Elikkä ollaan kaverin kanssa aikeissa vaihtaa maisemaa, mutta vielä on vähän auki, että mikä olisi se kaupunki mihin olisi kiva muuttaa. Asutaan tällä hetkellä suht isossa kaupungissa, että ei ainakaan isompaan haluta muuttaa (Helsinki, Tampere, Turku, Oulu). Kaivattaisiin jotain vähän pienempää paikkakuntaa, mutta ei ihan mihinkään pikkukyläänkään haluta. Joten kertokaas jos asutte/olette asuneet jollain kivalla paikkakunnalla ja mikä tekee juuri siitä niin hyvän. Miinus puolet saa myös mielellään kertoa. Eihän sitä kuitenkaan missään voi aina olla niin mahtavaa. Kokonaan toiselle paikkakunnalle muutto on kuitenkin niin iso elämän muutos niin halutaan paneutua valintaan kunnolla. Ettei sitten huomaakkaan kun on pari viikkoa asunut uudessa kaupungissa, että onkin väärä valinta.
Kiitos jo etukäteen! :)
Mille paikkakunnalle kannattaisi muuttaa?
3
175
Vastaukset
- Menkää Jyväskylään
Se on riittävän kaukana sekä itä- että varsinkin länsirajasta. Ei tarvitse taistella rantahurrien kanssa.
- hjgjhg
Kuopio
ei kovin iso, mutta kauppoja ja ravintoloita yms. löytyy jonkin verran
halvemmat asuntojen hinnat kuin esim. helsingissä
Kallavesi
hyvät lenkkeilymaastot esim. Puijo
Yliopisto, AMK, lukiot ja amiska eli opiskelupaikkoja on
Ihmiset
luonto lähellä
- Syrjässä verrattuna esim. Helsinkiin ja Tampereeseen
- Kauppoja yms. voisi olla enemmänkin- haparanda
Rakastan Haaparantaa, joka on kyllä Ruotsin puolella, mutta Tornio lähellä. Itse muuttamassa sinne elokuussa. Suosittelen! Pohjosessa, mutta ostoskeskuksia löytyy joka lähtöön, Torniossa mahtavia kirppareita, Haaparannassa ei tarvitse edes osata Ruotsia kun kaikki puhuu suomea, halpaa asua ja aivan mahtavia asuinalueita, isoja asuntoja halpaan hintaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984