Oisko kellään tietoa saako mistään suomesta pepsi max chill virvoitusjuomaa ilmoita myös jos löydät ulkomailta nettikaupoista.
Vastaukset 5
- PepsiMaxPunch
Onko tota ollu vuosiin edes tuotannossa? Vai onko tullut uudestaan markkinoille.
- Tietäjä
Ei ainakaan Suomessa.
- moi eetu :D
Tietäjä kirjoitti:
Ei ainakaan Suomessa.
Se oli hyvää.. join sitä joka päivä vähintään 2l. mutta sen tekeminen lakkautettiin ajat sitten joskus vuonna 2009
- PepsiMaxPunch
moi eetu :D kirjoitti:
Se oli hyvää.. join sitä joka päivä vähintään 2l. mutta sen tekeminen lakkautettiin ajat sitten joskus vuonna 2009
Niin ainaki Suomessa idiootti
- Real PepsiMaxChill Fan
PepsiMaxPunch kirjoitti:
Niin ainaki Suomessa idiootti
Itseasiassa minä olen nähnyt tuota kyseistä tuotetta Ruotsissa ollessani elintarvike kaupassa noin kuukausi sitten. Olen myös kysynyt ystävältäni, joka asuu Washingtonissa ja hän totesi että kyllä olen nähnyt tuota PepsiMax chilliä täälläpäin kaupoissa. Että kyllä sitä muualta maailmasta pitäisi löytyä. Onnea vain sinulle etsinnöissä, ehkä löydät jostakin ulkomaalaisesta verkkokaupasta kyseistä tuotetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762986
- 601234
- 41019
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160967Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57937- 84830
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173820Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e197801Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216763- 7726
- 62669
- 53667
- 59666
- 67646
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21608Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?131581Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66569Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32558- 34527
- 55518