Mielipiteitä kyseisestä firmasta? Ammattitaito? Kannattaako huoltaa autonsa siellä?
Ad-varaosamaailma
9
1341
Vastaukset
- Tellu.
Huhuu?
- Tellu.
No???????
- mnbvcx1
Aika hintava liiteri ja onko se nyt sitten sen arvoista? Ite en koskaan käyny mutta jokunen tuttu käyttäny. Eipä ole kehuneet mutta ei juur haukkuneetkaan. Vähän kovaks laskuttajaks on kyllä sanottu. Onhan niitä täälä Tampereella oikeitakin auto huoltoja.
- tekninen juttu
Mitäs huoltoa se Tellun auto kaipaa?
- Tellu.
Auton määräaikashuoltoa ajatellen. Vasta muuttanut Treelle, Hatanpäähän. Ja muita korjaamoita en tie, ni sillä kysyn :)
- onnea matkaan!
Tellu. kirjoitti:
Auton määräaikashuoltoa ajatellen. Vasta muuttanut Treelle, Hatanpäähän. Ja muita korjaamoita en tie, ni sillä kysyn :)
Autojen merkkiliikkeethän tarjoavat omia määräaikaishuoltojaan. Vuosihuollot ovat sitten erikseen. Mutta jos laitat googleen: autojen määräaikaishuollot Tampere, voinet vertailla eri tarjouksia. Tietysti on hyvä, jos tunnet autojuttuja, niin voit valvoa, että palvelu on sitä mitä on luvattu.
- drenkkis
onnea matkaan! kirjoitti:
Autojen merkkiliikkeethän tarjoavat omia määräaikaishuoltojaan. Vuosihuollot ovat sitten erikseen. Mutta jos laitat googleen: autojen määräaikaishuollot Tampere, voinet vertailla eri tarjouksia. Tietysti on hyvä, jos tunnet autojuttuja, niin voit valvoa, että palvelu on sitä mitä on luvattu.
Merkkiliikkeeseen ei juuri kannata vähänkään vanhempaa autoa viedä. Halvemmalla pääsee juurikin tällaisissa vapaissa korjaamoissa.
- Tsekkivolkkari
Tässäkö tarkoitetaan Hatanpäällä varaosaliikkeen takana olevaa korjaamoa? Muuta kokemusta ei ole, kuin että joskus laitatin siellä autooni moottorinlämmittimen. Homma sujui asiallisesti eikä maksanut mansikkahilloa.
- ei valittamista
Samat sanat. Fordiin vaihdettiin uusi iskunvaimennin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628