Käärmeen osto-ilmoitus

ihmettelijä?!?

Hei sinä, joka olet ajatellut hankkia käärmeen. Lue alla oleva teksti, tunnistatko itsesi siitä:

"Mä haluasin käärmeen, ihan sama mikä ROTUINEN se on. Mun mielestä käärmeet on vaan niin ihqui ja kellään mun kaverilla ei sellasta vielä oo.
Omaa persoonaa en omaa, joten tällä mä pönkittäisin mun egoa edes vähän ja olisin kavereideni silmissä jotain erikoista ja outoa.
Tykkäisin näyttää sitä sitten kavereille ja kehua, että se on tosi söpö!

Käärmeen pitäis olla käsikesy, että sitä vois ronkkia mahdollisimman paljon.
Mä en näiden hoidosta tiedä juuri mitään, mutta en jaksa kauheesti lukeakkaan, voisitteko kertoa, miten sitä hoidetaan?

Mitä käärme muuten syö? Mitä laitetaan terraarion pohjalle? Tartteex ne jotain lämmitystä ja miten mä sen sitten käytännössä toteutan.
Tuleex käärmeen hoitaminen kauhean kalliiksi?
Mä en jaksa tulla käärmettä mistään hakemaan, eli se pitäs tuoda mun koti-ovelle asti. Ilmaiseksi. Koska mulla ei oo rahaa.

Musta tulee varmasti tosi hyvä käärmeen omistaja, antaisin sen jaloitellakkin vapaana asunnossa tunnista kahteen. Ja sitten tulevaisuudessa hommaan sille kaverin, ettei sen tartte olla yxin :/
Sit jos se käärme ei ookkaan niin kiva ku mitä mä luulin, myyn sen pois.

Kiitti hei kauheesti!
T. X"

Mikäli tunnistat edes jonkin kohdan, älä hommaa käärmettä ollenkaan.
Anteeksi kyseinen vuodatus, mutta on ruuvennut ärsyttämään/huolestuttamaan tämä nykyinen meininki käärmeiden kanssa!
Tällaisia postauksia tulee tänne sekä herppiin vähän väliä...

Mitä muut on mieltä, missä tämän asian tiimoilta oikein liikutaan :)?

1

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tfghfd

yleensä 9-15 vuotiaat ostaa kääärmeitä eikä myöhemmin jaksa hoitaa niitä esim amerikassa löytyy päivittäin tuhansia hylättyjä eläimiä ja aasian maissa ei oo eläin suojelu lakia hirveetä eläin rääkkäystä suosittelen kaikkia miettimään tätä jos ei olis eläimiä ei välttämättä suakaan ja kiitokseksi rääkkäät sitä ????? tekis mieli kirjottaa kaikki eläin rääkkäys viestit tänne mut ei jaksa koska kestäis pari tuhatta vuottta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      249
      45399
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      32
      11264
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      211
      10902
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9721
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8538
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      230
      6539
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3220
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2259
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      39
      1727
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1540
    Aihe