käydä kokeilemassa.
      Itse en ehkä toiste mene. Meidän perheen lasku liki 100€ on aika kova hinta hampurilaisista.
      Mielummin vien ehkä ihan näihin ketju hamppari paikkoihin.No onko ihan sama.Ei ehkä, mutta ei ole hintakaan.Ja kyllähän niitäkin syö nälkäänsä
      Kun kunnon ruaan saat ravintolasta. paljon edullisemmin.Ja paljon maittavamman.
      Tää on vähän ,niin ja näin.
      Hienoa että Kouvolassa tuollainen on ja toivotaan että menestyy ja pärjää.
      Joissakin käymissäni oikein hampurilaispaikoissa tulee popcornit talon puolesta pöytään jos tarjoiluaika on pitkä.
      Niitä voi juoman kanssa popsia.Ja monilla on niihin vähän oma resepti valmistukseen että niissä on muutakin kuin suolan maku.
      Näin voi myös lisätä juoman myyntiä!!!!!

      • Herätkäävittujo

        Siis MIKS te puhutte hampurilaispaikasta? Samalla perusteella amarillo on hampurilaispaikka. Three Wings on, kuten nimikin sen jo kertoo, siipipaikka. Ja siivet ehdottomasti parhaita mitä Suomessa olen syönyt. Kouvolasta nyt puhumattakaan, jos noiden muiden siipiä voi edes syömiseksi sanoa. Mutta hienoa, että tänne kommentoi he jotka ovat oikeasti syöneet siellä, eikä vain persaukiset valittajat joilla ei kuunapäivänä ole vara muuta kuin kurkkia oven raosta.


      • Edellinen
        Herätkäävittujo kirjoitti:

        Siis MIKS te puhutte hampurilaispaikasta? Samalla perusteella amarillo on hampurilaispaikka. Three Wings on, kuten nimikin sen jo kertoo, siipipaikka. Ja siivet ehdottomasti parhaita mitä Suomessa olen syönyt. Kouvolasta nyt puhumattakaan, jos noiden muiden siipiä voi edes syömiseksi sanoa. Mutta hienoa, että tänne kommentoi he jotka ovat oikeasti syöneet siellä, eikä vain persaukiset valittajat joilla ei kuunapäivänä ole vara muuta kuin kurkkia oven raosta.

        Joo me syötiin hampurilaiset ym.
        Ei siipiä.
        Näen sen kuitenkin hampurilaispaikkana,ja niilähän se itseään myös mainosti.
        En syönyt siipiä.
        Mutta vois niitä käydä syömässä niin tietäis lyökö ne omat Hornettini.
        Vahvasti epäilen.


    • enherääkoskaan

      Wingissä on ylimielistä tarjoilijaa ja ylimielinen pomo käy täällä puolustelemassa raflaansa. Boikottiin vaan niin lappu tulee luukulle ennen kesää!!

      • JubaJuu

        Sama tyyppi viittii kirjottaa kaikki moiteviestit. Heitettiinkö sut pihalle keittiöstä vai salista? Onneton.


      • Tyytyväinen.
        JubaJuu kirjoitti:

        Sama tyyppi viittii kirjottaa kaikki moiteviestit. Heitettiinkö sut pihalle keittiöstä vai salista? Onneton.

        Kummastuttaa tämä samanaikainen KMC nostatus. Ettei vain...


      • Hippiäinen
        JubaJuu kirjoitti:

        Sama tyyppi viittii kirjottaa kaikki moiteviestit. Heitettiinkö sut pihalle keittiöstä vai salista? Onneton.

        Joo, kuultu on että työntekijät saa kenkää suht heti. Ei taida porvareita duunarit miellyttää. Ilmeisesti asiakkaatkin joutuu tulemaan puku päällä syömään. "Keittiöstä vai salista?". Eka hampurilaispaikka missä on oikein sali. ;)


      • minätaashei
        Hippiäinen kirjoitti:

        Joo, kuultu on että työntekijät saa kenkää suht heti. Ei taida porvareita duunarit miellyttää. Ilmeisesti asiakkaatkin joutuu tulemaan puku päällä syömään. "Keittiöstä vai salista?". Eka hampurilaispaikka missä on oikein sali. ;)

        Sinäkö se siis olet? Vai oletko S vihaaja?


      • minäva
        JubaJuu kirjoitti:

        Sama tyyppi viittii kirjottaa kaikki moiteviestit. Heitettiinkö sut pihalle keittiöstä vai salista? Onneton.

        Kyllä näin on, näkeehän sen tosta IP-osoitteestakin.

        Eli samainen, joka on kirjoittanut mustamaalausta ketjun alkupäähän, paikasta työpaikkana, ja joka on sitten todistettu olevan TROLLI.

        Tämä osoittaa, että henkilö ei ole ollut siellä töissä. Sitten tämä samainen IP osite toistuu miltei kaikissa negatiivisissa kommenteissa.


      • Totuusesiin
        Hippiäinen kirjoitti:

        Joo, kuultu on että työntekijät saa kenkää suht heti. Ei taida porvareita duunarit miellyttää. Ilmeisesti asiakkaatkin joutuu tulemaan puku päällä syömään. "Keittiöstä vai salista?". Eka hampurilaispaikka missä on oikein sali. ;)

        Ketkä sieltä on saaneet kenkää ja miksi?

        Jos on epäpätevyyden vuoksi potkittu (jos on edes potkittu) niin ota KMChen töihin, ei tartte niin tarkka olla laadusta.


      • Hurraaaa

        Kesä koitti ja Wings se vaan mennä porskuttelee eteenpäin! Aplodeja epäilijät!!


    • utelias3

      Onko siel mies vain nais pomo? Osaako joku kertoa?

    • quattros

      "Kyllä näin on, näkeehän sen tosta IP-osoitteestakin."

      hähä? en näe mitään osoitteita

    • miekouvolasta

      Huono mesta. Ruokaa sai odottaa niin kauan että lähdin menemään. Tarjoilijat ammattitaidottomia.

    • Jaanax28

      Kävin tänään iltapäivällä paikanpäällä, kun tästä ketjusta on saanut lukea paljon pskaa paikkaa koskien. Siellä ei ollut kuin 2 ihmistä syömässä ja jotenkin niin aavemainen tunnelma joten lähdin pois. Tarjoilija tyttönen näytti haukottelevan makoisasti tiskin takana, ei näyttänyt paljon asiakas kiinnostavan.

      • hyvä palvelu

        kun kävin tarjoilijana oli huonoin kuski kisan tyttönen........


      • Kfjalfikgöäf
        hyvä palvelu kirjoitti:

        kun kävin tarjoilijana oli huonoin kuski kisan tyttönen........

        Kai se ny siel on tarjoilijana kun se perheineen omistaa paikan. Toivottavasti saavat pian ammattitaitoista henkiöökuntaa niin pääsevät noista alkuongelmista eroon.


      • asdasdasd1

        Moi rekkapena 48


      • tinde9
        hyvä palvelu kirjoitti:

        kun kävin tarjoilijana oli huonoin kuski kisan tyttönen........

        Ei osaa ajaa autoo mut ei osaa tarjoillakaan. Nythän se selvis.


      • Kfjslflgögl
        tinde9 kirjoitti:

        Ei osaa ajaa autoo mut ei osaa tarjoillakaan. Nythän se selvis.

        Oppi ajaa autoo ja oppii myös tarjoilee jos me typerät pskat kateelliset kouvolajuntit annetaan mahdollisuus eikä aina heti tyrmätä kaikkea jos jollakulla on halua ja mahdollisuus tehdä jotain uutta tässä stanan sisäänpäin lämpiävässä prslävessä kaupungissa!


      • Ålandia
        hyvä palvelu kirjoitti:

        kun kävin tarjoilijana oli huonoin kuski kisan tyttönen........

        Eli nytkö aletaan mainostamaan kylän pikku julkkista koska siitä on etua ravintolalle????


    • hyvä Kouvola

      Helvetin hyvä mesta. Olen jenkeissä käynyt vastaavissa ja toi ei tosiaan häpeä sikäläisiä paikkoja.
      Tyttäristä en tiedä enkä ajokoirista mutta poikkean kyllä uudestaan. Saatampa raahata vieraanikin sinne joskus. Harkitaan!

    • mol.fi

      hakevat kahta kokkia. On niin hyin myynti vetänyt että nyt triplataan kokkien määr.

      Sinne vaan hakemaan. Ilmoitus oli Kouvolan sanomissa eilen.

      • Ei kesää nää

        mitäh? taas potkut no jossitä sais sit jo hyvää ruokaa kun ois oikeet kokit,
        hakekaa ihmeessä jos joku osaa tehdä hampurilaisia ni mäkin tuun sit syömää sinne!! Ei muuten TW kesää nää!


    • Aika hyvän näkönen

      Se nuori pienikokoinen nainen(tarjoili),aika mukavan oloinenkin.
      Taidan mennä sen takia ihan uudestaan.

      • mol.fi

      • mot4

      • lol8

        stalkkaus on voimavara :)


      • lol8

        stalkkaus on voimavara :)


      • syy mennä

        alkoiko panettaan?

        on teillä kanssa syy käydä syömässä. Jos ei muuta hyvää oo kuin joku hupakko. Toisille se riittää... ja tekee ravintolasta hyvän


      • Onhan se mukava
        syy mennä kirjoitti:

        alkoiko panettaan?

        on teillä kanssa syy käydä syömässä. Jos ei muuta hyvää oo kuin joku hupakko. Toisille se riittää... ja tekee ravintolasta hyvän

        Jos ruoka syötävää,saa mukavan palvelun kauniilta naiselta.

        En nyt tullut kysyneeksi haluisiko se panna?

        Itselle se nyt ei ruoka suussa ensimmäisenä mieleen tullut.

        Enkä usko että se loppupelissä,tälläistä perheellistä viiden lapsen isää ensimmäisenä ehkä olis ottamassa panokaveriksi.


    • kulinaristikalle

      Lupailin testikäynnin:
      "kulinaristikalle
      25.1.2013 18:21
      Senverran menee mielenkiintoiseksi tämä keskustelu, että aionpa tehdä testi-iskun ravintolaan ensi viikolla jonakin päivänä, johonkin aikaan.
      Valitsen jo menusta ennakkoon, mitä tilaan. Tietysti, etteivät epäile, tutkin tovin ruokalistaa. Sittenpä puolueeton mielipide osaltani olisi luettavissa tällä palstalla joskus viikolla 6?"

      Täytyy perua. Ohi kuljin. Ei tarvinnut poiketa, ei ole minun paikka. Varmaan paikka on käymisen arvoinen heille, kelle on.

    • Tiina_32

      Todella huono piakka. Kävin seuraavana päivänä KMC ravintolassa ja ruoka oli paljon parempaa. Suosittelen.

      • kmc1

        KMC on hyvä uusi Kouvolassa, hyvää ruokaa, ei valmisruokia. Suosittelen käymään!!!


      • Yes Sir
        kmc1 kirjoitti:

        KMC on hyvä uusi Kouvolassa, hyvää ruokaa, ei valmisruokia. Suosittelen käymään!!!

        Kerrankin joku puhuu asiaa. Hyvä hyvä!!!


    • KMC ??
    • satunnainen123

      Muistakaa kouvolanKMC.

      • Zu Hause

        Eiköhän tässä keskustelussa ole nyt asian ydin tullut selväksi, eli kouvolalainen ei ole valmis maksamaan laadukkaista aineista tehdystä ruuasta yhtään enempää kuin tusinaketjujen eineksistä. Maulla ei ole näköjään mitään väliä jos omalle kukkarolle ei sovi. Kaikki erilainen tyrmätään heti, ja tehdään johtopäätökset ruuan ja ravintolan tasosta keskustelupalstan "asiantuntijoiden" perusteella.
        KCM? Voi hyvänen aika teitä ja teidän "ravintola" !


    • hk 68

      onko rainbow siivet ravintolassa sytynä eri asia kuin kotona syötynä?

      sama se.

    • rasvakana.

      mainostamista koko ketju. on siellä aikaa jos asiakkaita ei käy? Istukaa vaan koneella jos rasvakeittimessä ei kanoja ole.

    • Raija24

      Ei ole mainostamista. Itsekin olen käynyt KMC ravintolassa ja kaikki on tuoretta. Kävin sattumalta lounaalla ystäväni kanssa ja käymme kokemuksen perusteella siellä aina.

    • Raija24+1

      "Kävin sattumalta lounaalla ystäväni kanssa ja käymme kokemuksen perusteella siellä AINA."

      Katos omistaja tuli taas trollaamaan :) Eikö sulla oikeasti ole muuta tekemistä?

    • noloa1

      Keskustelun luettuani mieleeni tulee vaan yksi juttu: TODELLA NAURETTAVAA! Tyhmempikin tajuaa, että KMC:n ja Three Wingsin omistajat haukkuu täällä toistensa ravintoloita ja kehuu omiaan. Todella ammattimaista!
      Molemmissa ravintoloissa olen käynyt kerran syömässä... Ei ollut Three Wingsin ruoka(eikä kyllä hidas palvelukaan) sen veroista, että viitsisin mennä uudelleen. KMC:n ruoka oli puolestaan maukasta ja palvelu ystävällistä, mutta tämän keskustelun luettuani tulin siihen tulokseen, että en viitsi sieläkään enää ruokailla. Syön ennemmin "rehellisissä" ravintoloissa, jotka pysyy pystyssä ilman että tarvitsee netissä mustamaalata kilpailijoitaan.

      • kerranmaksanut

        Hah.. paskaa ruokaa siellä on. Ja minä olen siellä oikeasti käynyt. Se nainen vaikuttaa idiootilta tuodessaa "Menyyytä" kun porukka haluaisi ruokaa pöytään ja maksaa että pääsee takaisin töihin.

        Keskustellessa ei tuntenut perinteisiä kreikkalaisia ruokia, vaikka on olevinaan joku kreikkalaisranskalainen keittiö.


    • asiakas4

      Molemmat on täyttä PASKAA!

      • Escador

        Voi teitä ressukoita kun ette tiedä mistään mitään, varsinkaan hyvästä ruuasta. Jos lompsan pohja näkyy niin parempi kantaa vaan ne roposet lidliin ja jättää suosiolla laatupaikat niille kellä on vara siihen.


      • Hedelmäpeli
        Escador kirjoitti:

        Voi teitä ressukoita kun ette tiedä mistään mitään, varsinkaan hyvästä ruuasta. Jos lompsan pohja näkyy niin parempi kantaa vaan ne roposet lidliin ja jättää suosiolla laatupaikat niille kellä on vara siihen.

        Toivottavasti three wingsin omistajat tekevät sen rikosilmoituksen tässä ketjussa esiintyvistä herjauksista. Täynnä törkeää panettelua ja mustamaalaamista.


      • Pokemon71
        Hedelmäpeli kirjoitti:

        Toivottavasti three wingsin omistajat tekevät sen rikosilmoituksen tässä ketjussa esiintyvistä herjauksista. Täynnä törkeää panettelua ja mustamaalaamista.

        No ei näistä kirjoituksista mitään tuomiota tule,mutta ilmoituksen jättäminen johtaa siihen,että kirjoittajien henkilöllisyys yritetään selvittää. Mielenkiintoista....


      • syön missä syön
        Hedelmäpeli kirjoitti:

        Toivottavasti three wingsin omistajat tekevät sen rikosilmoituksen tässä ketjussa esiintyvistä herjauksista. Täynnä törkeää panettelua ja mustamaalaamista.

        miksi joku tekisi rikosilmoitusta jos joku toinen kertoo mielipidettää että jonkun mielestä ruoka on samaa kuin kauopasta ostettu kana. Nyt en ymmärrä. Älkää nyt hyvät ihmiset ryhtykö hulluiksi. On poliisilla tärkeämpääkin tekemistä kuin kanansiipien tutkiminen..

        Tää hedelmäpelimies on oltava wingssiin liittyvä henkilö. Joka julkisuuteen tulee se leikin kestäköön. Aina netissä liikkuu totuuksia ja valheita. Älä nyt ota ittees jos joku haukkuu kananpaistamoasi.


      • rasvaruuan ystävä
        syön missä syön kirjoitti:

        miksi joku tekisi rikosilmoitusta jos joku toinen kertoo mielipidettää että jonkun mielestä ruoka on samaa kuin kauopasta ostettu kana. Nyt en ymmärrä. Älkää nyt hyvät ihmiset ryhtykö hulluiksi. On poliisilla tärkeämpääkin tekemistä kuin kanansiipien tutkiminen..

        Tää hedelmäpelimies on oltava wingssiin liittyvä henkilö. Joka julkisuuteen tulee se leikin kestäköön. Aina netissä liikkuu totuuksia ja valheita. Älä nyt ota ittees jos joku haukkuu kananpaistamoasi.

        Onneksi ketjusta on poistettu ne omistajia herjaavat viestit. Joku meni liian pitkälle.
        Jokaisella on omat makumieltymyksensä, ja myös rahavarat mikä rajottaa, mutta ei se ole noiden omistajien vika jos joku ei tykkää heidän *MINUN mieleestäni* ihan kelpo eväistä. Antaa vaan touhuta, kyllä Kouvolaan ravintoloita mahtuu.


      • Pokemon71
        syön missä syön kirjoitti:

        miksi joku tekisi rikosilmoitusta jos joku toinen kertoo mielipidettää että jonkun mielestä ruoka on samaa kuin kauopasta ostettu kana. Nyt en ymmärrä. Älkää nyt hyvät ihmiset ryhtykö hulluiksi. On poliisilla tärkeämpääkin tekemistä kuin kanansiipien tutkiminen..

        Tää hedelmäpelimies on oltava wingssiin liittyvä henkilö. Joka julkisuuteen tulee se leikin kestäköön. Aina netissä liikkuu totuuksia ja valheita. Älä nyt ota ittees jos joku haukkuu kananpaistamoasi.

        Jokuhan voi tehdä rikosilmoituksen ihan vaan mielenkiinnosta siihen kuka on kirjoittanut herjaavasti. Tyhjästä ei tietysti kannata ilmoitusta tehdä,mutta jos selviää,että sama ihminen toistuvasti herjaa samaa asiaa niin voihan siinä tutkimuskynnys ylittyä. Hyvin sanottu tuo .........se leikin kestäköön.


      • makkaramies3
        Pokemon71 kirjoitti:

        Jokuhan voi tehdä rikosilmoituksen ihan vaan mielenkiinnosta siihen kuka on kirjoittanut herjaavasti. Tyhjästä ei tietysti kannata ilmoitusta tehdä,mutta jos selviää,että sama ihminen toistuvasti herjaa samaa asiaa niin voihan siinä tutkimuskynnys ylittyä. Hyvin sanottu tuo .........se leikin kestäköön.

        nimenomaan näin. Käsittääkseni täs ketjus kymmeniä kirjoittajia. Itse kannustan käymään kerran niin jokainen voi muodostaa oman kanansiipimielipiteen sen jälkeen.

        Ei näissä mikään keskusteluissa tutkintakynnys ylity. Älä nyt viitsi. Aluanalkaenkin tämä ketju oli wings mainos jota säesti kmc kirjoittelu.?

        KMC oli jopa kouvolan sanomissa kehuttu paikka ja kanansiipipaikka mainostaa et kaks yhen hinnalla. Kovaa peliä Kouvolassa. Saas nähdä mitkä säilyy. Kouvola kun on pitserioiden luvattu kaupunki. Vaikea pärjätä siinä puristuksessa.


      • Kunnon pitsaa kaipaa
        makkaramies3 kirjoitti:

        nimenomaan näin. Käsittääkseni täs ketjus kymmeniä kirjoittajia. Itse kannustan käymään kerran niin jokainen voi muodostaa oman kanansiipimielipiteen sen jälkeen.

        Ei näissä mikään keskusteluissa tutkintakynnys ylity. Älä nyt viitsi. Aluanalkaenkin tämä ketju oli wings mainos jota säesti kmc kirjoittelu.?

        KMC oli jopa kouvolan sanomissa kehuttu paikka ja kanansiipipaikka mainostaa et kaks yhen hinnalla. Kovaa peliä Kouvolassa. Saas nähdä mitkä säilyy. Kouvola kun on pitserioiden luvattu kaupunki. Vaikea pärjätä siinä puristuksessa.

        Pitserioiden luvattu kaupunki?? Kertokaa tietämättömälle yksikin hyvä pitsapaikka. Enkä nyt tarkoita karvaranteiden paikkoja, vaan ihan kotimaisin voimin pidettävää pitseriaa. Ennen oli Eksan Krouvi joka sitten floppasi uusien omistajien ja nimenvaihdoksen myötä. Nyt Kuusaalla italialainen... noh... ei hyvää. Kotipitseriat ei kiinnosta teollisella maullaan.
        Enkä halua mitään rähinäriitelyä tästä, vaan välikysymyksenä tämän tähän heitän ravintola-aiheesta väittelevälle porukalle.


      • makkaramies3
        Kunnon pitsaa kaipaa kirjoitti:

        Pitserioiden luvattu kaupunki?? Kertokaa tietämättömälle yksikin hyvä pitsapaikka. Enkä nyt tarkoita karvaranteiden paikkoja, vaan ihan kotimaisin voimin pidettävää pitseriaa. Ennen oli Eksan Krouvi joka sitten floppasi uusien omistajien ja nimenvaihdoksen myötä. Nyt Kuusaalla italialainen... noh... ei hyvää. Kotipitseriat ei kiinnosta teollisella maullaan.
        Enkä halua mitään rähinäriitelyä tästä, vaan välikysymyksenä tämän tähän heitän ravintola-aiheesta väittelevälle porukalle.

        pitserioilla tarkoitin kebabkioskeja. En oikeita aitoja pitserioita.


      • Karvakäsien Pitza
        Kunnon pitsaa kaipaa kirjoitti:

        Pitserioiden luvattu kaupunki?? Kertokaa tietämättömälle yksikin hyvä pitsapaikka. Enkä nyt tarkoita karvaranteiden paikkoja, vaan ihan kotimaisin voimin pidettävää pitseriaa. Ennen oli Eksan Krouvi joka sitten floppasi uusien omistajien ja nimenvaihdoksen myötä. Nyt Kuusaalla italialainen... noh... ei hyvää. Kotipitseriat ei kiinnosta teollisella maullaan.
        Enkä halua mitään rähinäriitelyä tästä, vaan välikysymyksenä tämän tähän heitän ravintola-aiheesta väittelevälle porukalle.

        Hakkaa kyllä maulla ja hinnalla monen Pitzan tältä kylältä jopa entisen Eksan pitzat.
        Kyllä täytyy sanoa että,ei pysty suomi poika eikä tyttö heidän pitzojen makua lyömään omillaan.


      • HÄ?
        Karvakäsien Pitza kirjoitti:

        Hakkaa kyllä maulla ja hinnalla monen Pitzan tältä kylältä jopa entisen Eksan pitzat.
        Kyllä täytyy sanoa että,ei pysty suomi poika eikä tyttö heidän pitzojen makua lyömään omillaan.

        Ootko ihan tosissas ?? :) Voi elämän kevät!


    • Liidelii

      Sieltä kanaa.
      http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl_fi/hs.xsl/4182_22290.htm
      http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl_fi/hs.xsl/4182_22288.htm
      On muuten aika hyvää.
      Kaljat ja situkkat myös sieltä ja mitä makso.
      http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl_fi/hs.xsl/4182_19035.htm
      http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl_fi/hs.xsl/4182_22296.htm
      No oisko ollut pikkasen halvempaa
      Maha täynnä,ja pussissa vielä rahaa.

      • Iiihahaaaa

        Sieltä saat myös heppaa!!!!


    • Burgeriläski

      No huh huh mitä juttua... Eihän siinä jos ei jostain paikasta tykkää tai on liian kallista omalle kukkarolle mutta että aikaihmiset tällästä ihme nälvimistä ja nokkimista makuasioista kehtaavat jatkaa. Itse olen Etelä Kymenlaaksosta ja olen pitänyt kotkalaisia umpijuntteina mutta taitaa Kouvostoliiton aborginaalit viedä voiton vielä kotkalaisistakin. Ajattelin kyllä käydä testaamassa paikan josko siellä olisi oikeasti Ameriikkalais tyypiset pöperöt. Tämän viestiketjun arvo kun on ravintolaa valitessa aivan täysi nolla.

      • broilerin nahka

        käy ihmeessä!

        Uskallatko oikein kouvolaan tulla? Kerro heti juna-asemalla että oot kotkasta ja oot menossa kanansiipiä ja nahkoja syömään. Vai ootko kanansiipipaikan perhetuttu? Miten joku voikin keskiyöllä kirjoitella kanannahkapaikasta ihan sattumalta. Moneltas meni ravinteli kiinni? Monelta saitte rasvakeittimet pestyä?

        ei voi kuin nauraa...

        Itse meen joku päivä kinukkilounaalle. Kirjoitan sen nyt tähän oikein julkiseksi. Ja on se KMC varmaan myös kokeiltava. Wingssit on jo kokeiltu. En sairastunut, en pyörtynyt, en huumaantunut. Sain syödäkseni ja totesin että tää on nyt nähty, seuraavaksi johonkin muualle.


      • Hanki elämä
        broilerin nahka kirjoitti:

        käy ihmeessä!

        Uskallatko oikein kouvolaan tulla? Kerro heti juna-asemalla että oot kotkasta ja oot menossa kanansiipiä ja nahkoja syömään. Vai ootko kanansiipipaikan perhetuttu? Miten joku voikin keskiyöllä kirjoitella kanannahkapaikasta ihan sattumalta. Moneltas meni ravinteli kiinni? Monelta saitte rasvakeittimet pestyä?

        ei voi kuin nauraa...

        Itse meen joku päivä kinukkilounaalle. Kirjoitan sen nyt tähän oikein julkiseksi. Ja on se KMC varmaan myös kokeiltava. Wingssit on jo kokeiltu. En sairastunut, en pyörtynyt, en huumaantunut. Sain syödäkseni ja totesin että tää on nyt nähty, seuraavaksi johonkin muualle.

        Tää sama se jaksaa jauhaa tuosta sisäpiirikirjoittelijasta. Olitkos ensimmäisten potkun saajien joukossa vai täs viimises rytinäs??


    • Tietäjättietää

      KMC:n nolo kampanja.

    • ...

      Minä halusin oikeasti ppitää tästä paikasta mutta ekalla kerralla hampurilaispihvini oli täysin raaka, en ensin meinannut kehdata palauttaa mutta onneksi palautin, sain uuden ja jäi siitä hyvä mieli. Tarjoilija tosin töksäytti että no jos tilasit sen raakana, no öö en tilannut ja nautasikaa ei yleensä raakana syödä? No siitä jäi ihan hyvä mieli mutta toisen kerran kun mentiin ja tilasin ribsit niin sain täysin mustia kökkäreitä joista yhdestä luusta koko "LIHA" irtosi yhtenä karsinogeenimöykkynä ja jouduin valitettavasti palauttamaan nekin, ei voinut syödä pelkkää palanutta, taas tarjoilija sanoi että jotkut tykkää vielä palaneemmastakin. No minä en tykkää niin voisi varmaan vaikka kysyä ne kypsyysasteet aina eikä olettaa että pidän raa'asta tai tuhkaksi palaneesta. Sain onneksi nekin uudet mutta vähän nakertaa vain joka kerta pyytää uudet vain jonkun virheiden takia ja odottaa kaksinkertainen aika. Ei taideta mennä enää.

      • Agnushärkää

        Ei siellä ole tarjolla sika-nautaa, vaan pelkkää nautaa ja sekin hyvää lihaa, jonka mielellään monet ottaa, niin kuin naudalihapihvin yleensä, mediumina. Kuka syö naudan umpikypsänä?? Kuivaahan se silloin on. Koostumus on kyllä selitetty menussa, jos viitsit lukea sen.


    • Isosta sairaalasta

      Älkää syökö kanan siipee. Saate salmonel-ötökän suolistoonne.

      • asdasdasd4

        Ehkä siellä sun paikassa.


    • ehec69

      molemmista voi saada salmonellan? Ihan mistä vaan voi...

      kmc ja wings haukkumisketju tää on. Haukkuvat kilpaa toisiaan.

    • Table for 3

      Käytiin viime vknloppuna kolmen hengen poppoolla Three Wingsissä. Ruoan tulo kesti, vaikka muita asiakkaita ei sillä erää ollut kuin kourallinen meidän lisäksi. Yksi seurueestamme tilasi hot dogin ja huomasi heti, että sämpylää oli lämmitetty mikrossa (kuivaa ja sitkeää). Muut ruoka-annokset olivat perushyviä - ei mitään maata mullistavaa. Loppupäätelmänä se, että tuskin menemme uudestaan. Samanmakuisia ruokia saa muualtakin...

    • luncher

      Ihan ok paikka. Ei ollut elämys, mutta ei jäänyt nälkäkään. Hieman hintava.

      • Edullista ruokaa

        Kerran käyty, ja kertaanpa taisikin jäädä - ei mikään ihmeellinen ruokailuravintola, eikä annoskaan ollut kummoinen hamppari murealla jauhelihapihvillä ja ranskalaiset jne. ja liian kallis, kun ajattelee, että hampparin sisällä ei edes kunnollista kokolihapihviä.
        Ravintolan sisustus liian musta ja synkän kalseahko.

        Kaipaisin Kouvolaan sellaista halpis pihviravintolaa, kuten esim. Itäkeskuksessa Hesassa on tarjolla kakkoskerroksessa. Sieltä saa annoksia, joissa on mukana myös hyvät salaatit ja hinnat ovat kohtuulliset. Palvelukin todella nopsaa, vaikka porukkaa onkin miltei pöydät täynänsä.


      • MicheliinitVainAutos
        Edullista ruokaa kirjoitti:

        Kerran käyty, ja kertaanpa taisikin jäädä - ei mikään ihmeellinen ruokailuravintola, eikä annoskaan ollut kummoinen hamppari murealla jauhelihapihvillä ja ranskalaiset jne. ja liian kallis, kun ajattelee, että hampparin sisällä ei edes kunnollista kokolihapihviä.
        Ravintolan sisustus liian musta ja synkän kalseahko.

        Kaipaisin Kouvolaan sellaista halpis pihviravintolaa, kuten esim. Itäkeskuksessa Hesassa on tarjolla kakkoskerroksessa. Sieltä saa annoksia, joissa on mukana myös hyvät salaatit ja hinnat ovat kohtuulliset. Palvelukin todella nopsaa, vaikka porukkaa onkin miltei pöydät täynänsä.

        Niin siis kaipaatko halpis (Itiksen) pihviravintolaa Kouvolaan. Ilmeisesti kaipaat myös Kouvolaan lisää mamuja. Katso Itiksessä ympärillesi ja arvio kokonaisuutena asia.


        On myös niin, että Kouvolassa on alle 10 % siitä porukasta mitä Hesassa asuu.

        Kai ymmärrät, että täällä Hesassa nuo hinnat perustuvat myös siihen, että porukkaa on se 10 X enemmän kuin Kouvolassa. Se, että myydään halvalla, täytyy olla todella iso volyymi.

        Oikeastaan kun avauksesi on niin etevä, suosittelen sinua perustamaan Kouvolaan halvan pihviravintolan, tulen mielelläni syömään 10 €:n häränlihapihvit ja juomaan 1 euron kuohuviiniä (kuten oli mm. Bakers Hesassa).

        Mielenkiinnolla odotan, kun avaat ravintolasi, ja lupaan olla heti ekalla viikolla syömässä.

        Toki olet valmis tekemään noin 12 tuntisia päiviä 7 päivänä viikossa.

        Vai onko sittenkin siitä kysymys, ettet ymmärrä asiaa kokonaisuutena lainkaan.

        Mielikuvitus on kiva asia, sen voimin jaksaa taas eteenpäin, eikö ?

        Kouvolassa ei minusta ole juuri muuta halpaa kuin vanhat asunnot.

        Tuota en Kouvolalaisissa ymmärrä, miksi kaikki pitäisi olla Michelin *** -tasoa, muttei saisi maksaa enempää kuin turkkilaisen kebab.

        Siis tason pitää olla huippua, mutta hinnan alle ABC:n hintojen, kertokaa mihin tämä perustuu ?

        Ja en ole ravintoloitsija.


      • keltsu
        MicheliinitVainAutos kirjoitti:

        Niin siis kaipaatko halpis (Itiksen) pihviravintolaa Kouvolaan. Ilmeisesti kaipaat myös Kouvolaan lisää mamuja. Katso Itiksessä ympärillesi ja arvio kokonaisuutena asia.


        On myös niin, että Kouvolassa on alle 10 % siitä porukasta mitä Hesassa asuu.

        Kai ymmärrät, että täällä Hesassa nuo hinnat perustuvat myös siihen, että porukkaa on se 10 X enemmän kuin Kouvolassa. Se, että myydään halvalla, täytyy olla todella iso volyymi.

        Oikeastaan kun avauksesi on niin etevä, suosittelen sinua perustamaan Kouvolaan halvan pihviravintolan, tulen mielelläni syömään 10 €:n häränlihapihvit ja juomaan 1 euron kuohuviiniä (kuten oli mm. Bakers Hesassa).

        Mielenkiinnolla odotan, kun avaat ravintolasi, ja lupaan olla heti ekalla viikolla syömässä.

        Toki olet valmis tekemään noin 12 tuntisia päiviä 7 päivänä viikossa.

        Vai onko sittenkin siitä kysymys, ettet ymmärrä asiaa kokonaisuutena lainkaan.

        Mielikuvitus on kiva asia, sen voimin jaksaa taas eteenpäin, eikö ?

        Kouvolassa ei minusta ole juuri muuta halpaa kuin vanhat asunnot.

        Tuota en Kouvolalaisissa ymmärrä, miksi kaikki pitäisi olla Michelin *** -tasoa, muttei saisi maksaa enempää kuin turkkilaisen kebab.

        Siis tason pitää olla huippua, mutta hinnan alle ABC:n hintojen, kertokaa mihin tämä perustuu ?

        Ja en ole ravintoloitsija.

        saaks sielt boonusta


      • No mamus here
        Edullista ruokaa kirjoitti:

        Kerran käyty, ja kertaanpa taisikin jäädä - ei mikään ihmeellinen ruokailuravintola, eikä annoskaan ollut kummoinen hamppari murealla jauhelihapihvillä ja ranskalaiset jne. ja liian kallis, kun ajattelee, että hampparin sisällä ei edes kunnollista kokolihapihviä.
        Ravintolan sisustus liian musta ja synkän kalseahko.

        Kaipaisin Kouvolaan sellaista halpis pihviravintolaa, kuten esim. Itäkeskuksessa Hesassa on tarjolla kakkoskerroksessa. Sieltä saa annoksia, joissa on mukana myös hyvät salaatit ja hinnat ovat kohtuulliset. Palvelukin todella nopsaa, vaikka porukkaa onkin miltei pöydät täynänsä.

        Pihvi hampparin sisällä on kokoliha. Ei könttänä, mutta kuten hampparissa kuuluukin: jauhettuna. Ota sentään selvää nimityksistä jos hyvästä ruuasta et mitään vaikka tiedäkään.


      • Edullista ruokaa
        MicheliinitVainAutos kirjoitti:

        Niin siis kaipaatko halpis (Itiksen) pihviravintolaa Kouvolaan. Ilmeisesti kaipaat myös Kouvolaan lisää mamuja. Katso Itiksessä ympärillesi ja arvio kokonaisuutena asia.


        On myös niin, että Kouvolassa on alle 10 % siitä porukasta mitä Hesassa asuu.

        Kai ymmärrät, että täällä Hesassa nuo hinnat perustuvat myös siihen, että porukkaa on se 10 X enemmän kuin Kouvolassa. Se, että myydään halvalla, täytyy olla todella iso volyymi.

        Oikeastaan kun avauksesi on niin etevä, suosittelen sinua perustamaan Kouvolaan halvan pihviravintolan, tulen mielelläni syömään 10 €:n häränlihapihvit ja juomaan 1 euron kuohuviiniä (kuten oli mm. Bakers Hesassa).

        Mielenkiinnolla odotan, kun avaat ravintolasi, ja lupaan olla heti ekalla viikolla syömässä.

        Toki olet valmis tekemään noin 12 tuntisia päiviä 7 päivänä viikossa.

        Vai onko sittenkin siitä kysymys, ettet ymmärrä asiaa kokonaisuutena lainkaan.

        Mielikuvitus on kiva asia, sen voimin jaksaa taas eteenpäin, eikö ?

        Kouvolassa ei minusta ole juuri muuta halpaa kuin vanhat asunnot.

        Tuota en Kouvolalaisissa ymmärrä, miksi kaikki pitäisi olla Michelin *** -tasoa, muttei saisi maksaa enempää kuin turkkilaisen kebab.

        Siis tason pitää olla huippua, mutta hinnan alle ABC:n hintojen, kertokaa mihin tämä perustuu ?

        Ja en ole ravintoloitsija.

        Onneksi Suomessa saa vapaasti valita ravintolan, jonne mennä syömään nimenomaan oman makunsa mukaista HYVÄÄ ja KOHTUUHINTAISTA ruokaa, ja tässä tapauksessa, jos kaipaan kokolihapihvillä esim. lehtipihvi perunat milloin milläkin tavalla valmistetut ja monipuolisella itsevalintakaukaloista kauhotulla salaattikimaralla sekä juomat samaan hintaan jälkiruokakin, niin silloin menen sinne, mistä em. tyylillä ateriansa saa.
        Ajelen autolla vaikkapa Pukaron Paroniin, jos haluan. Siellä on aina ollut ruoka hyvää ja maittavaa, ja tarpeeksi isot annokset. Päivän tarjouksen saa ainakin ihan siedettävällä hinnalla - sen pihviateriankin.
        En ole ollut pettynyt kiinalaisravintolan tarjontaankaan esim. Veturissa.


      • hirvenlihapaisti
        No mamus here kirjoitti:

        Pihvi hampparin sisällä on kokoliha. Ei könttänä, mutta kuten hampparissa kuuluukin: jauhettuna. Ota sentään selvää nimityksistä jos hyvästä ruuasta et mitään vaikka tiedäkään.

        :)))) kun tarpeeksi jauhaa hevosen lihaakin, niin senhän saapi maistumaan lopultakin härän pihveliltä;HEH ja kun ei kurki liikaa ison sämpylän sisään, niin meneehän se alas nielusta sekin.... saattahan se pikkusen kupruilla jälkeenpäin suolistossa:)


      • uliuliKFC
        hirvenlihapaisti kirjoitti:

        :)))) kun tarpeeksi jauhaa hevosen lihaakin, niin senhän saapi maistumaan lopultakin härän pihveliltä;HEH ja kun ei kurki liikaa ison sämpylän sisään, niin meneehän se alas nielusta sekin.... saattahan se pikkusen kupruilla jälkeenpäin suolistossa:)

        Jos olisikin hevosta. Parasta lihaa. Paskanjauhantaa.


      • luvutpeliin
        Edullista ruokaa kirjoitti:

        Onneksi Suomessa saa vapaasti valita ravintolan, jonne mennä syömään nimenomaan oman makunsa mukaista HYVÄÄ ja KOHTUUHINTAISTA ruokaa, ja tässä tapauksessa, jos kaipaan kokolihapihvillä esim. lehtipihvi perunat milloin milläkin tavalla valmistetut ja monipuolisella itsevalintakaukaloista kauhotulla salaattikimaralla sekä juomat samaan hintaan jälkiruokakin, niin silloin menen sinne, mistä em. tyylillä ateriansa saa.
        Ajelen autolla vaikkapa Pukaron Paroniin, jos haluan. Siellä on aina ollut ruoka hyvää ja maittavaa, ja tarpeeksi isot annokset. Päivän tarjouksen saa ainakin ihan siedettävällä hinnalla - sen pihviateriankin.
        En ole ollut pettynyt kiinalaisravintolan tarjontaankaan esim. Veturissa.

        Pukaron Paronilla on hyvä ruoka sitä ei kiistäminen. Voittaa abc:n mennen tullen.

        Kun ajelet autollasi Pukaron Paroniin varta vasten syömään, kai olet laskenut mitä autolla ajaminen maksaa.

        Edestakaisin kun ajat, ja lasket vielä ajamiseen käytetyn ajan, tulee aika kalliit ruuat.

        Kyllä itekkin toisinaan Paronilla syön, mutta vain silloin kun olen ohikulkumatkalla.


      • Nipa rule's
        Edullista ruokaa kirjoitti:

        Kerran käyty, ja kertaanpa taisikin jäädä - ei mikään ihmeellinen ruokailuravintola, eikä annoskaan ollut kummoinen hamppari murealla jauhelihapihvillä ja ranskalaiset jne. ja liian kallis, kun ajattelee, että hampparin sisällä ei edes kunnollista kokolihapihviä.
        Ravintolan sisustus liian musta ja synkän kalseahko.

        Kaipaisin Kouvolaan sellaista halpis pihviravintolaa, kuten esim. Itäkeskuksessa Hesassa on tarjolla kakkoskerroksessa. Sieltä saa annoksia, joissa on mukana myös hyvät salaatit ja hinnat ovat kohtuulliset. Palvelukin todella nopsaa, vaikka porukkaa onkin miltei pöydät täynänsä.

        Itiksen kakkoskerros täynnä mamurafloja, yhtään kotimaisvetoista ruoka-
        paikkaa en siellä ole nähnyt!!


      • Pukaroon auton nokka
        luvutpeliin kirjoitti:

        Pukaron Paronilla on hyvä ruoka sitä ei kiistäminen. Voittaa abc:n mennen tullen.

        Kun ajelet autollasi Pukaron Paroniin varta vasten syömään, kai olet laskenut mitä autolla ajaminen maksaa.

        Edestakaisin kun ajat, ja lasket vielä ajamiseen käytetyn ajan, tulee aika kalliit ruuat.

        Kyllä itekkin toisinaan Paronilla syön, mutta vain silloin kun olen ohikulkumatkalla.

        Ei kainet kukaan voi vapaassa maassamme kieltää mennä syömään vaikkapa Rovaniemelle, maksoi sitten mitä maksoi.
        Helsingin suunnalta tullessani poikkean syömässä silloin tällöin Pukaron Paronissa, ja aina Pukaron ruoat ovat olleet syötävän maittavia.
        Olen jokusen kerran mieheni kanssa ihan varta vasten lähtenyt Pukaron Paronille syömään viikonloppulauantaina/sunnuntaina, ja vaikka se kuluja tuokin autoillessamme sinne, niin sen kerran tahi kaksi vuodessa, niin maksakootpa vaan. Samalla voi samassa rakennuksessa tehdä pienen katselmuksen kaupan oleviin tuotteisiin; on kirjoja, kodin sisustustuotteita, astioita ja namujakin säkkitolkulla jne. Siinähän tallustellessaan pihvelitkin sulavat, kun kiertelen aina sen sekatavarakaupan hyllyjen välit tavaroita pällistellen lävitse. Mieheni ei oikein jaksaisi sitä kaupparundia aterioimisen jälkeen, mutta kyllähän tuo perässä kuleksii, ja pällistelee siinä missä miekin.

        Mukava seurailla siinä samalla noita reissuporukoita, ketkä nyt on tuloillaan milloin mistäkin suunnalta, ja milloin mistäkin. Monenmoista on reissuilijaa matkalla kotiin tai sitten vasta menossa päin matkakohteisiinsa.

        Kerran täällä vaan eletään, että jos talous on kunnossa, niin tuskin tommonen Pukaron Paronin ruokailuretki nyt konkurssiin vie, mutta kukin tietysti tulojensa mukaan käy syömässäkin ulkona. Toiset ravaavat alvariinsa joka loma jossain kaukomailla asti pari viikkoa mättämässä mitä milloinkin epämääräistäkin sapuskaa paikallisissa ravintoloissa, mutta kukin tyylillään. Mä luotan vaan enemmän kotimaisiin ravintoloihimme, sillä meillä nyt vielä jonkinlainen terveysvalvonta pelittää.


      • Nami
        Pukaroon auton nokka kirjoitti:

        Ei kainet kukaan voi vapaassa maassamme kieltää mennä syömään vaikkapa Rovaniemelle, maksoi sitten mitä maksoi.
        Helsingin suunnalta tullessani poikkean syömässä silloin tällöin Pukaron Paronissa, ja aina Pukaron ruoat ovat olleet syötävän maittavia.
        Olen jokusen kerran mieheni kanssa ihan varta vasten lähtenyt Pukaron Paronille syömään viikonloppulauantaina/sunnuntaina, ja vaikka se kuluja tuokin autoillessamme sinne, niin sen kerran tahi kaksi vuodessa, niin maksakootpa vaan. Samalla voi samassa rakennuksessa tehdä pienen katselmuksen kaupan oleviin tuotteisiin; on kirjoja, kodin sisustustuotteita, astioita ja namujakin säkkitolkulla jne. Siinähän tallustellessaan pihvelitkin sulavat, kun kiertelen aina sen sekatavarakaupan hyllyjen välit tavaroita pällistellen lävitse. Mieheni ei oikein jaksaisi sitä kaupparundia aterioimisen jälkeen, mutta kyllähän tuo perässä kuleksii, ja pällistelee siinä missä miekin.

        Mukava seurailla siinä samalla noita reissuporukoita, ketkä nyt on tuloillaan milloin mistäkin suunnalta, ja milloin mistäkin. Monenmoista on reissuilijaa matkalla kotiin tai sitten vasta menossa päin matkakohteisiinsa.

        Kerran täällä vaan eletään, että jos talous on kunnossa, niin tuskin tommonen Pukaron Paronin ruokailuretki nyt konkurssiin vie, mutta kukin tietysti tulojensa mukaan käy syömässäkin ulkona. Toiset ravaavat alvariinsa joka loma jossain kaukomailla asti pari viikkoa mättämässä mitä milloinkin epämääräistäkin sapuskaa paikallisissa ravintoloissa, mutta kukin tyylillään. Mä luotan vaan enemmän kotimaisiin ravintoloihimme, sillä meillä nyt vielä jonkinlainen terveysvalvonta pelittää.

        Pukaron isäntä on ihan hanurista ... Oikein nihilistien kuningas...


    • Entinenkouvolalainen

      Vaikuttaa siltä, että kouvolalaisille hampurilaiset on "pikaruokaa". Väärin, eivät ole pikaruokaa muuta kun pikaruokaravintolassa kt Mäkkäri tai Hese. Tottakai annoksen pöytään saaminen kestää kauemmin kun Mäkissä kun ravintolassa jokainen hampurilainen valmistetaan yksitellen, tilauksesta.

      Ja toiseksi mitä tekemistä kaupasta ostetuilla horneteilla on hot wingsien kanssa?? Eri ruokaa, eri mausteet ja valmistustapa.

      Ja ihan tiedoksi, että Amerikassa ei ravintoloissa ole pihvejä saati pihvilistoja, ellei kyseessä ole PIHVIravintola. TW:n tyyliset paikat myyvät siipiä, hampurilaisia, salaatteja ja sormiruokasettejä.

      Toivon, että Three Wings menestyy, vaikka pidänkin ajatusta optimistisena. Ei Kouvolassa ole ulkonasyömisen kulttuuria. Pikaruoka ja grillikioskit pärjäävät. Itse tykkään laidasta laitaan erilaisista paikoista, tilanteen mukaan. KMC:ssä en ole vielä käynyt.

    • Hulluna Hyvään Ruoka

      Vaikuttaa siltä, että kouvolalaisille hampurilaiset on "pikaruokaa". Väärin, eivät ole pikaruokaa muuta kun pikaruokaravintolassa kt Mäkkäri tai Hese. Tottakai annoksen pöytään saaminen kestää kauemmin kun Mäkissä kun ravintolassa jokainen hampurilainen valmistetaan yksitellen, tilauksesta.

      - No voi voi.Samaa ruokaa se on.Se on vaan hitaammin valmistettu.Saadaan nimi ravintola silloin.
      Saa kokki pitää luvalla istuma tauon kun ei sitä saa heti alkaa tekemään eikä heti viedä kun se on valmis. Kyllä se mikro sen hampurilaisen nopeaasti lämmittää.
      Ja paljastuu siinä kohtaa kun hamparin pohja on kova ja kuiva.

      Ja toiseksi mitä tekemistä kaupasta ostetuilla horneteilla on hot wingsien kanssa?? Eri ruokaa, eri mausteet ja valmistustapa

      -aivan samaa.Eri ruokaa?? millä lailla eri ruokaa??ei se maustete siintä eri ruokaa tee.Valmistustapa??
      Kerro nyt meille kaikille millä lailla se on valmistettu kun se on niin paljon kallimpaa.


      Toivon, että Three Wings menestyy, vaikka pidänkin ajatusta optimistisena. Ei Kouvolassa ole ulkonasyömisen kulttuuria. Pikaruoka ja grillikioskit pärjäävät. Itse tykkään laidasta laitaan erilaisista paikoista, tilanteen mukaan. KMC:ssä en ole vielä käynyt.

      -ei ole ei.kun ei ole selaista paikkaa minne mennä syömään Kouvolassa.
      Kouvolan ja lähialueen ihmiset ajelevat viikonloppuisin syömään muualle.
      Porvoo,Heinola,Lahti,Lappeenranta. Kotka alueelle jossa on huomattavasti paremman makuiset ruuat.ja vapauttuneempi ilmapiiri.
      Ja tämä on taivaan tosi.
      Se siintä hinnasta ole kiinni.
      Jo pensakulut,ja ruoka voi olla kalliimpaa kuin Kouvolassa.
      Mutta kun annos on sen mukainen ja maistuva.Miksi siintä valittamaan.
      esim. Heinolan http://www.kettujakana.fi/
      eipä parempaa ruokapaikkaa.
      Täältä käy monia tuttujanai useamman kerran vuodessa pelkästään siellä syömässä.Hyvän ruuan takia.Ja paikka monesti täynnä,että et edes saa pöytää jos et ole varannut.
      Kertoo paljon paikan suosiosta.
      Joten kyllä sitä syödään, mutta ei ehkä Kouvolassa.

    • idiootit1

      Mun puolesta voitte syödä vaikka lunta pihalla.

      • Tuskimpa kukaan

        edes sulta tulee kysymään,missä voisi syödä.
        joten asiasi oli???


    • uusitadte

      Kuulemani mukaan Wingsillä menee taloudellisesti aika huonosti ja jos kesällä tahti ei kiihdy niin viimeistään syksyllä on pakko lopettaa toiminta. Sääli sinänsä, että Kouvolassa ei uudet paikat tuppaa oikein menestymään.

    • EnOleHölmö.

      Kävin syömässä Wingsissä, en kilpailevan ulkomaalaisen kauppiaan luona. Pitäkää yllä hyvää ruokaa. Tulen edelleen käymään.

      Harmittaa tälläinen mustamaalaus kampanja.

      • EtOleHölmö

        Niin miekin kävin ja tulen käymään jatkossakin, ja vien vieraanikin käymään myös jatkossa. Parempaa palvelua en ole mistään muualta Kouvolassa saanut. Ruoka hieman rasvaista mutta maukasta. Bravo! Kerrankin Kunnon Kotimainen Safkapaikka.


      • respectiä
        EtOleHölmö kirjoitti:

        Niin miekin kävin ja tulen käymään jatkossakin, ja vien vieraanikin käymään myös jatkossa. Parempaa palvelua en ole mistään muualta Kouvolassa saanut. Ruoka hieman rasvaista mutta maukasta. Bravo! Kerrankin Kunnon Kotimainen Safkapaikka.

        Oma kokemukseni on samansuuntainen, mielestäni täysin ennakkoluuloton ravintola Kouvolaan, siksipä käyn. Muutenkin ruoka ja olutvalikoima on asiallinen - kombinaatio.

        Nämä yrittäjät ansaitsevat ainakin minun kunniotuksen, hyvää työtä, jaksakaa painaa !


    • kuuma siipi

      hassu juttu tässä on se että mikkelin surkeat ruoat jukurit kookoo pelin jälkeen oli juuri niitä kariniemen siipiä ja joku soossi...

    • Täs on hyvä KOMPPI

      "Muutenkin ruoka ja olutvalikoima on asiallinen - kombinaatio."

      kombinaatio, hahhahhahhahahhahhahhaaa

      Mikä kulinaristi!!!!!

    • ei näin

      onhan se kiva kun suomalaiset avaavat kouvolaa eksklusiivisen ravintolan, mutta jos ei osaa tehdä ruokaa niin ei osaa. tässä vaiheessa jonkun olisi vain aika sanoa että STOP! EI ENÄÄ! vertauskuvana esimerkiksi idolssin koelaulut, jotka ovat täynnä alottelijoita joita kehutaan että oot hyvä, sä pärjäät.ja sit ne kuullostaa iha kauheilta. mä oon nyt teidän järjen ääni ja ehdotan ravintolan sulkemista ettei hirveesti tuu takkii. tuutte huomaamaan vielä !

      • tervemenoa!

        - " ..tässä vaiheessa jonkun olisi vain aika sanoa että STOP! EI ENÄÄ!"

        Ootte te ihmeellistä sakkia, pitäisikö sinusta jonkun kolmannen, (elin muun kuin yrittäjän) sanoa noin ?

        Eli ilmeisesti tämä päätös pitäisi tulla jonkun kaupungin kamreerin suusta.

        Olet kyllä sellainen, että sinut soisin lähetettäväksi Pohjois-Koreaan.


    • Voi elämän kevät

      Kovasti on kilpailija katkera :D

      • voi elämän talvi

        oon yks sun läheisist mutten uskalla sanoo päin naamaa ettei sun pienet pilvilinnat romahda :)


      • Jebulistavaan
        voi elämän talvi kirjoitti:

        oon yks sun läheisist mutten uskalla sanoo päin naamaa ettei sun pienet pilvilinnat romahda :)

        Ja kenenkähän "sun"? Siellä on aika monta firman omistajaa. Et tainnut itsekään tietää mistä puhut. Kiinni jäit. Antakaa yrittää, kyllä se aurinko heillekin vielä paistaa. Onneksi fiksut ihmiset tajuaa jättää omaan arvoonsa nämä kilpailijoitten, entisten työntekijöitten, kateellisten ja muuten vaan ruokakulttuuria tuntemattomien ääliöiden vinksahtaneet arviot.


      • Voi elämän kevät.
        voi elämän talvi kirjoitti:

        oon yks sun läheisist mutten uskalla sanoo päin naamaa ettei sun pienet pilvilinnat romahda :)

        Olen aika varma ettet ole. :)


    • konssulltti

      mitäs huonoimmalle kuskille kuuluu?

      Ja itseasiassahan se voitti koko kilpailun.

      unohdetaan ruoka ja laitetaan tytöt tanssimaan joka ilta. Poikamiehiä ainakin riittäisi syömässä. Eikö se tuplaisi arki iltojen myynnit???

    • Mersulla sladiin

      Suomen paras kuski, sekä tarjoilu.....lähdetään tästä =)

    • HHD1

      Ribsit oli ihan sikahyviä! No possuahan ne onkin. :) NAM!

    • Tiinalle Jackpot

      Säälitpisteillä päävoitto tuli!! Itse olisin suonut voiton energiselle voittaja-sählälle.
      Oikea voittaja olisi päävoiton ansainnut.
      Tää tillittäjä menee paniikkiin ja sai sillä Mäkkärin säälipisteeet!!
      Huttaan meni koko juttu ;)

    • Allerkinen

      Onko koira vielä keittiössä?
      en tuu ennenkuin tiedän ettei oo.

    • pilluesiinjamuna

      Pelataanko tässä nyt sitä Onko koira kotona?? Peliä, toisin säännöin??

    • lampaan karvoja

      voisiko tämän ketjun poistaa ja lopettaa. Edelleen kaksi ravintoloitsijaa keskustelee keskenään. Voisitte soitella toisillenne ettei tarvitse suoli24 palvelussa jankata

    • uiopå

      Ei tarvi olla ruudinkeksijä huomatakseen tiukasta puolustuskannasta, että useiden kommenttien takana puhuu itse yrittäjä. Miksi vaivaudut nolaamaan itsesi ja riitelemään täällä. Anna olla, tarinat jatkaa kulkuaan etkä voi mitään. Viisainta on olla puttumatta yleiseen läpinään. Kouvola on Kouvola ja sinut siis tuomitaan kuitenkin teet mitä ja mitenpäin tahansa. Hyväksy se ja tee työsi ja ota palkkasi, jos sitä saat. Paikalle toivon onnea, mutta itse en usko ruokayrittämiseen tässä kaupungissa. Ketjut ja ulkolaisten pitsapaikat rulaa, ja molemmat omista syistään... Itse olen käynyt ko. ravintolassa ja sinä pnä meidän molempien ruoka oli pilattu suolalla.(se kokki on onneksi saanut lähdöt muustakin syystä kun suolasta)
      No ei valitettu, mutta sellaisiahan me ollaan, puhutaan selän takana ja se vaan pitää hyväksyä.
      Ravintolaperheelle onnea, mutta kannattaa pysyä nöyränä ei kehuskella päälikyydellään yms. lapsellisuuksillaa huppelissa.....tämä kylä on pieni ja juorut kulkee nopeasti.

    • uiopå

      ps. palvelu oli moitteetonta

    • tuhti6

      ihan koska vaan tulen kotkasta sinne hyvän palvelun ja ruoan takia!

    • itseasiassa sika

      taas sama luritus jatkuu.

      ei muuta kuin kariniemen karvaiset siipiroiskeet uuniin ja maistelemaan. Nam!

      lopettakaa itsenne kehuminen?

    • Ihmettelijä3+

      miksi täällä puhutaan entisistä työntekijöistä? Eihän toi paikka ole ollut auki kun puoli vuotta. Ei kai vaihtuvuus siinä ajassa ole vielä voinut olla suuri?

    • eienää

      Muutamia kertoja olen paikassa ruokaillut..
      Ensimmäinen kerta oli täysi fiasko, niin ruoan kuin palvelun puolesta. Siivet olivat lössöjä, kastike pahasti leikannutta ja annosten tulo kesti lähemmäs puolitoista tuntia. Ja nälkä oli lähtiessä kovempi kuin tullessa.

      Toisella kerralla oli jo kokki ilmeisesti vaihtunut, sillä hampurilainen oli maittavaa, eikä sitä tarvinut tuntitolkulla odotella. Kyseistä hampparia olisin voinut jopa suositella muillekkin. Palvelu oli edelleen vähän töykeää, ei toivoteltu edes hyvää ruokahalua ja huomasi kyllä, etteivät tarjoilijatytöt ole alalla olleet. Perusasiat ovat niille ihan hepreaa!

      Viime viikolla kävin jälleen syömässä. Otin saman revittyä possunlihaa sisältävän hampparin, jonka olin edelliskerralla syönyt ja ajattelin antaa myös siiville uuden mahdollisuuden. Turhaan! Ilmeisesti oli kokki taas vaihtunu.. Sillä hampurilainen ei ollut mitään sinnepäinkään kuin edellisellä kerralla, liha maistui härskiintyneelle ja hamppari oli huomattavasti pienempi. Siivet olivat yhtä suuri pettymys kuin ensimmäisellä kerralla. Hottiskastikekin oli kaukana tulisesta. Ja palvelu edelleenkin todella töykeää, vaikka hampurilaisen possusta huomautin, kukaan ei ottanut sitä kuuleviin korviin.

      Näiden kertojen jälkeen en aio ravintolaan enää mennä. Tasalaatu, asiakaspalvelu ja ripeys on ihan vieraita käsitteitä!

    • boys1

      Voisin veikata et suurin osa teist ei oo ees käyny tuol syömäs! Alkaa tuntuu et ootte jotenki kateellisii ku teil ei ole omaa ravintolaa, missä ruoka on täydellistä ja hinta laatu on aika edullista. Mikää ei ole ilmasta!! Suosittelen myös ensimmäiseks et käytte tuol syömäs ennenku arvostelette mitään.

    • hulinarist

      joo. on syöty. tosin silloin 1-2kk avajaisista. Silloin ei todellakaan vakuttanut palvelu eikä etenkään ruoka. Pitää kokeilla uudestaan kun tääll'ä niin inistään sen puolesta. Eipä kouvolassa oo montaakaan paikkaa jossa voi käydä perheen kanssa syömässä. Siis jos unohdetaan pikaruokalat ja kebab kioskit.

      • koiruus

        mut missä koira? keittiössä?


    • Kirrrsikka45

      Kylläpä oli huono palvelu (hidasta ja töykeää) ja ruuastakaan ei voi täysiä pisteitä antaa (kuivaa ja mautonta). Ravintola Angelassa on paljon parempi palvelu ja ruokakin, suosittelen enemmin sitä.

      • satunnainen vieraili

        Ei ole, kun KFCssä. Tulkaa sinne.


      • Mon dieu!!
        satunnainen vieraili kirjoitti:

        Ei ole, kun KFCssä. Tulkaa sinne.

        Muutaman kerran olen käynyt syömässä, ja pariin asiaan olen kiinnittänyt huomiota. Ensiksikin perheellä näyttää olevan vippiasiakkaita joita kohdellaan vimpan päälle tavallisten tallaajien kustannuksella. Toisekseen joka ainoa kerta on unohtunut jotain tilauksesta tai ruokailuvälineet on olleet likaisia. Ruoka ei ole kehuttavaa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, ja juuri niiden maukkaiden ribsien ja siipen takia siellä käynkin, sellaisia kun ei valitettavasti muualta saa täälläpäin. Hinnat on suhteellisen kovat, mutta mitenkä muuten kulut katettais?? Suuri osa ruuasta täyttä moskaa kuitenkin on, ja luulempa että jo lötköperunoiden tai sitkeiden pohvien vaihto laadukkaimpiin ja sitä kautta hukkaa pienentämällä (kun palauttavat annoksia) voisi tuotto olla parempaa eikä tulis honnannostopaineita niim pian. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, eikä palkatun henkilökunnan jatkuva vaihtaminen takaa ainakaan laadun tasaisena pysymistä. Toivoisin että menisivät ammatttilaisten oppiin ja hoitaisivat suvun kesken koko putkan niin yritys voisi menstyäkin jonain päivänä.


    • kaarna

      Kannatetaan ed. viestiä siinä, että hommat pitäisi hoitaa suvun kesken. Olen ymmärtänyt että perhettä riittää siinä yrityksessä. Ulkopuolisia tulisi palkata mahdollisimman vähän. Näin säästetään palkoissa ja luotto pelaa. Keittön oppiminen ei ole rakettitiedettä, suosittelen että kaikki omistajat sen osaisivat ja sitä myös tekisivät. Näin ei olisi kokeista pulaa ja ruoka olisi sellaista kuin omistaja haluaa... näin minä tekisin. Good luck anyway!

    • Pettynyt asiakas

      Viitaten edellisiin viesteihin tämä vippikohtelu on lähetenyt hieman lapasesta, sillä olen pannut merkille muutaman muun tuttuni kanssa että nämä tietyt yrittäjä perheen tuttava dj:t, lätkänpelaajat ym. ovat tulleet myöhemmin ravintolaan mutta silti saaneet ruoat aikaisemmin kuin ns. tavalliset maksavat asiakkaat. Eikös ruoan kuuluisi saapua siinä järjestyksessä kun tilauksetkin on otettu vastaan mutta tarjoilija kiisti kaiken ja tokaisi vain että todennäköisesti laput ovat vahingossa vain lennelleet keittiössä. Reklamaatio on yritykselle aina uusi mahdollisuus, jossa yrityksen tulisi myöntää virheensä ja korjata tilanne jonkinlaisena hyvityksenä esim. lahjakortilla, jolloin asiakas mitä todennäköisemmin tulee asioimaan uudelleen. Valitettavasti tämä kyseinen tilanne kiistettiin täysin, ensivaikutelmasta jäi huono, ja sitä ei voi enää korjata asiakkaan näkökulmasta. Kouvolan kokoisessa kaupungissa kaikki tuntevat tai ainakin tietävät toisensa jotenkin ja kaikilla on korvat ja silmät päässä, joten jokainen asiakas tulisi kohdata aina tismalleen samalla tavalla.

    • ollakko kana vai ei?

      hyvä huomio! Nyt kun tarkemmin miettii niin näin meillekkin kävi kun käytiin. tavallisessa kananroiskepaikassa ei luulis olevan varaa valkata asiakkaita? Pelkästään jos lätkäpelaajat ja tanssiryhmän väki puolisoineen käy niin se on jo kohta puolet asiakaskunnasta... nyt ryhtiä siihen palveluun ja ottakaa itseänne niskasta kiinni. Jos mulle käy toiste sama et joku b-luokan pakki kookoosta kiilaa jonossa ohi niin se on viimeinen kerta kun siellä käyn. Kyllä ottaa päähän. Samanlaisia maksavia me kaikki ollaan?

      • Antakaa tietä

        Hyvä vaan jos tavikset pysyy kaukana. Kyllä meitä vippejä onneksi riittää.


      • v i p
        Antakaa tietä kirjoitti:

        Hyvä vaan jos tavikset pysyy kaukana. Kyllä meitä vippejä onneksi riittää.

        Totta, köyhät kyykkyyn ja hyvää tarjoilua meille vipeille:) Tykkään!!!!!!!


      • Vippi miekin

        Minkä jonon? Ei siellä ole koskaan jonoja ollut.


    • Vippiämulle

      Heh, onko KooKoon miljonäärikiekkoilijat vippejä...

    • salibandy 69

      joo näitä ikiloukkaantuneita ja "tuurilla syöttöpiste" miehiä siellä ravaa. Oikeita Vippejä. No jos siitä halutaan tehdä vain Kookoon työpaikkaruokala niin onnea. työtavat onkin jo kuin paperitehtaan ruokalassa. Kieltämättä otin vähän kierroksia kun nää pojat jolla ei ees parta kasva niin ne tuntee olonsa vipeiksi. Taitaakin olla kouvolan ainoa paikka jossa niitä arvostetaan.... Onnea valitsemallanne tiellä.

    • hannes9

      Palvelu on aivan surkeaa, eikä ruokakaan ole kehuttavaa. En suosittele!

      • Häyrinen

        Onko Kouvolan kokoisessa kaupungissa varaa vip-asiakkaisiin ja surkeaan palveluun? Tämän on pakko olla totta koska olen kuullut siitä niin monelta. Itse en ole käynyt ja koska olen tavis, niin taidanpa jättää menemättäkin.


    • ritu4

      Kun tälläiset KÖYHÄT TAVIKSET eivät ole tervetulleita ravintolaan, eikä saa samanarvoista palvelua kuin kiekkoilevat "VIP-asiakkaat", täytyy ravintoloitsijan vain toivoa, että kookoolaisille maistuu siivet paremmin kuin Mikkelissä. Ei ne pelkät tuttavat tuo rahaa yritykselle. En usko, että menee kauaakaan kun "itketään" myös niiden tavallisten asiakkaiden perään. Sen verran tyhjälle on aina näyttänyt, kun ohi olen kävellyt..

    • häikäsee

      Kuka köyhiä kaipaa, eihän niillä oo ees millä maksaa! :) Se on raha mikä ratkasee!!

      • Assshole

        En halua loukata ketään, mutta kiinnittäkää ihmeessä huomiota tässä ketjussa mainittuihin epäkohtiin, niin voitte nousta vielä "siivillenne".


      • VIP

        Niin ratkasee!!!!! Työläiset kuolaa kadulla kun VIPpiläiset porvarit nauttii koipia terassilla :) Upeeta!!!!!


    • eienääkauaa

      No ei taida Kouvolassa paljon VIP-porvareille siivet maistua, kun sen verta tyhjälle terassi AINA näyttää. Vai oisko ravintolalla sen verta kovat hinnat, ettei edes kermaperseiden perseet kestä ostaa niitä, vaikka pyoleen hintaan jo mainostaakin! HAHAHA!

    • AssholesArePeopleToo

      Viisas ravintolayrittäjä ottaa kritiikkiä sisältävät asiakaspalautteet rakentavana palautteena, ja yrittää korjata epäkohdat mahdollisimman hyvin.
      Kun sitten tämä toinen ääripää ravintolayrittäjiä haukkuu asiakkaitaan ja kilpailevia yrityksiä netissä asiakaspalautetta saatuaan. Jonain päivänä se pilkka osuu myös omaan nilkkaan, jollei tajua mennä itseensä!

      • Oon käyny minäkin

        Käytiin rouvan kans kerran, ja miksei voisi käydä toistekin.
        Viisas ravintolayrittäjä jättää myös nimettömät nettihuutelut sikseen, tunnistaa toki itsensä jos asiasta huudellaan ja tekee tarvittavia korjaavia toimenpiteitä mikäli katsoo aiheelliseksi. Kaikkia ei voi miellyttää ja pitää muistaa että kun yhteen suuntaan kumartaa niin silloin pyllistää toiseen suuntaan.


    • kun A.palvelu tökki

      Kouvolan ehottomasti paskin rafla!! kävi niin vituttamaan asiakaspalvelu ku käytii muijan kanssa syömässä ettei kyl tarvi enää jatkossa kokeilla !!! haistakoon pitäjät pitkät vitut!!!!! mut eipä meikäl muuta, rock rock :)

      • Rock rock

        Suomi jäi mitaleitta ja päätit sit tulla tänne avautuu. Just joo.....


    • hyvä ravintola

      kcm dissaa kaikkia ravintoloita paikkakunnalla! tykkään siivistä
      älkää lopettako

      • Ai että huvittaa

        4€ Afternoon. WAUDE, pyörä on keksitty uudelleen. Ennen näkemätöntä ja uutta?? Mitenkä jos oikeasti jotain uutta funtsisitte?


      • jatta23
        Ai että huvittaa kirjoitti:

        4€ Afternoon. WAUDE, pyörä on keksitty uudelleen. Ennen näkemätöntä ja uutta?? Mitenkä jos oikeasti jotain uutta funtsisitte?

        taidat olla itse ihan pa ettei rahat riitä EDES 4 € kulinaristiseen nautintoon. Itkettää kun miettii mistä jäät paitsi.


      • Älkääsny!
        jatta23 kirjoitti:

        taidat olla itse ihan pa ettei rahat riitä EDES 4 € kulinaristiseen nautintoon. Itkettää kun miettii mistä jäät paitsi.

        Kertoisko joku tyhmälle, miks puoli-ilmaset tunnit on uusi keksintö? Kaikillahan sellanen on! JOTAIN uutta ees kehiin pliiiiis!!!


    • MiesEikäPoikaEnään

      MInä ainakin käyn WINGseissä, ihan vaan sen vuoksi, että on asiallinen paikka.

      Kaikesta näkee, että paikkaan on panostettu tai ainakin yritetty panostaa.

      En myöskään aliarvioi KMC:tä, pienellä ja tehokkaalla ravintolalla on sijansa.

      Molemmat ravintolat, kuten ravintolat yleensäkkin vaativat paljon työtä.

      Jos näistä asioista pitäisi jonkinlaista akateemista yhteenvetoa tehdä KMC:n ja WINGSien välillä, on KMC:llä naamakirjassa 318 tykkääjää, WINGSeillä 1370 tykkääjää.Ja uskallan väittää, että 1370/318= 4,3, eli se, että Wingsien ravintolasta tykkää yli nelinkertainen määrä KMC:n nähden.

      Naamakirjan lukemista voidaan olla montaa mieltä, mutta mielestäni lukemat kuvaavat ainakin sitä, että tälläistä ravintolaa Kouvolaan on odotettu. Toinen asia on se, mitkä seikat tekeävät ravintolasta pitkällä aikajänteellä menestyvän.Asiakkaat.

      Jos minun pitäisi viedä Kouvolassa nuorenhenkisiä tuttavia syömään niin kyllä se Wingsi on Nevillen, Angelan, espanjalaisen ja kiinalaisen kanssa, jokatapauksessa top 5:ssa. Muut ravintolat tulevat sen jälkeen.



      Kouvolassa on tosin niin, että kaikista kannattavimmat ravintolat hanskaavat myös lounaan, eli, jos toivetta saisi laittaa, niin Wingseissä olisi hieno idea luonasbuffet, hieman arkiruokamaisesti kustomoituna. Juomaksi jäävesi, vaikkapa limellä. Kotikalja, maito ja piimä olisivat toki plussia.

      Arkilounas ei saa olla liian pramea, sen täytyy olla linjakas ja vetävä, hyvä perusruoka puhuttelee ihmisiä. Luonas, jota olen tähän mennessä syönyt on asiallinen, mutta suuri joukko hieman vierastaan luonaan tilaamista listalta, varsinkin arkena, jopa Kouvolassa nopeus on valttia.

      Tämä kaikki vain noin positiivisella kommentoinnilla.

    • ha ha haa

      onkos wingssin kokki tullut noin myöhään töistä???

      hitto mitä omakehua taas. antakaa jo olla

    • jahe1

      Tämä rafla on mielenkiintoinen, sillä hyvin harvoin yhdestä ja samasta paikasta voi olla näin jyrkästi erillaiset mielipiteet. Olisi ehkä hyvä kommentoida tänne mitä on syönyt, niin ehkä se selittäisi asiaa.

      Itse kävin tänään ekaa kertaa ja palvelu oli mielestäni hyvää, tosin tullessamme ravintolassa ei ollut montaakaan syöjää, joten kiire ei tarjoilijalla voinut olla.

      Söimme chiken filee fingers tms. ja pulled pork hampparit. Kana sormet olivat erinomaiset. Tämä oli eka kerta kun syön pulled porkkia joten vertailukohtaa ei ole, mutta mielestäni hyvää oli.

      Hinta on minusta muiden ravintoloiden kanssa samaa tasoa. Sisusta ei ollut juurikaan jenkki diner tyylinen, mutta viihtyisä.

      Itse suosittelisin (ja suosittelen) ystävilleni.

      • ElämäOnMukavaa

        Tiedätkö miksi efektiä kutsutaan ?

        Se on rapuefekti: " Aina kuin yksi rapu koittaa nousta kattilasta ylös, muut ravut koittavat vetää sen takaisin ".

        Joitain vaan harmittaa se, että joku tekee asioita uudella tavalla. Ja ehkä pikkuisen erilaisemmin.

        Kaikista paras kun kokeilee, ja sen perusteella muodostaa mielipiteensä. Juu olen ittekin huomannut että aika laidasta laitaa täällä on.

        Kohta on kesä, ja terassit, torit tms avautuu.

        Kannattaa nauttia elämästä !


    • Oh12sa

      Siivet on parasta! Perjantaina tuun taas syömään lounaalla. Kiva päättää työviikko syömällä hyvin ja aloittaa viikonloppu. :)

      Ei kannata ottaa liian vakavasti täällä suomi24ssa ihan kaikkia kommentteja. Kyllä sen ravintolanpitäjätkin onneksi tajuaa.

      • markku66666666

        mikäs sen parempaa kun mennä työpäivän jälkeen hakemaan viikonlopuksi ripuli


      • alma99
        markku66666666 kirjoitti:

        mikäs sen parempaa kun mennä työpäivän jälkeen hakemaan viikonlopuksi ripuli

        Jos ei viinalla ja tupakilla pilattu repaleinen vatsalaukku kestä mausteisia ruokia, niin kyllä sieltä ripulin saa, se on sale se!


    • ...................

      "Kuka köyhiä kaipaa, eihän niillä oo ees millä maksaa! :) Se on raha mikä ratkasee!!"


      Yritätkö esittää rikkaampaa mitä olet?
      Aina löytyy sua rikkaampi.

    • hthr5656u55e76u

      mites sillä kioskilla menee nykyään? Käykö porukkaa. Just mietittiin viikonloppuna että käyköhän siellä porukkaa kun oma tuttavapiiri ei siellä käy.

    • Iida55

      Hyvin taitaa Wingsillä mennä, ihan hyvin on otettu vastaan paikkakunnalla ja lähikaupungeistakin tuntuu olevan vakituisia asiakkaita käyvän, itsekin olen muualta kuin Kouvolasta. Koko ravintolan olemassaolon ajan olen siellä säännöllisesti syönyt, intohimonani siivet. Maku on parantunut ajan myötä, mutta ihmettelen, miksi siivet on nykyään sellaisia reppanoita! Pieniä, lihattomia luutikkuja. Voisi hieman tuohon laatuun panostaa, ei ole kiva että joku kerta saa oikein meheviä suuria siipiä, ja seuraavalla kerralla taas kämäsiä roippeita. Toivon että pikkasen kiinnittäisivät huomiota tuohon asiaan, sillä kaikki muu siellä tuntuu kyllä olevan jo kohdallaan.

    • lomalainen

      PALVELU THREE WINGSISSÄ kopsattu facebookista tänään: Lapselle tuli tänään vessahätä Allun pullan torikahvilassa ja lähin wc oli Three Wings ravintolassa. Lapsi (5v) kysyi ITSE kohteliaasti tarjoilijalta voisiko käydä vessassa, ettei tule pissat housuun? Tarjoilija kysyi oletteko ravintolan asiakkaita? Ei. No sitten et,koska wc on vain ravintolan asiakkaille!! Apua, mikä helvetti näitä ihmisiä riivaa????

    • Mietipä nyt!!

      Mietipä ite, jos sinun ovellesi tulisi ohikulkija, joka toivoo pääsevänsä sinun vessaasi!!!.
      Päästäisitkö sisään??

      Allu hommatkoon oman vessan asiakkailleen... Eihän Three Wingsin vessa ole mikään yleinen käymälä.

    • Kirka Babitzin

      Kuseta lapsesi jossain muualla, äläkä häiritse toisia! Kuskaa vaikka housuun. Lapset on perseestä.

    • rodeo girl.ratsasta

      Joo lapsi kuskoon kadulle jos ei mitään osta. Ja me rakennetaan terassi kaupungin omistamalle torille ja roskataan tori terassiasiakkaiden toimesta.

      Stetsonit päähän ja joka paikkaan hymyilemään. Ihan ok ruoka muuten oli wingssissä kun käytiin, paljon on parantunut ajan kuluessa.

    • Alfred von Café

      Olen kyllä ihmetellyt tuota Allun torikahvilan tilannetta että kuinka saa pitää kahvilaa ilman wc-tiloja. Kaiken huipuksi myyjätkin sanovat vessaa kysyvälle että käyttäkää lähellä olevien muiden liikkeiden vessoja.
      Onko sille vanhalle pakettiautollekin vuokrattu tila ja maksetaanko siitä kaupungille?

    • Anne S

      Omistaako Jari Larikka tuon kyseisen ravintolan ?? iik ; )

    • nykyinenVakiasiakas

      Pakko nyt sanoa, kun tän ketjun lukasin. Vittu mitä paskaa! Minä oon saanu aina hyvää palvelua, ruokaa en ole odottanut koskaan 15min pidempää vaikka isommallakin porukalla tultu. Siistit tilat, vessatkin aina puhtaat (vert. Amarillon vessat haisee saliin saakka). Tyylikäs mesta Kouvolalaiseks paikaks. Hinnat ei ole halvat, mutta ei missään nimessä kalliitkaan. Kiva tulla istumaan iltaa tällaiseen paikkaan, jossa tietää saavansa sitä mitä tilaa! Siipien laatu on joo vaihdellut, mutta tarjoilijalle asiasta olen huomauttanutkin ystävällisesti sitten. Musta on enemmän kuin jees, että tänne ei tuu kaikki Kouvolan pikkupaskat, jokaiselle jotain! Toiset tykkää laulaa karaokea, toiset tykkää syödä siipiä :). Ja tosiaan, ei mulle tulis mieleenkään mennä kuselle jonneki raflaan, jonka asiakkaana en ole!

      Jos on porukalla jotai oikeeta valittamisen aihetta, niin ilmaiskoon siellä ravintolassa sen pettymyksensä. Ei tarvii tulla tänne aiheuttamaan yleistä haloota, ihanku ihmiset olis näin tyhmiä että ne uskoo jotai suomi24 palstaa, mihin raflaan kandee mennä ja mihin ei :). Saatanan apinat.

    • entinenasiakas

      "nykyinenVakiasiakas"

      katos omistaja jaksaa taas kirjoitella. alkaako puntti jo tutista että ovet menee kohta kiinni?

      buahhahhhahh protestilistalla nähdään kohta three wings

    • nykyinenVakiasiakas

      En usko, että omistajalla olisi tarvetta kirjoitella tänne. En käsitä miks kaikki haluu että toi pulju kaatuu? Kaikki nurin vaa Kouvolan keskustasta, muuttakaa palvelujen perässä sitte vaikka Lahteen. Harva yksityinen rafla täs kaupungis on pärjänny vuottakaan, käsittääkseni siellä on nykyseltää pysy henksukin samana, kun alun tumpeloista päästy eroon. Taidatpa ite olla siitä viereisestä puljusta, onko kilpailu liikaa??

      • entinenasiakas

        "nykyinenVakiasiakas"

        näemmä jaksaa se Frimodig vaan kirjoitella ja puolustella omaa puljuaan.....

        no mikäs siinä, onhan tuolla aikaa roikkua netissä kun ei asiakkaitakaan enää käy :)


    • öäspeujhg

      Ihme jaarittelua ja mustamaalaamista.
      Käyn Wingsissä syömässä 32165 kertaa mieluummin kun jossain ympsän paikassa.
      Ei ole kun hyvää sanottavaa paikasta. Ruoat on tosi hyviä ja ainakin riittävän kokoisia! Tonys Double Burger oli ihan saakelin hyvää ja meinas jäädä vähän syömättä kun oli niin iso annos!

    • 546545468

      Kyseisessä ravintolassa palvellaan omistajien sukulaisia paremmin kuin oikeita asiakkaita. Ruoka on lämmitettyä einestä ja sisustus ankea.

    • faktaa2

      Ja tänään 18.11 three wingsillä käräjät. Paikka kohdellut kokkia huonosti, väärentänyt työvuorolistoja yms. jos asiakas tilaa maitoa ruuan kanssa, niin tarjoilijat supisee keskenään että : kuka idiootti juo maitoa ruuan kanssa yms. Käräjillä PAM: n asianajaja, joten eiköhän juttu ole jossain vaiheessa Pam:n lehdessä.

    • perus-pentti58

      Unohdin kokonaan että tämäkin pulju on vielä pystyssä. Enpä ole aikoihin kuullut että kukaan on käynyt tuolla syömässä? Joskus vuosi sitten itse yritin mennä mutta pöydässä 10min yksin istuttuani lähdin menemään kun tarjoilijoita ei kiinnostanut palvella. Torin kulmalla toisessa paikassa sain hyvää palvelua ja hyvää ruokaa, Three Wingistä en saanut kumpaakaan. Ei haittaa vaikka menisi kiinni koko paikka.

      Terveisin Perus-Pentti

    • tumpelo87

      mehukkaita tisuleita ainakin tiskillä!!!!;)

    • Kotkalanen

      Three wings on erittäin hyvä ravintola , välillä tullaan kaveriporukan kanssa Kotkasta asti ruokailemaan!

      • 45ds345

        "Three wings on erittäin hyvä ravintola , välillä tullaan kaveriporukan kanssa Kotkasta asti ruokailemaan! "

        Kaah omistaja se siellä taas hätäpäissään satuilee. Elä huoli kyl se ulosottomies tulee ja ottaa omansa ennen pitkää.


    • yhigligol

      kouvolan paras ravintola. Melkeinpä kerta kk tulee käytyä

    • ESKOPIIPP1

      Useasti ja monena vuonna Three Wingsissä asioineena, ei voi sanoa muutakun että asiakaspalvelu on jotain ihan uskomattoman huonoa. Ainoat hyvät asiakaspalvelijat on Amarillosta siirtynyt poika ja toinen nuori poika. Omistaja perhe kulkee nokat pystyssä ja "asiakas on aina väärässä"- asenteella. Kerran kysyivät miltä maistuu. Vastasin "liian rasvaista makuuni". Sain naurut päälle (omistaja) ja selityksen että "sellaista se amerikkalainen ruoka on". Itse Amerikassa käyneenä voin sanoa, ettei kyllä ihan tuollaista kuitenkaan... Tyttäret blondi ja punatukkainen eivät tervehdi, eivät pyytele anteeksi virheitään. Lataavat vääriä ruokia pöytiin ja istuttavat 15 hengen porukkaa pikkupöydissä, kun kysyy suurempaa pöytää tiuskivat että "on tässä ennenkin ruokaillut näin iso sakki." Ruokien odotusajat ovat tottatosiaan todella pitkät. Juomat saapi itse kaataa laseihin. Virheistä ei saa hyvityksiä, eikä pahoitteluja. Ravintolaan saapi kävellä sisään ilman että kukaan tervehtii. Miksiköhän kyseinen ravintola on kieltänyt arvostelut eat.fi- sivustolla..

      • Peikko34

        Niiiiiiin totta!!!!!


    • satulii4

      " Ravintolaan saapi kävellä sisään ilman että kukaan tervehtii"

      Oikeassa olet, eikä vain ettei tervehditä vaan ei edes huomata. Tainnut omistajaperheelle nousta yrittäminen hattuun väärällä tavalla. Jatkossa asioin enemmin vaikka Quickpizzassa!

    • tumpelo87

      "Tyttäret blondi ja punatukkainen eivät tervehdi"

      He tervehtivät vain minua...kouvolan komeinta miestä..!!

    • parempiaon

      En periaatteessa astu jalallani sen perheen ylläpitämään ravintolaan!!! Henkilökuntakin siellä vaihtuu tiuhaan miksiköhän...

    • faktaa2

      Hahhahhaa, työntekijä voitti käräjillä, tänään tuli päätös!!!!! Three wings joutuu korvaamaan laittomasti irtisanotulle kokille reilu 30 tonnia ja joutuu maksamaan oikeudenkäyntikulut yms.

      • Pop

        Ei summat ollu ihan faktaa mutta tuntuvat korvaukset näköjään rapsahti. Kokin nimi julkisuuteen kiitos niin voi seuraava työnantaja miettiä ottaako töihin vai ei.


    • sampamsa

      Hieno, riistäjäomistajat saivat maistaa omaa lääkettään. Katsotaanpa kuinka kauan tämä pulju pyörii vai onko joulun jälkeen lappu ovella?

    • tziipifrendi

      Oli joo, ihmetöykeetä kun kesällä kävin. Oli siivet hiukan kuivia, kysäisin lisäkastikkeen perään. Oli kuulemma samanlaista kun Ameriikassa pitää olla.
      No oikeesti, ei ollu, lähimmät jenkkivastaavat tekee Harri Tampereella Siiipipyörässä.

      Oisin käyny useemminkin mutta kun siivet oli jo lähtökohtaisesti ylihinnoiteltuja, niitä joutui odottamaan ja kaupan päälle sai noin mukavaa palvelua ni anti olla.

      Jopa Remon siivet on parempia.

      Ravintolan pyörittäminen on palvelemista, Kouvostoliitossakin.

    • Vain Elämää

      Kokki sai osan siitä mitä kokille kuuluu.. Onneks on viel laki joka suojaa myös työntekijöitä kun on paperit kunnossa ja mustaa valkosella. Siihen ei tarvi lisätä mitään valheita.

    • sivusta seurannut

      Hoviin vaan että Three Wingsin blondi ja heidän luuseri kokki todistaja saa tuomion väärästä valasta ja omistaja saa tuomion työvuorolistojen väärentämisestä ja laittomasta irtisanomisesta :D

      • Tunar

        Millaisen tuomion saa työvuorolistojen väärentämisestä ja laittomasta irtisanomisesta ?
        Kertokaa irtisanotun kokin nimi.


      • sivusta seurannut

        Työaikakirjanpidon laiminlyöminen, väärentäminen, kätkeminen, turmeleminen tai hävittäminen on kriminalisoitu rikoslain 47 luvun 2 §:ssä ja rangaistuksena voidaan työnantaja tuomita sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi teon törkeydestä riippuen.


      • sivusta seurannut
        Tunar kirjoitti:

        Millaisen tuomion saa työvuorolistojen väärentämisestä ja laittomasta irtisanomisesta ?
        Kertokaa irtisanotun kokin nimi.

        työnantaja on määrättävä maksamaan korvausta työsopimuksen perusteettomasta päättämisestä. Yksinomaisena korvauksena on suoritettava vähintään kolmen ja enintään 24 kuukauden palkka.


    • pikaruokala munjuttu

      pakkohan toi on hoviin viedä kun on niin suuret maksut että yksi ravintola kaatuu kyllä jos tuomio jää voimaan. Saa myydä ihan pari siipeä että kuittaavat vajaa 30 tonnia maksuja. Käytännössä parempi kaataa firma kuin maksaa sakot.

    • Elämä on

      kyl se tuomio jää ja lisää tulee jos hoviin menee. Ja mikä 30 tonnii? tuleehan siihen asianajaja kulut myös päälle joten lähempänä 50 tonnii liikutaan.

      • Sivusta seuraaja

        Voi teitä kun uskotte tuon kokin valheita! Ja ihmettelen miksi oikeuslaitos uskoo. Ihan selväähän se oli että kokki oli alkoholiin menevä ja väärenti itse työvuorolistat ja muut dokumentit.


      • Sitä saa mitä tilaa
        Sivusta seuraaja kirjoitti:

        Voi teitä kun uskotte tuon kokin valheita! Ja ihmettelen miksi oikeuslaitos uskoo. Ihan selväähän se oli että kokki oli alkoholiin menevä ja väärenti itse työvuorolistat ja muut dokumentit.

        Huomaa ettet tiedä mistä puhut, Ehkä itse olet jo alkanut nauttimaan niitä uuden vuoden juominkeja.


      • Kotkan flikka
        Sitä saa mitä tilaa kirjoitti:

        Huomaa ettet tiedä mistä puhut, Ehkä itse olet jo alkanut nauttimaan niitä uuden vuoden juominkeja.

        Kuka vaan tietää tän kokkineidin edesottamukset vanhoissa työpaikoissaan, ei varmaan enää epäile että työnantaja olisi tässä jotenkin väärin toiminut.


    • Riperipe

      Käväisin taas siivet syömässä. Hyvää oli. Hot-kastike on just mun makuun.

      Jatkakaa samaan malliin. :)

    • masa137847899270

      liian pienet tissit tarjoilijoilla

    • exkouvola

      Hyvät perseet tissit vähän roikku mut ruoaka oli hyvää ja sitähän käytiin hakemassa juntit.

      • Tumpelo87

        Pillua kun vielä saisi...siihen asti haaveilen näitä tyttösistä!!! Kyllä minä vielä nämä nirppa nokat sänkyyn kaadan...!!;)


    • Wmbskeittari

      Hehe mulla on snapback ja oon vähe cp

    • fakiirii

      Ruoka ala-arvoista. Sämpylät on ku kiviä. odotusajat täysin käsittämättömät. 2.4.16 käytiin, jolloi sai ootella 2h ruokaa. Ei todellakaa ollu laadullisesti odottamisen arvoista. Toiseksi, palautetta kun antaa suoraan tarjoililla joka voisi välittää tiedon kokille ruua laadusta, ni ei tarvitse vetää mököjä. uskomatonta touhua.

      • VIPasiakkaat

        Liian suuret egot asiakaspalvelutyöhön? Maailman valtiaat eivät katos tee virheitä. Jos sanot muuta oot kateellinen.


    • Kaippa28

      Kävin brunssilla viime lauantaina. Olipa parasta evästä mitä toivoa sopii. Valikoima todella laaja ja jälkkäripöytä oli herkkusuun taivas.
      Isot peukut henkilökunnalle. Ensi lauantaina uudestaan.

    • kannattaa.kokeilla

      Hieno paikka, mukava ja ystävällinen henkilökunta ja kyllä, ne annoksetkin on ihan reilun kokoisia! :)

    • uskomatonkouvola

      Äiti Frimodig tuli kerran kuusaan tokmannilla vittuilemaan, vaikka käsittääkseni en häntä tunne ja hänenkään ei pitäisi minua tuntea??

    • uuuhaaahaa

      Tyttäret eivät osaa tanssia eikä laulaa ja no ei ole muullakaan alalla lahjakkuuta (n o ehkä petihommissa), niin pitää esittää tanssityttönä katuhuoraa.

    • tottaaa

      Kouvolassa kaikki on amerikan tyyliin kohta ,kun jaksamme odottaa.Esimerkiksi uusi upea kävelykatu!Tietysti sairaala....

      • tattoopower

        Tiedätkö mikä tyyli kouvolas on? Helvetin isot, treenanneet, lihaksikkaat ja tatuoidut linnankundit jahtaavat mustalaiset pois kylältä.

        Voikkaalta ne lähti, koska oli baarista varastaneet tunnuksellisen nahkarotsit kun ei katsoneet tarkemmin. Senjälkee oli porukka perässä. Kyse oli prosenttitunnuksista.


    • buffetfiksujenvalinta

      Luulin jo ettei siellä ole kilpailukykyistä ruokaa ollenkaan, mutta kyllä näköjään on, mutta vain ma-pe. Viikonloppuna ei nälkä lähde enään samalla rahalla kun ei ole buffet pöytää.

      Usein olen ajatellut mennä johonkin ravintolaan syömään, mutta jos on alacarte esim. porsaan pihvi ja hinta menee juomineen jo 15-20€ välille, niin ei kukaan kuka järkeä käyttää maksa sitä.

      Monesti jossain buffetpöydässä on samaa pihviä, saat juomat, kahvit, jälkkärin samaan ja maksat alle 10€. Sitäpaitsi saa vielä muitakin ruokalajikkeita esim. lohta, ymv ja syödä niinpaljon kuin haluu.

      Eipä tarvi miettii mihin naisen veisin syömään. Kyllä se buffet pöytä on ehdottomasti. Voi muijalle sanoo että ota niinpaljon kuin jaksat, olen hoitan maksut. Joku muu tyhmä mies olisi tarjonut naiselle yhden aterian missä vähemmän syömistä.

      Näytti olevan wingsin listalla hyvä buffet. Mitään muuta ruokalistaa en katsonut, koska eipä juuri kukaan normijärkinen muuta otakkaan.

    • Kanaburgeri

      Parhaat ruuat Kouvolassa, no tähän ei tosin kovin korkeaa tasoa vaadita.

    • Siipifani

      Kaupungin parhaat burgerit tuolla ainakin on. Taidankin huomenna mennä syömään.

    • Kgirl

      Ruuat hyviä ja annokset isoja ...ei tarvitse nälkäisenä kotiin lähteä. Palvelukin on aina hyvää ja tarjoilijat mukavia.

    • Keijuli

      Todella töykeä ja ikinuorta esittävä omistaja ja erittäin huono työnantaja. Luulee olevansa Kouvolan ” julkkis”

      • euron.juusto

        Kuka tämä julkkis on?


      • Einestä

        Alkuaikoina oli ihan Ok ruokaa , vaikka henkilökunta olikin epäasiallisia ja todella kokemattomia ja asiakaspalvelu taidoista ei tietoakaan. Arvostelivat asiakkaita yms.
        Nykyään ruoka uskomattoman pahaa eines- paskaa ja tämähän ei ole kokin vika. Kokin om tehtävä ruoka niistä raaka- aineista mitä omistaja tilaa ja päättää. Voiko muuta vaatia peruskoulupohjalta ilman kokemusta kyseiseltä alalta? No ei voi.
        No huomaathan tämän myös tilikauden tuloksesta ....


      • Anonyymi
        Einestä kirjoitti:

        Alkuaikoina oli ihan Ok ruokaa , vaikka henkilökunta olikin epäasiallisia ja todella kokemattomia ja asiakaspalvelu taidoista ei tietoakaan. Arvostelivat asiakkaita yms.
        Nykyään ruoka uskomattoman pahaa eines- paskaa ja tämähän ei ole kokin vika. Kokin om tehtävä ruoka niistä raaka- aineista mitä omistaja tilaa ja päättää. Voiko muuta vaatia peruskoulupohjalta ilman kokemusta kyseiseltä alalta? No ei voi.
        No huomaathan tämän myös tilikauden tuloksesta ....

        Tänään kävimme syömässä burgerit ja totta tosiaan, laatu tippunut vuodessa ihan huimasti. Pelkkää lämmitettyä einestä ja ylihintaista sellaista.

        Oli viimeinen kerta tämä käynti, valmisruokaa saa halvemmallakin ja itse tuunaten parempaa mitä he nyt tarjoaa.


    • Anonyymi

      Onko tämä paikka edes auki enään? Omistajatiedot taitavat olla väärin? Sivu ei ole enään wingsin?? insta ja face vanhaa tietoa täynnä?? Miks vanha tieto säilyy?? Hatuttaa etsiä uutta turetta tietoa ko,ravintolasta.

      • Anonyymi

        Mutta yritäpä etsiä tuoretta ruokaa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3852
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      119
      1514
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      272
      1358
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1319
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1204
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1111
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      57
      1001
    Aihe