kuka suojelee helsingin rottia,

son fakta

vai eikö rotan elämä olekkaan tärkeä,kun ongelma on omissa nurkissa.herätys animaaaalia ja oikeutta elukoille hörhöt.

11

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika auttaa yleensä

Aloittajalla on vielä pitkä matka aikuisuuteen.

• kajfdj23oijo32i

Niin on monella "eläinsuojelijallakin".

• kerros ensin

kerroppas ensin omalla nimelläsi mitä olet itse tehnyt näiden rottien hyväksi?

• Kirkolla ja eläinsuojelulla on yhteinen piirre. Kun kysytään jotain epämiellyttävää, vastataan kysymyksellä, kierretään kysymys tai vaietaan kokonaan. Nooa suojeli eläimiä vedenpaisumukselta, mutta tarinan kirjoittaja luuli, ettei maailmassa ole kuin tusinan verran erilaisia eläimiä. Kun sitten kysytään kirkonmiehiltä, kuinka iso arkki Nooalla olisi PITÄNYT olla kaikkia maailman eläinlajeja varten, niin vastaus on varmaan juurikin suoraan Suoli 24:lta.
      Eläinsuojelijakin on innoissaan kun pitää suojella jotain hellyyttävää turkisotusta, mutta kun kyseenalaistetaan jonkin haittaeläimen kohtalo, niin ei sitten osatakaan vastata mitään.....
      No...Hesarikin tilataan usein vain urheiluotsikoiden ja sarjakuvien vuoksi.

• tauski1

Siis ihan tosissaan täällä joku pohtii rottien eläinsuojelua jotka tuhoaa ihmisten koteja.Missä päin olette käyneet koulua?On mennyt koulutus penkin alle!

• susivihaA

Kyllähän niitä vitun susiakin suojellaan vaikka vahinkoa aiheuttavat! Koiria, lampaita, poroja ja muita koti eläimiä popsivat kitaansa.

• khj.,
        susivihaA kirjoitti:

Kyllähän niitä vitun susiakin suojellaan vaikka vahinkoa aiheuttavat! Koiria, lampaita, poroja ja muita koti eläimiä popsivat kitaansa.

Kyllähän Susi aiheuttaa aivan valtavat vahingot verrattuna rottaan, joten rottien suojelu on siis paljon tärkeämpää kun suden. Joten susien suojelijoiden on siirrettävä suojelupainopiste susista rottiin.

• jA -

Ja kuka suojelee citykaneja?

• asdfasdf

ratak on parasiittieeläjien paras ystävä,se pitää ne poissa muiden tieltä ja silmistä.
      ratak tehoaa myös kissaongelmiin.

• asdfasdf

miten ne nyt rottia,eihän ne kykene edes pilkkitoukkia suojelemaan!

• ei saa tappaa:=)

Ehdottomasti kaikki hyttysmyrkyt ja rotanmyrkyt kiellettävä heti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1642
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      884
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe