Ideaparkin Mänparkki täysi floppi

suuri pettymys

Kävin katsomassa sen paljon puhutun Mänparkin. yksi kalastustarvikeliike ja yksi vene ja konekauppa. en päässyt käsitykseeen mitä koneita siellä oikein aiotaan pääasiassa myydä.

19

2192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SaakoMaskustaverkkoj

Kalastustarvikeliikkeessä ei ole edes silakkaverkkoa myynnissä. Silakkaa kalastetaan eniten Suomessa. Kaikennäköistä karvaa on hyllyissä myynnissä, joista osa on rauhoitettujen/uhanalaisten eläinten. Onkohan niiden myynti ihan ok?

Veikkaan että 2013 helmikuussa "Suomen suurin" kalastustarvikeliike Män Park laittaa ovet säppiin........

• Metsien Mies

Minäkin kävin pettymässä siihen liikkeeseen.
        Ei mitää metsästykseen, ulkoiluun, retkeilyyn eikä muihinkaan kunnon asiohin liittyvää. Kalastuksen ja joihinkin koneisiin oli. Ne nyt on kunnon asioita, mutta ei kaksi aihetta ole riittävä miehille.

• TÄH-tana
        Metsien Mies kirjoitti:

Minäkin kävin pettymässä siihen liikkeeseen.
        Ei mitää metsästykseen, ulkoiluun, retkeilyyn eikä muihinkaan kunnon asiohin liittyvää. Kalastuksen ja joihinkin koneisiin oli. Ne nyt on kunnon asioita, mutta ei kaksi aihetta ole riittävä miehille.

No mitä siellä sitten on? Jos ei ole ulkoiluun, retkeilyyn eikä miehille juuri mitään.. Tissiliivejäkö siellä myydään?

• Lasten leluja

Ja pitääkö joka äijän ostaa kiinalainen mönkijä sillävälin , kun vaimo on shoppailemassa itseään kiinnostavissa kaupoissa.

• jokke-pappa

Missä siellä on tuollanen MÄNPARKKI? Mä meen syömään ja kaljalle, vedän alkukännit siinä, shoppailkoot akka mitä shoppailee saa ajaa, kun ei hauskaa osaa pitää

• Kaljottele siellä

Se on siinä aika alupuolella kun tulee A- ovesta eli pääovesta. Lähde siitä oikeanpuoleista käytävää. Ei tartte pitkälle mennä niin siinnä on viitta oikeaan. Siitä lähdetään mennään huussien ohi ja siellä se sitten on koko komeus.

• tulpakki
        Kaljottele siellä kirjoitti:

Se on siinä aika alupuolella kun tulee A- ovesta eli pääovesta. Lähde siitä oikeanpuoleista käytävää. Ei tartte pitkälle mennä niin siinnä on viitta oikeaan. Siitä lähdetään mennään huussien ohi ja siellä se sitten on koko komeus.

Huussikin on hausekmpi paikka kuin se mänparkki

• fanparkki mänparkki

Kalastus Suomi on ainakin ihan kaamea nimihirviö ja väärinkirjoituksen malliesimerkki.

Eikö Kaupparekisterissä koskaan katsota että lafkan nimi täyttää Suomen kielen oikeinkirjoituksen säännöt?

Toinen kaamea esimerkki on Hämeen Tavara Taksi.

• positiivinen asenne

Mikäs sinun firman nimi on? Jotakin hyvin hienoa sen täytyy olla, oikeinkirjoituksen ja suomen kielen malliesimerkki ainakin, kun on vara arvostella, sekä tarve neuvoa.

Mänparkki on kehittynyt pikkuhiljaa, siellä oli jo muutama isompi moottoripyöräkin, lisää vaan, niin hyvä tulee.

Vitut mistään kieliasuista, menkää saivartelijat Ämmäparkkiin.

• gene2

Kalastus Suomessa ei ole kuin jotain Jerkkejä ja perskarvoja. Paskat valikoimat.

• Töysän kalakerho

Onko kalastus Suomessa Suomen suurimmassa kalastuskaupassa minkälainen valikoima katsikoita? Tarvisin katiskaa särjen pyyntiin ja kesäksi myös mäkilahnan katiskapyyntiin on tarvetta.

Tullaan ens viikolla Tuurista pohjanmaalta linjuriautolla ostoksille Idea parkkiin. Jos päätän ostaa katiskan, kuljettaako he sen autolle ja nostaa katiskan kyytiin auton katolle. Meillä on nainen linjurin kuljettajana ja hän ei semmoisia miesten vehkeitä pysty nosteleen.

Niin ja vielä tietääkö kukaan kuinka paljon kalastus Suomessa katiska on halvempi kuin Vesa Keskisen kaupassa? Kannattaako ostaa enemmän kerralla ja pistää lakeuksilla myyntiin?

Tammukan pyyntiin tarvitaan myös verkkoi sekä kalkkii.......

• Karavaanari Tapsa

Kyllä Tuuri on kiinnostavampi matkailukohde ja on halvempaakin paljon.

• jokke-pappa

Tuurissa samaa paskaa kun Ideaparkissa, matkailukohteeksi ei voi sanoa, keskellä mettää, hinnoissa ei mitään eroa, kauppa muiden kauppojen joukossa.

Pitää olla tosi hölmö joka ajaa Tuuriin shoppaileen ja pitää vielä matkailukohteena,
        Ps. Praha, Berliini, Pariisi, Kreeta on matkailu kohteitä, ei mikään mettäkylä

• noita-akka

taitaa olla floppi koko ideaparkki,koska kaatuu???

• voita-kakka

tämän keskustelupalstan katkerien ruikuttajien mukaan ideapark on kaatunut jo toistasataa kertaa.

• ihan hanurista

Autonvaraosaliike puuttuu ideaparkista,miksei kukaan ole muuttanut liikettään sinne,kauppa kävis,eikä aina tarttis ostaa ei oota mantunkulman tilausmyynnistä.

• Anonyymi

Tervehdys kaikille kalastuksen harrastajat !!Olen kalastus välineiden suurkuluttaja ja käyn 90% ostamassa kalastus tarvikkeeni kalastus suomen liikkeestä ideaparkissa.No en ymmärä mitä tuolla pitäisi muuta myydä kuin kalastus tarvikkeita...HÄH KYSYN VAAN?? Jos jotakin tarvikeita kalastukseen tarvitsen niin ensin soitan ja kysyn löytyykö niitä mikäli on jokin harvinaisempi tavara kyseessä..., KUN HARRASTAN UISTELUA/HEITTOKALASTUSTA JA AINAHAN SIELTÄ NE ON LÖYTYNYT HYLLYLTÄ JA SIITTÄ KIITOS OMISTAJIEN VALVEUTUNEISUUDEN VALIKOIMIEN LAAAJUUDESTA !!! Melkeimpä voin sanoa että palvelutason ja valikoimien laajuuden VUOKSI ANNAN ARVOSANAKSI -10 !! KIITOKSIA OMISTAJA KAVEREILLENI !!! T.JARMO. t:re.

• Anonyymi

Alkaa olla mänparkkia pian koko marjamäki .Uusia autoliikkeitä ym koneliikkeitä nousuu kuin sieniä sateella.Itse en enään viitsi Ideaparkissa haahuilla kun nopeammin pystyy ostoksensa tekemään siinä ympäristössä jos tietää mitä on hakemassa. Antaa akkojen haahuilla idiksessä katsellen hepeneitä itselleen .
      Ps : taitaa olla nykyään akkaparkki paremminkin.

• Anonyymi

Nyt saa Ideaparkista todella hyvin maustettua ruokaa juuri avatusta ravintolasta, sellaista jo vähän odoteltiin, kun pizzoihin, kebabeihin ja pullamättöihin on ehtinyt totaalisesti kyllästyä. Noutopöytätyyppinen sushibuffet, mistä voi itse valita lautaselle erilaisia makuja, taitaa olla ainakin 20 eri ruokalajia, en muista, missä olisi paremmin maustettua saflkaa ollu, eikä mitään tikuilla syötävää, vaan ihan oikeaa ruokaa. En viitsi mainostaa nimellä, mutta siitä keskusaukiolta löytyy, melkein keskeltä niitä muita ruokapaikkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe