Olen tässä uuden MacBook Pron ohella hankkinut X-Plane 10. Ennen käytin FS 2002 ja olen luonnollisesti ollut erittäin tyytyväinen, mutta yksi asia on vähän jäänyt hampaan koloon. Ainoa asia, josta olen syyyyvvvästi pettynyt on se, että X-Planessa ei lainkaan ole lunta! Tietysti pakkasella vesi on lunta ja kiitorata luminen ja liukas, mutta muuten ympäristö on kesäisen vihreä. Olen itse suosinut aina realismisia simulaattoreita ja lennellyt paljonkin talvella, joten harmittaa ihan ****sti. Olen koittanut helsingissä talvella, pakkasella, jättänyt epätoivoisesti koneen pariksi tunniksi lumisateesen että lumi sataisi maahan, mutta ei tule lunta. Mikä neuvoksi?
Vastaukset 4
- kuigutf
En tiedä minkälaisia lisälevyjä on tuohon saatavilla. Ei se taida muuten onnistua.
Ite olen tyytyväinen FSX : n. - flightsim
Pistä googleen X-Plane 10 WinterWorld 2.5. Löysin jotain freewarexplane sivuja, mutta ei suostunut lataamaan sitä sivua. suurin osa on enkuks, mut voit käyttää google translatee
- flightsim
Pistä googleen X-Plane 10 WinterWorld 2.5. Löysin jotain freewarexplane sivuja, mutta ei suostunut lataamaan sitä sivua. suurin osa on enkuks, mut voit käyttää google translatee
unohan aina pistää tän "vastaa" kohtaa - flightsim
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911457
- 831012
- 67897
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92753
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 46490
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126483- 32445