voi miksi?

mjymy

Olen kai tulossa ujoksi jälleen tai araksi ja epävarmaksi. Oli niin lähellä onnistua mulle täydellisen naisen kanssa. Ja oli helppo olla ja keskustella. Hauskaa oli mutta sitten hän muutti mielensä. Päästi aika lähellä ja sitten puukkoa sydämeen. Mietin kun kerran hyvin meni niin mitä tapahtui? Miksi kääntää selkänsä mahdollisuudelle onneen?

Uskaltaako enää tavata ketään? Aika pitkään yksin, ei hirveästi seurustelukokemusta. Ja taas epäonnistu kun vihdoin uskalsi yrittää. Monennenkohan kerran? Hitto.. Ei paljon tunnu järkevältä rohkaistua saadakseen jälleen kerran puukon sydämeen. Liian paljon epäonnea. kai mussa sitten jotain vikaa on?????

6

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naikkonen

      Ei sussa oo mitää vikaa! Tämä nainen ei selvästi ollu sua varten, mut jossain kyllä on joku kuka on oikea sulle! Näin kuvittelin minäkii ennen kuin löysin mun miehen!!

      • mjymy

        Aika vaan kuluu. Elämällä rajansa. Elämästä kuuluu nauttia.Ei ole herkkua elämä..jos onni saapuu elämän viime metreillä.


    • 23+5

      Oletko varma, että muutti mielensä? Ilmaisiko riittävän selvästi, ettet vain oleta jostakin?

      • mjymy

        Sano miettineensä asioita. Pahoitteli ja sano että ikäviä uutisia mulle mutta haluu olla vain kaksin lapsensa kanssa. Toivoi että löydän itselleni yhtä mukavan puoliskon kuin mä oon.


    • zxc

      Itsellä sama tilanne noin viikon takaa. Tavattin ko. naisen kanssa muutaman
      kerran ennemmin. Ensin tulee viestiä/singnaalia joka vaikuttaa hyvältä, mutta kun seuraavan kerran nähtiin, niin sai kuulla aivan toista.

      Ei siinä auttanut muuta, kuin todeta tilanne. Ajatukset on pyörinyt ympyrää, että mitä tässä oikein tapahtui ja mistä moinen johtui? Itsekkin olen hyvin samanlainen, kuin ketjun aloittaja, eli arka ottamaan kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen jne, niin ei se ainakaan edesauttanut tulevaa. Toisaalta en ole ainut, jolla on samoja ongelmia, mutta...

      Taidan itse ainakin pitää taukoa ja kokeilla uudestaan sitten joskus...

      • mjymy

        Niin.. mutta kyllä mä aioin uutta yrittämään. Jos ei melkein nonstoppina yritä..ties kuinka kauan sitä vielä yksin on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe