Hei sinä, joka olet ajatellut hankkia käärmeen. Lue alla oleva teksti, tunnistatko itsesi siitä:
"Mä haluasin käärmeen, ihan sama mikä ROTUINEN se on. Mun mielestä käärmeet on vaan niin ihqui ja kellään mun kaverilla ei sellasta vielä oo.
Omaa persoonaa en omaa, joten tällä mä pönkittäisin mun egoa edes vähän ja olisin kavereideni silmissä jotain erikoista ja outoa.
Tykkäisin näyttää sitä sitten kavereille ja kehua, että se on tosi söpö!
Käärmeen pitäis olla käsikesy, että sitä vois ronkkia mahdollisimman paljon.
Mä en näiden hoidosta tiedä juuri mitään, mutta en jaksa kauheesti lukeakkaan, voisitteko kertoa, miten sitä hoidetaan?
Mitä käärme muuten syö? Mitä laitetaan terraarion pohjalle? Tartteex ne jotain lämmitystä ja miten mä sen sitten käytännössä toteutan.
Tuleex käärmeen hoitaminen kauhean kalliiksi?
Mä en jaksa tulla käärmettä mistään hakemaan, eli se pitäs tuoda mun koti-ovelle asti. Ilmaiseksi. Koska mulla ei oo rahaa.
Musta tulee varmasti tosi hyvä käärmeen omistaja, antaisin sen jaloitellakkin vapaana asunnossa tunnista kahteen. Ja sitten tulevaisuudessa hommaan sille kaverin, ettei sen tartte olla yxin :/
Sit jos se käärme ei ookkaan niin kiva ku mitä mä luulin, myyn sen pois.
Kiitti hei kauheesti!
T. X"
Mikäli tunnistat edes jonkin kohdan, älä hommaa käärmettä ollenkaan.
Anteeksi kyseinen vuodatus, mutta on ruuvennut ärsyttämään/huolestuttamaan tämä nykyinen meininki käärmeiden kanssa!
Tällaisia postauksia tulee tänne sekä herppiin vähän väliä...
Mitä muut on mieltä, missä tämän asian tiimoilta oikein liikutaan :)?
Käärmeen osto-ilmoitus
ihmettelijä?!?
1
288
Vastaukset
- tfghfd
yleensä 9-15 vuotiaat ostaa kääärmeitä eikä myöhemmin jaksa hoitaa niitä esim amerikassa löytyy päivittäin tuhansia hylättyjä eläimiä ja aasian maissa ei oo eläin suojelu lakia hirveetä eläin rääkkäystä suosittelen kaikkia miettimään tätä jos ei olis eläimiä ei välttämättä suakaan ja kiitokseksi rääkkäät sitä ????? tekis mieli kirjottaa kaikki eläin rääkkäys viestit tänne mut ei jaksa koska kestäis pari tuhatta vuottta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514