Käärmeen osto-ilmoitus

ihmettelijä?!?

Hei sinä, joka olet ajatellut hankkia käärmeen. Lue alla oleva teksti, tunnistatko itsesi siitä:

"Mä haluasin käärmeen, ihan sama mikä ROTUINEN se on. Mun mielestä käärmeet on vaan niin ihqui ja kellään mun kaverilla ei sellasta vielä oo.
Omaa persoonaa en omaa, joten tällä mä pönkittäisin mun egoa edes vähän ja olisin kavereideni silmissä jotain erikoista ja outoa.
Tykkäisin näyttää sitä sitten kavereille ja kehua, että se on tosi söpö!

Käärmeen pitäis olla käsikesy, että sitä vois ronkkia mahdollisimman paljon.
Mä en näiden hoidosta tiedä juuri mitään, mutta en jaksa kauheesti lukeakkaan, voisitteko kertoa, miten sitä hoidetaan?

Mitä käärme muuten syö? Mitä laitetaan terraarion pohjalle? Tartteex ne jotain lämmitystä ja miten mä sen sitten käytännössä toteutan.
Tuleex käärmeen hoitaminen kauhean kalliiksi?
Mä en jaksa tulla käärmettä mistään hakemaan, eli se pitäs tuoda mun koti-ovelle asti. Ilmaiseksi. Koska mulla ei oo rahaa.

Musta tulee varmasti tosi hyvä käärmeen omistaja, antaisin sen jaloitellakkin vapaana asunnossa tunnista kahteen. Ja sitten tulevaisuudessa hommaan sille kaverin, ettei sen tartte olla yxin :/
Sit jos se käärme ei ookkaan niin kiva ku mitä mä luulin, myyn sen pois.

Kiitti hei kauheesti!
T. X"

Mikäli tunnistat edes jonkin kohdan, älä hommaa käärmettä ollenkaan.
Anteeksi kyseinen vuodatus, mutta on ruuvennut ärsyttämään/huolestuttamaan tämä nykyinen meininki käärmeiden kanssa!
Tällaisia postauksia tulee tänne sekä herppiin vähän väliä...

Mitä muut on mieltä, missä tämän asian tiimoilta oikein liikutaan :)?

1

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tfghfd

      yleensä 9-15 vuotiaat ostaa kääärmeitä eikä myöhemmin jaksa hoitaa niitä esim amerikassa löytyy päivittäin tuhansia hylättyjä eläimiä ja aasian maissa ei oo eläin suojelu lakia hirveetä eläin rääkkäystä suosittelen kaikkia miettimään tätä jos ei olis eläimiä ei välttämättä suakaan ja kiitokseksi rääkkäät sitä ????? tekis mieli kirjottaa kaikki eläin rääkkäys viestit tänne mut ei jaksa koska kestäis pari tuhatta vuottta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      833
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe