Mitäköhän olen nyt ymmärtänyt vääri ??? Mulla on c70 -99 2.3 T5 koneella oleva volvo. Paikoillaan siinä on se säteilylämmitin. Kyselin autoon joko letkulämppäriä tai vebastoa. Volvolla ja kaikissa muissakin liikkeissä sanottiin että letkulämppäriä ei voi laittaa kun se sekoittaa moottorin ojausta, Miksi näin kysyin ??? mulle vastattiin että lämmennyt vesi antaa väärää singaalia koneelle. Kehotettiin laittamaan webasto.... ok. varmaan näinkin on mutta mistä se moottori tietää että se on lämmitetty webastolla eikä letkulämmittimella. Tuli mieleeni silkka rahastus !!!! . Mites muut volvolaiset, onko teillä lekulämmitintä käytössä ? ja jos on, niin onko toiminut.
Letkulämmitin
4
617
Vastaukset
- näin voi olla
perus letkulämmittimen lämpö riittää lämittämään vain vähän nesteitä illman sähköistä kiertovesipumppua. kone jää vajaa lämpöiseksi ja pahimmassa tapauksessa ecu saa ristiriitaista tietoa lämpötiloista--> käynnistusvaikeuksia. webasto lämmittää nesteet reilusti.
- Penalty
Hmmm...minulla on traktorissa auton letkulämmitin...eikä mitään kiertopumppua...pakkasella turha yrittää käynnistää, ellei ole pari tuntia ollut lämmitin päällä.
- lämpöä pakkaseen
Mulla on säteilijä ja sillä pärjännyt ja töissä yhdellä kaverilla S80:ssä letkulämmitin eikä ole valittanut.Ei se letkulämmitin sotke mitään totta kai ne sinisellä koittaa myydä Webastoa mutta jos sukka on semmoseen vara niin ei se huono ole.
- volvoman
moro!
minulla v70 asennutin letkulämppärin osettu motonetista toimi 2 vuotta nyt kun laittaa tolppaan niin aamulla käynnistää niin teksti nestetaso alhainen pysäytä moottori! en suosittele letkua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851