Jokin aika sitten hankin sukkanauhan ja se on varsin ihastuttava olento. Nyt kuitenkin olen ruvennut suunnittelemaan sille kaveria. Olen lukenut sukkiksen seuraksi käyvän Natrix- ja Nerodia -sukujen käärmeet. Näkemäni kuvat käärmeistä eivät ole minua oikein sykähdyttäneet! Tietääkö kukaan onko näissä lajeissa vihreitä käärmeitä? Vai olisikot pareempi tyytyä vain sukkiksen johonkin toiseen värimuunnokseen. Neuvoista olisin kiitollinen!
Ihastuttava sukkis
5
249
Vastaukset
- Helsinki
..sukkissiskokset terraarioineen ja muine tarvikkeineen; UV-lamppu, lämpömatto, wetbox, vesiastia yms. 170e olis hinta. Missäs asustelet, tahdotko tulla katsomaan? Tää asustelee Töölössä.
- don
...kiinnostaa kovasti. Vaikka tämä välimatka arvelluttaa; Kuopio-Töölö. Matkakustannuksetkin nostavat hankintahintaa! Minkäkokoinen terraario sukkiksillasi on? Ja millainen valaisinsysteemi? Jotain varustuksesta kerroitkin. Minkä ikäisiä ja kokoisia nämä sukkikset ovat? Kovin erikokoisia ei kai voi yhteen laittaa!? Ystäväni kulkee silloin tällöin tätä väliä, joten kuljetus saattaisi ehkä onnistuakin, viiveellä!? Katsastellaan!
- don
Moi! Nyt olisi väkeä tulossa sieltä päin kohti Kuopiota yllättäin iltapäivällä. Mietin vaan saanko rahan kokoon siihen mennessä ja onko nauhat vielä tallella?
- Helsinki
don kirjoitti:
Moi! Nyt olisi väkeä tulossa sieltä päin kohti Kuopiota yllättäin iltapäivällä. Mietin vaan saanko rahan kokoon siihen mennessä ja onko nauhat vielä tallella?
Hittolainen, ulkomaanmatka ei osunut näköjään kovin hyvään ajankohtaan.. Kerrohan kun tiedät seuraavasta kyytimahdollisuudesta. :) Kärmyt ovat vähän yli 2-vuotiaita, vähän alle metrin mittaisia. Syövät oikein hyvin, ovat tosin ajanpuutteessa vähän päässeet "villiintymään" eli eivät kovin iloisesti tule käteen ruokittaessa. Valaisimena toimii uv-lamppu, johon pitäis kohta puolin hommata uus lamppu, mut mä voin sen tehdä. Toisena valona on ollut ihan normaali spotti, mut sitä en voi antaa mukaan koska se on yhteydessä toisen terran valosysteemiin. Kärmyistä luovun siksi, että kolme terraa 15 neliön kämpässä ei oikein toimi. :( Terra on 100*40*40 eli noin 160 litraa ja mun mielestä se riittää hyvin useammallekin käärmeelle ihan täysikasvuisenakin. Parempi olisi, että tulisit itse katsastamaan käärmeet tarvikkeet, mut käyhän tämä näinkin. Laitahan numerosi/mailiosoitteesi niin ollaan yhteyksissä. :)
Helsinki kirjoitti:
Hittolainen, ulkomaanmatka ei osunut näköjään kovin hyvään ajankohtaan.. Kerrohan kun tiedät seuraavasta kyytimahdollisuudesta. :) Kärmyt ovat vähän yli 2-vuotiaita, vähän alle metrin mittaisia. Syövät oikein hyvin, ovat tosin ajanpuutteessa vähän päässeet "villiintymään" eli eivät kovin iloisesti tule käteen ruokittaessa. Valaisimena toimii uv-lamppu, johon pitäis kohta puolin hommata uus lamppu, mut mä voin sen tehdä. Toisena valona on ollut ihan normaali spotti, mut sitä en voi antaa mukaan koska se on yhteydessä toisen terran valosysteemiin. Kärmyistä luovun siksi, että kolme terraa 15 neliön kämpässä ei oikein toimi. :( Terra on 100*40*40 eli noin 160 litraa ja mun mielestä se riittää hyvin useammallekin käärmeelle ihan täysikasvuisenakin. Parempi olisi, että tulisit itse katsastamaan käärmeet tarvikkeet, mut käyhän tämä näinkin. Laitahan numerosi/mailiosoitteesi niin ollaan yhteyksissä. :)
Huomasin vasta nyt, että olit vastannut viestiini! Kärmestytöt taitaa olla vieläkin myynnissä, vai? Paikka on vieläkin avoinna? Jos tarvetta vielä yhteystiedoille; [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693