http://www.verkkokauppa.com/fi/product/36420/ctrks/Nissin-Di622-Mark-II-salamalaite-Canon
Onko Nissin Di622 Mark II salamalaitetta parempia vaihtoehtoja Canon EOS 600D järkkärille samaan n. 130 €:n hintaluokkaan?
Onko siinä jotain heikkouksia tai puutteita, joiden takia ette suosittelisi, vaan ottaisitte jonkun muun salaman?
Nissin Di622 Mark II salamalaite, Canon
EOS 600D
6
510
Vastaukset
- Ola -----:
En tiedä mutta Nissin Di822 Mark II toimii ainakin hyvin 5D mark2:n kanssa ja valotehoa ja ominaisuuksia riittää.
- Monta hyvää känöniä
Pelaa ainakin mulla näissä 450D, 50D ja 5D Mk II.
Miksei sitten 600D.ssä pelaisi? - jomppa4
toimisko kyseinen salama Canon Eos 1000Dssä?
- Prominent
Kyllä toimii.
- 6 5
Prominent kirjoitti:
Kyllä toimii.
jatkan kysymyksellä, toimiiko markIII:ssa ?
Vanhempi versio kyseisestä salamsat ei skulaa, toki toimii hyvin vanhassa (450D) canonissa, joka edelleen käytössä.
- Entä Metz
Osta Metz.
Sen saa päivitettyä myös seuraavaan kameraasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538323- 664644
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404333Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353463Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634