Olen kai tulossa ujoksi jälleen tai araksi ja epävarmaksi. Oli niin lähellä onnistua mulle täydellisen naisen kanssa. Ja oli helppo olla ja keskustella. Hauskaa oli mutta sitten hän muutti mielensä. Päästi aika lähellä ja sitten puukkoa sydämeen. Mietin kun kerran hyvin meni niin mitä tapahtui? Miksi kääntää selkänsä mahdollisuudelle onneen?
Uskaltaako enää tavata ketään? Aika pitkään yksin, ei hirveästi seurustelukokemusta. Ja taas epäonnistu kun vihdoin uskalsi yrittää. Monennenkohan kerran? Hitto.. Ei paljon tunnu järkevältä rohkaistua saadakseen jälleen kerran puukon sydämeen. Liian paljon epäonnea. kai mussa sitten jotain vikaa on?????
voi miksi?
6
153
Vastaukset
- Naikkonen
Ei sussa oo mitää vikaa! Tämä nainen ei selvästi ollu sua varten, mut jossain kyllä on joku kuka on oikea sulle! Näin kuvittelin minäkii ennen kuin löysin mun miehen!!
- mjymy
Aika vaan kuluu. Elämällä rajansa. Elämästä kuuluu nauttia.Ei ole herkkua elämä..jos onni saapuu elämän viime metreillä.
- 23+5
Oletko varma, että muutti mielensä? Ilmaisiko riittävän selvästi, ettet vain oleta jostakin?
- mjymy
Sano miettineensä asioita. Pahoitteli ja sano että ikäviä uutisia mulle mutta haluu olla vain kaksin lapsensa kanssa. Toivoi että löydän itselleni yhtä mukavan puoliskon kuin mä oon.
- zxc
Itsellä sama tilanne noin viikon takaa. Tavattin ko. naisen kanssa muutaman
kerran ennemmin. Ensin tulee viestiä/singnaalia joka vaikuttaa hyvältä, mutta kun seuraavan kerran nähtiin, niin sai kuulla aivan toista.
Ei siinä auttanut muuta, kuin todeta tilanne. Ajatukset on pyörinyt ympyrää, että mitä tässä oikein tapahtui ja mistä moinen johtui? Itsekkin olen hyvin samanlainen, kuin ketjun aloittaja, eli arka ottamaan kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen jne, niin ei se ainakaan edesauttanut tulevaa. Toisaalta en ole ainut, jolla on samoja ongelmia, mutta...
Taidan itse ainakin pitää taukoa ja kokeilla uudestaan sitten joskus...- mjymy
Niin.. mutta kyllä mä aioin uutta yrittämään. Jos ei melkein nonstoppina yritä..ties kuinka kauan sitä vielä yksin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103419MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768