Ongelmana on kun se säätö joka vaikuttaa mihin lämpöä tulee ei toimi, puhaltaa vain tuulilasiin ja koetaulun suulakkeista mutta jalkoihin ei tuu mitään vaikka kuinka säätäs. onkoha joku alipaineletku irti vai onko säätö sähköinen...automaatti-ilmastointi autossa on. Näillä pakkasilla toivois varpaatkin lämpö'
Volvo 850 Lämmityslaitteen säätö jalkatilaan
4
2093
Vastaukset
- Kas
Onko vika löytynyt? Itsellä samaa ongelmaa..
- volvo_puranen
Moro kannataa käyttää hakua näissä hommissa tuolla 850 yleisimmät viat jotka voi korjata olen kirjoittanut seuravaa.
Moro sähköllä toimii ne säätöläpät siellä kojetaulun sisässä.Toimiiko se sisäilmankierto säätö teillä myös, josta saa säätä ottaako se auto ilman ulkoa vain sisältä .Ota ne suojalevyt pois sieltä polvitilasta ja ota esiin ne säätömoottorit jos hammasrattaat mennyt tai muuta ongelmaa uuttaa osaa vaan ja matka jatkuuTai sitteen pakottaa ne läpät sellaiseen asentoon että puhaltaa lasillee jolloin ei huurru ne lasit.Tuossa linkki ja ilmoittele kun tuli kuntoon http://translate.google.fi/translate?hl=fi&langpair=en|fi&u=http://new.volvocars.com/ownersdocs/1997/1997_850/97850_219.htm - varpaita paleltaa
Vika siinä kojetaulussa olevassa säätöyksikössä, läppien moottorit kyllä toimisivat, tehtiin patenttiratkaisu jossa nyt osa lämpimästä ilmasta tulee jaloille kiinteästi, ei olla viekä tän säätimen hintaa selvitelty. Hyvin on ikkunat pysyneet vielä kirkkaana eikä jalatkaan enää palele
- vulvasetä
Ei välttämättä ole vika säätöyksikössä. Mulla oli lämppärin kotelossa olevan ilmaläpän akselin päässä oleva holkki haljennut, eli se mihin säätömoottorin neliön mallinen akseli tulee. Sain tosin korjattua laittamalla palaset yhteen ja "holkin" siihen päälle. Säätömoottori on siinä hansikaslokeron takana se ensimmäinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733941- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026