Volvo 850 Lämmityslaitteen säätö jalkatilaan

varpaita paleltaa

Ongelmana on kun se säätö joka vaikuttaa mihin lämpöä tulee ei toimi, puhaltaa vain tuulilasiin ja koetaulun suulakkeista mutta jalkoihin ei tuu mitään vaikka kuinka säätäs. onkoha joku alipaineletku irti vai onko säätö sähköinen...automaatti-ilmastointi autossa on. Näillä pakkasilla toivois varpaatkin lämpö'

4

1728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kas

      Onko vika löytynyt? Itsellä samaa ongelmaa..

    • volvo_puranen

      Moro kannataa käyttää hakua näissä hommissa tuolla 850 yleisimmät viat jotka voi korjata olen kirjoittanut seuravaa.
      Moro sähköllä toimii ne säätöläpät siellä kojetaulun sisässä.Toimiiko se sisäilmankierto säätö teillä myös, josta saa säätä ottaako se auto ilman ulkoa vain sisältä .Ota ne suojalevyt pois sieltä polvitilasta ja ota esiin ne säätömoottorit jos hammasrattaat mennyt tai muuta ongelmaa uuttaa osaa vaan ja matka jatkuuTai sitteen pakottaa ne läpät sellaiseen asentoon että puhaltaa lasillee jolloin ei huurru ne lasit.Tuossa linkki ja ilmoittele kun tuli kuntoon http://translate.google.fi/translate?hl=fi&langpair=en|fi&u=http://new.volvocars.com/ownersdocs/1997/1997_850/97850_219.htm

    • varpaita paleltaa

      Vika siinä kojetaulussa olevassa säätöyksikössä, läppien moottorit kyllä toimisivat, tehtiin patenttiratkaisu jossa nyt osa lämpimästä ilmasta tulee jaloille kiinteästi, ei olla viekä tän säätimen hintaa selvitelty. Hyvin on ikkunat pysyneet vielä kirkkaana eikä jalatkaan enää palele

    • vulvasetä

      Ei välttämättä ole vika säätöyksikössä. Mulla oli lämppärin kotelossa olevan ilmaläpän akselin päässä oleva holkki haljennut, eli se mihin säätömoottorin neliön mallinen akseli tulee. Sain tosin korjattua laittamalla palaset yhteen ja "holkin" siihen päälle. Säätömoottori on siinä hansikaslokeron takana se ensimmäinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe