Rapu avokkina?

toista maata

Millaisia kokemuksia teillä on avoliitosta ravun kanssa? Tai millaisia avokkeja te ravut koette itse olevanne? Aiheuttiko yhteen muutto ongelmia, vai onko käsitys yhteiselämästä samanlainen, vaikka horoskooppimerkit olisivat eri? Olenko nyt nalkissa mökkihöperön vahdittavana?

2

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t:rapulainen

No mulle on koti tärkeä paikka, mutta en kyllä kutsuis itseäni kotihiireks. Tykkään olla paljon myös muualla ja nähdä ihmisiä, tuttuja, perhettä, ystäviä. Iman sitä avokkiakin. Mulle on myös punainen vaate, jos mut kahlitaan kotiin! Tarvitsen ilmaa ja omaa tilaa, jo odotan sitä myös puolisolta.

Toki yhteiset ajat ovat tärkeitä, mutta ei se nyt kivaa ole 24/7 istua naamat vastakkain kumppanin kanssa. Puolisolla on myös sama käsitys asiasta, eli molemmat mennään ja tullaan, hyvällä yhteisymmärryksellä, ei mustasukkasuutta ja kyttäämistä kiitos!

Yhteenmuutossa ei niinkään ollut ongelmaa, ainoa vaan että molemmat vähän arkaili sen suhteen, just että pelkäs toisen olevan liian omistushaluinen, mutta sekin käsitys korjaantui nopeasti. :)

Saako kysyä mitä merkkiä itse edustat?

• miukumauku

itse olen rapuna kotia rakastava... perhe etusijalla ensin ja heidän tarpeet ja toivomukset ruuan suhteen jne. pidän että saan vähän omaa aikaa ei vain muita tavatakseni, riittää jos vain saan olla yksin välillä. en jaksa jatkuvaa surinaa ympärilläni, voi johtua kiputiloistani.
      niin ja näin tuon yhteiselämän käsitys mut perusasioissa ok.. ei ollut ongelmia yhteenmuutossa. toiset vaikuttaa pitävänsä rapua kahlehtijana, ei pidä paikkaansa minun kohdalla. omasta kahdesta avoliitosta kumpanakin kertana on toinen osapuoli huomaamatta vain ajautunut minun asuntooni ja sit ollaan vaan jääty saman katon alle:)
      en pidä itseäni mökkihöperönä mutta en kaipaa jatkuvasti muiden seuraa, osaan viihdyttää itseäni. olen seurallinen ja pidän muiden ihmisten seurastakin. vähän kohdallani on sanonta " kohtuus kaikessa"
      jos olet muuttamassa yhteen ravu kanssa, selvitä heti alussa määrätyt asiat mistä ett tinki tai halua luopua, silloin ett jää kiikkiin tai vahdittavaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10954
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5240
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2443
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2143
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1711
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1554
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1176
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe