Olen tässä uuden MacBook Pron ohella hankkinut X-Plane 10. Ennen käytin FS 2002 ja olen luonnollisesti ollut erittäin tyytyväinen, mutta yksi asia on vähän jäänyt hampaan koloon. Ainoa asia, josta olen syyyyvvvästi pettynyt on se, että X-Planessa ei lainkaan ole lunta! Tietysti pakkasella vesi on lunta ja kiitorata luminen ja liukas, mutta muuten ympäristö on kesäisen vihreä. Olen itse suosinut aina realismisia simulaattoreita ja lennellyt paljonkin talvella, joten harmittaa ihan ****sti. Olen koittanut helsingissä talvella, pakkasella, jättänyt epätoivoisesti koneen pariksi tunniksi lumisateesen että lumi sataisi maahan, mutta ei tule lunta. Mikä neuvoksi?
Mac pilot
4
155
Vastaukset
- kuigutf
En tiedä minkälaisia lisälevyjä on tuohon saatavilla. Ei se taida muuten onnistua.
Ite olen tyytyväinen FSX : n. - flightsim
Pistä googleen X-Plane 10 WinterWorld 2.5. Löysin jotain freewarexplane sivuja, mutta ei suostunut lataamaan sitä sivua. suurin osa on enkuks, mut voit käyttää google translatee
- flightsim
Pistä googleen X-Plane 10 WinterWorld 2.5. Löysin jotain freewarexplane sivuja, mutta ei suostunut lataamaan sitä sivua. suurin osa on enkuks, mut voit käyttää google translatee
unohan aina pistää tän "vastaa" kohtaa - flightsim
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1822698- 1952217
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1772026- 1721884
Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1261874Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise321725Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,731355Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791315Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1721260Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801201