Olen kai tulossa ujoksi jälleen tai araksi ja epävarmaksi. Oli niin lähellä onnistua mulle täydellisen naisen kanssa. Ja oli helppo olla ja keskustella. Hauskaa oli mutta sitten hän muutti mielensä. Päästi aika lähellä ja sitten puukkoa sydämeen. Mietin kun kerran hyvin meni niin mitä tapahtui? Miksi kääntää selkänsä mahdollisuudelle onneen?
Uskaltaako enää tavata ketään? Aika pitkään yksin, ei hirveästi seurustelukokemusta. Ja taas epäonnistu kun vihdoin uskalsi yrittää. Monennenkohan kerran? Hitto.. Ei paljon tunnu järkevältä rohkaistua saadakseen jälleen kerran puukon sydämeen. Liian paljon epäonnea. kai mussa sitten jotain vikaa on?????
voi miksi?
6
201
Vastaukset
- Naikkonen
Ei sussa oo mitää vikaa! Tämä nainen ei selvästi ollu sua varten, mut jossain kyllä on joku kuka on oikea sulle! Näin kuvittelin minäkii ennen kuin löysin mun miehen!!
- mjymy
Aika vaan kuluu. Elämällä rajansa. Elämästä kuuluu nauttia.Ei ole herkkua elämä..jos onni saapuu elämän viime metreillä.
- 23+5
Oletko varma, että muutti mielensä? Ilmaisiko riittävän selvästi, ettet vain oleta jostakin?
- mjymy
Sano miettineensä asioita. Pahoitteli ja sano että ikäviä uutisia mulle mutta haluu olla vain kaksin lapsensa kanssa. Toivoi että löydän itselleni yhtä mukavan puoliskon kuin mä oon.
- zxc
Itsellä sama tilanne noin viikon takaa. Tavattin ko. naisen kanssa muutaman
kerran ennemmin. Ensin tulee viestiä/singnaalia joka vaikuttaa hyvältä, mutta kun seuraavan kerran nähtiin, niin sai kuulla aivan toista.
Ei siinä auttanut muuta, kuin todeta tilanne. Ajatukset on pyörinyt ympyrää, että mitä tässä oikein tapahtui ja mistä moinen johtui? Itsekkin olen hyvin samanlainen, kuin ketjun aloittaja, eli arka ottamaan kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen jne, niin ei se ainakaan edesauttanut tulevaa. Toisaalta en ole ainut, jolla on samoja ongelmia, mutta...
Taidan itse ainakin pitää taukoa ja kokeilla uudestaan sitten joskus...- mjymy
Niin.. mutta kyllä mä aioin uutta yrittämään. Jos ei melkein nonstoppina yritä..ties kuinka kauan sitä vielä yksin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1765027- 151670
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621605Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1221470Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91353Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit491080Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.961074Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249297942- 190915
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö7760